Δεύτερος ολοκληρωμένος δίσκος για τους Αμερικανούς Demon Eye, το οποίο όνομα έχουν εμπνευστεί από κομμάτι των Deep Purple. Και έχουν μείνει και σε αυτές τις
Όταν έχεις τους οπαδούς σου και περιμένουν ανά οχτώ χρόνια να κυκλοφορήσεις νέο άλμπουμ κάθε φορά άστα, βράστα. Ειδικά, όταν η αναμονή και οι προσδοκίες
Τον David Shankle τον αγαπάω και τον σέβομαι. Είναι ένας καταπληκτικός κιθαρίστας και ήταν μέλος των Manowar. Συνέγραψε κομματάρες όπως το Master Of The Wind
Είναι αρκετά δύσκολο να κάτσεις να γράψεις κάποια πράγματα για επανακυκλοφορίες σαν αυτή εδώ. Η Cult Metal Classics φαίνεται να θέλει να βγάλει προς τα
Οι Dhampyr παίζουν ένα κράμα Ambient/Depressive Black Metal με το depressive να είναι πολύ τονισμένο και αν το Oceanclots δεν ρίξει την ψυχολογία σας στα
Καλώς τα παιδιά, καλώς τα 3-0. Σχεδόν ένα χρόνο μετά το ανυπόφορο EP “Transience”, οι αγνώστων λοιπών στοιχείων Dead In The Manger επιστρέφουν στον τόπο