amadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|both
20000
60
Girlschool - Guilty As Sin (UDR)
55%Overall Score
Reader Rating: (0 Votes)
0%
RodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||both
20000
110

Το κίνημα του NWOBHM έφερε μεγάλες αλλαγές στη μουσική που αγαπάμε, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Μια πραγματικά μεγάλη αλλαγή στα τέλη της δεκαετίας του ’70, ήταν και οι Girlschool. Τι πιο φεμινιστικό, από μια γυναικεία rock ‘n’ roll μπάντα, η οποία δεν στηρίχτηκε στο sex appeal της (και οι Girlschool θα μπορούσαν να το κάνουν άνετα), αλλά στα heavy riffs και τους δυνατούς ρυθμούς. Η ευρύτερη αναγνώριση των Girlschool ήρθε με το split που έκαναν με τους Motorhead στο “Please Don’t Touch”. Όχι άδικα, οι Girlschool χαρακτηρίστηκαν ως οι θηλυκές Motorhead, λόγω κυρίως του ήχου τους.

Έχοντας βγάλει κάποια καλά album τη δεκαετία του ’80, οι Girlschool δεν μπόρεσαν ποτέ να εξαργυρώσουν το ντόρο που είχαν κάνει τότε, ίσως λόγω του ότι η σκηνή ήταν αντροκρατούμενη, ίσως γιατί μετά τα τρία πρώτα album τους αναλώθηκαν στην επανάληψη και στη μετριότητα; Οι Girlschool δεν είχαν κάποιες σοβαρές κυκλοφορίες και ειδικά τη δεκαετία του ’90 και του ’00, επικεντρώθηκαν σε live εμφανίσεις, επανακυκλοφορίες και Best of. Το 2007 η εικονική Kelly Johnson, δυστυχώς απεβίωσε. To “Guilty As Sin” έρχεται να βάλει και πάλι τις Girlschool στο παιχνίδι των νέων κυκλοφοριών. Μόνο και μόνο που βλέπουμε τις Girlschool και πάλι ενεργές με ένα full length δίσκο και με ολοκαίνουργια τραγούδια, μας φέρνει ένα χαμόγελο στα χείλη.

Τώρα περιμένετε να διαβάσετε πως ακούγονται οι Girlschool; Αν δεν τις ξέρετε, καλό θα ήταν να αγοράσετε τις τρεις πρώτες δουλειές τους για να μάθετε. Στο “Guilty As Sin” δεν υπάρχει τίποτε το διαφορετικό. Οι Motorhead συναντούν την punkish πλευρά τους, ενώ στην εξίσωση θα μπουν και οι AC/DC, με μια πιο σύγχρονη παραγωγή. Ως επί το πλείστον στο “Guilty As Sin” θα ακούσετε partying τραγούδια, με τις καλύτερες στιγμές να είναι τα “Come the Revolution”, “Take It like a Band”,  “Awkward Position”, “Everybody Loves (Saturday Night)” και το “Tonight”. Το “Guilty As Sin” δεν πρόκειται να είναι ούτε ο δίσκος της χρονιάς, ούτε πρόκειται να προσελκύσει καινούργιους οπαδούς για τις Girlschool. Ναι, είναι μια από τα ίδια, αλλά δεν νομίζω ότι κάποιος περιμένει από τις Girlschool να αλλάξουν το ρου της heavy metal σκηνής. Προσωπική άποψη, ο δίσκος είναι αρκετά μέτριος, αλλά είμαι σίγουρος ότι οι οπαδοί του NWOBHM και αυτοί που αναπολούν το παρελθόν θα τον τιμήσουν.

5,5 /10
Δημήτρης Σταύρος    
[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X