Νέα

Archspire: Παρουσιάζουν το studio documentary “Bring Back The Danger”

Οι τιτάνες του tech death, Archspire, έκαναν ζωντανή πρεμιέρα για το ολοκαίνουριο στούντιο ντοκιμαντέρ τους, “Bring Back The Danger” στις 22 Δεκεμβρίου! Το βίντεο δίνει μια ματιά στα παρασκήνια της δημιουργίας του νέου album της μπάντας, “Bleed The Future”, που έκανε μεγάλη επιτυχία. Το συγκρότημα ήταν παρόν στη ζωντανή συνομιλία λαμβάνοντας ερωτήσεις από τους θαυμαστές! Μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer παρακάτω.

Οι Archspire σχολιάζουν: “Πριν από μερικά χρόνια, κάποιος στο συγκρότημα μας είχε την εξαιρετική ιδέα να φέρει έναν εικονολήπτη για να βιντεοσκοπήσει τη διαδικασία σύνθεσης και ηχογράφησης του πιο πρόσφατου album μας “Bleed The Future”. Έτσι, μετά από δεκάδες ώρες επεξεργασίας από πλάνα μας που μιλάμε για τα πέη μας, ο εικονολήπτης μας Connor Gilkinson κατάφερε να φτιάξει αυτό το ντοκιμαντέρ. Διαδραματίζεται στο διάστημα μεταξύ Αυγούστου 2019 και Δεκεμβρίου 2020, μαζί με μερικά πλάνα από την κυκλοφορία του album μας από το Νοέμβριο του 2021. Ελπίζουμε να το απολαύσετε!”.

Το “Bleed The Future” ανακηρύχθηκε Νο#1 album της χρονιάς από την Pop Matters καθώς και από το Banger TV’s Viewer’s Choice! Ονομάστηκε επίσης μεταξύ των καλύτερων κυκλοφοριών του 2021 από τους Loudwire, Metal Injection, The Pit, Decibel Magazine, Sick Drummer, Heavy New York, Metal Trenches, Revolver Magazine’s Fan Poll και πολλούς άλλους!

Δείτε το απίστευτο βίντεο του συγκροτήματος για το τραγούδι “Drone Corpse Aviator”, το οποίο έχει ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο προβολές μέχρι σήμερα!

Το “Bleed The Future” κυκλοφόρησε στις 29 Οκτωβρίου 2021! Κάντε stream/κατεβάστε/παραγγείλετε το album εδώ.

Το εξώφυλλο για το “Bleed The Future”, το οποίο έχει δημιουργηθεί από τον Eliran Kantor, μπορείτε να το δείτε μαζί με περισσότερες λεπτομέρειες του album παρακάτω.

Το track-list του “Bleed The Future” έχει ως εξής :
1. Drone Corpse Aviator (3:46)
2. Golden Mouth of Ruin (4:05)
3. Abandon the Linear (4:36)
4. Bleed the Future (3:48)
5. Drain of Incarnation (4:20)
6. Acrid Canon (4:09)
7. Reverie on the Onyx (3:47)
8. A.U.M. (3:04)
Συνολική διάρκεια : 31:35

Το “Relentless Mutation” του 2017 ήταν μια επίδειξη ταχύτητας και ακραίου ήχου — εκρηκτικό, επιταχυνόμενο και, με μερική αναφορά στον τίτλο του, «μεταλλαζόταν» καθώς κάθε τραγούδι εκτυλίσσονταν, ενώ τα δυναμικά φωνητικά κατέστησαν δύσκολη την αναγνώριση της φωνής που προέρχεται από άνθρωπο με τον ήχο επιπρόσθετου μουσικού οργάνου. Ήταν, αναμφισβήτητα, μια καινοτομία στον ήχο και την τεχνική — οι Archspire είχαν «σπάσει» το φράγμα της ταχύτητας δημιουργώντας τραγούδια αξιομνημόνευτα καθώς ήταν αδιαμφισβήτητα ακραίοι για extreme metal. Έτσι, η πίεση ήταν ήδη εκεί για να ξεπεραστεί το “Relentless Mutation” όταν το συγκρότημα άρχισε να συλλέγει νέα τραγούδια το 2018. Η παγκόσμια πανδημία ενίσχυσε την κατάσταση (χωρίς περιοδείες, με περισσότερο ελεύθερο χρόνο) και έκανε τους Archspire να στραφούν εσωτερικά και να γίνουν πιο αυστηροί στη διαδικασία σύνθεσης τραγουδιών, αν και επίπονο. Αλλά μέχρι το τέλος του γεμάτου ημερολογιακού έτους που ήταν το 2020, το συγκρότημα εμφανίστηκε με το τέταρτο στούντιο album του, “Bleed The Future”.

Σύμφωνα με τα μέλη των Archspire – ο τραγουδιστής Oli Aleron, οι κιθαρίστες Dean Lamb και Tobi Morelli, ο μπασίστας Jared Smith και ο drummer Spencer Prewett – αρχικά ξεκίνησαν τη δημιουργία του “Bleed The Future” με την ιδέα ότι θα τελείωναν το album ανάμεσα στις προγραμματισμένες περιοδείες για το 2020. Φυσικά, τίποτα από αυτά δεν συνέβη, ωθώντας το συγκρότημα να κάνει περισσότερη προ-παραγωγή από οποιαδήποτε άλλη στιγμή στην καριέρα του. Στη συνέχεια, οι Archspire υπέβαλαν τα οκτώ τραγούδια του δίσκου σε σχεδόν συνεχή αξιολόγηση που εξασφάλισε ότι έβγαιναν με ένα προϊόν, το οποίο κατά την εκτίμησή τους είναι το καλύτερο μέχρι σήμερα.

“Το όφελος που είχαμε ήταν ότι το “Relentless Mutation” βγήκε το 2017”, λέει ο Lamb. “Από τότε, κάναμε περισσότερες περιοδείες από ποτέ. Είχαμε την άποψη – τι αρέσει στα πλήθη; Για ποια μέρη πρέπει να γράψουμε περισσότερα; Για ποια μέρη μας δίνουν καλά σχόλια;”. Συνεχίζει: “Θέλαμε να επεκτείνουμε και να γράψουμε αυτά τα μέρη με μεγαλύτερη συνέπεια — υπάρχουν περισσότερα πιασάρικα μέρη και εφόσον τα είχαμε, θέλαμε να επαναλάβουμε αυτά τα μέρη, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι αυτό είναι το συναρπαστικό μέρος του τραγουδιού”.

“Το πιο σημαντικό ήταν ότι είχαμε έξυπνη σύνθεση τραγουδιών”, προσθέτει ο Prewett. “Θέλαμε το album να είναι πιο προσιτό σε περισσότερους ανθρώπους, αλλά να το διατηρήσουμε ακραίο, γρήγορο και τεχνικό. Έτσι, αλλάξαμε τη διαδικασία αυτή τη φορά. Ηχογραφούσαμε την πρόβα κάθε μέρα και ακούγαμε τι κάναμε μετά. Στη συνέχεια επιστρέφαμε στο να κάνουμε τζαμάρισμα και αλλάζαμε riff και ιδέες με βάση το τι σκεφτόταν ο καθένας κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Κατέληξε σε ένα album με το οποίο όλοι ήταν πιο ευχαριστημένοι”.

Οι Archspire είχαν επίσης στόχο για το “Bleed The Future” που ήθελαν να φτάσουν πιο γρήγορα. Αν και ένα τέτοιο κατόρθωμα μπορεί να αψηφά τη λογική δεδομένης της προηγούμενης παραγωγής τους, το συγκρότημα έγραψε το γρηγορότερο τραγούδι του μέχρι σήμερα – το “Aum που αποτελεί το κλείσιμο του δίσκου, ένα κομμάτι που ανοίγει με μια ηχογράφηση ενός Γερμανού φίλου του Prewett, ο οποίος σύμφωνα με το drummer , απολαμβάνει τη δουλειά των Archspire. Πέρα από την πλάκα, το “Aumκλείνει ένα album που ξεπερνά τα όρια της ταχύτητας, αλλά έχει επίσης δομή — οι γραμμές του μπάσου του Smith συχνά χρησιμεύουν ως ιντερλούδια στο μέσο του τραγουδιού, ενώ ο Lamb και ο Morelli «υφαίνουν» μελωδίες κιθάρας που «σαρώνουν» τα τάστα κατά τη διάρκεια των “Abandon The Linear”, “Bleed The Future” και “Acrid Canon”. Ως εκ τούτου, τα μέλη των Archspire γνώριζαν πολύ καλά τις προσδοκίες που υπήρχαν μετά την επιτυχία του “Relentless Mutation”. Τα διαδικτυακά σχόλια σχετικά με το αν θα μπορούσαν να ξεπεράσουν το “Relentless Mutation” ήταν επίσης περιστασιακά στο μυαλό τους όταν συνέθεταν το “Bleed The Future” και ώθησαν το συγκρότημα να διασφαλίσει ότι και τα πέντε μέλη ήταν ευχαριστημένα με τα πάντα — μέχρι το τελευταίο riff, φωνητική γραμμή, μπάσο και τύμπανα. . «Η προσδοκία του κοινού είναι πραγματικά σημαντική», λέει ο Lamb. «Αν αφήσουμε το τζαμάρισμα και όλοι ενθουσιαστούν με ένα τραγούδι, είναι πολύ πιθανό το κοινό να ενθουσιαστεί. Έχουμε τις προσδοκίες του κοινού, αλλά πρέπει επίσης να μας αρέσει η μουσική. Νιώθω ότι είμαι πιο περήφανος για τη μουσική. Αφιερώσαμε περισσότερο χρόνο στα τραγούδια και γίναμε καλύτεροι στη σύνθεση. Νιώθω ότι είναι καλύτερη μουσική».

«Είναι μια εξαιρετικά κουραστική διαδικασία σύνθεσης», προσθέτει ο Smith. «Αν κάποιος δεν αισθάνεται ένα riff, το αφήνουμε και πρέπει να βρούμε κάτι με το οποίο είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Μπορεί να είναι απίστευτα απογοητευτικό εκείνη τη στιγμή, αλλά στο τέλος, έχουμε κάτι καλύτερο. Θέλουμε όλα όσα γράφουμε να είναι ένα βήμα παραπάνω και νομίζω ότι το πετύχαμε με το “Bleed The Future”».

Το album συνοδεύεται από μια ιδέα που αναπτύχθηκε από τον Aleron που θέτει το ερώτημα: Τι συμβαίνει όταν οι άνθρωποι αρχίζουν να γεννούν μη ανθρώπους; Γεννημένη από ένα περίεργο όνειρο που είχε ο τραγουδιστής, η ιδέα του “Bleed The Future” δεν έχει οριστικότητα ή τέλος. Ωστόσο, θέτει μερικά ηθικά διλήμματα για τους δεσμούς με τα μακροχρόνια θέματα επιστημονικής φαντασίας των Archspire.

«Σκέφτηκα τι θα μπορούσαν να τους ωφελήσουν στο μέλλον αυτά τα πράγματα που γεννούσαν, ώστε να μην θέλουν να τα απορρίψουν», λέει ο Aleron. «Τι θα γινόταν με τους ανθρώπους που δεν είχαν γεννηθεί; Θα πήγαιναν σε διαφορετική διάσταση; Έπαιξα με όλη αυτή την ιδέα γιατί δεν είχα δει ταινία τρόμου όπου αυτό ήταν το θέμα. Δούλεψε για όλα τα τραγούδια. Το μόνο κοινωνικό σχόλιο είναι ότι οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι γεννούν – αν βάλεις κάποιον σε αυτόν τον πλανήτη, δεν ξέρεις αν θα είναι καλός ή κακός».

Το “Bleed The Future” ηχογραφήθηκε τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2020 στο Flatline Audio στο Colorado με παραγωγό/τεχνικό ήχου τον Dave Otero. Αυτό ήταν το δεύτερο συνεχόμενο album που το συγκρότημα συνεργάστηκε με τον Otero. Σύμφωνα με τον Morelli, η διαδικασία ηχογράφησης ήταν απρόσκοπτη. «Ο Dave ήταν ήδη εξοικειωμένος με το τι μπορούμε να κάνουμε ο καθένας μας ξεχωριστά», λέει. «Αυτή τη φορά, ήταν πιο έτοιμος να αντιμετωπίσει αυτά τα στοιχεία. Ο τρόπος με τον οποίο ηχογραφούσε ήταν περισσότερο επικεντρωμένος σε αυτό που ήμασταν ικανοί και νομίζω ότι αυτό φαίνεται πραγματικά εδώ».

Καθώς η δραστηριότητα των ζωντανών εμφανίσεων για το 2021 έχει να κάνει με την ισορροπία (οι Archspire έχουν κάποιες προγραμματισμένες ημερομηνίες για τον Νοέμβριο), η πανδημία ώθησε πολλά συγκροτήματα να ξανασκεφτούν τις ημερομηνίες κυκλοφορίας του νέου τους δίσκου, καθώς και πώς να παραμείνουν ορατοί σε έναν κόσμο χωρίς περιοδείες. Όμως, με μια βάση θαυμαστών που έχει αγκαλιάσει τη διαδικτυακή παρουσία του συγκροτήματος που περιλαμβάνει playthroughs, tutorials και τώρα, μαγειρικές παραστάσεις (!), οι Archspire επικεντρώνονται στην κυκλοφορία του album “Bleed The Future”, με γνώμονα τη δέσμευσή τους για περιοδείες και, κυρίως, να αποκτήσουν τη θέση ως ένα από τα πιο προοδευτικά συγκροτήματα του death metal.

«Έχουμε πολλούς φοβερούς θαυμαστές, οπότε πιστεύω ότι θα είναι εκεί για να μας υποστηρίξουν και να πάρουν το album επειδή τους αρέσει η μουσική», λέει ο Lamb. «Είμαστε μια αυτό-διαχειριζόμενη μπάντα. Δουλεύουμε με την ίδια εταιρεία για δέκα χρόνια και νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα είναι καλό. Θα ήταν καλύτερα να είχαμε κάνει μια πλήρη περιοδεία στη Βόρεια Αμερική ξεκινώντας μια εβδομάδα πριν την κυκλοφορία του album; Σίγουρα, αλλά πιστεύω ότι ο κόσμος θα βγει και θα μας στηρίξει με άλλα μέσα. Μόλις είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε σε περιοδεία και όλοι είναι ασφαλείς να το κάνουν, θα είμαστε εκεί έξω».

Το album είναι διαθέσιμο στις εξής μορφές :
CD Digipak
Περιορισμένης έκδοσης Κουτί – Εξαντλημένο
Βινύλιο 12″ Gatefold (Μαύρο)
Κασέτα – Εξαντλημένο
Βινύλιο 12″ Gatefold (Χρυσό / 450 αντίτυπα) – Εξαντλημένο
Βινύλιο 12″ Gatefold (Διάφανο & μαύρο marbled / 350 αντίτυπα) – Εξαντλημένο
Βινύλιο 12″ Gatefold (Crystal κίτρινο & Black marbled / 250 αντίτυπα) – Εξαντλημένο
Βινύλιο 12″ Gatefold (Κόκκινο, λευκό & μαύρο marbled / 200 αντίτυπα) – Εξαντλημένο
Βινύλιο 12″ Gatefold (Ασημί & μαύρο marbled / 200 αντίτυπα) – Εξαντλημένο

Στούντιο ηχογράφησης: Flatline Audio (Denver, CO, USA)
Παραγωγός/μίξη/mastering/τεχνικός ήχου: Dave Otero

Εξώφυλλο: Eliran Kantor
Βιογραφικό: David E. Gehlke

Οι Archspire είναι :
Oliver Rae Aleron – Φωνητικά
Dean Lamb – Κιθάρες
Tobi Morelli – Κιθάρες
Jared Smith – Μπάσο
Spencer Prewett – Τύμπανα

Links:
Facebook
Instagram
Bandcamp
Spotify
YouTube
Twitter
Deezer
Soundcloud

Κείμενο: Ελίζα Καπουράλου

nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X