Συνεντεύξεις

Ocean Of Grief

Οι Ocean Of Grief με την νέα τους κυκλοφορία ονόματι “Pale Existence” δείχνουν πως είναι ένα συγκρότημα που γνωρίζει τι θέλει και πως αυτό θα το κάνει να ακουστεί προς τα έξω. Γύρω από αυτήν τους την κυκλοφορία απαντάνε στις ερωτήσεις μας οι Άρης Νικολέρης (πλήκτρα) και Γιάννης Κοσκινάς (μπάσο).

Γειά σας παιδιά, χαίρομαι πολύ για την γνωριμία και που θα μιλήσουμε μαζί. Για αρχή πείτε μας μερικά λόγιά για εσάς και το συγκρότημα.

Άρης Νικολέρης: Οι Ocean Of Grief είναι μία εξαμελής μελωδική doom/death metal μπάντα από την Αθήνα, η οποία δημιουργήθηκε το 2014. Η πρώτη μας επίσημη δισκογραφική δουλειά ήταν το EP “Fortress Of My Dark Self” το οποίο κυκλοφόρησε το 2016, ενώ δύο χρόνια αργότερα κυκλοφορήσαμε το πρώτο μας full length με τίτλο “Nightfall’s Lament”, το οποίο απέσπασε εξαιρετικές κριτικές δίνοντας μας την ευκαιρία να παίξουμε στο εξωτερικό με μεγάλα ονόματα του χώρου όπως οι Draconian και οι October Tide. Το Μάρτιο του 2023 η μπάντα κυκλοφόρησε το δεύτερο της full length με τίτλο “Pale Existence”, το οποίο σκοπεύουμε να στηρίξουμε με live σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το “Pale Existence” μου άρεσε προσωπικά πολύ, ποιο είναι το feedback που έχετε αποκομίσει μέχρι στιγμής;

Γιάννης Κοσκινάς: Έχουμε λάβει μέχρι τώρα πολλές κριτικές από website του εξωτερικού αλλά και εγχώρια με γενικά πολύ θετικό feedback, αλλά αυτό που μας χαροποιεί περισσότερο από όλα, είναι τα μηνύματα που έχουμε λάβει από άτομα που είχαν ακούσει και την προηγούμενη μας δουλεία και για άλλη μια φορά του άγγιξε η μουσική μας.

Αυτή, είναι η δεύτερη ολοκληρωμένη κυκλοφορία του συγκροτήματος, άλλαξε κάτι στον τρόπο που δημιουργήθηκε;

Άρης: Ο τρόπος με τον οποίο συνθέσαμε τα κομμάτια, ήταν ο ίδιος, όπως και στο Nightfalls Lament. Ο βασικός κορμός των κομματιών ξεκινάει από τον Φίλιππο η τον Γιάννη, και αφού γίνει ανταλλαγή ιδεών, τα κομμάτια παρουσιάζονται και στην υπόλοιπη μπάντα για να προσθέσουν τις ιδέες τους και να παιχτεί το κομμάτι και από το σύνολο, ώστε να βρεθούν και οι τελικές λεπτομέρειες.

Από την πρώτη σας δουλειά “Nightfall’s Lament” μέχρι σήμερα έχουν περάσει πέντε ολόκληρα χρόνια, τί συνέβη σε όλο αυτό το διάστημα;

Γιάννης: Για αρχή, ο Φίλιππος παρουσιάστηκε για την στρατιωτική του θητεία, το οποίο μας έβαλε στον πάγο για περίπου εννέα μήνες, και αμέσως μετά, ξεκίνησε η εποχή της πανδημίας, με τα αλλεπάλληλα lockdown τα οποία, όπως και σε όλες τις μπάντες, δεν μας επέτρεψαν ούτε να προβάρουμε, ούτε καν να βρισκόμαστε για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Έτσι, σε αυτό το διάστημα, το συγκρότημα επικεντρώθηκε στην σύνθεση του υλικού για το “Pale Existence” ως που να αρθούν τα μέτρα και να ξεκινήσει η διαδικασία της ηχογράφησης.

Η Πανδημία που μας κράτησε όλους κλεισμένους επηρέασε πολύ κόσμο στην σκέψη του και όχι μόνο. Σε εσάς τι αντίκτυπό είχε;

Άρης: Πέρα από την καθυστέρηση που προκάλεσε, η εκτεταμένη απομόνωση που βιώσαμε σίγουρα υποσυνείδητα επηρέασε και την μουσική μας διάθεση βγάζοντας προς τα έξω μια ακόμα πιο σκοτεινή και doom ατμόσφαιρα.

Στα αυτιά μου είναι εμφανείς οι επιρροές σας από Katatonia και Insomnium και μου άρεσε πολύ αυτό στον δίσκο, ήταν συνειδητή επιλογή ή σας βγήκε αυθόρμητα;

Γιάννης: Γενικά, έχουμε αρκετές επιρροές από τον χώρο του Melodic/Doom/Death όπως για παράδειγμα οι Slumber, οι Enshine και πολλοί άλλοι, αλλά προσπαθούμε να χτίσουμε την δική μας ταυτότητα και χαρακτήρα όσο περισσότερο γίνεται.

Η Ελληνική σκηνή όσο περνάει ο καιρός, όλο και ανεβαίνει και περισσότερο στα μάτια και τα αυτιά ακροατών εκτός Ελλάδος, αυτό το βιώνετε/νιώθετε και στους Ocean Of Grief;

Άρης: Ναι, σίγουρα το βιώνουμε καθώς το μεγαλύτερο κομμάτι των οπαδών της μπάντας είναι από το εξωτερικό, και αυτό φαίνεται και σε όλες τις πλατφόρμες μας (Bandcamp, Youtube, Spotify κλπ). Σίγουρα, εν ετεί 2023, και με το internet ως το κύριο μέσο προώθησης για τους μουσικούς, είναι πολύ πιο προσιτό να ακουστεί μια μπάντα και στο εξωτερικό σε σχέση με παλιότερα.

Υπάρχουν πλάνα για την προώθηση του δίσκου;

Γιάννης: Ο στόχος μας είναι να κάνουμε όσο περισσότερες live εμφανίσεις γίνεται, έχουμε ήδη κλείσει μια εμφάνιση εξωτερικό στο Metal Gates Festival τον Σεπτέμβρη και φυσικά η δισκογραφική μας επίσης προωθεί τον δίσκο από μεριάς της.

Πείτε μας μερικά λόγια για την παραγωγή και το εξώφυλλο.

Άρης: Οι ηχογραφήσεις των τυμπάνων έγιναν στα DevaSoundz Studios υπό της επίβλεψη του Φώτη Benardo, ενώ τα έγχορδα, τα πλήκτρα και οι φωνή γράφτηκαν σε Home Studio της μπάντας. Η μίξη και η παραγωγή έγιναν από τον Φίλιππο ενώ το Mastering το ανέλαβε ο γνωστός mastering engineer Αlan Douches (σ.σ.: Converge, The Dillinger Escape Plan, Shadows Fall). Τέλος, το εξώφυλλο είναι ζωγραφισμένο στο χέρι από τον τραγουδιστή των Gorgoroth, τον Atterigner της Khaos Diktator Designs.

Υπάρχει κάτι επιπλέον που θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με το “Pale Existence”;

Γιάννης: Το album είναι διαθέσιμο από τις 3 Μαρτίου σε όλες τις πλατφόρμες (Spotify, Youtube, Itunes, Amazon) ενώ όποιος θέλει μπορεί και να το αγοράσει είτε σε φυσική, είτε σε ψηφιακή μορφή από το επίσημο Bandcamp της μπάντας.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και ελπίζω να σας πετύχω κάπου ζωντανά, μπορείτε να κλείσετε όπως επιθυμείτε.

Άρης: Ευχαριστούμε πολύ το Greek Rebels για αυτή την συνέντευξη και σας περιμένουμε σύντομα στα επόμενα μας live για να τα πούμε και από κοντά!

Συνέντευξη: Βαγγέλης Φαρρής

Facebook
Instagram
Spotify
Bandcamp
YouTube
Twitter

Band Members
Γιάννης Κοσκινάς – Μπάσο
Θωμάς Μότσιος – Τύμπανα
Φίλιππος Κολιοπάνος – Κιθάρες
Άρης Νικολέρης – Πλήκτρα
Δήμητρα Ζαρκαδούλα – Κιθάρες
Νίκος Βλαχάκης – Φωνητικά

Discography
Nightfall’s Lament, 2018
Pale Existence, 2023

haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X