Bob Katsionis 2018_728x90 - 728|90|Bob Katsionis 2018_728x90||https://bobkatsionis.bandcamp.com/|both728x99px-myrkur - 728|99|728x99px-myrkur|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_728x90 - 728|90|Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90||https://www.facebook.com/GreekRebels/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothyob 728×90 - 728|90|yob 728×90|||bothAmenra 728×90 - 728|90|Amenra 728×90|||both
20000
110

Το να προσπαθείς να συνδυάζεις είδη παράταιρα με το black και να το πετυχαίνεις, να κερδίζεις την απήχηση του κόσμου, είναι κάτι παραπάνω από κατόρθωμα.

Η Amalie Bruun άρχισε την δισκογραφική της πορεία με το ομώνυμο EP το 2014. Το πρώτο της full length album με τίτλο “M” να ακολουθεί μόλις ένα χρόνο μετά, το 2015, όπου πέρα από τον ήχο που συνδυάζει το Νορβηγικό black με το folk, αυτό που είχε κάνει θόρυβο ήταν οι συμμετοχές στο δίσκο. Παραγωγή άρτια από τον Kristoffer “Garm” Rygg των πολυδιάστατων Ulver ενώ στο μουσικό κομμάτι ο Teloch (Mayhem), ο Håvard Jørgensen (exSatyricon, exUlver), ο Øyvind Myrvoll (Nidingr, ex-Dødheimsgard) και o Chris Amott (Arch Enemy) εμφανίζονται ως εξέχουσες συμμετοχές. Όπως καταλαβαίνετε, πέρα από την ποιότητα του δίσκου οι συμμετέχοντες που υπήρχαν δημιούργησαν έναν καλό θόρυβο γύρω από το όνομα της.

Αμέσως μετά τον πρώτο της ολοκληρωμένο δίσκο λοιπόν, τολμά κάτι το ιδιαίτερο και κυκλοφορεί ένα live album υπό τον τίτλο Mausoleum, όπου η ίδια τραγουδά και παίζει πιάνο ενώ σε αυτήν της την κυκλοφορία την συντροφεύει (όπως και στο ντεμπούτο της) ο Håvard Jørgensen στις ακουστικές κιθάρες καθώς επίσης και η Γυναικεία Χορωδία της Νορβηγίας. Η κυκλοφορία αυτή βρήκε την θέση της στα ράφια των δισκοπωλείων στις 19 Αυγούστου 2016 με εταιρεία παραγωγής την Relapse Records.

Η συνεργασία της με την Relapse καλά κρατεί και έτσι, η επόμενη δουλειά της δεν ήταν άλλο από το “blockbuster” “Mareridt”, όπου εμπνευσμένη από τους εφιάλτες που έβλεπε δημιούργησε ένα δίσκο με παραδοσιακούς folk ρυθμούς, επηρεασμένο από τους Bathory ενώ ένα Ulver συναίσθημα επικαλύπτει τα κομμάτια, όπου πλέον ακροβατούν να φύγουν από τα στενά όρια του black. Το “Mareridt” είναι δίσκος όπου έφερε διχασμό στο φανατικό κοινό του black αλλά και νέες ιδέες.

Φυσικά η αποδοχή του κόσμου από haters και μη ήταν μεγάλη. Ακόμα και να μην σου αρέσει το αποτέλεσμα της δεν μπορείς να μην παραδεχτείς ότι το έχει κάνει καλά. Το “Mareridt” αλλά και η ίδια η Amalie Bruun με την παρουσία της έφερε μια ανανέωση, ένα ιδιαίτερο στοιχείο που ξέφευγε από τα καθιερωμένα. Η εικόνα της αλλά και ο τρόπος που φέρνει σε αντίφαση τον θεατή είναι εντυπωσιακός. Ένας άγγελος που γίνεται δαίμονας.

Συνεχίζοντας την παράδοση του “Μ” η Amalie Bruun στο “Mareridt” είχε καλεσμένη την Chelsea Wolfe όπως και τον Aaron Weaver των Wolves In The Throne Room ανάμεσα σε άλλους. Άλλωστε το “Mareridt” είναι το άλμπουμ εκείνο που την οδήγησε στο να έχει θέσει ως υποψηφιότητα σε δυο κατηγορίες για τα βραβεία GAFFA. Τα GAFFA είναι διάσημα βραβεία στη Δανία, που χρηματοδοτούνται από το μεγαλύτερο μουσικό περιοδικό της χώρας.

Δεν ξέρω πόσο “μαγνήτης” για το κόσμο αυτή την φορά υπήρξαν οι extra συμμετοχές αλλά ακούγοντας το δίσκο δεν μπορώ απλά να μη υποκλιθώ στην άρτια δουλειά που έχει γίνει.

Την Κυριακή 11 Νοεμβρίου στο Fuzz Live Music Club θα έχουμε την χαρά να την δούμε από κοντά. Μια μάγισσα, ένα άγγελο, μια νεράιδα, ένα δαίμονα. Πιστεύω ότι δεν πρέπει να λείψει κανείς.

Κείμενο: Δημήτρης Εμμανουήλ

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.