AlbumsΚριτικές

Devoid – Lonely Eye Movement (Frontiers)

Πανέμορφη χώρα η Γαλλία αλλά η σχέση της με το heavy metal είναι αντίστοιχη με την σχέση μου με το κλαρινέτο. Καμία δηλαδή. Για κάποιο λόγο που πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω, η Γαλλία είναι μια από αυτές της χώρες που απλά δεν υπάρχουν, σε αναλογία, στον μεταλλικό χάρτη. Και επειδή εδώ κάποιοι μπορούν να που «μα οι Gojira…» σας προκαλώ χωρίς να ψάξετε στο Google να μου αναφέρεται δέκα σχήματα από την χώρα. Καλή τύχη.

Οι Devoid μας έρχονται από το Brest και σαν σχήμα υπάρχουν από το 2017 όπου και κυκλοφόρησαν το ντεμπούτο τους Cup Of Tears. Φέτος επιστρέφουν με το νέο τους άλμπουμ μέσω της Frontiers αλλά και δύο νέα μέλη. Τον Ben BBlast στα τύμπανα και τον Gwen Kerjan στην κιθάρα. Στις τάξεις τους διακρίνω και ένα γνωστό όνομα. Αυτό του Carsten Schulz στην φωνή ο οποίος έχει περάσει από πολλά συγκροτήματα.

Η βάση των Devoid είναι το μελωδικό heavy. Από εκεί συχνά πυκνά κόβουν βόλτες και σε πιο progressive μονοπάτια αν και σε γενικές γραμμές δεν παίζουν και τόσο πολύπλοκα για να μπορέσουν να θεωρηθούν ως ένα αμιγώς progressive σχήμα. Υπάρχουν σημεία που σαφώς οι φόρμες είναι πιο hard rock και κάπως έτσι κυλά το άλμπουμ στην ολότητά του. Στα 56 λεπτά που διαρκεί το Lonely Eye Movement, το συγκρότημα δεν ανακαλύπτει ξανά τον τροχό αλλά θα ήταν αδικία να πω ότι οι συνθέσεις δεν είναι καλοδουλεμένες και ότι δεν υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες στιγμές.

Τρανό παράδειγμα το εναρκτήριο Lonely Eye Movement, το αρκετά σκληρό Impostor αλλά και το εμπορικό Destination Heaven. Έξυπνα τοποθετημένα πλήκτρα πλουτίζουν αρκετά τον ήχο τους ενώ γίνεται και χρήση σαξοφώνου σε δύο συνθέσεις, αν δεν κάνω λάθος. Μια από αυτές είναι το instrumental Wood And Wind που κλείνει το άλμπουμ. Παρότι δεν είναι μέγας οπαδός των instrumental σημείων μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ.

Συνοψίζοντας, χωρίς να βρω το Lovely Eye Movement κάτι το εντυπωσιακό είναι σαφώς ένα καλοδουλεμένο άλμπουμ από ένα συγκρότημα που ξέρει να ακροβατεί ανάμεσα σε μουσικά στυλ. Μια ενδιαφέρουσα πρόταση στον ευρύτερο χώρο του heavy/prog metal.

7/10
Μιχάλης Νταλάκος
mdalakosreports@gmail.com

RodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothPsychotic Waltz 2023 – 728×90 - 728|90|Psychotic Waltz 2023 – 728×90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothDeafHeaven 728×90 - 728|90|DeafHeaven 728×90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothRussian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X