Russian Circles 2021 468×60 - 468|60|Russian Circles 2021 468×60|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|both
20000
60
amadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRussian Circles 2021 728×90 - 728|90|Russian Circles 2021 728×90|||both
20000
110

Οι Mercyless επέστρεψαν στον χώρο πριν από οχτώ χρόνια και μέσα σε αυτό το διάστημα έχουν κυκλοφορήσει τρία ακόμα albums. Το τρίτο είναι το “Mother Of All Plagues” και αυτό που μας έδωσε την αφορμή να μιλήσουμε με τον Max Otero, τον τραγουδιστή και κιθαρίστα του σχήματος, μαθαίνοντας έτσι λεπτομέρειες γύρω από αυτό.

Γεια σου Max, ελπίζω να είσαι καλά. Ποια ήταν η ανταπόκριση για το “Mother Of All Plagues” μέχρι στιγμής;

Γεια σου Θοδωρή! Αυτή τη στιγμή ασχολούμαστε με την προώθηση του νέου album και μέχρι στιγμής η ανταπόκριση είναι πολύ θετική. Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για αυτόν τον δίσκο και ελπίζω πως θα το «υπερασπιστούμε» όσο το δυνατόν καλύτερα αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Μπορείς να μας δώσεις λίγες πληροφορίες για τη διαδικασία της σύνθεσης;

Κάνουμε το ίδιο εδώ και 30 χρόνια. Συνθέτω τα riffs, τα φωνητικά και τους τίτλους. Ύστερα ολοκληρώνουμε τις ιδέες μας στο studio που κάνουμε πρόβες. Προετοιμάζαμε το “Mother Of All Plagues” εδώ και ενάμισι χρόνο.

Ποιος ανέλαβε την παραγωγή του album και σε πόσο χρονικό διάστημα ολοκληρώθηκε;

Ηχογραφήσαμε τα drums στο Hérisson Studio και την κιθάρα, το μπάσο και τα φωνητικά στο Underworld Studio στην πόλη μας. Για τη μίξη και το master εμπιστευτήκαμε τον Krauss από το Studio Vamacara. Ξεκινήσαμε τις ηχογραφήσεις τον Ιούνιο του 2019 και η μίξη ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2020.

Αποτελείτε μια μπάντα βετεράνων που έχει παραμείνει old-school. Πόσο δύσκολο είναι να συνθέτετε μουσική που να είναι old-school αλλά όχι retro;

Για μια μπάντα σας εμάς που παίζει old school death metal εδώ και 30 χρόνια, αυτό είναι το δυσκολότερο. Με τα ψηφιακά μέσα πρέπει να δουλέψεις με συγκεκριμένο τρόπο για να έχεις το κατάλληλο αποτέλεσμα. Για αυτό πρώτα κάνουμε πολλές live λήψεις για να μπορέσουμε να έχουμε έναν ήχο που είναι ταυτόχρονα old school και μοντέρνος. Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το στυλ μας αλλά και το old school death metal πνεύμα.

Για ποιο λόγο διαλυθήκατε το 2001 και τις σας έκανε να ξεκινήσετε ξανά το 2011;

Μετά από τα albums του 1996 και 2000, που δεν ήταν αντιπροσωπευτικά των Mercyless, νιώθαμε πραγματικά κουρασμένοι. Προτιμήσαμε να διαλυθούμε, συνεχίσαμε όμως να δημιουργούμε μουσική. Ξέραμε πως κάποια στιγμή θα επιστρέφαμε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο! Μας πήρε 10 χρόνια και είναι όντως ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά θέλαμε να επιστρέψουμε υποστηρίζοντας πως οι Mercyless έχουν ακόμα πολλά να προσφέρουν. Έχουμε πολύ θυμό μέσα μας!

Πώς αισθάνεσαι για την the extreme metal scene της χώρας σας;

Θεωρώ πως για κάποια χρόνια, η σκηνή στη Γαλλία ήταν πολύ δυνατή τόσο στον  black όσο και τον death ήχο. Υπάρχει μια νέα γενιά με πολλές δυνατότητες. Υπάρχει ποιότητα και αποφασιστικότητα σε σχήματα όπως οι Skelethal, Ritualization, Venefixion, Fall of Seraphs, Merrimack, Nox Irae, Necrowretch, Towering! Savage Annihilation, Impureza και πολλοί ακόμη.

Ποιες διαφορές βλέπεις τώρα στη metal σκηνή σε σχέση με την εποχή που εσείς ξεκινήσατε;

Δεν υπήρχαν οι υποδομές, η οργάνωση, τόσοι promoters/bookers, περιοδικά, δισκογραφικές και φυσικά το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον οι μπάντες είναι περισσότερο επαγγελματίες και τεχνικά το επίπεδο είναι πολύ υψηλότερο από ότι στα 90s. Η ηχογράφηση ενός album τότε ήταν πολύ περίπλοκη, σήμερα μπορείς να ηχογραφήσεις έναν δίσκο από το σπίτι σου και δεν είναι πλέον τόσο ακριβό. Από την άλλη βέβαια θεωρώ πως όσο περνάει ο χρόνος τόσο πιο δύσκολα μπορείς να ακούσεις κάτι αυθεντικό.

Το 2017 παίξατε στην Ελλάδα, στο Brutality Over Sanity. Τι θυμάσαι από αυτή τη συναυλία;

Η πρώτη επίσκεψη μας στην Ελλάδα είναι μια όμορφη ανάμνηση. Αν και παίξαμε αργά, το κοινό ανταποκρίθηκε και πολύς κόσμος ήταν χαρούμενος που μας είδε μετά από τόσα χρόνια. Περάσαμε φανταστικά και ανακαλύψαμε μια καταπληκτική πόλη. Ελπίζω να επιστρέψουμε σύντομα!

Αυτά από εμένα, σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου Max! Ο επίλογος δικός σου.

Εγώ σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την κουβέντα μας. Να είστε ασφαλείς!

Θοδωρής Κατσικονούρης
Μετάφραση: Ναταλία Μπογδάνου

http://macprod.chez.com/pages/chmerc.html
https://www.facebook.com/mercylesscult/
https://open.spotify.com/artist/4mFRXUxwlZpEDGrAzN2LqW

Band Members
Max Otero – φωνητικά, κιθάρα
Yann Tligui – μπάσο
Laurent Michalak – τύμπανα
Gautier Merklen – κιθάρα

Discography
Abject Offerings, 1992
Coloured Funeral, 1993
C.O.L.D., 1996
Sure To Be Pure, 2000
Unholy Black Splendor, 2013
Pathetic Divinity, 2016
The Mother Of All Plagues, 2020

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X