symmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|both
20000
60
Bjarm - Imminence (Fono)
70%Overall Score
Reader Rating: (0 Votes)
0%
nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|both
20000
110

Για κάποιο λόγο, όταν τσεκάρω το είδος που παίζει μια μπάντα και αναφέρεται η λέξη Symphonic, με πιάνει μια ανησυχία. Θες γιατί έχει παρεξηγηθεί ο όρος και χρησιμοποιείται για ότι περιέχει γυναικεία φωνή και κλασσικότροπα πλήκτρα, θες γιατί με τον καιρό έχουν σχηματιστεί «στεγανά» και νόρμες που δεν σπάνε με τίποτα με αποτέλεσμα την κυκλοφορία πανομοιότυπων δίσκων που κοπιάρουν τις ηγετικές μπάντες της κάθε υποκατηγορίας, μου έχουν δημιουργήσει μια αρνητική προκατάληψη όσο αφορά το περιεχόμενο του κάθε δίσκου. Η περίπτωση των Ρώσων Bjarm δείχνει πως υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ. Σχηματισμένοι το 2009 στο παγωμένο Severodvinsk, και με το όνομά τους να παραπέμπει στα έπη των Βίκινγκς (αν και σε κανένα σημείο μουσικά ή στιχουργικά δεν εμφανίζεται κάτι ανάλογο), κυκλοφόρησαν το πρώτο τους demo το 2010 το οποίο και πέρασε απαρατήρητο, παρ’ όλα αυτά δεν το έβαλαν κάτω και τέσσερα χρόνια αργότερα κυκλοφορούν το πρώτο τους άλμπουμ με την ονομασία “Imminence”. Τι κάνανε λοιπόν τα γατόνια οι Ρώσοι; Έβαλαν κάτω τις δύο μεγάλες ακραίες symphonic μπάντες της εποχής, τους Νορβηγούς Dimmu Borgir από το Black και τους δικούς μας Septic Flesh από το Death, τους μελέτησαν καλά, τους ξεκοκάλισαν που λένε, πήραν από τον καθένα ότι τους άρεσε και έφτιαξαν ένα καλομονταρισμένο κολάζ επιρροών. Το τελικό αποτέλεσμα φαίνεται να τους δικαιώνει καθώς είναι αξιοπρεπέστατο, αν και δυσκολεύτηκα κάπως να βρω τους Bjarm, δεν κατάφερα δηλαδή να εντοπίσω την δική τους συνεισφορά σε όλο αυτό το δημιούργημα. Ίσως το μόνο που μπορώ να τους χρεώσω σαν δική τους έμπνευση είναι η επιλογή των γυναικείων φωνητικών αντί για «καθαρά» αντρικά, αν και θα προτιμούσα να είχαν και σημεία εξ΄αρχής γραμμένα για γυναικεία φωνή και όχι να παίξουν εκ του ασφαλούς. Βέβαια όλα αυτά μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα όταν κάθεσαι και ακούς το άλμπουμ και ειδικά όταν παίζουν κομμάτια όπως το επικό “Fire Lord’s Torment” ή το μαυρόψυχο και γρήγορο “The Nine Worlds” μεταξύ άλλων. Συνολικά πρόκειται για άλμπουμ που είναι πολύ καλοπαιγμένο και έχει την majestic παραγωγή που τους αξίζει, πράγμα εντυπωσιακό για μια μπάντα στα πρώτα της βήματα. Σε τελική ανάλυση, το “Imminence” είναι ένα καλό άλμπουμ-συνδετικός κρίκος των δύο θηρίων που προανέφερα, κάτι που όχι μόνο θα ικανοποιήσει τους οπαδούς του είδους αλλά θα αναθερμάνει και το ενδιαφέρον όσων είχαν απομακρυνθεί κάπως από την όλη φάση.
7/10
Νίκος Κεφαλίδης
[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X