Νέα

Pestilence: Νέο άλμπουμ μέσω της Agonia Records

Το θρυλικό και μακρόχρονο progressive death metal συγκρότημα Pestilence, το οποίο ιδρύθηκε στην Ολλανδία το 1986 και καθόρισε ένα ολόκληρο είδος, υπέγραψε ένα παγκόσμιο δισκογραφικό συμβόλαιο με την Agonia Records, με την ευγενική άδεια της Hadeon Records. Η μπάντα αυτή την περίοδο δουλεύει πάνω στο νέο της άλμπουμ με τον τίτλο “Exitivm”.

Από τα ευοίωνες thrash metal ξεκινήματα, τα οποία τους εξασφάλισαν ένα συμβόλαιο με την Roadrunner Records, μέχρι την επί τόπου death metal μεταμόρφωσή τους, η οποία τους μετέτρεψε σε πρωτοπόρο για το είδος φαινόμενο, οι Pestilence παραμένουν ολοζώντανοι, δεκαετίες μετά τη μοιραία έναρξή τους το 1986. Έχοντας καθορίσει το είδος στην ίδια κλίμακα με τους Death, Cynic και Atheist, αλλά και με τους Obituary και Deicide, με τους οποίους η μπάντα έχει υπάρξει στην ίδια δισκογραφική εταιρεία τη δεκαετία του ’90, οι Pestilence συνεχίζουν να υπάρχουν ως ένα καινοτόμο και ξεχωριστό σχήμα που αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους υπόλοιπους,  παρά το ταραχώδες ιστορικό τους, το οποίο περιλαμβάνει δύο διαλύσεις, η πρώτη το 1994 και η δεύτερη το 2014, και επανενώσεις, το 2008 και 2016 αντίστοιχα. Ο συνδετικός παράγοντας της μπάντας και η κύρια δημιουργική δύναμη σε όλους της τους κύκλους πάντα ήταν ο ιδρυτής και κιθαρίστας Patrick Mameli, ο οποίος δήλωσε σχετικά με το νέο συμβόλαιο: «Οι Pestilence και η Hadeon Records (η σφραγίδα της ίδιας της μπάντας) με πολύ ενθουσιασμό ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Agonia Records για μία αποκλειστική, παγκόσμια συμφωνία να εξερευνήσουν νέα μονοπάτια στο να γράψουν από κοινού ιστορία.»

Ο Mameli αυτή τη στιγμή είναι το μοναδικό αυθεντικό μέλος των Pestilence, το αποτύπωμα του οποίου φώτισε το δρόμο για ολόκληρες γενιές progressive death metal. Ωστόσο, δεν ήταν μόνος σε αυτό το έργο. Η μπάντα ξεκίνησε ως τριάδα με τον Mameli, τον Randy Meinhard στις κιθάρες, τον Marco Foddis στα ντραμς και αργότερα τον Martin van Drunen, άλλον έναν death metal θρύλο (όπως και ο Mameli, ο van Drunen είναι πλέον το μοναδικό αυθεντικό μέλος των Asphyx). Αυτό το line-up διήρκησε για τα δύο πρώτα full-length  album τους, με εξαίρεση τον Meinhard που αντικαταστάθηκε από τον Patrick Uterwijk λίγο μετά το πρώτο άλμπουμ της μπάντας, το “Malleus Maleficarum” το 1988. Από αυτά τα δύο, το δεύτερο άλμπουμ, “Consuming Impulse” (1889) ήταν η αρχή του μεγαλείου για τους Pestilence. Το album, το οποίο εισήχθη στο Hall of Fame του περιοδικού Decibel το 2013, σηματοδότησε τη στροφή των Pestilence από το έντονο και ωμό thrash στο βαρύτερο, πιο στοιχειωτικό death metal. Δεν ήταν μόνο τα φωνητικά του Martin van Drunen που έγιναν όξινα growls – οι Pestilence κέρδισαν διεθνή αναγνώριση, μπαίνοντας στην πρώτη γραμμή του μετώπου της σκηνής μαζί με τους Death, ObituarySepulturaMorbid AngelBolt Thrower και Autopsy.

Αντιμετωπίζοντας την ανάγκη αντικατάστασης μέλους, έπειτα από την αποχώρηση του Van Drunen, ο οποίος ήθελε να κυνηγήσει την καριέρα του με τους Asphyx, ο Mameli προσέλαβε ακόμη έναν φημισμένο μουσικό, τον μπασίστα Tony Choy (των Cynic για εκείνη την περίοδο) που ανέλαβε τα χρέη τραγουδιστή για τα καλά. Μαζί του, ηχογράφησαν το “Testimony Of The Ancients” (1991), το οποίο πλέον αποτελεί κλασσικό για το death metal. Το υλικό δεν ήταν τόσο τραχύ όσο οι προηγούμενες δουλειές τους και η μουσική είχε σαφέστατα ωριμάσει, ενώ το άλμπουμ απόλαυσε εκλεπτυσμένη παραγωγή χάρη στον Scott Burns του φημισμένου Morrissound Studios στη Φλόριντα. Η ζήτηση για τους Pestilence ανέβηκε όσο ποτέ άλλοτε και ακολούθησαν εκτεταμένες περιοδείες και μια θρυλική εμφάνιση στο Dynamo Open Air.

Τελικά, ο Choy, ο οποίος δεν ήταν μόνιμο μέλος, αποχώρησε από τη μπάντα και επέστρεψε στη Φλόριντα για να παίξει με τους Atheist. Αντικαταστάθηκε από τον Jeroen Paul Thesseling (παλαιότερο μέλος των Obscura). Με αυτή την προσθήκη στο line-up, οι Pestilence κυκλοφόρησαν το “Spheres” το 1993. Ήταν το τελευταίο τους άλμπουμ με την Roadrunner Records, αλλά και το πρώτο που εισηγαγε στοιχεία jazz fusion  στο death metal ηχητικό τοπίο τους. Είναι περιττό να πούμε ότι αυτό το άλμπουμ ήταν μπροστά από την εποχή του. Υποτιμήθηκε στην αρχή, αλλά η τολμηρή διασταύρωση των ειδών που παρουσιάστηκε στο “Spheres” έστρωσε το δρόμο και αργότερα ενέπνευσε πολλές μπάντες, όπως οι  GorgutsNecrophagist και Obscura. Την ίδια στιγμή, το άλμπουμ δίχασε τους οπαδούς της μπάντας, με μερικούς να το αναγνωρίζουν για το πόσο ιδιοφυές ήταν.

Μετά το “Spheres”, ξεκίνησε να δημιουργείται ένταση μέσα στους Pestilence που οδήγησε στην πρώτη διάλυση της μπάντας το 1994. Αυτό το γεγονός άφησε τους Pestilence σε αδράνεια για παραπάνω από 10 χρόνια, αν δεν μετρήσουμε ένα “best off” άλμπουμ που κυκλοφόρησε μέσω της Roadrunner Records, όπως και αρκετές άλλες επανακυκλοφορίες, πολλές από τις οποίες κυκλοφόρησαν χωρίς την ενημέρωση ή την συναίνεση της μπάντας.

Ο Mameli ανέστησε τους Pestilence για πρώτη φορά το 2008, φέρνοντας τον μπασίστα Tony Choy, τον ντράμερ Peter Wildoer, και αργότερα τον Patrick Uterwijk. Ξεκίνησε να γράφει μουσική για μια κυκλοφορία στις αρχές του 2009 μέσω της Mascot Records, με τον διεστραμμένο τίτλο “Resurrection Macabre”. Μαζί με μία καλοκαιρινή περιοδεία στη Βόρεια Αμερική που ακολούθησε, αυτή ήταν η πρώτη δραστηριότητα της μπάντας μετά από 15 χρόνια. Μαζί με τις κυκλοφορίες μέσω της Candlelight, το “Doctrine” (2011) και το “Obsideo” (2013), τα οποία χαρακτηρίστηκαν και τα δύο από περαιτέρω ανανεώσεις του line-up, αυτά τα άλμπουμ της πρώτης επανένωσης διέφεραν στον ήχο, εξερευνώντας με τόλμη και σπρώχνοντας τα όρια της αγριότητας και τεχνικής του death metal.

Όντας πάντα μία ανήσυχη ψυχή, ο Mameli παραδόξως έβαλε τη μπάντα σε μια μόνιμη αναμονή το 2014, σκοπεύοντας να αφοσιωθεί πλήρως στο side project του, τους Neuromorph, και θέλοντας να εξερευνήσει άλλες μορφές του metal. Ευτυχώς, σε σύγκριση με την πρώτη διάλυση, αυτή διήρκησε μόνο 2 χρόνια και η μπάντα επανενώθηκε με την καθοδήγηση του Mameli το 2016. Οι εκ νέου ενωμένοι Pestilence (τους οποίους αποτελούσαν, εκτός του Mameli, ο μπασίστας Tilen Hudrap των Testament, ο κιθαρίστας Santiago Dobles των Cynic και ο drummer Septimiu Harsan) κυνήγησαν ένα συμβόλαιο με την Hammerheart Records, έπειτα από αρκετές εποικοδομητικές συναντήσεις (το οποίο περιλάμβανε επίσης τις επανακυκλοφορίες των αρχικών άλμπουμ των Pestilence). Την ίδια στιγμή, το πρακτορείο Eternal Rock Music Agency ανέλαβε να κλείνει τις εμφανίσεις της μπάντας.

Το τελευταίο άλμπουμ των Pestilence, “Hadeon”, κυκλοφόρησε το 2018, εκπλήσσοντας τους πάντες με τη νύξη του προς τα πρώτα death metal χρόνια της μπάντας, ωστόσο έτρεφε ακόμη την πειραματική τουα έκφραση. Το album κυκλοφόρησε συγχρόνως με μία εκτεταμένη ευρωπαϊκή περιοδεία, την οποία διαδέχθηκε μία άλλη στη Νότια Αμερική και πολλές άλλες εμφανίσεις μέσα σε όλο το 2018, για να συνεχίσουν και στο 2019 με ακόμη περισσότερες περιοδείες στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη. Αυτό το καλοκαίρι, μαζί με άλλες εμφανίσεις, οι Pestilence έπαιξαν στα Netherlands Deathfest 2019 (NL), Maryland Deathfest 2019 (USA), Metal East Fest 2019 (UA), Dokk’em Open Air 2019 (NL), Goathell Fest 2019 (HU), In Flammen 2019 (GER), όπως και μία αποκλειστική συναυλία στη Σιγκαπούρη. Αργότερα μέσα στο χρόνο, οι Pestilence είναι προγραμματισμένοι να εμφανιστούν στα Leyendas Del Rock 2019 (ESP), Iberian Warriors Metal Fest 2019 (ES), Kaltenbach Open Air 2019 (AT) και σε ένα αποκλειστικό show στο Τόκιο τον Οκτώβρη.

Το επόμενο άλμπουμ των Pestilence παραμένει πάντα ένα μυστήριο με την καλή έννοια, οπότε μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα σχετικά με την πρώτη τους κυκλοφορία μέσω της Agonia Records με τον τίτλο “Exitivm”.

Οι Pestilence  είναι:

  • Patrick Mameli – κιθάρα/ φωνητικά
  • Tilen Hudrap – μπάσο
  • Calin Paraschiv – κιθάρα
  • Septimiu Harsan – ντραμς
Links:

Κείμενο: Τζούλια Τσαγκάρη

Psychotic Waltz 2023 – 728×90 - 728|90|Psychotic Waltz 2023 – 728×90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRussian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothDeafHeaven 728×90 - 728|90|DeafHeaven 728×90|||bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X