Συνεντεύξεις

Dragony

Οι Dragony είναι μια ανερχόμενη power metal μπάντα που πρόσφατα εντάχθηκε στο δυναμικό της Napalm Records. Το εξαιρετικό νέο τους άλμπουμ, “Viribus Unitis”, έδειξε ότι είναι έτοιμοι να κάνουν το επόμενο βήμα και να αφήσουν το σημάδι τους στον χώρο του power metal. Μιλήσαμε με τον frontman Siegfried Samer για την εξέλιξη, αλλά και για το μέλλον της μπάντας.

Γεια σου Siegfried και καλώς ήλθες στο Greekrebels.gr. Συγχαρητήρια για την κυκλοφορία του τέταρτου άλμπουμ σας με τίτλο “Viribus Unitis”. Πώς νιώθεις τώρα που έχει σχεδόν κυκλοφορήσει;

Είμαι πολύ ενθουσιασμένος, καθώς κυκλοφορεί σχετικά σύντομα. Περιμένω πολύ να βγει, ειδικά τώρα που κάνουμε τις συνεντεύξεις και την προώθηση το περιμένω ακόμα πιο πολύ. Περιμένουμε πολύ να δούμε το πως θα αντιδράσει ο κόσμος.

Ποιες ήταν οι πρώτες εντυπώσεις του τύπου σχετικά με το νέο άλμπουμ;

Μέχρι τώρα έχω δει αρκετές καλές κριτικές και 1-2 κακές. Θυμάμαι στο περιοδικό Sweden Rock ήταν πολύ ενδιαφέρον, καθώς διάφοροι κριτικοί και πήγαμε αρκετά καλά, νομίζω είχαμε μέσο όρο γύρω στο επτά, ενώ στην κύρια κριτική συγκεντρώσαμε 4/10 και έτσι το τελικό αποτέλεσμα μου φάνηκε περίεργο. Αλλά στην τελική εξαρτάται από το γούστο του καθενός. Αν δεν σου αρέσει το στυλ του power metal που παίζουμε, τότε σίγουρα δεν θα σου αρέσει το άλμπουμ μας. Το ίδιο συμβαίνει και με κάθε είδος. Αν δεν σου αρέσει το death metal, τότε δεν θα σου αρέσει ένα death metal άλμπουμ.

Τώρα που μπορείς να κάτσεις ήσυχα στο δωμάτιό σου και ακούς το άλμπουμ θα υπήρχε κάτι που θα μπορούσατε να αλλάξετε;

Η αλήθεια είναι ότι ξοδέψαμε πολύ χρόνο στην ηχογράφηση, στην μίξη και στο mastering. Η αλήθεια είναι ότι πάντα μπορείς κάτι να πειράξεις, ιδιαίτερα στη μίξη μπορείς να είσαι μήνες στο στούντιο. Εδώ να έχουμε λίγο πιο δυνατά της κιθάρες, πιο χαμηλά τα έγχορδα κ.ο.κ.. Κάπου όμως πρέπει να βάλεις ένα όριο και να πεις ότι τώρα πρέπει να το καταλήξουμε ώστε να το κυκλοφορήσουμε. Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα που έχουμε τώρα είναι πολύ καλό και υπάρχει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στα διαφορετικά όργανα. Αν είχαμε βέβαια ατελείωτο χρόνο και budget, θα μπορούσαμε να είμαστε και άλλους μήνες στο στούντιο να τελειοποιούμε τα πάντα, όμως ούτε ζούμε στα 80’s, ούτε είμαστε οι Guns N Roses, οπότε έπρεπε να το τελειώσουμε σε κάποια φάση.

Οι Dragony δεν είναι μια από τις πιο γνωστές μπάντες power metal, δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα. Θα θέλατε να παρουσιάσετε το συγκρότημα και να μας δώσετε ένα σύντομο βιογραφικό για εσάς;

Η μπάντα δημιουργήθηκε το 2007 με το όνομα Dragonslayer Project, λόγω του ψευδωνύμου μου, καθώς ο Siegfried ήταν ένας κυνηγός και εκτελεστής δράκων στη γερμανική μυθολογία. Στην αρχή σκοπεύαμε να είναι πιο πολύ ένα studio project, αλλά στη συνέχει εξελίχθηκε σε κανονική μπάντα και αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα σε κάτι πιο απλό και όχι τόσο περίπλοκο. Νομίζω ο κιθαρίστας μας σκέφτηκε το όνομα για πλάκα και μας είχε φανεί χαζό, αλλά ταίριαζε και αποφασίσαμε να το κρατήσουμε. Σταθήκαμε τυχεροί με το πρώτο μας άλμπουμ “Legends” και υπογράψαμε με τη γερμανική Limb Music και μείναμε στο δυναμικό της για κάποιο διάστημα. Κυκλοφορήσαμε μαζί της τα τρία μας πρώτα άλμπουμ και μόλις έληξε το συμβόλαιο προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με άλλες εταιρείες και η Napalm Records ευτυχώς έδειξε ενδιαφέρον. Κλείσαμε τη συμφωνία, τα πράγματα είναι διαφορετικά και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Είμαστε μια αρκετά κλασσική power metal μπάντα, με ήχο που μοιάζει με αυτόν του 2000. Μεγάλωσα με Edguy, Avantasia, Rhapsody λίγο Freedom Call. Έτσι ο ήχος μας μοιάζει αρκετά. Είμαστε στο παιχνίδι κάποιο καιρό τώρα, και πιστεύω ότι με τη Napalm θα πάμε ακόμα καλύτερα, καθώς έχουμε από πίσω μας μια πολύ μεγαλύτερη πλατφόρμα με μεγαλύτερη δικτύωση και καλύτερη προώθηση. Είμαστε ενθουσιασμένοι και περιμένουμε να δούμε πως θα συνεχίσει η πορεία μας.

Ο τίτλος του άλμπουμ “Viribus Unitis”  ήταν το προσωπικό σύνθημα του αυτοκράτορα Franz Joseph I, που σημαίνει «Με ενωμένες δυνάμεις». Η επιλογή ήταν σχετική με την υπόθεση του άλμπουμ;

Ναι σίγουρα ήταν. Μόλις ξέραμε ότι η υπόθεση του άλμπουμ θα ήταν όλο αυτό το σενάριο με διαφορετικές χρονικές περιόδους των τελευταίων αυτοκρατόρων της Αυστρίας και είδαμε ότι αυτό ήταν το motto του, ήμασταν σίγουροι. Είναι τρομερός τίτλος για οποιοδήποτε power metal άλμπουμ. Πιστεύω θα ταίριαζε παντού, και μιας και έχουμε αυτή την υπόθεση, ταιριάζει ακόμα καλύτερα.

Θα θέλατε να μας πείτε μερικά πράγματα για την υπόθεση του άλμπουμ;

Εμπνευστήκαμε από ταινίες όπως το Abraham Lincoln: Vampire Hunter”,  “Pride And Prejudice Against Zombies” , “Ion Sky”, “Inglorious Bastards”, γενικά ταινίες με ιστορικά σενάρια που συνέβησαν σε κάποια φάση. To “Inglorious Bastards” είναι σε μια αρκετά σκοτεινή περίοδος της ιστορίας, αλλά η ταινία το απεικονίζει με διαφορετικό τρόπο και δίνει ένα διαφορετικό τέλος από αυτό που είχαν τα πραγματικά γεγονότα. Και αυτό κάναμε και εμείς με την υπόθεση αυτού του άλμπουμ. Πήραμε ιστορίες που είναι γνωστές στην Αυστρία και είναι ακόμα πολύ δημοφιλής. Ιδιαίτερα η αυτοκράτειρα Ελισάβετ είναι ακόμα μια πολύ γνωστή ιστορική φιγούρα. Βάλαμε και άλλες ιστορικές φιγούρες που έζησαν σε παρόμοια εποχή που ήταν επίσης γνωστές, όπως τον Harry Houdini για να τονίσουμε και τον ρόλο της μαγείας στην ιστορία και τον Nicola Tesla για να δώσουμε έμφαση στην τεχνολογική steampunk πλευρά της ιστορίας. Τα αναμείξαμε όλα και η ιστορία παίρνει μια διαφορετική τροπή στον πρίγκιπα της Αυστρίας και γιό της Ελισάβετ, Ρούντολφ. Στην κανονική ιστορία αυτοκτόνησε το 1889. Στην δικιά μας ιστορία όμως δεν το κάνει αυτό, όμως η ευαίσθητη ψυχοσύνθεση του τον οδηγεί προς τη σκοτεινή μεριά. Στην μαύρη μαγεία, αλλά και στην μοντέρνα τεχνολογία. Όταν η μητέρα του δολοφονείται στη Γενεύη, που είναι κάτι που όντως έγινε το 1898, χάνει τα λογικά του και αφού ξεσπά ο πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος προσπαθεί να αναστήσει τη μητέρα του με τη βοήθεια μαύρης μαγείας για να ενθαρρύνει το ηθικό του αυστριακού στρατού. Τα πράγματα όμως δεν πάνε καλά. Επιστρέφει από τους νεκρούς, αλλά την έχει κυριεύσει ένας δαίμονας και ανασταίνει έναν ολόκληρο στρατό δαιμόνων για να εξοντώσει την ανθρωπότητα. Εκεί ολοκληρώνεται και η ιστορία με την τελική μάχη όπου  η δαιμονισμένη Ελισάβετ παλεύει με τον Kaizer, ο οποίος έχει μια ειδικά φτιαγμένη στολή από τον Nicola Tesla. Γίνονται εκρήξεις όλοι πεθαίνουν και τέλος.

Τι σας έκανε να επιλέξετε αυτό το συγκεκριμένο θέμα για να δουλέψετε σε αυτό το άλμπουμ και ποιανού ήταν η ιδέα;

Η κεντρική ιδέα με την cyberpunk αισθητική ήταν του μπασίστα μας. Το σκέφτηκε όταν ήμασταν στο 70.000 Tons Of Metal πέρυσι και πριν πάμε στην κρουαζιέρα ήπιαμε λίγο παραπάνω και είπε: «Ας κάνουμε τον αυστριακό αυτοκράτορα να φοράει μια steampunk πανοπλία». Του είπαμε ότι η ιδέα ήταν χαζή, αλλά τέλεια για εμάς. Έτσι έχοντας ως επίκεντρο αυτόν τον χαρακτήρα γράψαμε όλο το άλμπουμ.

Ποιος είχε την ιδέα αυτών των ενωμένων δυνάμεων στο εξώφυλλο; Αν καταλαβαίνω σωστά, ο Dušan Marković είναι και πάλι πίσω από αυτό, σωστά;

Ναι, ναι, σωστά υπέθεσες! Έχει πολύ χαρακτηριστικό στυλ το οποίο πιστεύω ταιριάζει πολύ καλά με το στυλ της μουσικής μας. Είναι ταυτόχρονα ρεαλιστικό και φανταστικό και μου αρέσει πολύ αυτό. Με πολλά χρώματα, πολλές λεπτομέρειες και βλέπει τα πράγματα από μια πολύ ωραία οπτική. Ταιριάζει πολύ με το power metal, και ειδικά με το δικό μας στυλ power metal. Είναι πολύ συνεργάσιμος και ευχάριστος. Του δώσαμε ένα σχέδιο πολύ πρόχειρα ζωγραφισμένο με τους χαρακτήρες και την τοποθεσία και μας έστειλε πίσω ένα εξαιρετικό έργο τέχνης. Ήταν η τρίτη φορά που συνεργαστήκαμε μαζί του και λογικά θα συνεχίσει αυτή η συνεργασία.

Το άλμπουμ ξεκινά με μια ωδή στο διάσημο βαλς “On the Blue Danube” του Johann Strauss II. Ποιος είχε την ιδέα να το χρησιμοποιήσετε;

Στην αρχή σκεφτόμασταν να χρησιμοποιήσουμε σαν εισαγωγή τον κανονικό ύμνο των αυτοκρατόρων, όμως τώρα χρησιμοποιείται ως εθνικός ύμνος της Γερμανίας. Οπότε σκεφτήκαμε ότι θα ήταν κάπως περίεργο, καθώς οι περισσότεροι ακροατές γνωρίζουν τον ύμνο ως εθνικό ύμνο της Γερμανίας και όχι των αυτοκρατόρων και θα τους φαίνονταν περίεργο να ακούσουν τον εθνικό ύμνο της Γερμανίας ως εισαγωγή. Έτσι είπαμε να χρησιμοποιήσουμε κάτι αυθεντικά αυστριακό, όπως το “On the Blue Danube” του Johann Strauss II. Κατέληξε να ταιριάζει απόλυτα, μιας και παίχτηκε πρώτη φορά το 1867, όταν υπογράφηκε η συμφωνία μεταξύ Αυστρίας και Ουγγαρίας, όταν δηλαδή ξεκινάει και η ιστορία μας.

ToA.E.I.O.U.” αναφέρεται στο ιστορικά χρησιμοποιούμενο motto από τον οίκο των Αψβούργων, το οποίο ακολουθεί τη λατινική έκφραση “Austriae Est Imperare Orbi Universo”. Ήταν επίσης μια προφανής επιλογή;

Ήταν σίγουρα, ναι. Το σύνθημα είναι αρκετά γνωστό στην Αυστρία και κάποιοι ακόμα το χρησιμοποιούν. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές με αυτή που μόλις ανέφερες και αυτή που χρησιμοποιούμε στο άλμπουμ μας να είναι οι πιο γνωστές. Ταιριάζει πολύ  επίσης χρονικά στη στιγμή που ο Joseph πρέπει να αποφασίσει αν θα κηρύξει πόλεμο στην Σερβία (σ.σ.: ένα από τα πρώτα γεγονότα που οδήγησαν στον πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο). Το σύνθημα στην ουσία σημαίνει «Το μέλλον της Αυστρίας είναι να κυριεύσει τον κόσμο» και έτσι το ταιριάξαμε. Ο αυτοκράτορας πίστευε ότι έπρεπε να κάνει την Αυστρία πιο δυνατή και να την επεκτείνει, οπότε κόλλαγε ακόμα καλύτερα. Για να προστατεύσει την αυτοκρατορία του έπρεπε να κατακτήσει τον κόσμο και έτσι κήρυξε πόλεμο, παρότι η Αυστρία δεν ήταν σε θέση να κάνει ακόμα έναν πόλεμο. Ήταν σε μια αδύναμη θέση και σίγουρα δεν ήταν η σωστή απόφαση, αλλά ένιωσε υποχρεωμένος να πάρει αυτή την απόφαση λόγω του πως μεγάλωσε, της ψυχολογίας του και της όλης ιστορίας της αυτοκρατορίας. Για αυτό νόμιζε ότι αυτό ήταν το πεπρωμένο του, που όμως οδήγησε στην πτώση της αυτοκρατορίας.

Έχετε επίσης ηχογραφήσει μια διασκευή στο “Haben Sie Wien schon bei Nacht gesehn” από τον Rainhard Fendrich ως μπόνους κομμάτι. Ποιος είχε την ιδέα για αυτό;

Ο Rainhard Fendrich είναι πολύ γνωστός εδώ στην Αυστρία. Για την ακρίβεια είναι από τους πιο γνωστούς τραγουδιστές/τραγουδοποιούς και έχει γράψει πολλά τραγούδια και κυρίως pop. Ήταν πολύ γνωστός τη δεκαετία του ‘80. Το Haben Sie Wien schon bei Nacht gesehn είναι από τα πιο γνωστά του κομμάτια και ταίριαζε και πολύ ωραία στο ύφος του άλμπουμ μας. Μιας και εμείς βλέπαμε την ιστορία από μια σκοτεινή πλευρά, σκεφτήκαμε ότι θα έκανε μια ωραία αντίθεση ένα κομμάτι για την ομορφιά της Βιέννης το βράδυ, καθώς και για τις ομορφιές της πόλης. Μιας και κάναμε ένα τέτοιο άλμπουμ με επίκεντρο την Αυστρία, μας φάνηκε πολύ λογικό να κάνουμε διασκευή σε έναν πασίγνωστό καλλιτέχνη της χώρας.

Στο παρελθόν, οι Dragony είχαν διάφορους guests. Έχουμε καλεσμένους στο “Viribus Unitis”;

Έχουμε, ναι. Έχουμε καλεσμένους τραγουδιστές, συνθέτες, κιθαρίστες, δεύτερες φωνές… Λίγο απ’όλα! Στο πρώτο single Gods Of War στη σύνθεση μας βοήθησε ο Tommy Johansson των Sabaton/Majestica, μαζί με τον Tomas Svedin από το project τους Symphony Of Tragedy και μου άρεσε πολύ η σύνθεσή τους. Γνωρίζω τον Tommy εδώ και κάποιο καιρό από τη δουλειά μου με τους Visions Of Atlantis και είπα να τους ρωτήσω αν ενδιαφέρονταν να συνεισφέρουν σε ένα κομμάτι. Είχαν ένα κομμάτι που δούλευαν και ήταν το Gods Of War”. Ήταν πολύ ευγενικοί και μας το έδωσαν για να το χρησιμοποιήσουμε. Πρόσθεσα τις φωνητικές μελωδίες και τα λόγια, αλλά η μουσική στην ουσία γράφτηκε από τον Tommy και τον Tomas. Νομίζω το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο και για αυτό έγινε και το πρώτο κομμάτι του άλμπουμ. Ένας άλλος πολύ σημαντικός καλεσμένος είναι ο Georg Neuhauser των Serenity, κάτι που έπρεπε να γίνει πολύ καιρό τώρα. Είμαστε φίλοι με τους Serenity πολλά χρόνια τώρα. Παίξαμε πρώτη φορά μαζί τους όταν ακόμα λεγόμασταν Dragonslayer Project, λογικά το 2009. Πάντα θέλαμε να συνεργαστούμε και τώρα ήταν μια τέλεια ευκαιρία μιας και ο Georg διδάσκει ιστορία σε πανεπιστήμιο. Έχει κάνει διδακτορικό με ειδικότητα στον μεσαίωνα και γνωρίζει πάρα πολλά πράγματα. Ήταν η τέλεια επιλογή να κάνει τον Kaizer σε ένα από τα κομμάτια μας και το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ. Άλλοι καλεσμένοι ήταν ο διάδοχός μου στους Visions Of Atlantis, ο Michele Guaitoli, μαζί με την Alessia των Temperance που έκαναν όλες τις δεύτερες αρμονίες. Ο Michele βοήθησε και στο δεύτερο κομμάτι του άλμπουμ Love You To Death”. Είναι και ο παραγωγός μας, ο Frank Peterson, με τον οποίο δουλεύουμε από την αρχή της μπάντας. Βοήθησε και ο αρχικός μας κιθαρίστας στο να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στις κιθάρες.

Αυτή ήταν επίσης η πρώτη φορά που η μπάντα συνεργάστηκε με τον Sebastian SeebLevermann για τη μίξη και το mastering. Πώς λειτούργησε η συνεργασία μαζί του και ποιες αναμνήσεις έχετε;

Ήταν φανταστικά. Θέλαμε έναν διαφορετικό παραγωγό να κάνει τη μίξη και το mastering. Ο κανονικός μας παραγωγός έχει μια πιο old-school προσέγγιση που είναι καλό, όμως θέλαμε έναν διαφορετικό ήχο, πιο δυνατό πιο βαρύ. Μας άρεσε πολύ ο ήχος που έδωσε στους Orden Ogan και σε άλλες μπάντες που έκανε την παραγωγή, όπως στους Brainstorm και στους Rhapsody Of Fire, και έτσι επικοινωνήσαμε μαζί του. Είχαμε μια πάρα πολύ ωραία συνεργασία. Δούλεψε πολλές επιπλέον ώρες, καθόταν μέχρι αργά το βράδυ μέχρι το πρωί να τα τελειώσει όλα για να είναι έτοιμα στον απαιτούμενο χρόνο και πιστεύω το αποτέλεσμα δείχνει πόσο καλή δουλειά έκανε ο Seeb. Ακούγεται φανταστικό και δεν μπορώ να τον επαινέσω αρκετά. Μακάρι να δουλέψουμε μαζί του ξανά.

Ποιες μπορεί να θεωρηθούν κατά τη γνώμη σας οι μεγάλες διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο άλμπουμ σας, “Masters of the Multiverse”;

Πιστεύω ο ήχος είναι αρκετά πιο βαρύς και επίσης η σύνθεση είναι πιο προσανατολισμένη προς τις κιθάρες και υπάρχει μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ των ορχηστρικών στοιχείων και της κιθάρας. Στα δύο προηγούμενα άλμπουμ υπήρχε μεγάλη έμφαση στα ορχηστρικά στοιχεία, καθώς τα περισσότερα κομμάτια γράφτηκαν από εμένα στα πλήκτρα. Πιστεύω όμως ότι σε αυτό το άλμπουμ μπορέσαμε αν βρούμε μια πολύ ωραία ισορροπία μεταξύ των ορχηστρικών στοιχείων (που πλέον μας χαρακτηρίζουν) με τις κιθάρες. Έχουμε κομμάτια όπως το Gods Of Warπου είναι πιο κλασσικό άμεσο power metal με λιγότερα ορχηστρικά στοιχεία και μου θυμίζει πιο πολύ το ντεμπούτο μας, το “Legends”. Πιο πολύ power και όχι τόσο symphonic metal.

Σκοπεύετε να τραβήξετε video clip ή να κυκλοφορήσετε lyric video;

Ήδη βγάλαμε δύο βίντεο. Ένα video clip για το Gods Of War και ένα lyric video για το Golden Dawn. Θα βγει και ένα τρίτο βίντεο λίγο πριν κυκλοφορήσει το άλμπουμ, γύρω στις 13 Ιανουαρίου (σ.σ.: η συνέντευξη έγινε λίγες μέρες πριν). Μετά θα δούμε αν μπορούμε να κάνουμε ένα release show στη Βιέννη και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάποιες live stream συναυλίες και ακόμα ψάχνουμε τρόπο πώς να το κάνουμε.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Όχι κάτι σίγουρο. Το 2021 θα είναι δύσκολο, καθώς όλα όσα έπρεπε να γίνουν αναβλήθηκαν για το 2021 και έτσι δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος για να προγραμματίσουμε κάτι άλλο. Έτσι περιμένουμε πιο πολύ το 2022 για να δούμε τι επιλογές έχουμε. Ελπίζω για το καλύτερο. Έπρεπε να ακυρώσουμε και την περιοδεία που θα κάναμε με τους Twilight Force φέτος, που θα ήταν τρομερό για εμάς. Ελπίζω τον επόμενο χρόνο να κάνουμε μια περιοδεία μαζί τους, ή με τους Gloryhammer ή τους Hammerfall. Πιστεύω αυτές οι μπάντες θα ταίριαζαν πολύ στο στυλ μας. Έχω πολλούς φίλους στην Ελλάδα και ελπίζω να έρθουμε προς τα μέρη σας.

Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου.

Εγώ ευχαριστώ. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το άλμπουμ και μακάρι να τα πούμε σύντομα και από κοντά.

Συνέντευξη: Νίκος Σιγλίδης
Μετάφραση: Θανάσης Γκότοβος

Facebook
Instagram
Spotify
Website
Bandcamp

Band Members
Herbert Glos – Μπάσο
Frederic Brünner – Τύμπανα
Andreas Poppernitch – Κιθάρες
Siegfried “The Dragonslayer” Samer – Φωνητικά
Simon Saito – Κιθάρες
Manuel Hartleb – Πλήκτρα

Discography
Legends, 2011
Shadowplay, 2015
Masters Of The Multiverse, 2018
Viribus Unitis, 2021

whale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X