amadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|both
20000
60
nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||both
20000
110

Έχω στα χέρια μου μια αρκετά ενδιαφέρουσα κυκλοφορία που μας έρχεται από την Ολλανδία. Από μια πρώτη ακρόαση ανιχνεύει κανείς τη δυναμική που υπάρχει και την φιλοδοξία των Ολλανδών να πειραματιστούν και να ξεχωρίσουν. Τα καταφέρνουν καλά όμως; Οι Adeia είναι ένα κράμα κλασσικής παιδείας και metal παντρεμένα στη εκκλησία του πειραματισμού και της avant garde αισθητικής. Δημιουργήθηκαν ουσιαστικά από μια τέτοια ανάγκη για την ανίερη, χμ, αυτή συμμαχία της «καθώσπρέπει» κλασικής αυστηρής μουσικής παιδείας, που είχε λάβει η main woman Laura Ten Voorde ως βιολίστρια με την ωμή άμεση ενέργεια της metal μουσικής! Συνοδοιπόρος στην κατάκτηση λοιπόν αυτού του «λόφου» είναι ο επίσης κλασικός τσελίστας Ruben Van Kruistum, όπου με ενωμένες τις πολύ δυνατές μουσικές τους γνώσεις και την αγάπη τους για ένα ήχο πιο ακραίο έθεσαν τις βάσεις για το progressive –τελικά- αυτό σχήμα. Το “Hourglass” κυκλοφόρησε ανεξάρτητα από την ίδια την μπάντα το 2011, η επίσημη κυκλοφορία του όμως κάτω από τις φτερούγες της Layered Reality Productions, αναμένεται στις 03/06/2013. Το feedback που έλαβε η μπάντα προφανώς και οδήγησε στην υπογραφή συμβολαίου με την εν λόγω εταιρεία και προφανώς ήταν αρκετά θετικό. Το άλμπουμ περιλαμβάνει πέντε κομμάτια, αρκετά μεγάλης διάρκειας το καθένα και σίγουρα διακατέχεται από την ίδια ενέργεια σε όλη την διάρκεια του και υπάρχει ομοιομορφία στο στυλ και τη σύνθεση. Το μουσικό κομμάτι του παράγει ένα μελαγχολικό progressive υβρίδιο, με αρκετές εναλλαγές στη διάθεση της μελαγχολίας από γλυκιά συναισθηματική σε κρεσέντο απόγνωσης. Υπάρχει όμορφο πιάνο, ρυθμικές κιθάρες που δίνουν τη βάση χωρίς να κλέβουν την παράσταση από τα υπόλοιπα έγχορδα της παρέας αν και το τσέλο και το βιολί υπάρχουν φορές που μοιάζουν λίγο ασύνδετα σε σχέση με την υπόλοιπη σύνθεση – γεγονός που ίσως να κάνει και πιο απόκοσμο το όλο αποτέλεσμα, χωρίς όμως να μην αφήνει κάποια προς στιγμήν απορία στα έμπειρα Opeth-ικά αυτιά. Ναι, είναι διάχυτη η επιρροή από Opeth αλλά ίσως καταντά τετριμμένο να αναφερόμαστε πάντα στα μεγαθήρια αυτά μιας και η θέση τους στο χώρο του progressive είναι τέτοια που κάποιες φορές είναι αυτονόητη η επιρροή που ασκούν σε νεότερες μπάντες…. Για να επιστέψουμε όμως στους Adeia… Η μουσική εδώ δεν είναι πρωτοπόρα, αν και φλερτάρει με τη μοναδικότητα του ήχου, η μουσική εδώ είναι εξερεύνηση. Αξίζει την προσοχή, υπάρχει συναισθηματική έκφραση και διακατέχεται από καλή ενέργεια. Τσέκαρε τους, σίγουρα δεν χάνεις το απόγευμα σου φίλε progster!

7.5/10

Γεωργία Μπουτσάλη

[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X