whale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRussian Circles 728×90 - 728|90|Russian Circles 728×90|||bothOM 2020 728×90 - 728|90|OM 2020 728×90|||bothThe-Medea-Project 728×90 - 728|90|The-Medea-Project 728×90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothdeafheaven 728×90 - 728|90|deafheaven 728×90|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_728x90 - 728|90|Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90||https://www.facebook.com/GreekRebels/|bothPsychotic Waltz_Ath_728x90 - 728|90|Psychotic Waltz_Ath_728x90|||bothSolitary-Banner - 728|90|Solitary-Banner|||both
20000
110

Όλα έχουν ξεκινήσει όταν μετά τους αγώνες των Παναθηναίων, ο γιός του Μίνωα, Ανδρόγεως, κερδίσει και από αφόρητη ζήλια οι Αθηναίοι πολίτες τον σκοτώνουν, ο Μίνωας κηρύττει πόλεμο, οι Αθηναίοι χάνουν και υποχρεούνται – βάση του μύθου – να στέλνουν για εννέα χρόνια επτά νέους και νέες ώστε αυτοί να κατασπαράζονται από τον Μινώταυρο. Φανταστείτε λοιπόν τον εαυτό σας να είστε ένας από αυτούς και μόλις να έχετε προσαράξει με το πλοίο που σας μεταφέρει στην Κρήτη. Έχετε φτάσει στο σημείο όπου συναντάτε τις κυκλώπειες πύλες που θα σας οδηγήσουν στον αφανισμό σας. Ο φόβος έντονος, αφήνετε πίσω τον ήλιο και τις χαρές της ζωής και είστε ένα βήμα πιο κοντά στο θάνατο, καθώς πλέον εισέρχεστε στον “Λαβύρινθο”… Αυτά είναι τα συναισθήματα μπορεί εύκολα να σας προκαλέσουν τα πρώτα σαράντα δευτερόλεπτα του “Kingborn”, του κομματιού που ανοίγει το “Labyrinth”, του νέου υπέροχου αριστουργήματος των Ιταλών υπέρ-τεχνικών symphonic death metallers Fleshgod Apocalypse. Ότι και να πεις για αυτόν τον δίσκο είναι λίγο πραγματικά! Ο ακροατής βρίσκετε στην δύνη ενός κυκλώνα αποτελούμενου από μια συμφωνική πανδαισία, tempos & beatdowns που σε κάνουν να θες να σπάσεις τον αυχένα σου από το ατελείωτο κοπάνημα και την απόλυτη εναρμόνιση μεταξύ των growls του Tommaso Riccardi (εκτελεί και χρέη κιθαρίστα) και των οπερετικών φωνητικών που ηγείται η χαρισματική Veronica Bordacchini. Στα πενηντατέσσερα λεπτά που διαρκεί αυτός ο “λαβύρινθος” των ηχοτοπίων, ο ακροατής παρά μόνο σαγηνευμένος θα μπορέσει να δηλώσει στο τέλος της ακρόασης του, χάρη στην επιδεξιότητα της μπάντας στο να δημιουργήσει τον τέλειο δίσκο για εμένα, τον οποίο δύσκολα θα καταφέρει να προσπεράσει στο μέλλον. Όσο για τον προκάτοχο του, το πολύ καλό “Agony” του 2011, απλά το έχει αφήσει τρομερά χιλιόμετρα πίσω. Σίγουρα είναι ο δίσκος που όλοι οι λάτρεις του extreme metal πρέπει να τον ακούσει, ο οποίος για εμένα θέτει σοβαρά υποψηφιότητα για το TOP-20 αυτής της χρονιάς. Κλείνοντας, θα πρέπει να δώσω τα εύσημα στην εκπληκτική παραγωγή και στο άψογο εξώφυλλο του Colin Marks (Aborted, Murder Made God, Kataklysm κ.α.).

8.5/10

Νίκος Σιγλίδης

[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.