Self-financedΚριτικές

The Spectre Beneath – The New Identity Of Sidney Stone (Self-Financed)

haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRussian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothPsychotic Waltz 2023 – 728×90 - 728|90|Psychotic Waltz 2023 – 728×90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Τι έχουμε αν βάλουμε μαζί έναν επτάχορδο κιθαρίστα, μια pop/soul τραγουδίστρια, έναν drummer και ένα αινιγματικό concept; Η απάντηση είναι τους The Spectre Beneath. Πρόκειται για τo σχήμα του Άγγλου κιθαρίστα Pete Worrall, που κυκλοφορεί σε διάστημα μόλις δώδεκα μηνών από το ντεμπούτο, το δεύτερο άλμπουμ του με τίτλο The New Identity Of Sidney Stone.

Το σχήμα επιδίδεται σε ένα power/groove metal υβρίδιο το οποίο υπηρετεί, από όσο αντιλαμβάνομαι, μια θεματική ιστορία για την οποία δυστυχώς δεν έχω πληροφορίες. Μοντέρνα παραγωγή; Check. Riffs εμπνευσμένα από Nevermore και Soilwork; Check. Σκοτεινό concept; Check. Ιδανικά θα μπορούσε να δουλέψει μια χαρά.

Η πραγματικότητα βέβαια βρίσκεται κάπου στη μέση. Ο δίσκος ξεκινά ψαρωτικά με το σχεδόν death metal Clockwork Heart μέχρι να μπουν τα φωνητικά της L. Lockser. Φαίνεται κατευθείαν ότι η τραγουδίστρια προέρχεται ξεκάθαρα από διαφορετική σκηνή. Θα έλεγα ότι είναι μια φωνή που θα μπορούσες να απολαύσεις σε ένα χαλαρό μπαράκι να τραγουδάει με συνοδεία πιάνο. Ενδιαφέρουσα επιλογή για να ντύσει χαμηλοκουρδισμένο μοντέρνο metal. Τα Voice In The Static και Broken που ακολουθούν, συνεχίζουν να κρατούν το ενδιαφέρον με τον up-tempo ρυθμό τους και τα ωραία solos.

Κάπου εκεί όμως αρχίζεις να αναρωτιέσαι τι δεν πάει καλά και χάνεται λίγο η προσοχή σου. H απάντηση βρίσκεται στο ότι τόσο η μουσική όσο και τα φωνητικά μένουν ακριβώς εκεί που βρίσκονταν στα τρία πρώτα κομμάτια. Μπορεί το Have You Waited For The World To Change?” να ρίχνει τις ταχύτητες και να δίνει πιο θεατρικό χαρακτήρα. Μπορεί το Last Light In The House να θυμίζει κάποιο φθηνό καμπαρέ με τζογαδόρους. Παρόλα αυτά, με εξαίρεση το The Funeral το οποίο groove-άρει και έχει εξαιρετικές φωνητικές γραμμές , τα υπόλοιπα κομμάτια ακολουθούν ένα παρεμφερές μοτίβο με το τελικό αποτέλεσμα να βγαίνει λίγο επίπεδο.

Εν κατακλείδι, το The New Identity Of Sidney Stone είναι ένα άλμπουμ που έχει τις στιγμές του αλλά κάπου μέσα στη «μοντερνίλα» και την «εξωσχολική» φωνητική προσέγγιση χάνεται το στοιχειό της συνοχής. Χωρίς φοβερές εκπλήξεις πρόκειται για μια ΟΚ δουλειά που θα έχει κάποια απήχηση σε ακροατές με πιο σύγχρονα ακούσματα αλλά πάντα με ένα παράθυρο για κάτι καλύτερο από τους The Spectre Beneath στο μέλλον.

5,5/10
Βασίλης Μπατίλας
vasilis_vd@hotmail.com

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X