whale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_728x90 - 728|90|Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90||https://www.facebook.com/GreekRebels/|bothRoadHouse Diet_728x90 - 728|90|RoadHouse Diet_728x90||https://www.greekrebels.gr/roadhouse-diet-electric-devilry-mojoholic/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothPowerwolf_728x90 - 728|90|Powerwolf_728x90|||bothRussian Circles 728×90 - 728|90|Russian Circles 728×90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Οι Σουηδοί metallers Amon Amarth συνεργάστηκαν με την σουηδική Ride & Crash Games AB, εταιρεία κατασκευής και διανομών βιντεοπαιχνιδιών, για να κυκλοφορήσουν ένα νέο παιχνίδι για κινητά.

Είστε ο Thor και η αποστολή σας είναι απλή: καθαρίστε το Midgard από όλα τα κακόβουλα πλάσματα που απειλούν τον ειρηνικό τρόπο ζωής των Viking. Υπάρχουν τρία κλειδιά για να εξασφαλίσετε την επιτυχία σας:
(1) το σφυρί σου, Mjolnir.
(2) τον έλεγχο του κεραυνού και της αστραπής! Και
(3) το αγωνιστικό σας πνεύμα είναι πάντα υψηλό χάρη στην επική μουσική των Amon Amarth σε ρετρό στυλ.

Το μοναδικό παιχνίδι διαθέτει τέσσερις κόσμους, τέσσερις επικές μάχες, 12 μοναδικά επίπεδα και 13 διαφορετικά κομμάτια των Amon Amarth, σε ήχους ρετρό βιντεοπαιχνιδιών!

Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο σε όλο τον κόσμο σε iOS και Android τηλέφωνα και tablet, στη λιανική τιμή των 8,99 δολαρίων. Πατήστε εδώ από το κινητό σας ή το tablet σας για να αγοράσετε το παιχνίδι.

Η ιδέα για το παιχνίδι ήρθε το φθινόπωρο του 2015 όταν ο Robert Chirico Willstedt, παραγωγός βιντεοπαιχνιδιών στη Στοκχόλμη και ιδρυτής της Ride & Crash Games AB, συναντήθηκε με τους Amon Amarth. Ο Robert και η μπάντα ένωσαν τις επικές ποσότητες μπύρας και μια κοινή αγάπη για τα βιντεοπαιχνίδια και άρχισαν να συζητούν πόσο ωραίο θα ήταν, αν μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα βιντεοπαιχνίδι για τους Amon Amarth. Η ιδέα γεννήθηκε και περιείχε μια πλατφόρμα Viking με την μουσική των Amon Amarth σε ρετρό, να θυμίζει τη δεκαετία του ’80. Ο Robert διάλεξε μια ομάδα προγραμματιστών και σχεδιαστών για να αναπτύξει την ιδέα του παιχνιδιού. Το συγκρότημα συναντιόταν συνεχώς με την ομάδα ανάπτυξης, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το τελικό προϊόν θα παραμείνει πιστό στο αρχικό όραμα του παιχνιδιού.

amonamarthmobilevideogame

Κείμενο: Δημήτρης Σταύρος

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.