Αν και δημιουργήθηκαν το 1992, το ”Parvzya” είναι ο δεύτερός τους δίσκος γιατί λίγο αργότερα διαλύθηκαν και επανενώθηκαν το 2009. Black Metal από την Πολωνία
Black metal από την Πορτογαλία, δημιουργημένοι το 2006 από τους Medo I και Medo II. Διπύρηνη μπάντα, εντελώς underground κατάσταση καθώς δεν πραγματοποιούν ζωντανές εμφανίσεις
Myrkgrav και Voluspaa, εδώ έχουμε δύο αμιγώς Νορβηγικές μπάντες σε ένα 7ιντσο split album, σύντομο και περιεκτικό. Στην πρώτη πλευρά έχουμε τους Myrkgrav και το
Δέκα χρόνια ύπαρξης στο κουρμπέτι μετρούν οι Misery Index και δεν νομίζω πως χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις μιας και όσοι ασχολούνται με το death/grind στερέωμα πιθανότατα
Η τελευταία σου δουλειά λέγεται “Crack The Skye”, έχει πάρει τις απίστευτες κριτικές, έχει τιμηθεί ως ένα από τα καλύτερα άλμπουμ, έχεις διχάσει τους οπαδούς,
Οι Mass Massacre είναι μια Ουκρανική μπάντα η οποία παίζει Brutal Death Grind Metal..Το Repentance In Gangrene είναι ο πρώτος τους full length δίσκος και
Οι Mortal Torment είναι μια ελληνική brutal death μπάντα, από τις λίγες που υπάρχουν στην χώρα μας. Δημιουργήθηκαν το 2005 και από τότε έχουν κυκλοφορήσει