Για όσους δεν έχουν ξανακούσει το όνομα Nitrogods (όπως εγώ μέχρι τώρα), να σας πληροφορήσω πως πρόκειται για ένα Γερμανικό τρίο που σχηματίστηκε το 2011
Οι Nucleus Torn ξεκίνησαν το μακρινό 1997 σαν solo project που μετέπειτα εξελίχθηκε σε μια πολυμελής μπάντα. Συνδυάζει στοιχεία folk, progressive rock και κλασικά στοιχεία
Αν και η μουσική τους μαρτυρά το αντίθετο, σας διαβεβαιώνω πως οι Nightbringer είναι Αμερικάνοι. Ναι, καταλαβαίνω την απορία σας, κι εγώ έτσι αντέδρασα όταν
Πραγματικά με πιάνουν τα νεύρα. Πως γίνεται τέτοιος δίσκος να μην κυκλοφορεί από κάποια εταιρεία; Είναι να τρελαίνεσαι ώρες ώρες. Από την Πολιτεία του δικού
Με πάνω από δέκα χρόνια παρουσίας στον χώρο και τρία τίμια άλμπουμ, οι Γερμανοί thrashers Nuclear Warfare από την Στουτγάρδη ξυπνούν από τον τετραετή τους