RODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||both
20000
60
amadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Οι Daemon Of Oa κυκλοφόρησαν το δεύτερό τους ΕΡ “Corridors Of Seth” και έτσι μιλήσαμε με τα μέλη του σχήματος για να μπορέσουμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από το νέο τους αυτό δημιούργημα.

Γεια σας παιδιά! Θέλω να σας δώσω πολλά συγχαρητήρια για το νέο σας EP “Corridors Of Seth” και γενικά για τις μέχρι τώρα κυκλοφορίες σας. Τι ανταπόκριση υπάρχει από τον Τύπο και τους ακροατές, είστε ικανοποιημένοι με το τελικό αποτέλεσμα;

Γιώργος Ν.: Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Νίκο. Μέχρι στιγμής υπάρχουν θετικά σχόλια από τον κόσμο και τον Τύπο.

Θα ήθελες να μου δώσεις ένα σύντομο βιογραφικό του συγκροτήματος για τον κόσμο που δεν σας γνωρίζει;

Γιώργος Ν.: Οι Daemon Of Oa δημιουργήθηκαν το 2017 και αποτελούνταν μέχρι το 2019 από ένα μέλος. Από τότε έχω κυκλοφορήσει τρία albums στα οποία έχω αναλάβει τα πάντα εγώ, ενώ στις δύο τελευταίες δουλειές συμμετέχει και ο Γιώργος στα φωνητικά. Το σχήμα μέχρι σήμερα δραστηριοποιήθηκε μόνο στο studio, καθώς δεν έχουμε κάνει ακόμα ζωντανές εμφανίσεις.

Για ποιον λόγο ονόμασες Daemon Of Oa το συγκρότημα; Ποια είναι η έννοια και η έμπνευση πίσω από αυτό;

Γιώργος Ν.: Ο Δάμων ήταν ένας αρχαίος Έλληνας μουσικολόγος που καταγόταν από τον δήμο Όα της Αττικής. Μιλούσε για το πως επηρεάζει κάθε αρμονία και κάθε μουσικό όργανο το ήθος της ψυχής βάσει του ηχοχρώματος που εκπέμπει. Άλλαξα το Damon σε Daemon δημιουργώντας διαφορετικούς συνειρμούς.

Μέσα στα τέσσερα χρόνια ύπαρξης η δημιουργικότητα και η παραγωγικότητα έχει χτυπήσει κόκκινο. Από που πηγάζει όλη αυτή η έμπνευση;

Γιώργος Ν.: Η αλήθεια είναι ότι ιδέες και όρεξη για το project είχα πολλά χρόνια πίσω. Επειδή όμως τότε ήμουν αφοσιωμένος στο προηγούμενο σχήμα που συμμετείχα, δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με νέο project. Από την άλλη πλευρά, η κοινωνία στην οποία ζούμε σήμερα θεωρώ ότι προσφέρει αρκετές ευκαιρίες για έμπνευση. Και οργή προκαλείται και αγανάκτηση. Σαν μέθοδος διαφυγής η σύνθεση είναι μία από τις λύσεις.

Τι σε έκανε να αφήσεις το μοναχικό μονοπάτι και να πάρεις τον Γιώργο στο συγκρότημα; Να περιμένουμε και άλλες προσθήκες μελών;

Γιώργος Ν.: Επειδή κάναμε παρέα εκείνη την περίοδο του έδωσα ένα κομμάτι να πατήσει και μ’ άρεσε η χροιά του. Ο Γιώργος έκανε διαφορετικά φωνητικά από τα δικά μου (πιο λεπιδωτά αν θέλεις) και με αυτόν τον τρόπο έφερε μια νέα αισθητική στην μπάντα, οπότε αποφάσισα να το συνεχίσουμε έτσι. Αναφορικά με άλλα μέλη αναζητούμε προς το παρόν έναν drummer και για να προβάρουμε κομμάτια αλλά και για συναυλίες κλπ.

Αυτό που ξεχωρίζει και μου αρέσει σε όλες τις κυκλοφορίες σου είναι η σκοτεινή ατμόσφαιρα και η μελωδία από την κιθάρα, που γίνεται όλο και πιο έντονη σε κάθε νέο σου δίσκο. Είναι κάτι που σε εκφράζει; Ποιες είναι οι σκέψεις σου όταν συνθέτεις ένα καινούργιο τραγούδι; Τι λειτουργεί ως έμπνευση;</strong

Γιώργος Ν.: Ναι, όλες οι κυκλοφορίες πάνω κάτω έχουν μελωδία εκτός από το “Awaiting The Unborn”, που ήταν πιο νορβηγικής αισθητικής υλικό. Ίσως, προέρχεται και από άλλα ακούσματα μου όπως η αγγλική ατμοσφαιρική σχολή (Paradise Lost, My Dying Bride), αλλά φυσικά και το ελληνικό black metal (Rotting Christ, Varathron) που έχουν ως βασικό συστατικό την μελωδία. Οι σκέψεις και η έμπνευση θα έλεγα ότι είναι συναισθήματα, κατά κύριο λόγο αρνητικά, όπως οργή και τα διάφορα αδιέξοδα που συναντά ο καθένας μας.

Η παραγωγή σε αυτά που έχεις κυκλοφορήσει βγάζει αυτό το old-school συναίσθημα. Από ποιον έχει γίνει; Να περιμένουμε βελτιώσεις, αλλαγές ή θα συνεχίσεις σε αυτό το μοτίβο;

Γιώργος Ν.: Σε αυτήν την δουλειά αποφάσισα να μην κάνω εγώ την παραγωγή και έτσι έστειλα τις πηγές στα Huge4 Studios που βρίσκονται στην Καρδίτσα. Σκοπός ήταν να βγει old-school το υλικό και μας άρεσε το αποτέλεσμα. Στην επόμενη κυκλοφορία θέλουμε να δουλέψουμε ακόμα λίγο πάνω στην παραγωγή.

Ήσουν μέλος των Clamor Of Existence με τους οποίους κυκλοφόρησες και δύο δίσκους. Για ποιον λόγο αποχώρησες;

Γιώργος Ν.: Έχω αποχωρήσει από την μπάντα από το 2015. Εκείνη την περίοδο ήμουν αρκετά πιεσμένος με την σχολή μου και δεν είχα χρόνο για πρόβες και συναυλίες. Αποχώρισα από την μπάντα και τα παιδιά συνεχίζουν μέχρι και σήμερα με νέο κιθαρίστα.

Πώς από το heavy metal που έπαιζες, μεταπήδησες στα άκρα και στο black metal; Τι σε έκανε να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο είδος μουσικής; Σε εκφράζει περισσότερο;

Γιώργος Ν.: Η αλήθεια είναι με εκφράζει περισσότερο η ατμόσφαιρα και η λυρικότητα που έχει το black metal. Επίσης, είναι η βασική μουσική μου προτίμηση. Από την άλλη πλευρά έχω πολλά heavy και thrash ακούσματα.

Ποια είναι η θεματολογία των στίχων στις κυκλοφορίες σας; Υπάρχει ίσως κάποιο concept ή βαθύτερο μήνυμα που θέλεις να περάσεις;

Γιώργος Ν.: Στις τρεις πρώτες κυκλοφορίες οι στίχοι προέρχονταν από προσωπικά συναισθήματα, που απέρρεαν από γεγονότα της καθημερινότητάς μου ή από μυθικές ιστορίες που δημιουργούσα εγώ. Για τις δύο τελευταίες κυκλοφορίες την “Ασέληνο Νύκτα” και το EP “Corridors Of Seth”, ο Γιώργος έγραψε τους στίχους οπότε θα αναλάβει ο ίδιος.

Γιώργος: Οι στίχοι περιγράφουν εσωτερικές δίνες που σχετίζονται με την αποτρόπαιη ύπαρξη της ζωής σε συμπαντική καθέλκυση ψυχής και νου. Δυναμιτίζονται από μαύρες σκέψεις και εκδικητικές βλέψεις σε αυτό που σήμερα αποκαλείται «κόσμος». Το μόνο concept σε στιχουργική δημιουργία είναι δύο επερχόμενα κομμάτια που αναφέρονται σε δύο ηφαίστεια στην Ανταρκτική, το βουνό «Έρεβος» και το βουνό «Φόβος». Το βαθύτερο νόημα είναι εύκολο να το δεις κατά τα συμφραζόμενα (γέλια).

Ποια είναι τα συγκροτήματα ή μουσικά στυλ που σε έχουν επηρεάσει στη μουσική σου και επίσης τι ακούς σήμερα;

Γιώργος Ν.: Σίγουρα η βασική επιρροή είναι η νορβηγική σκηνή (Darkthrone, Gorgoroth, Satyricon), η ελληνική black metal σκηνή (Rotting Christ, Varathron) και οι Inquisition, οι οποίοι είναι μια από τις αγαπημένες μου μπάντες. Πέρα από τα metal ακούσματα ακούω και άλλα είδη, όπως goth rock, disco και electro.

Ποια είναι η άποψη σας για τις θρησκείες και για αυτό το τυφλό φανατισμό που επικρατούσε από πάντα; Η λέξη Σατανάς είναι συνώνυμη με το κακό. Για εσάς ποια είναι η σημασία της και ο συμβολισμός της μέσα από τις συνθέσεις σας;

Γιώργος Ν.: Αναφερόμενοι στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα, μετά την μεταστροφή της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας στον Χριστιανισμό, η θρησκεία γίνεται ένα κρατικοδίαιτο μόρφωμα και ένας πύρινος υπερασπιστής των συμφερόντων του κράτους. Σε όσα είδη διακυβέρνησης έχουν περάσει μέχρι σήμερα (μοναρχία, δικτατορία, κατοχή, δημοκρατία) η οργανωμένη θρησκεία προσαρμοζόταν στα νέα δεδομένα σιγοντάροντας στην κάθε προπαγάνδα. Ο μονοθεϊσμός είτε είναι χριστιανικός είτε μουσουλμανικός προκάλεσε σταυροφορίες, πολέμους και ένα μεγάλο μέρος της θλιβερής, ενοχικής και επιθετικής κοινωνικής πραγματικότητας, που βιώνουμε σήμερα. Ο Σατανάς στην βίβλο είναι μια φιγούρα, η οποία επιτελεί μια εκ διαμέτρου αντίθετη πολιτική με αυτήν του Θεού. Σκοπός του είναι να καταστρέψει κάθε δημιουργία επαναφέροντας τα πάντα σε μια κατάσταση προ-δημιουργίας, δηλαδή στο αρχέγονο χάος. Ως τέτοια φιγούρα δεν θα έλεγα ότι προκαλεί κάποιο ενδιαφέρον. Από την άλλη, το μοντέλο πρόσληψης που προήλθε από τους ρομαντικούς στοχαστές του 17ου και 19ου αιώνα, που ενέταξαν αυτήν την προσωπικότητα στα έργα τους με μια νέα μορφή, αυτήν του αδικημένου, του επαναστάτη σε μια απολυταρχική θεϊκή καθεστηκυία τάξη παρουσιάζει κάποια λυρικότητα και κάποια γοητεία.

Γιώργος: Η θρησκεία μας προβληματίζει. Σίγουρα παίζει το ρόλο της σε ένα συγκρότημα που δημιουργεί black metal ήχο και ανάλογη αισθητική. Δεν με ικανοποιεί η ορθόδοξη στρατηγική της αλλά από την ανάποδη καταλαβαίνεις…(γέλια). Ας είναι ο επιθανάτιος ρόγχος του ανθρώπου (βλ. LaVey). Αν ο φανατισμός επικρατούσε πάντα δείχνει πως το σημείο μηδέν για Θεό-κράτος-άνθρωπο είναι εδώ, τώρα. Η αιώνια μαλακία για το δημιούργημα του Θεού είναι η κόσμια κόλαση, καλοφάγωτη! Ο Σατανάς είναι ο κόσμος, δεν λέω τίποτε άλλο. Δεν υπάρχει σημασία και ο συμβολισμός είναι αυτό που σφραγίζει το μέλλον της ζωής στον πλανήτη: μαύρος, ανάποδος και από την Γη στην διαστημική άβυσσο.

Πώς είναι τα πράγματα για ένα συγκρότημα που είναι χωρίς εταιρεία; Μπορεί να επιβιώσει; Έχετε κάνει προσπάθεια να βρείτε κάποια εταιρεία και τι απαντήσεις έχετε λάβει μέχρι τώρα;

Γιώργος Ν.: Έχω κάνει κάποιες προσπάθειες μέχρι στιγμής αλλά δεν υπήρξαν κάποιες σοβαρές προτάσεις. Θα θέλαμε να κυκλοφορήσουμε το υλικό μας σε κάποια φυσική μορφή αλλά μάλλον στο μέλλον.

Μια πιο προσωπική ερώτηση, προς τον Γιώργο Ντέλιο. Έχεις σκεφτεί την δημιουργία νέου project με νέα μουσική κατεύθυνση; Υπάρχουν σκέψεις ή προτάσεις για να συμμετέχεις σε κάποιο συγκρότημα;

Γιώργος Ν.: Η αλήθεια είναι ότι έχω υλικό από άλλα στυλ (heavy/thrash) αλλά δεν έχω κάτσει ακόμα να ασχοληθώ σοβαρά με αυτό. Είμαι περισσότερο αφοσιωμένος στο μουσικό δρόμο των Daemon Of Oa.

Οι Daemon Of Oa τι μας επιφυλάσσουν μουσικά για το μέλλον;

Γιώργος: Νέες κυκλοφορίες σίγουρα και ίσως κάποια ζωντανή εμφάνιση στο μέλλον.

Θέλω να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που αφιερώσατε για αυτές τις ερωτήσεις. Μπορείτε να κλείσετε όπως θέλετε τη συνέντευξη.

Γιώργος Ν. Ευχαριστούμε και εμείς με τη σειρά μας για την συνέντευξη. Stay heavy!

Νίκος Λίλλης

Links
Bandcamp
Facebook
YouTube

Band Members
Γιώργος Ντέλιος – Κιθάρα, Μπάσο, Φωνητικά
Γιώργος – Τύμπανα

Discography
Death Initates Life, 2018
Awaiting The Unborn, 2018
Ασέληνος Νύκτα, 2019
Corridors Of Seth [ΕP], 2020

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X