Οι Nightbearer κατάγονται από τη Γερμανία, παίζουν death metal και αυτό πρόκειται για το πρώτο τους album. Χωρίς πολλά-πολλά, πάμε να δούμε γιατί ο δίσκος
Αν και ενεργοί από το 2005, οι Νορβηγοί folk/black metallers διαθέτουν μόλις δύο full-length κυκλοφορίες στο ενεργητικό τους, με τελευταίο αυτό εδώ το album.Στο δίσκο
Ακουστικό black metal γίνεται; Ε, τα πάντα γίνονται! Οι Nobody είναι ένα σχήμα ενός ατόμου από την Φιλανδία. Άρα Nobody = Tuomas Kauppinen. Αρχίζοντας την
Δύσκολα πράγματα, metalcore κυκλοφορία σε εμένα, θα προσπαθήσω όμως να είναι αντικειμενικός. Οι Norma Jean, όνομα και αυτό!, μας έρχονται από την Αμερική, κινούνται στο
Η μπάντα μας έρχεται από τη Γερμανία και συγκεκριμένα από την Κολωνία. Παίζουν πειραματικό post rock-metal και αυτός είναι ο δεύτερος δίσκος τους που κυκλοφόρησε
Αν είχα ακούσει αυτό το δίσκο 3-4 χρόνια πριν, σίγουρα θα είχα εντυπωσιαστεί. Τώρα μεγάλωσα, ωρίμασα, γέρασα, πόνεσαν τα κόκαλα και τίποτα δε με ενθουσιάζει