Συνεντεύξεις

Ad Patres

Μπορεί οι Γάλλοι να ξεκίνησαν τη σταδιοδρομία τους μόλις το 2008, μπορεί αυτός να είναι ο πρώτος full length δίσκος τους, το σίγουρο όμως είναι ότι έβαλαν πολύ ψηλά τον πήχη, με μια νέα δουλειά που σπέρνει. Ο κεφάτος Arnaud (μπάσο), είναι στη διάθεση μου και απαντάει απροκάλυπτα, σε μια συνέντευξη, ποταμό…!

Γεια σου, Arnaud! Πως είσαι;

Γεια, μια χαρά!

Πες μας για το κύριο στόχο που είχες, προκειμένου να σχηματίσεις την μπάντα αρχικά.

Ειλικρινά, διασκεδάζω όταν παίζω μουσική. Δεν υπήρχε κάποιο μεγάλο σχέδιο όταν αποφασίσαμε να σχηματίσουμε την μπάντα (η προηγούμενη μας μπάντα, μόλις είχε διαλυθεί) και θέλαμε να συνεχίσουμε έτσι κι αλλιώς, απλά χρειαζόμασταν έναν drummer. Από την μεριά του, ο Alsvid δεν είχε κάποια μπάντα, απλά έκανε εξάσκηση μόνος του, οπότε ήθελε κάποιους για να παίξει μαζί.

Όταν αρχίσατε να παίζετε, ήσασταν κάποιοι από την μπάντα και σε άλλα σχήματα;

Ο Alsvid, όχι. Μόνο εγώ και ο Canard ήμασταν. Τραγουδιστής ήταν ο Julien Lemasson, από την προηγούμενη μας μπάντα. Ο Olivier ήρθε μερικούς μήνες αφού είχαμε αρχίσει. Ένα χρόνο μετά όμως, αναγκάστηκε να φύγει για επαγγελματικούς λόγους, οπότε ο Axel ήρθε να καλύψει το κενό. Αυτό το line up δεν άλλαξε, ως τον Φεβρουάριο του 2010.

Έχετε κανονικές δουλειές ή μήπως ζείτε από τη μουσική σας;

Δεν έχουμε καμία πρόθεση να βγάλουμε τα προς το ζην, από τη μουσική μας. Θα πρέπει να έχει ψευδαισθήσεις κάποιος, αν νομίζει ότι από το Death Metal, την extreme underground μουσική, μπορεί να βγάλει λεφτά για να ζήσει (ακόμα και αν υπάρχουν λίγες εξαιρέσεις). Οι περισσότεροι από εμάς, έχουμε full time δουλειές και παίζουμε μουσική μόνο από ευχαρίστηση.

Οι Ad Patres, σχηματίστηκαν το 2008… Τι έχει αλλάξει μέσα στην μπάντα από τότε, έως τώρα;

Πέρα από το ότι ο τραγουδιστής άλλαξε το 2010, νομίζω ότι η σημαντικότερη αλλαγή, ήταν οι παραπάνω προσδοκίες μας ως μπάντα. Νομίζω ότι πάντα θα βάζουμε στόχους οι οποίοι θα είναι δυο – τρία επίπεδα από αυτό που είμαστε τώρα π.χ. και αυτός είναι ο τρόπος που συνεχώς θα προσπαθούμε να πετυχαίνουμε πιο δύσκολα αποτελέσματα.

03/09/2012 και το “Scorn Aesthetics” κυκλοφορεί! Πες μου για τα συναισθήματα σας!

Είχαμε αρκετή αγωνία γιατί περιμέναμε πολύ πριν την κυκλοφορία, αλλά οι προετοιμασίες πήγαν πολύ καλά. Είχαμε ένα συγκεκριμένο πλάνο προώθησης για την κυκλοφορία του δίσκου… Βγάλαμε σε streaming τον δίσκο, μια φορά σε ένα webradio και είχαμε πολύ καλό feedback. Είχαμε επίσης πολύ καλή αντίδραση από τις προπαραγγελίες και οι πρώτες διαδόσεις του άλμπουμ έφεραν πολύ καλές κριτικές, οπότε όλα πήγαν πολύ καλά. Είχαμε μια συνεργασία με την VS-Webzine (το καλύτερο webzine στη Γαλλία) για το δωρεάν streaming όλου του άλμπουμ, μαζί με συνέντευξη για κάθε κομμάτι και το feedback από τους αναγνώστες ήταν πολύ θετικό κι ενθαρρυντικό. Αυτό μας βοηθάει στο να νιώθουμε ωραία!

Είστε ικανοποιημένοι από τις πωλήσεις του;

Βασικά, ναι! Εγώ κυρίως δεν περίμενα τόσα πολλά. Μετά από μερικούς μήνες είχε ήδη γίνει η επανεκτύπωση και ούτε καν που περίμενα την όλη φάση. Πλέον είμαστε διαθέσιμοι στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Νότια Αμερική, όπως και στην Ιαπωνία και είναι τρομερό. Δεν έχουμε διάθεση στην Ελλάδα, αλλά μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας στο διαδίκτυο.

Πόσο σας πήρε για να τελειώσετε με τις ηχογραφήσεις;

Η ηχογράφηση άρχισε αρχές Αυγούστου του 2011 κι όλα τελείωσαν τον Ιανουάριο του 2012. μας πήρε πολύ χρόνο γιατί δεν ήμασταν και πολύ διαθέσιμοι με το στούντιο και το mixing, κάτι που ευτυχώς δεν ακούγεται και τόσο, στο τελικό αποτέλεσμα. Πέρα από αυτό, η ηχογράφηση των τυμπάνων μας πήρε δυο μέρες, οι κιθάρες του Oliver μας πήραν πάλι δυο μέρες κι άλλη μια για τα solos. Ο Canard έκανε τρεις μέρες για τις κιθάρες του, εγώ τέσσερις μέρες για το μπάσο και ο Axel έκανε άλλες δυο μέρες για τα φωνητικά του.

Που ηχογραφήσατε τον δίσκο και ποιος ήταν υπεύθυνος για την ηχογράφηση;

Η κύρια ηχογράφηση, το mixing και το mastering έγιναν στο Bud Studio, το οποίο είναι του Mathieu από τους Γάλλους deathsters Gorod. Διευθύνει ένα κινητό στούντιο ηχογραφήσεων και πήγαμε στο στούντιο ενός φίλου για να ηχογραφήσουμε τα drums. Και οι δυο κιθάρες ηχογραφήθηκαν στου Mathieu. Ηχογράφησα τα μέρη του μπάσου σ’ ένα φίλο (τον Matthieu από Asmodée / Sael / Heavenly) και τελικά πήγαμε πίσω στο Pro Studio, για να ηχογραφήσουμε τα φωνητικά. Το mixing και το mastering έγιναν στα Bud Studio.

Είστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα; Τι λένε οι οπαδοί σας, τώρα που πέρασαν μερικοί μήνες από την κυκλοφορία του δίσκου;

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι κι περήφανοι από το αποτέλεσμα που είχαμε γι’ αυτό τον δίσκο. Ηχογραφήθηκε περισσότερο από ενάμιση χρόνο πριν κι έχουμε παίξει τα κομμάτια τόσες πολλές φορές, που πάντα σκεφτόμαστε: «Αυτό, ή εκείνο, θα μπορούσαμε να τα παίξουμε διαφορετικά», αλλά αυτό είναι κάτι που σκέφτεται ο κάθε μουσικός. Κάθε φορά πάντως που ακούμε το “Scorn Aesthetics” ξανά. Σκεφτόμαστε ότι τα πήγαμε πολύ καλά, όπως πολύ καλή επίσης, είναι και η παραγωγή του δίσκου. Η ανταπόκριση που είχαμε από τους οπαδούς μας, ήταν φανταστική, επίσης. Οι προσδοκίες ήταν πολύ μεγάλες γιατί το Promo EP που κυκλοφόρησε ενάμιση χρόνο πριν, είχε μεγάλο αντίκτυπο κι αποδοχή από τους οπαδούς, άρα και αυτοί ενθουσιάστηκαν πολύ με το που κυκλοφόρησε το “Scorn Aesthetics” και αυτό γιατί η παραγωγή ήταν πολύ καλύτερη του Promo, αλλά κι επειδή τα κομμάτια είναι στο ίδιο «αίμα» με τα κομμάτια του Promo, το οποίο ήταν κι αρκετά μικρό σε διάρκεια! Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιτέλους έχουμε έναν full length δίσκο.

Πως είναι η Γαλλική Death Metal σκηνή, εκεί; Υπάρχουν άλλες ενδιαφέρουσες μπάντες, πέρα από την δικιά σας;

Νομίζω ότι η Γαλλία είναι περισσότερο διάσημη για τις διάσημες Black Metal της, αν και τελευταία η Γαλλική Death Metal σκηνή έχει ανέβει κατά πολύ. Πιθανόν να ξέρεις ήδη τα παιδιά από τους Gorod, αλλά θα σου πρότεινα να τσεκάρεις και τους Antropofago, Savage Annihilation και Insain, που είναι και στην ίδια εταιρεία με μας. Μπορείς ν’ ακούσεις και κάποια άλλα, όπως Offending, The Seven Gates και Recueil Morbide.

Πες μου για τον καλλιτέχνη που επιμελήθηκε το artwork αλλά και την προσωπική σου άποψη πάνω σε αυτό.

Το artwork του “Scorn Aesthetics” έγινε από τον Xenoyr. Αυτός διαχειρίζεται ό,τι έχει σχέση με γραφικά, σε μια εταιρεία που ονομάζεται Svartwerk. Είναι ο τραγουδιστης από των Αυστραλων Ne Obliviscaris. Τους δώσαμε τ’ ομώνυμο κομμάτι, τους στίχους, το νόημα πίσω από αυτά και μερικές προτάσεις κι εκείνος δούλεψε σκληρά για να καταλήξει σε αυτό το μοναδικό αποτέλεσμα του artwork. Στ’ αλήθεια μας άρεσε ό,τι έκανε. Δείχνει έναν κρεμασμένο άνθρωπο, οποίος αυτοκτόνησε κοιτάζοντας ένα φωτεινό παράθυρο, σα να κοιτούσε προς το φως, μια θετική απόδραση ίσως, είναι περικυκλωμένος από φαντάσματα και τα κρανία αντιπροσωπεύουν τον Θάνατο. Οι καπνοί τριγύρω αντιπροσωπεύουν την παραίσθηση της απόδρασης, δηλαδή την αυτοκτονία.

Νομίζω ότι κάνετε μια προσπάθεια για να δημιουργήσετε μια «νέα φουρνιά» deathάδων, στην οποία θα έχει σημασία μόνο η αγάπη για την μουσική και όχι το πώς ντύνεται κανείς, ή το πώς συμπεριφέρεται…. Συμφωνείς;

Δεν είναι κάποιος συγκεκριμένος στόχος και ξέρουμε ότι το Death Metal δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ποτέ ξανά, όσο δημοφιλές ήταν στο παρελθόν. Το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς, είμαστε από τότε εδώ και το έχουμε απολαύσει! Αν μπορούσαμε με κάποιο τρόπο να κάνουμε και κάποιους ν’ ακούσουν Death Metal και να σκεφτούν «Ναι! Είναι γεμάτο!», θα προσπαθούσα να κάνω κι εγώ το ίδιο!

Ποιες είναι μερικές από τις μπάντες που σ’ ενέπνευσαν έτσι ώστε να δημιουργήσεις την μπάντα – αλλά και την μουσική σας, κατ’ επέκταση – όλα αυτά τα χρόνια;

Μουσικά, νομίζω ότι οι πιο σημαντικές επιρροές μας είναι οι Suffocation και ίσως οι Hate Eternal. Σαν μπάντα, δε νομίζω ν έχουμε κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο στον τομέα της προόδου , απλά κοιτάμε να δούμε τι κάνουν και οι άλλες μπάντες και αν δούμε κάποια καλή ιδέα, κάνουμε τα ίδια, αλλά γενικότερα δεν αναπτυσσόμαστε με κάποιον συγκεκριμένο τρόπο (δίσκος, περιοδεία, δίσκος, μεγαλύτερη περιοδεία κλπ). Δεν μπορούμε να κάνουμε ό,τι κάνουν και οι περισσότερες μπάντες για να «μεγαλώσουν».

Νομίζω ότι ο Alsvid έχει σπουδαίο backround, αν σκεφτεί κανείς τις μπάντες που έχει συμμετάσχει. Πως αυτό βοήθησε τους Ad Patres και σε ποιους τομείς;

Νομίζω ότι αυτό μας βοήθησε με δυο τρόπους. Πρώτον, έφερε την εμπειρία του και το υψηλό επίπεδο προσδοκιών στην μπάντα, κάτι σημαντικό για όποτε ετοιμαζόμαστε για ζωντανές εμφανίσεις και ηχογραφήσεις. Δεύτερον, ήταν σημαντικό το ότι χρησιμοποιήσαμε την φήμη του στην αρχή για το σχετικό promotion, για να μας προσέξει ο κόσμος και αυτό ένεκα των μπαντών στις οποίες έχει παίξει (Code, Enthroned, Seth και άλλες).

Έχετε κάποια μελλοντικά σχέδια για εμφανίσεις σε φεστιβάλ και συναυλίες;

Μέχρι τώρα έχουμε στα σχέδια μας πέντε συναυλίες και είναι όλες στη Γαλλία. Δυο από αυτές είναι με τους Γάλλους Benighted, συμπεριλαμβανόμενης μιας στο Παρίσι, η οποία περιλαμβάνει και τους Βέλγους Aborted και Sublime Cadaveric Decomposition, που ίσως έχεις ακούσει. Έχουμε επίσης ημερομηνίες για το Bloodwave Metal Fest, μαζί με Supuration (Γαλλικοί Death Metal θρύλοι) και φίλους από The Seven Gates και Savage Annihilation, τσεκάρετε τους!

Είναι εύκολο για μια μπάντα σαν εσάς να έρθει για live στην Ελλάδα και αν όχι, γιατί;

Δεν είναι εύκολο εφόσον δεν είμαστε σ’ Ευρωπαϊκή περιοδεία, αλλά είναι ευκολότερο απ’ ό,τι ήταν κάποια χρόνια πριν, τώρα με τις φθηνότερες ταξιδιωτικές εταιρίες κλπ. Διαδώστε το και ίσως μας δείτε σε κάποιο Death Metal φεστιβάλ στην Ελλάδα, κάτι το οποίο θα ήταν φοβερό!

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Κλείσε όπως θες!

Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα του Greekrebels.gr. Είστε το πρώτο webzine από την Ελλάδα που μας υποστήριξε και είναι πολύ σημαντικό για εμάς που δεν έχουμε διανομή, εκεί. Τσεκάρετε τον δίσκο μας “Scorn Aesthetics” στο site της εταιρείας μας. Μπορείτε να το ακούσετε δωρεάν και αν σας αρέσει αυτό που ακούτε, μπορείτε να το παραγγείλετε από το site μας.

Άγγελος “Kilmistered”

http://www.adpatres.net

http://twitter.com/adpatresband

http://www.youtube.com/user/adpatresdeathmetal

http://adpatres.bigcartel.com/

Μέλη Μπάντας:

Axel Doussaud: Φωνητικά

Canard: Κιθάρα

Olivier Bousquet: Κιθάρα

Arnaud Pecoste: Μπάσο

Yann: Τύμπανα

Δισκογραφία:

2010 – Promo [Demo]

2012 – Writhing / Ad Patres [Split]

2012 – Scorn Aesthetics

Greekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X