Για κάποιο περίεργο λόγο το όνομα Derelict Earth κάτι μου έλεγε… Μετά από λίγο ψάξιμο ανακάλυψα ότι στην ουσία πρόκειται για ένα one-man-project του Quentin
Άγνωστοι οι λόγοι που ώρες ώρες κάποιοι τύποι, σαν τον Luki καλή ώρα, ξεκινάνε τις λεγόμενες one-man μπάντες. Δεν διαφωνώ ότι θέλουν να εκφραστούν μουσικά,