Οι DysAngelic είναι μια μπάντα από την μεταλλομάνα Σουηδία οι οποίοι δημιουργήθηκαν το 2012 και το “The Dysangelic Principle” είναι η πρώτη και τελευταία τους
Οι Delain επιστρέφουν δισκογραφικά, έπειτα από το “We Are The Others” του 2012. Αυτή τη φορά, όπως και στις δυο πρώτες τους κυκλοφορίες (σ.σ.: “Lucidity”,
Δεύτερο άλμπουμ για τους Γάλλους Drawers, οι οποίοι, τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του ντεμπούτου τους “All Is One” του 2011, επιστρέφουν με μια δουλειά
[Option A:] Πρώτη κυκλοφορία για τους Γερμανούς Décembre Noir, μπαίνοντας στο χώρο του μελωδικού/μελαγχολικού death/doom metal. Έχοντας επιρροές από συγκροτήματα όπως οι Opeth, Katatonia, My
Η “ρεφορμαρισμένη” εκδοχή του “Transition” που κυκλοφόρησε πίσω στο 2012 είναι εδώ και οι οιωνοί είναι οι καλύτεροι δυνατοί για να κάνει αυτή τη μπάντα