Ο Dave Dalton θεωρείται ήδη παλαίμαχος στη σκηνή του αμερικάνικου garage/punk rock, μιας και μετρά ήδη πάνω από τριάντα χρόνια ενασχόλησης με το σπορ. Το 1989 ίδρυσε τους Screaming Bloody Marys, ένα σχήμα που – ακολουθώντας την πεπατημένη πολλών punk rock σχημάτων – κυκλοφόρησε το ντεμπούτο του, αναλώθηκε σε πλείστες όσες περιοδείες (με ονόματα όπως Ramones, Adicts, Dead Kennedys, Dictators κ.α.) και στη συνέχεια…διαλύθηκε. Το συγκρότημα επανενώθηκε το 2015, με ορισμένες αλλαγές στη σύνθεση. Ο δε Dave Dalton κυκλοφορεί το “Triple Pack”, αντικείμενο της παρούσας κριτικής, επί της ουσίας ένα ΕΡ τριών κομματιών ως δείγμα της δουλειάς του κ. Dalton.
Βέβαια, εδώ πρέπει να τονιστoύν δύο πράγματα: Πρώτον, τα τρία κομμάτια προέρχονται από τρία διαφορετικά σχήματα, σημείο συνάντησης των οποίων είναι η συμμετοχή του Dave Dalton. Δεύτερον, κανένα εκ των τριών δεν είναι κάτι καινούριο, όλα είναι από παλιές κυκλοφορίες και μάλιστα αποτελούν και παρελθούσες ηχογραφήσεις (ούτε καν επανηχογραφήσεις δηλαδή), κάτι που σίγουρα με κάνει να αναρωτιέμαι για το λόγο αυτής της κυκλοφορίας.
Το πρώτο κομμάτι είναι το “Here Before” από τους Screaming Bloody Marys, κομμάτι που πρωτοακούστηκε στο ντεμπούτο “Get In, Get Off, Get Out!” του σχήματος, ένα κεφάτο rock τραγούδι με πολλούς pop punk τόνους, ό,τι πρέπει για να το ακούτε καθώς οδηγείτε στο δρόμο για παραλία. Κατά τ’ άλλα, τίποτα το ιδιαίτερο.
Ακολουθεί το “The Hammer” από τους Cell Block 5, ένα τραγούδι πιο…αγγλικό στην punk του προσέγγιση και με πιο επιθετικά φωνητικά από τον Dalton. Μη νομίσετε ότι πρόκειται για νέο τραγούδι – είναι απλώς μετονομασία του “The Hammer Comes Down” από την κυκλοφορία “Pop the Clutch” του 2018. Τέλος, το ΕΡ κλείνει με το “Dead And Gone”, το οποίο είχε ηχογραφηθεί κάτω από το όνομα The Unfortunate Bastard, πάντα από τον Dalton. Εδώ μιλάμε για πιο…νεοϋορκέζικη σχολή, και είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσε να αρέσει σε φίλους των Ramones ή των New York Dolls.
Εν κατακλείδι, άσχετα από το γουστόζικο περιεχόμενο του δίσκου, η παρούσα κυκλοφορία δεν έχει απολύτως τίποτα νέο να προσφέρει και η εξαιρετικά περιορισμένη της διάρκεια αποκλείει και το ρόλο μιας άτυπης συλλογής. Ένα απλό sampler και τίποτα άλλο και ως τέτοιο βαθμολογείται.
3/10
Στέλιος Σπαντίδης
[email protected]