Ανταποκρίσεις

Opeth, Poem

Παρασκευή, 20 Μαρτίου

Gagarin 205 LIve Music Space, Αθήνα

Με 3 χρόνια καθυστέρησης οι Σουηδοί Opeth έκλεισαν και πάλι ραντεβού με την χώρα μας για δύο συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονικη. Η μικρή απογοήτευση που ακολούθησε την τελευταία τους κυκλοφορία “Pale Communion” αποδείχτηκε πως δεν πτόησε το κοινό της Αθήνας που επιβράβευσε τους Opeth με ένα sold out (3 ώρες πριν ανοίξουν οι πόρτες) και έδειξε ότι το συγκρότημα παραμένει ένα εκ των πολύ αγαπημένων της heavy metal κοινότητας της Αθήνας.

Οι πόρτες άνοιξαν στις 8:30 και το Gagarin γέμιζε με γοργούς ρυθμούς από κόσμο. Στις 8:45 το ένα και μοναδικό support της συναυλίας, οι Poem, βγήκαν στην σκηνή. Αρκετά γνωστοί στο Αθηναϊκό κοινό (και όχι μόνο αφού έχουν οργώσει και την περιφέρεια), οι Poem έχουν καταφέρει με τη σκληρή δουλειά τους να αποκτήσουν μια σταθερή βάση οπαδών.  Προσωπικά τους προτιμούσα στην περίοδο του “The Great Secret Show” παρά στην καινούργια progressive-alternative προσέγγιση του ήχου τους. Ο κόσμος, εξοικειωμένος με τη μουσική τους συμμετείχε ενεργά καθώς έπαιξαν κομμάτια από τους δύο προσωπικούς τους δίσκους, δίνοντας βάση όμως στον τελευταίο “Skein Syndrome”. Γεμάτοι ενεργεία, με πολύ καλή διάθεση και έχοντας πολύ καλό ήχο, οι Poem  χάρηκαν κάθε δευτερόλεπτο που ήταν στη σκηνή και μετέφεραν όλη αυτή την ενέργεια στο κοινό. Πιστεύω ότι με τον τσαμπουκά τους και τον ήχο τους, ήταν μια αρκετά αξιόλογη επιλογή για τη θέση του support!

Περιμένοντας για μισή ώρα περίπου, για το απαραίτητο soundcheck, στις 22:00 ανέβηκαν στην σκηνή με έναν πραγματικά αποθεωτικό τρόπο οι Opeth. Το κοινό φώναζε και τραγουδούσε μαζί τους τους στοίχους από τα ”Eternal Rains Will Come” και “Cusp of Eternity” καθώς ήταν τα πρώτα κομμάτια που έπαιξαν απο το νέο τους άλμπουμ. Στην συνέχεια ακολούθησαν στιγμές όπως  τα “The moor”, “Advent”, “Devils Orchard”, “Elysian Woes”, “Windowpane” και “Grand Conjuration” δείχνοντας ότι οι Opeth ήθελαν να ευχαριστήσουν τος πάντες με μια αναδρομή σε όσες περισσότερες στιγμές της καριέρας τους τους επέτρεπε ο χρόνος που είχαν στη διάθεσή τους.   Ο Mikael Åkerfeldt ήταν πολύ επικοινωνιακός και ευδιάθετος με το κοινό, ενώ έχοντας αρκετά κέφια φρόντιζε να πειράζει συνεχώς τον Fredrik Åkesson λέγοντας του ”Hi Fredik” ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και  στον ντράμερ Martin “Axe” Axenrot, ως τον τύπο που έχει δύο metal ονόματα, “axe” και “rot”. Με γενικά πολύ καλό ήχο και τρομερή σκηνική παρουσία η μπάντα κατάφερε να δείξει τον καλύτερο της εαυτό, αν εξαιρέσουμε κάποια σημεία στα brutal φωνητικά του Mikael που ο ήχος δεν ήταν τόσο καλός, ίσως λόγω του κρυώματος που τον ταλαιπωρούσε. Τα “The Lotus Eater” και “The Grand Conjuration” απλά έμελε να αποτελειώσουν τον κόσμο που από τα mosh pit είχε γίνει στη κυριολεξία μία μάζα. Φυσικά, τίποτε δεν είχε τελειώσει ακόμη αφού βγήκαν ξανά στην σκηνή, για το απαραίτητο encore, το οποίο δεν ήταν κάποιο άλλο από το “Deliverance”. 13 λεπτά από ένα μεταλλικό αριστούργημα, που μας ταξίδεψε στον παράδεισο κλείνοντας ιδανικά αυτό το εξαιρετικό live.

Μια συναυλία στην οποία οι Opeth προσπάθησαν, και τα κατάφεραν, για δυο ώρες και κάτι να μας παρουσιάσουν ίσως τις καλύτερες στιγμές της καριέρας τους. Τα σχόλια του κόσμου ήταν μόνο θετικά για ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα πλέον της ευρωπαϊκής metal σκηνής και απλά περιμένουμε να τους ξαναδούμε ελπίζοντας ότι την επόμενη φορά θα έχουν κυκλοφορήσει και ένα δίσκο αντάξιο του ονόματός τους.

Ανταπόκριση & Φωτογραφίες: Δέσποινα Σταματάκη

haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X