Ο δεύτερος δίσκος των Intestinal, από ένα group που ξεκίνησε γράφοντας τα δικά του κομμάτια ως project, κάτι που τους οδήγησε στο να δημιουργήσουν μπάντα.
Οι Inner Blast είναι μία νεοσύστατη μπάντα εκ Πορτογαλίας και αρέσκεται στο να παίζει ατμοσφαιρικό metal. Αυτό εδώ το EP των 5 κομματιών αποτελεί επανακυκλοφορία
Δίσκος που περίμενα καιρό, συνεχιστής του μεγάλου έργου Emperor, ο Ihsahn είναι η ψυχή σχεδόν κάθε τι ακραίου μουσικού συμβαίνει στην Νορβηγία, τα λόγια και
Πολύ καλό Progressive Melodic Death Metal από Σουηδία που συνδυάζει πολύ όμορφα τη μαγεία των Opeth και τη μελαγχολία των Swallow the Sun (αγγίζοντας σε
Είναι τρελοί αυτοί οι Πολωνοί. Avant garde και έχετε ήδη καταλάβει πολλά. Ντεμπούτο λοιπόν, για τους περίεργους τύπους από τη Κρακοβία, οι οποίοι προηγουμένως είχαν
Οι Immensity είναι μια Ελληνική μπάντα που σχηματίστηκε το 2010. Συμμετέχουν σ’ αυτούς μέλη από την εγχώρια σκηνή, με πιο γνωστό τον Λεωνίδα Χατζημιχάλη (Fatal
Πολύ καλή προσπάθεια σε Heavy – Power μονοπάτια από Αμερική και συγκεκριμένα από το τρελιάρικο Texas. Γενικά οι Ignitor μετά από καμιά δεκαετία στο κουρμπέτι
Πολύ καλό Black Metal με μπόλικο Death feeling από θέμα δυναμισμού, από Αμερική και συγκεκριμένα Florida (η οποία μία κάποια μικρή σκηνή την έχει, ιδιαίτερα
Πέντε κομμάτια που εισάγουν τους Ι, Omega στον κόσμο της δισκογραφίας, μέσα σε ένα προσεγμένο δίσκο με τίτλο «The Ravenous». Και να προσπαθήσεις δεν μπορείς