Δεύτερη δισκογραφική απόπειρα για τους Riotgod των Βοb Pantella και Jim Baglino (Monster Magnet), αφού η προηγούμενη και ομώνυμη τους ήταν μόλις ένα χρόνο πριν.
Η νεοσύστατη μπάντα από το Ισραήλ, δημιουργήθηκε μόλις το 2010, καταφέρνει σε μάλλον σύντομο διάστημα να κερδίσει συμβόλαιο και να κυκλοφορήσει το ντεμπούτο της, με
Όλοι οι φίλοι του sludge/doom εν έτη 2011 έχουν πολλούς λόγους για να χαίρονται. Ο συγκεκριμένος ήχος γνωρίζει πλήρη άνθηση, μπάντες όπως οι Neurosis, Kylesa
Οι τρεις Βρετανοί doom metallers μετά την κυκλοφορία του full length δίσκου τους “Possessed by the Rise of Magik” έβγαλαν και ως συμπληρωματικό ένα EP.