slaveatgod2013a
Νέα

Listening Session: SlavEATgod – “The Skyline Fission”

Την προηγούμενη Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2013, είχα την χαρά να παραβρεθώ στα Zero Gravity Studios για την προακρόαση του νέου δίσκου των SlavEATgod με τίτλο “The Skyline Fission”. Γνωρίζοντας την μπάντα και τα μέλη της προσωπικά, μπορώ να πω ότι ήμουν ενθουσιασμένος για το τι θα άκουγα. Το αποτέλεσμα με δικαίωσε πέραν του δεόντως!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Από τότε που κυκλοφόρησε το “Black Core Inn” στα τέλη του 2009, στην μπάντα υπήρξαν αρκετές αλλαγές με τον πυρήνα της να παραμένει ίδιος, με τους αδερφούς Χρήστο “CRS” & Στέλιο Νάνο σε κιθάρα και μπάσο/synths αντίστοιχα καθώς επίσης και τον Sinnik (Seduce The Heaven,Versus Heaven) στην lead κιθάρα. Αυτό που θα εντυπωσιάσει κάποιον είναι πως πίσω από το μικρόφωνο πλέον συναντάμε τον Καναδό τραγουδιστή John Howard, ευρύτερα γνωστό από την δουλειά του με μπάντες όπως Threat Signal & Arkea, ο οποίος αποτελεί σημειωτέον μόνιμο μέλος της μπάντας. Με την έλευση του έχει δώσει άλλον αέρα στο σχήμα. Επίσης πίσω από τα τύμπανα κάθετε πλέον ο Γιάννης Μωυσίδης, ο οποίος διατελεί παράλληλα μέλος σχημάτων όπως οι Decay Greed & οι Sonata Antartika. Ο Γιάννης με την σειρά του έχει “ντύσει” τα κομμάτια με πολύ καλό drumming. Η ηχογράφηση του δίσκου στο μεγαλύτερο μέρος του έγινε στα Growl Studios στην Αθήνα ενώ τα φωνητικά ηχογραφήθηκαν στα Woodward Avenue Studios, στο Ontario του Καναδά, εκεί όπου έγινε η μίξη και το mastering από τον Jon Howard. Ας πάμε όμως να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή σε μια track-by-track ανάλυση του δίσκου.

“Rumors About Steps Secure”: Το intro του δίσκου ξεκινά με τα synths τα οποία στην συνέχεια του δίσκου μας δείχνουν ότι είναι η απόλυτη ησυχία πριν την απόλυτη καταιγίδα που θα επακολουθήσει.

“The Weakened’s Rest”: Με την είσοδο του κομματιού ο Howard δείχνει στον ακροατή το πόσο επιβλητικός frontman είναι. Κυρίαρχες βαριές groovy κιθάρες με ιδανικές “πλάτες” από τα synths, εκπληκτικό solo και με έναν πολύ ωραίο ιντερλούδιο στην μέση.

“Wreck Age”: Το κομμάτι ξεκινά με fade in και fuzzy κιθάρες, το οποίο έχει άλλη “μαγκιά” χάρη στην πανέξυπνη κίνηση να χρησιμοποιηθεί ακουστική κιθάρα! Διαθέτει εκπληκτικά αρμονικά φωνητικά και ένα ultra catchy refrain το οποίο σου κολλάει στο μυαλό ενώ και το beatdown είναι εξαιρετικό.

“Corridors Swirl”: Ακουστική εισαγωγή με εξίσου δυναμικά μελωδικά φωνητικά πριν το μπάσιμο στο κυρίως μέρος του κομματιού. Το groove στις κιθάρες απλά σπέρνει. Πανέξυπνο κόψιμο με τύμπανα να ηχούν σαν sampling, ακουστική κιθάρα και συνοδεία μελωδικών φωνητικών που κορυφώνονται με την προσθήκη κάποιον growls.

“Downcast Parade”: Κορύφωση του δίσκου Pt.1: Το κομμάτι ξεκινά ίσως με το πιο επιθετικό intro riff του δίσκου που σε κάνει να κοπανιέσαι απίστευτα. Εύκολα μπορείς να χαρακτηρίσεις το κομμάτι αυτό ως ένα metalcore anthem. Σε αυτό μπορείς να ακούσεις ένα απίστευτο ιντερλούδιο με ακουστική κιθάρα, μελωδικά φωνητικά και απίστευτα ταιριαστά synths λίγο πριν την καταιγίδα. Εκεί τα synths οδηγούν, οι κιθάρες ακολουθούν και η εναλλαγή καθαρών/growls σε στέλνει.

“Guiding Blight”: Κορύφωση δίσκου Pt.2: Γρήγορο, proggy ρυθμοί με ωραία κοφτά riffs, φοβερά φωνητικά και ένα solo που τσακίζει κόκαλα. Εύκολα η αγαπημένη μου σύνθεση του δίσκου. Νομίζω επίσης πως αυτό πρέπει να γίνει (εφόσον υπάρχει δυνατότητα το video clip του δίσκου).

“Ceased The Days”: Το κομμάτι που απαιτεί να έχει όποια μπάντα σέβεται τον εαυτό της και κινείται στο εν λόγω μουσικό είδος. Και οι SlavEATgod το έχουν. Ευθύ, edgy φωνητικά, ακραία riff-ο-λογία, το κομμάτι όπου το rhythm section της μπάντας οργιάζει. Κόψιμο “σφαλιάρα” που δεν το περιμένεις με αρμονικά φωνητικά και ακουστική κιθάρα για να έρθει ένα μελωδικό solo ιδιαίτερα ταιριαστό.

“Last Solace Attempt”: Το outro του δίσκου. Τα πλήκτρα στην αρχή σου συντελούν μια θλιμμένη mid tempo ατμόσφαιρα. Στην συνέχεια ακουστικές κιθάρες δίνουν την θέση τους σε δαιμονιώδη riffs με ένα φοβερό solo να σε στέλνει! Το ιδανικότερο τελείωμα του δίσκου.

Συνοψίζοντας θα πω πως εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν αριστουργηματικό progressive metalcore δίσκο. Έχει την ιδανική διάρκεια (γύρω στα σαράντα λεπτά) για να θες να πατήσεις το “play” ξανά και ξανά. Φλερτάρει για εμένα να πάρει θέση στο TOP-20 μου για τις καλύτερες φετινές κυκλοφορίες. Εν αναμονή του δίσκου ακούστε το παρακάτω sample…

Νίκος Σιγλίδης

{youtube}uztgTCEiq4k{/youtube}

Tatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X