LiveΚριτικές

Death Angel – The Bastard Tracks (Nuclear Blast)

Το 2020 και το μεγαλύτερο μέρος του 2021 οι συναυλίες και τα φεστιβάλ απαγορεύτηκαν, εξαιτίας της πανδημίας. Άπειρες ζωντανές εμφανίσεις και περιοδείες ακυρώθηκαν βυθίζοντας σε μια πρωτόγνωρη παγωμάρα συγκροτήματα και οπαδούς. Μέσα σε αυτό το κλίμα μουδιάσματος πολλά συγκροτήματα στράφηκαν προς τις συναυλίες μέσω streaming, χωρίς καθόλου κοινό, προσφέροντας έτσι την ψευδαίσθηση μιας συναυλίας από το σαλόνι.

Ένα τέτοιο συγκρότημα ήταν και οι Death Angel, οι οποίοι τον Μάιο του 2021 έκαναν μια συναυλία μέσω streaming, στο The Great Music Hall του San Francisco. Η εμφάνιση αυτή ηχογραφήθηκε και κυκλοφορεί τώρα από την Nuclear Blast σε βινύλιο, κασέτα, CD και Blu-ray.

Για τους Death Angel δεν χρειάζονται να ειπωθούν πολλά. Ένα συγκρότημα που πρωτοστάτησε στο κίνημα του thrash metal των 80s και πιο συγκεκριμένα στη thrash metal σκηνή της Bay Area, μαζί με άλλες μπάντες, όπως οι Testament, οι Exodus, οι Possessed και οι Vio-lence. Σχηματίστηκαν το 1982 και έβγαλαν τρεις δίσκους μέχρι το 1991, χρονιά που σηματοδότησε την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της μπάντας, αφού διαλύθηκαν μετά το σοβαρό τραυματισμό του τότε drummer Andy Galeon.

Το 2001 η μπάντα επανενώθηκε προσωρινά, για να λάβει μέρος στο Thrash Of The Titans, μία φιλανθρωπική συναυλία για να μαζευτούν χρήματα για ιατρικά έξοδα του Chuck Billy των Testament. Η ανταπόκριση των οπαδών, όμως, ήταν τέτοια που οι Death Angel αποφάσισαν να μη διαλυθούν ξανά και από τότε έχουν μια σταθερή δισκογραφική παρουσία, κυκλοφορώντας άλλα έξι άλμπουμ, με το τελευταίο να είναι το Humanicide του 2019.

Ας περάσουμε τώρα στα του δίσκου, ο οποίος περιέχει δεκαπέντε κομμάτια συνολικής διάρκειας 69 λεπτών. Το setlist που επιλέχτηκε περιέχει τραγούδια που σπάνια παίχτηκαν ζωντανά (ή και καθόλου) και επικεντρώνεται κυρίως στη δεκαετία των 10s, με τρία κομμάτια να προέρχονται από το The Dream Calls For Blood και τρία από το Relentless Retribution, δύο από το The Evil Divide κι ένα από το Humanicide. Υπάρχει ένα κομμάτι από το Killing Season, ένα από το πρόσφατο EP “Under Pressure, ενώ η πρώτη περίοδος του συγκροτήματος αντιπροσωπεύεται με τρία τραγούδια, δύο από το Frolic Through The Park κι ένα από το Act III. Τέλος, υπάρχει και μία διασκευή στο “Falling Off The Edge Of The World” των Black Sabbath.

Γενικά η επιλογή των τραγουδιών ακολουθάει στο μεγαλύτερο της μέρος μια επιθετική προσέγγιση, καθιστώντας το άλμπουμ αυτό μια πολύ δυνατή κυκλοφορία που θα ευχαριστήσει τους οπαδούς των Death Angel. Κομμάτια δυναμίτες, όπως τα Lord Of Hate, Fallen, Where They Lay, Guilty Of Innocence και Why You Do This δίνουν το έναυσμα για ένα ατελείωτο χτύπημα με τις γρήγορες ταχύτητες τους, ενώ τραγούδια, όπως τα The Organization, Absence Of Light, Let the Pieces Fall και Alive And Screaming, που δεν είναι καταιγιστικά γρήγορα, αλλά πατάνε σε πιο μεσαίες ταχύτητες, κρατάνε το σβέρκο των ακροατών ζεστό, αφού πρόκειται για πολύ δυνατές συνθέσεις.

Η αγάπη των Death Angel για τα πιο αργά και μελωδικά κομμάτια είναι γνωστή, αφού έχουν γράψει αρκετές τέτοιες συνθέσεις και στο παρελθόν αλλά και πιο πρόσφατα με το περσινό EP, Under Pressure, που περιείχε δύο ακουστικές εκδοχές παλαιότερων κομματιών, καθώς κι ένα καινούριο αργό και ακουστικό τραγούδι, το Faded Remains. Και αυτό το τελευταίο αλλά και το Volcanic του 2010 συμπεριλήφθηκαν στο setlist και χρησιμεύουν ώστε να αλλάξει εντελώς η ατμόσφαιρα από καταιγιστικό thrash σε αργές ακουστικές μελωδίες. Τέλος, πολύ ωραία είναι η διασκευή στο Falling Off The Edge Of The World, η οποία έχει μείνει πιστή στο αρχικό κομμάτι αλλά είναι προφανώς πιο δυνατά εκτελεσμένη.

Το Bastard Tracks πρόκειται για μια πολύ καλή κυκλοφορία, με δυνατές επιλογές και με μία πολύ καθαρή και στιβαρή παραγωγή. Εξαιτίας αυτού αλλά και της έλλειψης ζωντανού κοινού, μοιάζει σαν ένας δίσκος συλλογή παρά σαν ένα setlist που παίχτηκε ζωντανά μέσω streaming, παρόλα αυτά η αξία του δεν μειώνεται, καθώς δίνεται έτσι η ευκαιρία σε πολλά περισσότερα άτομα να το απολαύσουν. Σίγουρα απευθύνεται στους οπαδούς των Death Angel αλλά θα μπορούσε να απευθυνθεί και σε εκείνους που δεν είναι γνώριμοι με την μπάντα, αφού έτσι παίρνουν μια ιδέα από την ιστορία της μπάντας και, αν θέλουν, μπορούν μετά να εμβαθύνουν στη δισκογραφία τους.

7,5/10
Μίνως Ντοκόπουλος
[email protected]

RodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X