Russian Circles 2021 468×60 - 468|60|Russian Circles 2021 468×60|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||both
20000
60
nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothRussian Circles 2021 728×90 - 728|90|Russian Circles 2021 728×90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|both
20000
110

Ο Marty Friedman θα κυκλοφορήσει το νέο του άλμπουμ με τίτλο “Tokyo Jukebox 3” μέσω της The Players Club/ Mascot Label Group στις 16 Απριλίου. Ο δίσκος είναι ο τρίτος της σειράς που ξεκίνησε με τα “Tokyo Jukebox” τo 2009 και “Tokyo Jukebox 2” το 2011. Η τριλογία παρουσιάζει τις εμπνευσμένες αποδόσεις στο Γιαπωνέζικο ρεπερτόριο που διάλεξε να διασκευάσει. Ο ίδιος δήλωσε: «Έπαιζα ζωντανά κομμάτια από τα πρώτα δύο “Jukebox” άλμπουμ σε ολόκληρο τον κόσμο, και έχει αναπτύξει μια ζωή από μόνο του. Ειδικά σε μέρη όπως η Βόρεια και Νότια Αμερική, η Αυστραλία, η Ιταλία, η Γαλλία, ακόμα και η Ινδία. Ο πυρήνας των οπαδών μου είναι πολύ αφοσιωμένος και ανακάλυψα ότι πολλοί καινούργιοι μου οπαδοί έμαθαν τη Γιαπωνέζικη μουσική και κουλτούρα μέσα από μένα, το οποίο είναι πολύ ευχάριστο. Στα τουρ φαίνεται ότι εκτός από τους φανατικούς οπαδούς της κιθάρας, οι φανατικοί της Ιαπωνίας ολοένα και αυξάνονται, οπότε ένιωσα πως τώρα είναι η κατάλληλη ώρα να κυκλοφορήσω το “Tokyo Jukebox 3”».

Παράλληλα με την ανακοίνωση, παρουσιάζει κι ένα νέο βίντεο για το τραγούδι “Makenaide” το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω. Ο Friedman δήλωσε: «Νιώθω εκπληκτικά τυχερός και ευγνώμων για την αγάπη και τη στήριξη των υπέροχων ανθρώπων από τόσες διαφορετικές χώρες και κουλτούρες ανά τον κόσμο. Με αυτό το βίντεο, βάζω τα δυνατά μου να μοιραστώ αυτό το μοναδικό συναίσθημα μαζί σας, και τι καλύτερος τρόπος από το να έχω αυτά τα τρομερά άτομα να τζαμάρουν για εμάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που αφιέρωσαν χρόνο και ενέργεια για να μάθουν το τραγούδι και κάνουν αυτό το βίντεο να φαίνεται τόσο διασκεδαστικό».

Ο Friedman ξόδεψε πολλή ενέργεια στο να διαλέξει τα σωστά τραγούδια για να τα κάνει διασκευές στο άλμπουμ. Δήλωσε: «Στην Ιαπωνία πρέπει να πάρεις άδεια για να ηχογραφήσεις και να κυκλοφορήσεις διασκευές και αυτό μπορεί να είναι μια πολύ μακρά και περίπλοκη διαδικασία. Οπότε το τελευταίο πράγμα που ήθελα είναι να ζητήσω άδεια να κάνω ένα τραγούδι, μόνο και μόνο για να καταλήξεις να μην ηχογραφήσεις για κάποιο λόγο το κομμάτι. Αυτό θα ήταν πολύ ανάγωγο. Ξόδεψα αρκετές εβδομάδες προσπαθώντας να διαλέξω τραγούδια και να κάνω demos για να δω αν μπορούσα να δημιουργήσω εκδόσεις που θα μπορούσαν να με ενθουσιάσουν, πριν ακόμα πλησιάσω τις εταιρίες. Κατέληξα με μια λίστα 20 τραγουδιών και από αυτά διάλεξα τα 15 που ήξερα σίγουρα ότι μπορούσα να τα καταφέρω».

O Friedman συμπεριέλαβε επίσης το “The Perfect World” το οποίο έγραψε, ηχογράφησε και κυκλοφόρησε αρχικά το 2018 και είναι το μοναδικό κομμάτι του δίσκου με φωνητικά. Δηλώνει: «Εκείνη την περίοδο έκανα το τραγούδι με τον Jean-Ken Johnny από τους Man On A Mission στα φωνητικά και αυτό χρησιμοποιήθηκε ως το κύριο θέμα για τη σειρά του Netflix B: The Beginning. Την ημέρα της κυκλοφορίας το τραγούδι πήγε κατευθείαν στην κορυφή των Γιαπωνέζικων iTunes chart. Αυτή η ηχογράφηση είναι μια νέα, φρέσκια έκδοση με την Alfakyun, μια από τις κορυφαίες τραγουδίστριες στη Γιαπωνέζικη J-pop. Ουσιαστικά είναι μια διασκευή του εαυτού μου, οπότε ταιριάζει στην ιδέα να βρίσκεται σε αυτό το άλμπουμ με τις διασκευές».

Η μεγαλύτερη διαδικασία της ηχογράφησης έγινε στα Power House Studios στο Tokyo, με τον Friedman, που ήταν και ο παραγωγός του project, μαζί με την μπασίστα Kiyoshi και τον drummer Anup Sastry. Δήλωσε: «Η Kiyoshi είναι στο συγκρότημα εδώ και έξι χρόνια τώρα και συμμετείχε σε όλα τα τουρ και τις ηχογραφήσεις. Είναι ένα άτομο με μεγάλη ενέργεια και ειλικρινά, δεν έχω ξαναδεί άτομο να χτυπά με τόση δύναμη τις χορδές του μπάσου όπως εκείνη, ειδικά ενώ συμβαδίζει με την απαιτητική μουσική μου. Ο Anup ήταν μέλος των Skyharbor (ένα Ινδοαμερικάνικο progressive metal συγκρότημα) και είναι εδώ στα τελευταία τρία μου άλμπουμ. Είναι απλά εκπληκτικός κι αυτός».

Η διαδικασία ηχογράφησης ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2020 και επρόκειτο να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο με σκοπό να κυκλοφορήσει το άλμπουμ τον Μάιο. Ξέσπασε όμως η πανδημία και όλα πήγαν πίσω. Ο Friedman δεν είχε κάποιο σταθερό deadline για να ολοκληρώσει το άλμπουμ εντός πλαισίου, και εκμεταλλεύτηκε το χρόνο, σκοπεύοντας να εκτελέσει το όραμά του χωρίς περιορισμούς. Δηλώνει: «Επεξεργάστηκα ξανά και ξανά τη μουσική και βελτίωσα τα πάντα. Στο τέλος μου πήρε αρκετούς μήνες για να ολοκληρώσω το άλμπουμ, αλλά ξόδεψα σωστά αυτόν το χρόνο. Πιστεύω ότι η μουσική μου κατέληξε πολύ καλύτερη επειδή δεν είχα κάποια πίεση λόγω deadline». Η μίξη έγινε από τον Jens Bogren στα δικά του Fascination Studios στη Σουηδία. Είναι μια πηγή στην οποία ο Friedman έχει απόλυτη εμπιστοσύνη: «Ο Jens έχει κάνει τη μίξη στα τελευταία μου τρία άλμπουμ και είναι ένας από τους καλύτερους στη δουλειά του. Ξέρει τι θέλω και ξέρω ότι θα το πετύχει».

Η εκπληκτική προσοχή στη λεπτομέρεια του Friedman πάει πέρα από τη μουσική. Το εξώφυλλο δείχνει τον κιθαρίστα να φοράει ένα παραδοσιακό Γιαπωνέζικο κιμονό, με make-up που τονίζει την αυθεντική παράδοση. Δηλώνει: «Πρέπει να το παραδεχτώ, πως το να καταφέρω να το κάνω αυτό ήταν μια επίπονη διαδικασία. Θα μπορούσε εύκολα να φανεί ως ένας τύπος ντυμένος drag και έτσι να φαίνομαι ηλίθιος. Χρειάζεται μια πολύ σοβαρή προσπάθεια για να το κάνεις σωστά. Εάν δείτε τα εξώφυλλα για τα δύο πρώτα “Jukebox” άλμπουμ, φορούσα kabuki make-up και πιστεύω ότι πετύχαμε διάνα. Δε χρησιμοποιήσαμε καθόλου photoshop και αυτός είναι ο λόγος που βγήκε τόσο πολύ καλό. Αυτή τη φορά έφερα τους καλύτερους επαγγελματίες στο ντύσιμο και στο make-up, και πιστεύω ότι πετύχαμε διάνα. Στην πραγματικότητα φοράω δύο κιμονό στη φωτογραφία, καθώς και επένδυση για να με κάνει να φαίνομαι σαν παλαιστής του σούμο. Δε θα πιστεύατε ότι είμαι ένας κοκκαλιάρης ροκάς από την ανατολική ακτή της Αμερικής»!

Ο Friedman οργάνωσε ένα live streaming την πρωτοχρονιά του 2021 για να γιορτάσει τη σειρά των “Jukebox”. Υπάρχουν πλάνα για παγκόσμια περιοδεία στο μέλλον. «Προφανώς, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με τα παγκόσμια πρωτόκολλα ταξιδιών. Αλλά δε μπορώ να περιμένω να βγω ξανά στο δρόμο. Μου λείπει πάρα πολύ». Στο μεσοδιάστημα, ελπίζει ότι ο κόσμος θα απολαύσει το αποτέλεσμα της δουλειάς του στο “Jukebox 3” όπου ο Friedman παίρνει επιτυχίες της J-pop και προσφέρει τις δικές του χαρισματικές εκδόσεις σύγχρονου ρεπερτορίου που περιλαμβάνει το “Gurenge” της LISA, το “Shukumei” των Official Hige Dandism, το “U.S.A.” των Da Pump, το “Sazanka” των Sekai No Owari και το “Senbonzakura”. Υπάρχουν και old school στανταράκια, όπως το “Makenaide” των Zart και το “Time Goes By” των Every Little Things, τα οποία λαμβάνουν μια σύγχρονη εκδοχή από τον Friedman και ολοκληρώνουν το track list και καλύπτουν την πλήρη έκταση του στην Ιαπωνέζικη μουσική σκηνή. Για το κλείσιμο, ο Friedman δήλωσε: «Είμαι τόσο χαρούμενος με το πώς βγήκε. Και επίσης είμαι ευγνώμων με την αποδοχή του μέχρι τώρα. Η ανταπόκριση ήταν φανταστική. Η ηχογράφηση ήταν διασκεδαστική και καθαρτική και είμαι χαρούμενος που δίνει στους ανθρώπους μια τόσο διασκεδαστική εκτροπή».

Μπορείτε να προπαραγγείλετε το άλμπουμ από εδώ. Το βινύλιο είναιι διαθέσιμο σε κόκκινο χρώμα και είναι περιορισμένο στις 1250 κόπιες. Οι 100 πρώτες προπαραγγελίες των CD θα περιέχουν υπογεγραμένο booklet.

“Tokyo Jukebox 3” tracklist:

  1. Makenaide
  2. Senbonzakura
  3. Gurenge
  4. Kaze Ga Fuiteiru
  5. Echo
  6. The Perfect World (feat. Alfakyun)
  7. U.S.A.
  8. Shukumei
  9. Ikuze Kaitou-Shoujo
  10. Sazanka
  11. Time Goes By
  12. Japan Heritage Official Theme Song

Η παρουσία του Marty Friedman στο χώρο της μουσικής, στο χώρο της κιθάρας και στη Γιαπωνέζικη pop κουλτούρα είναι μυστηριώδης, παράξενη και γεμάτη έμπνευση. Γεννημένος στην Washington DC., o Friedman έλαβε αρχικά προσοχή με τους Cacophony, τους οποίους ίδρυσε παρέα με τον εξίσου αινιγματικό και πλέον θρυλικό κιθαρίστα Jason Becker. Κυκλοφόρησαν δύο πολύ αναγνωρισμένα άλμπουμ και μετά εισήλθε στους Megadeth το 1990 και συμμετείχε σε ορισμένα εικονικά άλμπουμ τους. Το τεράστιο εύρος του και οι ξεκάθαρα ανορθόδοξες μουσικές συνεισφορές του στα “Rust In Peace”, “Countdown To Extinction” και σε όλα τα πολυ-πλατινένια άλμπουμ των Megadeth όπως τα “Youthanasia” και “Cryptic Writings”, καθώς και οι παγκόσμιες περιοδείες μέχρι την αναχώρησή του το 2000 τον έκαναν είδωλο, και συνέβαλλε να φτάσουν οι Megadeth την κορυφή τους. Τις επόμενες δύο δεκαετίες, η συνεισφορά του Friedman στη μουσική είναι εξαιρετικά γόνιμη.

Από το 2003, ο Friedman μένει στο Τόκυο όπου και έχει γίνει διάσημος, ακόμα και πέρα από τον κόσμο της μουσικής. Έχει εμφανιστεί σε πάνω από 700 σόου κάθε είδους στην Γιαπωνέζικη τηλεόραση, καθώς και σε κινούμενα σχέδια και διαφημίσεις. Πρόσφατα εξελέγη Πρέσβης της Γιαπωνέζικης κληρονομιάς από τη Γιαπωνέζικη κυβέρνηση. Την ίδια ώρα, συνεχίζει να κυκλοφορεί τα solo άλμπουμ του και να περιοδεύει ανά τον κόσμο.

Links:

Κείμενο: Σταύρος Πισσάνος

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X