Συνεντεύξεις

Amorphis

Το να μιλήσω για τους Amorphis, είναι το πλέον εύκολο πράγμα. Η μπάντα έχει πάρει αναβολικά, όσον αφορά τη σύνθεση τραγουδιών και με τις τελευταίες τους δύο κυκλοφορίες, “Under the Red Cloud” και “Queen Of Time”, μάλλον έχουν καταλάβει μια θέση σαν μια από τις σημαντικότερες metal μπάντες στην Ευρώπη. Το να μιλήσω με ένα μέλος των Amorphis μέσω skype, ήταν ίσως μια πολύ ωραία ευκαιρία να καταλάβω σε τι οφείλεται αυτή η αναγέννηση της μπάντας. Ο ‘καινούργιος’ της παρέας, OlliPekka Lainen, ήταν πολύ βοηθητικός να μου εξηγήσει πολλά πράγματα γύρω από την δική του επιστροφή τους Amorphis, το “Queen Of Time” αλλά και για την μπάντα γενικά. Ελπίζω να απολαύσετε τη συνέντευξη όσο και εγώ.

Γεια σου Olli;

Γεια σου Δημήτρη. Τι κάνεις;

Μια χαρά, εσύ πως είσαι;

Μια χαρά και εγώ.

Συγνώμη για την προηγουμένη φορά…. (σ.σ. Η συνέντευξή μας για την προηγούμενη εβδομάδα είχε ακυρωθεί λόγω σημαντικής δικής μου υποχρέωσης)

Όχι μην το σκέφτεσαι καν. Είχαν μια καλή παύση χάρη σε εσένα, οπότε όλα καλά.

Πρέπει να είναι αρκετά κουραστικό τώρα με όλες αυτές τις συνεντεύξεις…

Ναι, αλλά είναι λιγότερες όσο περνάει ο καιρός, αλλά και είναι ωραίο να τις κάνω.

Να ξέρεις ότι είναι ένα όνειρο για εμένα, να μιλήσω σε έναν από εσάς, αφού είμαι μεγάλος οπαδός των Amorphis.

Σε ευχαριστώ πολύ.

Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που σε έχουμε στο Greek Rebels. Πρώτα απ’ όλα, θέλω να σας συγχαρώ για το νέο σας άλμπουμ “Queen Of Time”, το οποίο είναι απλά εκπληκτικό και θέλω να σε ρωτήσω ποια είναι η ανατροφοδότηση μέχρι τώρα;

Λοιπόν, ήταν συντριπτική, μέχρι τώρα ήταν όλα θετικά. Νομίζω ότι όλες οι κριτικές μέχρι στιγμής, ήταν πολύ καλές και το άλμπουμ πουλάει πραγματικά καλά, έτσι αυτό είναι ένα καλό σημάδι. Θα έχουμε εκτεταμένη περιοδεία, ανυπομονούμε να παίξουμε όλα τα νέα τραγούδια και είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι γι’ αυτό. Αλλά για τον εαυτό μου είναι πραγματικά δύσκολο να πω, αφού όλα είναι τόσο κοντά, ξέρεις ότι έχω παίξει τα τραγούδια εκατοντάδες φορές μέχρι τώρα, γι’ αυτό είναι πραγματικά δύσκολο να πω κάτι αντικειμενικό για το άλμπουμ. Νομίζω ότι είμαι ευχαριστημένος με το άλμπουμ, είναι ένα καλό πακέτο. Υπάρχει μια καλή παραγωγή και τα τραγούδια είναι καλά, το παίξιμο είναι καλό και η επιλογή των μουσικών που έκαναν guest ήταν άριστη. Ναι, αλλά για να το θέσω σύντομα, η ανατροφοδότηση ήταν πολύ καλή μέχρι στιγμής.

Εκπληκτικά. Νομίζω ότι πρέπει να έχεις απαντήσει χίλιες φορές την ερώτηση σχετικά με το πώς αισθάνεσαι που είσαι πίσω στους Amorphis. Και πρέπει να έχεις απαντήσει χίλιες φορές, ότι είσαι ευτυχισμένος. Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι, πόσο δύσκολο ήταν για εσένα να αφομοιώσεις τη διαφορετική μουσική κατεύθυνση των Amorphis του 2018 και να είσαι σε θέση να συνεισφέρεις στο νέο άλμπουμ, από τη στιγμή που το τελευταίο σου άλμπουμ με τους Amorphis ήταν το “Tuonela“;

Νομίζω ότι η προσαρμογή στους Amorphis μουσικά, δεν ήταν θέμα. Ήταν πραγματικά απλό και αισθάνθηκα φυσικά να παίζω με τα παιδιά πάλι και ήταν πολύ απλό να βρω τα παιξίματα του μπάσου για το νέο άλμπουμ. Η χημεία ήταν εκεί από την πρώτη μέρα, επομένως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα αλλά το να προσαρμοστώ σε άλλο επίπεδο, ήταν ένα άλλο θέμα. Είχα βγει από τη μπάντα για σχεδόν 20 χρόνια, ο τρόπος ζωής μου ήταν τελείως διαφορετικός. Έχω δουλέψει, σπούδασα και είμαι οικογενειάρχης, γι ‘αυτό ήταν ένα τρομακτικό συναίσθημα να μπω ξανά στο συγκρότημα. Αλλά, επίσης, αισθάνθηκα συναρπαστικά, με καλή έννοια, έτσι υποθέτω ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να προσαρμοστώ σε αυτό το επίπεδο. Αλλά μουσικά, ήταν τόσο εύκολο. Ήταν μόνο μια πρόβα και τέλος. Ήταν όλα εκεί και ήταν σαν να συνεχίζουμε από τη δεκαετία του ’90. Είναι υπέροχο να παίζω ξανά με τα παιδιά και η χημεία σε προσωπικό επίπεδο είναι πραγματικά μεγάλη.

Αν δεν κάνω λάθος η τρέχουσα σύνθεση αποτελείται από τους τέσσερις σας, που ξεκινήσατε τη μπάντα;

Ναι, εμείς είμαστε οι τέσσερις που ξεκίνησαν το όλο πράγμα συν άλλα δύο μέλη και είναι νοσταλγικό, από την άποψη αυτή.

Ήταν η πρώτη φορά που δούλεψες με τον Tomi (Joutsen – φωνητικά) και τον Santeri (Kallio – πλήκτρα). Ποια ήταν η πρώτη σου εμπειρία στη συνεργασία για το νέο υλικό των Amorphis;

Στην πραγματικότητα όχι, ο Santeri ήταν ήδη στο “Tuonela“. Αλλά με τον Tomi, δεν έχω δουλέψει ποτέ πριν. Έκανα μόλις δύο συναυλίες με τους Amorphis, περίπου πριν από επτά χρόνια και ο Tomi ήταν εκεί. Αυτή ήταν η μοναδική εμπειρία μαζί του. Ναι, ήταν η πρώτη φορά που συνεργάστηκα με τον Tomi και ήταν μια καλή εμπειρία επειδή είναι πολύ καλός τραγουδιστής και ένας τόσο καλό παιδί.

Στην πραγματικότητα, έχοντας κάποιον σαν τον Tomi στα φωνητικά που είναι ένας πολύ τραγουδιστής καθώς και ένας φοβερός growler, πρέπει να λύνει τα χέρια σας μουσικά και στις συνθέσεις.

(Γέλια) Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Και είναι τόσο σπουδαίος τύπος, που είναι περίεργο, αφού συνήθως οι τραγουδιστές τείνουν να είναι παράξενοι τύποι. (Γελάμε και οι δυο)

Υποθέτω λοιπόν ότι έχεις ακούσει πολύ το “Under the Red Cloud“, αφού έπρεπε να παίξεις και τα τραγούδια ζωντανά, τουλάχιστον τα περισσότερα από αυτά. Τι συμβαίνει με τα υπόλοιπα άλμπουμ των Amorphis, στα οποία δεν ήσουν παρόν. Ακολούθησες την μπάντα όσο δεν ήσουν σε αυτή;

Για να είμαι ειλικρινής, όχι τόσο πολύ. Αλλά ακούω πάντα τις μεγαλύτερες επιτυχίες τους στο ραδιόφωνο, αφού οι Amorphis έχουν πολύ χρόνο στους τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς. Δεν θα μπορούσα πραγματικά να το αποφύγω. Μου αρέσει αυτό που κάνουν από τότε που ήρθε στην μπάντα ο Tomi Jutsen. Είπα επίσης στα παιδιά όταν κυκλοφόρησε το “Eclipse“: “ΟTomi κάνει σπουδαία δουλειά”. Μου άρεσε η μουσική, αλλά δεν ακούω τόσο heavy metal πια, γι’ αυτό δεν είχα εμβαθύνει ποτέ στα άλμπουμ των Amorphis. Αλλά τώρα βέβαια τα άκουσα και τα ανέλυσα και νομίζω ότι είναι πραγματικά σπουδαία άλμπουμ. Είναι σαν να ποικίλλουν με έναν καλό τρόπο, για παράδειγμα το “Skyforger” είναι λίγο πιο prog και πιο ελαφρύ άλμπουμ από το “Circles“. Είναι ένα είδος καλού πειραματισμού και παραλλαγής, μεταξύ των άλμπουμ και νομίζω ότι οι Amorphis είναι αληθινοί στο prog στυλ τους.

Μου δίνεις πάσα για την επόμενη ερώτησή μου, δεδομένου ότι το “Queen Of Time” μου φαίνεται σαν μια σταθερή συνέχεια του “Under the Red Cloud“. Ωστόσο, διερευνά όχι τόσο καινούργιες μουσικές κατευθύνσεις, αλλά ενσωματώνει νέες ενορχηστρώσεις για το μουσικό σας στυλ. Θα συμφωνούσες με αυτό;

Ναι νομίζω ότι θα μπορούσες να το πεις, επειδή δεν είναι τόσο μακριά από το “Under the Red Cloud” μουσικά και δεν προσπαθήσαμε καν να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Είναι πάντα ένα φυσικό πράγμα όταν συνθέτουμε μουσική. Αλλά τα έγχορδα και οι χορωδίες, φέρνουν ένα διαφορετικό στοιχείο στη μουσική μας. Είναι ένα μεγάλο πείραμα και είναι εντελώς ιδέα του Jens Bogren. Δεν φοβόμασταν ποτέ να πειραματιστούμε, γι’ αυτό του δώσαμε το ελεύθερο, για να κάνει ότι θέλει, γιατί εμπιστευόμαστε το γούστο του. Γι’ αυτό του αναθέσαμε σαν Amorphis να παράγει το συγκρότημα. Ναι, λοιπόν, συμφωνώ μαζί σου, δεν υπάρχει κάτι καινούργιο, αλλά όσον αφορά την παραγωγή και τις ενορχηστρώσεις, είναι ένα νέο είδος τέρατος.

Μόλις μίλησες για τον Jens, θα τον θεωρούσες ως το όγδοο μέλος της μπάντας;

Λοιπόν ναι με κάποιο τρόπο (γέλια), Ναι γιατί υπάρχουν έξι παιδιά στη μπάντα και υπάρχει ο στιχουργός, Pekka Kainulainen. Προφανώς ο Jens είναι το όγδοο μέλος. Εμείς συνθέτουμε μουσική και όταν ο Jens έρχεται, έχουμε έναν άλλο άνθρωπο που έχει αντικειμενική άποψη για τη μουσική, επειδή στην πραγματικότητα , δεν μπορούμε να κρίνουμε τη μουσική που δημιουργούμε. Είμαστε πολύ κοντά στα τραγούδια και οι άνθρωποι τείνουν να αγαπούν περισσότερο τα τραγούδια τους από τα τραγούδια των άλλων, γι’ αυτό είναι καλό να έχουμε κάποιον έξω από το συγκρότημα που μπορεί πραγματικά να πει, ποια είναι η καλύτερη πορεία για τη μπάντα. Επίσης, από πλευράς απόδοσης, είναι δύσκολο να πούμε όταν κάτι δεν ακούγεται καλά ή έχει χρησιμοποιηθεί πολύ. Επομένως, είναι σημαντικό να έχουμε κάποιον έξω από το συγκρότημα, διαφορετικά τα πράγματα θα ήταν πραγματικά δύσκολα. Θα χρειαζόμασταν πολύ περισσότερο χρόνο για να τελειώσουμε το δίσκο (γέλια). Ακόμη και σε απλούστερα πράγματα, όπως η σειρά τραγουδιών (γέλια). Είναι δύσκολο να μιλήσουμε πραγματικά γι’ αυτά τα πράγματα μέσα στο συγκρότημα, επειδή είναι μια διαδικασία που μας καταναλώνει.

Χρησιμοποίησες μία φράση, την ‘χρησιμοποιηθεί πολύ’. Μια σημαντική διαφορά στο νέο άλμπουμ ήταν ότι είχατε πραγματικά έγχορδα και χορωδίες. Το “Μessage In The Amber” και το “The Golden Elk” είναι μερικά παραδείγματα αυτού. Ωστόσο, αυτές οι ενορχηστρώσεις δεν εμφανίζονται τόσο πολύ στο άλμπουμ, αλλά σε λίγες μόνο επιλεγμένες θέσεις. Ήταν η ιδέα του Jens να μην το παρακάνετε; Γιατί αν σε πάω κάπου αλλού, για παράδειγμα στο τελευταίο άλμπουμ από τους Dimmu Borgir, το “Eonian“, απλά το παρακάνουν.

Ναι, αυτό είναι αλήθεια και συμφωνώ μαζί σου. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που δεν το παρακάναμε. Απλώς, κάνουμε πιο πικάντικα τα πράγματα εδώ και εκεί και δεν εμφανίζονται οι χορωδίες και τα έγχορδα σε όλα τα τραγούδια και είναι εξίσου ισορροπημένα μέσα στο άλμπουμ. Είναι επικίνδυνες περιοχές σήμερα, αφού είναι τόσο εύκολο να κάνεις τέτοιες ενορχηστρώσεις, μέσω του υπολογιστή, για παράδειγμα, επειδή όλοι έχουν πρόσβαση σε λογισμικό που μπορεί να κάνει απόλυτα φυσικούς ήχους στα έγχορδα. Έτσι είναι δύσκολο να μην το παρακάνεις αυτές τις μέρες. Είναι τόσο εύκολο. Διατηρείς τη στάση ότι το περισσότερο είναι περισσότερο και επίσης μερικά όχι-τόσο-καλά συγκροτήματα, προσπαθούν να γυαλίσουν τη μουσική τους προσθέτοντας περισσότερη ενορχήστρωση, αλλά φυσικά, δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Πρέπει να υπάρχει ένα καλό στοιχείο στη μουσική ήδη και η μουσική πρέπει να δουλεύει μόνη της, προτού αρχίσεις να την κάνεις πικάντικη με τέτοια πράγματα. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς να τα έχουμε εδώ και εκεί και όχι όλη την ώρα, γιατί είναι δύσκολο να ακούσεις το δίσκος αν αυτά τα στοιχεία είναι παντού.

Απλά κάνε το λίγο πιο πικάντικο, καταλαβαίνω

Ναι ναι, ακριβώς αυτό.

Υπάρχει ένα τραγούδι στο άλμπουμ που ονομάζεται “The Golden Elk“, το οποίο είναι απλά εκπληκτικό. Πιστεύετε ότι παίρνετε μια Orphaned Land ή Myrath κατεύθυνση; Γνωρίζεις αλήθεια αυτές τις μπάντες;


Τους Orphaned Land τους ξέρω, αλλά ποιους άλλους είπες;

Myrath, είναι progressive Oriental, αρκετά κοντά στους Orphaned Land.

Δεν έχω ακούσει τόσο πολύ τα συγκροτήματα αυτά και δεν ξέρω αν ο Santeri ακούει αυτές τις μπάντες όταν έγραφε το “The Golden Elk“, ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια στο δίσκο. Νομίζω όμως ότι ο Jens έκανε παραγωγή στα άλμπουμ των Orphaned Land και στο τελευταίο τους επίσης, έτσι μπορεί να έχει κάτι να κάνει με αυτό. Οι Orphaned Land παίρνουν επίσης τις επιρροές τους από τις ίδιες πηγές που και εμείς παίρνουμε, έχουν κάποια ανατολίτικα πράγματα στη μουσική τους. Είναι στο ίδιο είδος με τους Amorphis. Αλλά, για να απαντήσω στην ερώτησή σας, ποτέ δεν κάνουμε τίποτα με σκοπό … Ή καλύτερα δεν προσπαθούμε να αναγκάσουμε τον εαυτό μας για να κάνουμε συγκεκριμένα τραγούδια, κάνουμε ό, τι βγαίνει φυσικά. Αν ο Santeri άκουγε Orphaned Land, αυτό θα μπορούσε να είναι ο λόγος. Δεν ξέρω (γέλια). Όμως, δεν καθίσαμε και είπαμε να κάνουμε τραγούδια κατά τον τρόπο που οι Orphaned Land κάνουν. Αλλά ναι, μπορεί να υπάρχουν κάποιοι λόγοι για τους οποίους το “The Golden Elk“είναι στον ίδιο δρόμο.

Βέβαια, αυτό δεν σημάνει ότι απλά αγαπάω το τραγούδι αυτό…

(Γέλια) Ναι ναι, καλά αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Παρεμπιπτόντως, αυτό ήταν και το moto της μπάντας πίσω στη δεκαετία του ’90. Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα, αν ακούγεται καλό, τίποτε άλλο δεν έχει σημασία.

Ποια ήταν η διαδικασία της σύνθεσης του νέου υλικού στο “Queen Of Time“; Πώς γράφτηκε το άλμπουμ;

Λοιπόν, το περασμένο καλοκαίρι είχαμε ένα Gmail-Gdrive, που όλοι έβαλαν τα δικά τους demos εκεί και μετά από την περιοδεία, δοκιμάσαμε αυτά τα demos και μια επιλογή από αυτά τα τραγούδια σε πρόβες. Έτσι δεν συνθέσαμε μαζί, ήταν ουσιαστικά ο Esa (Holopainen – κιθάρα) και ο Santeri που έγραψαν τα τραγούδια, αλλά στη συνέχεια αρχίσαμε να τα ενορχηστρώνουμε όλοι μαζί. Για παράδειγμα, εγώ προσωπικά προβάρισα τα τραγούδια, βασιζόμενος σε αυτά τα demos στο σπίτι και στη συνέχεια πήγαμε απλώς στο χώρο πρόβας και αρχίσαμε να ενορχηστρώνουμε τα τραγούδια. Στη συνέχεια, ο Jens ήρθε και άκουσε τις πρόβες επίσης. Μας βοήθησε με μερικά τραγούδια και με κάποια instrumental μέρη. Αυτή ήταν ουσιαστικά η διαδικασία γραφής για το “Queen Of Time””. Ήταν μια πραγματικά απλή διαδικασία.

Έχω μια ερώτηση από την περασμένη εβδομάδα, αλλά μάλλον δεν μπορώ πλέον να στην κάνω, αφού σε ρωτούσα αν πρόκειται να κυκλοφορήσετε ένα νέο βίντεο, αλλά ήδη το έχετε κάνει με το “Amongst Stars

Α ναι…(γέλια)

Αλήθεια, πως ήταν η συνεργασία με την Anneke, δεδομένου ότι είναι μια φοβερή τραγουδίστρια και πώς ήταν να την φιλοξενήσετε στο δίσκο και στα γυρίσματα του βίντεο

Η Anneke, είναι βασικά από την ίδια σκηνή που προέρχονται και οι Amorphis. Πίσω, στη δεκαετία του ’90, ήταν με τους The Gathering. Την γνωρίζουμε ήδη από τις πρώτες μέρες. Ήταν ένα είδος φυσικής επιλογής για μας να την πάρουμε για να κάνουμε τα γυναικεία φωνητικά στο “Among Stars“. Επίσης, έχει συνεργαστεί με τα παιδιά, νομίζω ότι έχει κάνει μια εμφάνιση στο Live άλμπουμ που έκαναν τα παιδιά στο Ελσίνκι (σ.σ. “An Evening with Friends at Huvila” – 2017) . Είναι ήδη φίλη μας, γι’ αυτό ήταν απολύτως φυσικό να στραφούμε προς αυτήν. Νομίζω ότι η διαδικασία ήταν ότι ο Jens της έστειλε το instrumental, μαζί με κάποιες φωνητικές γραμμές, στην Ολλανδία, δεν ξέρω, νομίζω ότι ζει στο Αϊντχόβεν ή κάτι τέτοιο και το στούντιο ήταν εκεί. Έτσι υπήρχε αυτή η ευκαιρία, να την ακούσουμε για πρώτη φορά στην mastered έκδοση (γέλια). Όταν το άλμπουμ ήταν έτοιμο, ήμουν πραγματικά σε θέση να ακούσω τι έχει κάνει. (γέλια). Ήταν ένα είδος έκπληξης. Αλλά δούλεψέ ήδη από την πρώτη ακρόαση. Ήταν μια καλή επιλογή. (γέλια)

Στην πραγματικότητα, το αποτέλεσμα του “Amongst Stars” με έκανε να σκεφτώ αρκετές φορές αν θα θέλατε να την φέρετε στους Amorphis ως μόνιμο μέλος της μπάντας.

(Γέλια) Καλά…… Φυσικά θα μπορούσε να ήταν εφικτό. Πρόκειται για έναν λογισμικό εφιάλτη ήδη με τους Amorphis. Υπάρχουν έξι μέλη στη μπάντα (γέλια)…. Έχοντας ένα έβδομο μέλος στη σκηνή ή στη διαδικασία εγγραφής, δεν είναι καλή ιδέα. Αλλά ούτως ή άλλως σε ειδικές περιπτώσεις, θα έχουμε την Anneke να μοιράζεται τη σκηνή για το “Among Stars“.

Θα σε ρωτήσω για την Ελλάδα. Έχετε σχέδια να επισκεφθείτε την Ελλάδα; Έχει περάσει τόσος καιρός…

Νομίζω ότι θα κάνουμε μερικές ευρωπαϊκές περιοδείες το επόμενο έτος. Είμαι πολύ θετικός ότι η Ελλάδα, θα είναι και εκεί. Αλλά φυσικά δεν είμαι 100% σίγουρος γι’ αυτό. Εκτός από αυτό είναι πολύ νωρίς, αλλά σίγουρα θα ήθελα πολύ να έρθω ξανά εκεί. Ήταν τη δεκαετία του ’80, το ’86 ή κάτι τέτοιο, που ήμουν τελευταία φορά εκεί. Ναι, είναι καιρός να επιστρέψω (γέλια)

Θα κάνετε τα έγχορδα και τις χορωδίες, με φυσικά στις ζωντανές εμφανίσεις σας;

Λοιπόν δεν έχουμε τέτοιο σχέδιο. Φυσικά, ο Santeri μπορεί να κάνει κάτι με τα πλήκτρα και τα samples.  Έτσι θα προσπαθήσουμε να παίξουμε τα τραγούδια στη σκηνή, όσο το δυνατόν πλησιέστερα στα αρχικά. Αλλά με μια πραγματική ορχήστρα θα απαιτούσε πολλή δουλειά για να γίνει αυτό. Θα ήμουν πολύ ευτυχής να το κάνω. Θα ήταν υπέροχο και νομίζω ότι θα ήταν φυσικό να το κάνουμε, ως μια ιδιαίτερη συναυλία, σε κάποιο σημείο ή ακόμα και σε κάποια φεστιβάλ. Θα ήταν πολύ ωραίο, ελπίζω ότι θα συμβεί είναι μια πολύ ωραία ιδέα.

Μια τελευταία ερώτηση, από τη στιγμή που τελειώνει ο χρόνος μας. Είσαι μέλος των Amorphis από την πρώτη μέρα και ήθελα να σε ρωτήσω, ποιες είναι οι διαφορές από τότε που ξεκινήσατε στη δεκαετία του ’90 και τώρα;

Νομίζω ότι η μπάντα είναι πιο επαγγελματική και πιο αποφασισμένη να κρατήσει αυτό το πέρασμα, όσο το δυνατόν περισσότερο. Πίσω στις πρώτες μέρες, θέλαμε απλά να παίξουμε και να πίνουμε μπύρες και να διασκεδάζουμε Είναι κάτι παραπάνω από αυτό τώρα. Είναι ένα έργο που διαρκεί στο χρόνο ή όπως αλλιώς θέλετε να το ονομάσετε. Προσπαθούμε επίσης να κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε στις ζωντανές εμφανίσεις, έχουμε καλύτερη υποστήριξη από τις εταιρείες, οπότε είναι ευκολότερο να επικεντρωθούμε στο να παίζουμε και να συνθέτουμε. Νομίζω ότι η διάθεση στο συγκρότημα είναι καλύτερη τώρα, ίσως λόγω αυτών των λόγων, γιατί μπορούμε να κάνουμε αυτό στο οποίο είμαστε καλοί, να επικεντρωθούμε σε αυτό και έχουμε ωριμάσει με έναν καλό τρόπο. Είναι πολύ πιο εύκολο να είμαστε στη μπάντα και να απολαμβάνουμε την παρέα του άλλου.

Olli, ήταν πραγματικά απίθανο να μιλήσω μαζί σου και ελπίζω να σε συναντήσω σε κάποια από της συναυλίες σας.

Σε ευχαριστώ Δημήτρη. Να έρθεις να πιούμε μπύρα σε κάποια συναυλία. Ήταν χαρά μου και μια πολύ ωραία συνέντευξη.

Δημήτρης Σταύρος

http://www.amorphis.net/
http://www.facebook.com/amorphis

http://www.reverbnation.com/amorphis

https://open.spotify.com/artist/2UOVgpgiNTC6KK0vSC77aD?si=_8Y8CBcbSNKhasuUZxsGmw

http://twitter.com/amorphis

http://www.youtube.com/user/amorphisofficial

Band Members
Tomi Joutsen – φωνητικά
Tomi Koivusaari – κιθάρες
Esa Holopainen – κιθάρες
Olli-Pekka Lainen – μπάσο
Santeri Kallio – πλήκτρα
Jan Rechberger – τύμπανα

Discography
The Karelian Isthmus (1992)
Privilege to Evil EP (1993)
Tales From The Thousand Lakes (1994)
Elegy (1996)
Tuonela (1999)
Am Universum (2001)
Far From The Sun (2003)
Eclipse (2006)
Silent Waters (2007)
Skyforger (2009)
Μagic & Mayhem – Tales from the Early Years (2010)
The Beginning of Times               
(2011)
Circle
(2013)
Under the Red Cloud
(2015)
Queen of Time
(2018)

RodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X