Δεύτερος full length δίσκος και με το που βλέπω φωτογραφία του συγκροτήματος γελάω και καταλαβαίνω τι είδος παίζουν. Με συγχωρείται αλλά μου φαίνεται γελοίο πλέων
[Option A] Με το που είδα την φωτογραφία των μελών του συγκροτήματος ήμουν 99% σίγουρος ότι πρόκειται για ακόμα ένα συγκρότημα χωρίς “προσωπικότητα” και χαρακτήρα,
Οι Βάσκοι Numen δεν είναι ένα καινούργιο συγκρότημα που μόλις κάνει την εμφάνισή του. Είναι χρόνια στον χώρο. Κυκλοφόρησαν τον συγκεκριμένο ομώνυμο δίσκο το 2007,
Nachtblut στα γερμανικά σημαίνει νύχτα αίματος και πιστεύω πως περιγράφει πολύ καλά την μουσική των Γερμανών, η οποία μπορεί να περιγραφτεί ως dark metal. Αυτή
Η αιτία πολλών μεγάλων ονομάτων να έρθουν στο προσκήνιο είναι η γνωστή πλέον Candlelight Records όπου αυτή την φορά μας “μπερδεύει” με το “γνωστό-άγνωστο” συγκρότημα,
Με το “Hierophany…”, τον τρίτο τους full-length δίσκο έρχονται στο προσκήνιο οι Αμερικάνοι black metalers Nightbringer όπου έγραψαν και ηχογράφησαν όλο το υλικό διάρκειας μίας