Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/greekrebels/public_html/wp-content/mu-plugins/rebels-custom-slider.php on line 1536
Συνεντεύξεις

Hand Of God

Η κυκλοφορία των Hand Of God, του νέου project του γνωστού κιθαρίστα Theodore Ziras με είχε ενθουσιάσει από την πρώτη ακρόαση αλλά η αλήθεια είναι ότι για κάποιο λόγο δεν περίμενα ποτέ ότι θα βρεθούμε πρόσωπο με πρόσωπο κάποια στιγμή να μιλάμε για αυτή την πολύ καλή κυκλοφορία. Όταν λοιπόν δέχτηκα την ερώτηση αν ενδιαφέρομαι να κάνω μια συνέντευξη μαζί του η πρώτη μου σκέψη ήταν φυσικά και ναι. Έτσι λοιπόν ένα ωραίο καλοκαιρινό απόγευμα βρεθήκαμε και μιλήσαμε εφ’ όλης της ύλης. Το κλίμα ήταν ιδιαίτερα φιλικό και εξελίχθηκε σε μια πολύ ωραία συνέντευξη, με αρκετές για μένα εκπλήξεις, για την συνεργασία του με την πολύ καλή τραγουδίστρια Marissia και τα μελλοντικά του σχέδια για τους Hand of God, για τα προσωπικά του CD που θα κυκλοφορήσουν το επόμενο διάστημα καθώς και τις πολύ καλές συνεργασίες που θα κάνει ή έχει κάνει με λαμπρούς μουσικούς του Heavy Metal στερεώματος όπως ο Mike Terrana, ο Vitalij Kuprij και ο George Kollias.

Πως ξεκίνησε το όλο project των Hand Of God;

Λοιπόν, ξεκίνησε το 2008 όπου αποφάσισα να κάτι με φωνητικά, γυναικεία αυτή τη φορά, είχα κάνει ένα με αντρικά φωνητικά το 2005.

Το Euroforce.

Ναι, και είπα να κάνω κάτι με γυναικεία φωνητικά. Έγραψα ένα κομμάτι το “Falling”, που είναι και το πρώτο στο CD, και με αυτό το κομμάτι σαν οδηγό δοκίμασα διάφορες τραγουδίστριες ώσπου κατέληξα στην συγκεκριμένη, την Marissia.

Ωραία, σχετικά με την Marissia. Είναι μια παρουσία την οποία προσωπικά πρώτη φορά ακούω και δεν βρήκα και κάτι μέσα από την έρευνα που έκανα.

Δεν υπάρχει τίποτα, είναι η πρώτη της δουλειά.

Πως προέκυψε η συνεργασία; Μου είπες μέσω δοκιμών; Την ήξερες από πριν;

Ναι, της έκανα μάθημα κιθάρας. Δοκίμασα 6 τραγουδίστριες συνολικά και αυτή ήταν η καλύτερη. Δεν ήθελα να συνεργαστώ με ξένη.

Είναι Ελληνίδα δηλαδή;

Ναι, Ελληνίδα. Ήθελα ένα άτομο με το οποίο να ήμαστε σε άμεση επαφή, να γίνεται η δουλειά περιστασιακά. Να έρχεται να γράφει, να το αλλάζουμε. Θα μπορούσα να βρω κάποιο άτομο στο εξωτερικό, να του στέλνω μελωδίες και στίχους και να γίνει η δουλειά έτσι, αλλά ήθελα να κάνουμε την δουλειά παρέα, και έτσι και έγινε. Έχει γράψει όλους τους στίχους, οι οποίοι είναι καταπληκτικοί και είναι πολύ ταλαντούχα γενικά η κοπέλα αυτή και τώρα σπουδάζει και φωνητικά γιατί έχει σκοπό να ασχοληθεί και επαγγελματικά. Είναι δηλαδή μια πολύ καλή συνεργασία.

Ωραία, μήπως όμως η εποχή που κυκλοφορεί το άλμπουμ είναι “λάθος”; Το λέω αυτό γιατί η αγορά έχει πήξει πλέον από female fronted μπάντες.

Είναι λάθος, ναι, είναι λάθος… Όταν το έγραφα το 2008 υπολόγιζα να βγει το 2010. Το τελειώσαμε το 2010. Εν τω μεταξύ έβγαζα τα instrumental μου τότε και έλεγα να μην βγάλω κολλητά 2 άλμπουμ μαζί. Μετά δεν έβρισκα και εταιρεία εύκολα. Είχα μεγάλες προσδοκίες, είχα στείλει και σε μεγάλες εταιρείες και τελικά κατέληξα να το βγάλω το 2013.

Mε την Sleazy Rider πάλι.

Με την Sleaszy Rider ναι. H Sleaszy Rider είναι πολύ καλή, δεν έχω κανένα παράπονο, απλά πήγαινα για κάτι πιο πάνω. Το είχαμε πει κιόλας, το είχαμε συζητήσει, απλά δεν έκατσε. Μάλλον έκατσε με κάποια μεγαλύτερη εταιρεία απλά ζητάγανε κάποια τρελά ποσά. Και το λέω και στις μπάντες κιόλας! ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ! Παιδιά μην δίνεται τίποτα!

Τι feedback υπήρξε ως σήμερα; Πως αντιμετωπίστηκε το άλμπουμ από κοινό και κριτικούς;

Tο feedback είναι καταπληκτικό, ωραίες κριτικές και όλοι λένε ωραία λόγια όμως οι πωλήσεις δεν είναι καλές. Οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλές αν σκεφτείς κιόλας ότι υπάρχουν κριτικές με 7-8/10, 9/10, καλές κριτικές γενικά.. ακόμα και οι μέτριες λένε ότι είναι ένα καλό cd δεν λένε άσχημα λόγια, χιλιοειπωμένα, χιλιοειπωμένα κτλ αλλά και πάλι δεν λένε και κάτι κακό. Το θέμα είναι ότι οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλές. τόσο χαμηλές που…

Και δεν είναι και άσχημη η τιμή που το δίνεις, είναι πολύ καλή θα έλεγα.

Ναι, είναι καλή, το θέμα δεν είναι η τιμή… Και τζάμπα να το δώσεις πάλι πιστεύω ότι ο κόσμος δυστυχώς δεν αγοράζει πια. Είτε γιατί δεν έχει, είτε γιατί έχει συνηθίσει να μην αγοράζει. Και έτσι αυτό λειτουργεί και αποτρεπτικά για την επόμενη παραγωγή. Δηλαδή, εγώ στο επόμενο σκέφτομαι να το κάνω όλο μόνος μου. Να βρω δηλαδή έναν φθηνό session-ά να μου γράψει τα ντραμς και όλα τα υπόλοιπα να τα κάνω σπίτι μου mix, mastering τα πάντα, να μην επενδύσω, γιατί δυστυχώς μπαίνω μέσα.

Γνωρίζουμε ότι η μίξη και το mastering έγιναν στο Montpellier από τον γνωστό Brett Caldas-Lima (Between The Buried And Me, Cynic, Arjen Lucassen)…

Ναι, ένας πολύ ωραίος τύπος, super επαγγελματίας, ο οποίος έχει δουλέψει με πάρα πολλούς και με τους Septicflesh. Επαγγελματίας, ξέρεις… Του λες κάτι και το κάνει.

Μόνο η μίξη και η παραγωγή έγινε εκεί ή και η ηχογράφηση;

Τίποτα άλλο. Όλα τα άλλα έγιναν σε εμένα. Τα ντραμς ηχογραφήθηκαν στο Buenos Aires με έναν πολύ καλό ντράμερ, session-ά, τον Sebastian Persini.

Αν και όχι ευρέως γνωστός, όμως από πολλούς πολλά υποσχόμενος.

Μεγάλος ντράμερ αυτός, πιστεύω πως σε 5 χρόνια αυτός θα είναι top γιατί πολύ απλά τα παίζει όλα.

Τι σε οδήγησε σε αυτή τη συνεργασία;

Απλά γνωριζόμασταν και ήξερα ότι ο τύπος κάνει αυτή τη δουλειά. Έχει δικό του setup σπίτι και ήταν ευέλικτος. Δηλαδή, μπορούσα να του πω τα θέλω αύριο και αύριο θα τα είχε έτοιμα.

Αυτός λειτούργησε μόνο ως session μουσικός; Δηλαδή του έστειλες νότες κτλ και τέλος ή του άφησες και κάποια ελευθερία;

Απόλυτη ελευθερία! Του έδωσα τα πάντα γραμμένα και του είπα κάνε τα όπως θέλεις. Κοίτα… Κάποια σημεία είναι αυτά που είναι. Και να θέλει να τα αλλάξει, μετά αλλάζει το κομμάτι. Στην ουσία αυτό που πληρώνεις στον session-ά είναι η ιδέα του. Όπως αυτό που κάναμε στα προηγούμενα, τα προσωπικά, με τον Marco Minnemann (σ.σ. συνεργασίες με Necrophagist, George Bellas, Tony MacAlpine,The Aristocrats κ.ο.κ), ξέρεις ότι ο άλλος είναι κορυφαίος και έχει άποψη και θα μπει μέσα και θα βάλει πράγματα στο κομμάτι.

Εκτός από εσένα και την Marissia, τι σε έκανε να αλλάξεις την σύνθεση των μουσικών συγκριτικά με το single;

Βασικά δεν έχει αλλάξει η σύνθεση. Απλά και τότε όπως και τώρα η δουλειά έγινε από εμένα και την Marissia και απλά αναφέρθηκε ο ντράμερ. Αν αργότερα πάλι αποφασίσω να κάνω live ή tour και τέτοια θα το κάνω με session μουσικούς. Το προτιμώ δηλαδή. Είναι πιο ευέλικτο αυτό. Και αυτό κάνω και από το 2007 δηλαδή.

Μα και σαν προσωπικός καλλιτέχνης πρέπει να έχεις και μια τελειομανία.

Κοίτα, στα όρια του λογικού. Θέλω να γίνονται κάποια πράγματα όπως πρέπει να γίνονται και απλά έτσι διευκολύνεις τον εαυτό σου. Κάποτε, είχα βάλει μια αγγελία για μπασίστα και μετά τράβαγα τα μαλλιά μου. Δηλαδή, έπαιζαν καλά ταμπλατούρες και τα λοιπά αλλά μετά έπαιζαν ότι ήθελαν οπότε αποφάσισα ότι η καλύτερη δουλειά θα γίνονταν έτσι. Παίρνεις δύο επαγγελματίες οι οποίοι μπορεί να μην θέλουν καν πρόβα και κάνεις την δουλειά σου.

Έναν Marco Minneman για παράδειγμα και έναν Sherinian! (γέλια)

(γέλια) Καλά, όχι τόσο.. O Marco είναι πολύ ακριβός αλλά έναν καλό session-ά που να είναι το ίδιο.

Και από την ελληνική σκηνή μπορείς να βρεις.

Ναι δεν το συζητάω. Ντράμερ ειδικά είναι γεμάτη η σκηνή και έχει και πολύ καλούς μάλιστα.

Θεωρείς ότι η κρίση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει τους μουσικούς; Δημιουργικά μιλώντας. Και αν ναι πως;

Θεωρώ πως η κρίση δεν έχει επηρεάσει τους μουσικούς. Τους έχει κάνει να είναι πιο σκεπτικοί και πιο προσεκτικοί. Εννοώ ότι… Δεν είναι ότι δεν θα κάνει πρόβες, απλά θα κάνει λιγότερες ή θα βρουν τρόπους να κάνουν κάτι πιο οικονομικά. Αυτό που είναι να το κάνει ο άλλος θα το κάνει. Και τώρα με τα home studio είναι πιο εύκολο να κάνεις μια παραγωγή.

Είναι και μόδα τώρα το DIY άλμπουμ, που λέει ο λόγος.

Δεν είναι μόδα, είναι αναγκαιότητα. Παλιά θυμάμαι με τους Ice Divine κλείναμε ένα studio δίναμε 300.000 δρχ., τότε μεγάλο ποσό, δύο μηνιάτικα, για να κάνουμε ένα demo με 4 κομμάτια και η ποιότητα, αν και δεν ήταν κακή, ποτέ δεν έβγαινε όπως την θέλαμε. Τώρα υπάρχουν εξειδικευμένα studio, εξειδικευμένες παραγωγές, χαμηλές τιμές και άσε που μπορείς να κάνεις τα μισά σπίτι σου δηλαδή γράφεις κιθάρες φωνητικά σπίτι και μόνο τα ντραμς σε studio. Επίσης στο εξωτερικό υπάρχουν τύποι που mix-άρουν και master-άρουν με 50 ευρώ το κομμάτι και βγαίνει καταπληκτικό. Εγώ το έχω κάνει αυτό με έναν τύπο από την Πολωνία για το “Monster 5” και βγήκε τέλειο, ότι ακριβώς του ζήτησα.

Είναι νωρίς ακόμα αλλά μήπως ετοιμάζεις τίποτα νέο με τους Hand of God; Ένα νέο άλμπουμ ίσως;

Με τους Hand Of God θα σου πω… Έχω κομμάτια έτοιμα, κάποια που περίσσεψαν από το πρώτο και κάποια άλλα καινούργια, γράφω συνέχεια. Το θέμα είναι ότι αν κάνω κάτι δεν θα είναι full δίσκος. Θα κάνουμε κάτι με 4 κομμάτια το οποίο θα είναι πάλι με ωραία παραγωγή, αληθινά strings κτλ.

Έχει υπάρξει ενδιαφέρον από διάφορες εταιρείες συλλογών για να εντάξουν τα κομμάτια;

Μου στέλνουν συνέχεια, ναι! Και σε κάνα δυο απάντησα θετικά και τους έστειλα. Αν και αυτό μου ακούγεται πάλι λίγο ύποπτο. Γιατί ο άλλος ζητά από 25 συγκρότημα 200 ευρώ. Βγάζει λοιπόν 5000 ευρώ για να κόψει 1000 cd που θα του κοστίσουν 1000 ευρώ. Και σου λέει και ένα σωρό μπούρδες. Αυτό μου φαίνεται ύποπτο.

Ποια ήταν η πρώτη συλλογή που έβαλες Hand of God;

Στο Greekrebels (σ.σ. Αν δεν ευλογήσουμε τα γένια μας…)

Η συνεργασία με την Gogo Melone συνεχίζεται…

Είναι super επαγγελματίας, καταπληκτική. Με αυτήν έχω βγάλει 3 άλμπουμ και το επόμενο instrumental που το έχω έτοιμο που το έχει φτιάξει πάλι η Γωγώ.

Η ιδέα πίσω από εξώφυλλο και logo ήταν προϊόν συνεργασίας; Γιατί αποφασίστηκε να γίνει ανθρωπομορφικό το εξώφυλλο και όχι abstract για παράδειγμα;

Για το εξώφυλλο της είπα εγώ ότι ήθελα το πρόσωπο της Marissia αλλά το logo το έκανε μόνη της απλά της είπα να κάνει κάτι που να ταιριάζει με την μουσική. Και ξέρεις; Μου αρέσει ότι, σε ότι κάνει έχει αισθητική. Είναι καταπληκτική και επαγγελματίας.

Ο Theodore Ziras θα κυκλοφορήσει κάτι προσωπικό;

Βεβαίως! Πολλά! Θα κυκλοφορήσω 3!

Έχεις 3 έτοιμα;

Ναι, θα σου πω τι θα κάνω. Έχω γράψει ήδη τα 2 πρώτα μου cd, τα “Trained to Play” και “Virtual Virtuosity”, τα οποία τα είχα βγάλει αν θυμάσαι το 2001 και 2003. Τα είχα κάνει όλα μόνος μου τότε, ήταν όλα programming. Τα έχω γράψει ξανά τώρα όλα με αληθινή μπάντα, με διαφορετικούς μουσικούς, για να βγουν μέσα στο 2014-’15-’16.

Στην ουσία δηλαδή επανακυκλοφορίες.

Ναι, είναι όλα παιγμένα από μουσικούς, αλλαγμένα τα κομμάτια λίγο και κάποια καινούργια μέσα σαν extra. Επίσης αυτά θα κυκλοφορήσουν και σαν DVD με όλα τα κομμάτια παιγμένα από εμένα, με 4 κάμερες…

Σαν clinic δηλαδή.

Ναι, θα τα δείχνω και θα τα εξηγώ μετά, σαν μάθημα δηλαδή. Και παίζουν γενικά και μεγάλα ονόματα. Στο ένα θα παίζει ο Mike Terrana (Artension, Axel Rudi Pell. Masterplan, Yngwie Malmsteem, Rage) ντραμς τα οποία τα έχουμε γράψει ήδη και στο άλλο θα παίζει ο Brian Τichy που έπαιζε στους Whitesnake. Επίσης παίζει και ο Vitalij Κuprij (Artension, Ring of Fire και ένα κάρο συνεργασίες) στο ένα. Τον ξέρεις τον Vitalij Κuprij;

Ναι, πως δεν τον ξέρω!

Vitalij Κuprij, Terrana σκοτώνει! Kαι γίνεται κόλαση! Αυτό θα έχει το όνομα Virtual Virtuosity αλλά θα έχει και έναν δεύτερο τίτλο γιατί είναι, πως να το πω… Είναι διαφορετικά τα κομμάτια για αυτό. Μόνο που παίζει ο Terrana μέσα, τα έχει αλλάξει. Ο Vitalij Κuprij τα έχει αλλάξει. Είναι εντελώς διαφορετικά. Πολύ ανώτερα!

Έχεις αλλάξει και τις δικές σου μελωδίες;

Nαι, ναι! Τα έχω αλλάξει! Τα solo είναι όλα πολύ πιο advanced. Και έτσι έγινε αυτή η δουλειά και πιστεύω ότι μέσα σε 2 χρόνια θα την κυκλοφορήσω.

Μου είπες για τις επανακυκλοφορίες. Τώρα… Κάτι εντελώς καινούργιο πότε θα έχεις;

Θέλω να κάνω ένα Ep με 4-5 κομμάτια με τον Κόλλια. Του έχω πει να κάνουμε κάτι, μου είπε ναι και κάποια στιγμή θα του στείλω τα κομμάτια μόλις βρει χρόνο να τα ετοιμάσει.

Σαν Theodore Ziras θα κυκλοφορήσει αυτό;

Σαν Theodore Ziras ή σαν Ziras – Κollias αν του αρέσει. Οπότε θέλω να το κάνω αυτό, να του στείλω τα κομμάτια και να προχωρήσει. Αυτό σαν EP όμως, όχι σαν full. Θα είναι extreme shred με δίκασες. Δηλαδή να είναι κομμάτια γραμμένα πάνω στον Κόλλια που να επιδεικνύουν τα ντραμς του και να είναι και ωραία κομμάτια.

Θα έχουνε και φωνητικά;

Όχι μόνο instrumental.

Πάρα πολύ ωραία. Με την Sleaszy Rider θα κυκλοφορήσει και αυτό;

Δεν έχω πρόβλημα…

Θα βρεις εταιρεία εκείνη την ώρα δηλαδή. Δεν έχεις κλείσει κάποιο συμβόλαιο που να σε υποχρεώνει να κυκλοφορήσεις μαζί τους;

Όχι δεν έχω. Και πάντα ότι συμφωνίες κάνω είναι για εκείνη την κυκλοφορία. Δεν κάνω ποτέ μακροπρόθεσμές συμφωνίες.

Τα σεμινάρια δουλεύουν;

Κάνω όσο πιο εντατικά μπορώ, 3 με 4 τον χρόνο τουλάχιστον, αν και.. Επειδή αυτό που κάνω εγώ απευθύνεται και λίγο πιο globally κυρίως προτιμώ να δουλεύω το YouTube το οποίο τα πάει πολύ καλά. Για μένα το πιο σημαντικό μου όπλο είναι το YouTube. Πολλά hits! Κοντεύω τα 5.000.000 hits, τώρα σε κάνα δυο μήνες, τα οποία είναι αρκετά δεν είναι λίγα. Και αν σκεφτείς ότι είναι κάτι εξειδικευμένο, δηλαδή, δεν κάνω διασκευές. Αν κάτσω και κάνω διασκευές πιστεύω ότι μπορώ να φτάσω και 200.000 hits τον μήνα. Αυτό όμως που με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι να κάνω μαθήματα στα ελληνικά πιο πολύ. Δηλαδή, από Σεπτέμβριο, έχω οργανώσει και ένα site με τίτλο mathimatakitharas.gr, θέλω να επικεντρωθώ εκεί και να κάνω 2 με 3 μαθήματα την εβδομάδα με τα πάντα μέσα.

Και φαντάζομαι θα ξεκινάς από αρχάριους έως όσο πάει..

Ναι, τα πάντα και σε όλα τα στυλ. Ηλεκτρική κιθάρα, rock-metal τα πάντα από αυτά που ξέρω να κάνω. Παντελίδη για παράδειγμα δεν ξέρω να δείξω. (γέλια)

Καλά είναι κατανοητό φαντάζομαι..

Ναι, δεν έχω πρόβλημα.. Σεβαστός είναι ο καλλιτέχνης αλλά…(γέλια). Απλά θέλω να είναι στα ελληνικά και να απευθύνεται σε Έλληνες.

Συναυλίες. Εκεί έχουμε τίποτα;

Σαν Hand of God δύσκολο έως αδύνατο. Ο κύριος λόγος είναι ότι λείπει η τραγουδίστρια στην Αγγλία. Σαν Ζήρας όμως θέλω, έχω τρίο έτοιμο με πολύ καλούς μουσικούς τον Γιώργο Κωνσταντίνου και τον Κωνσταντίνο Τσαμόπουλο. Πολύ καλή μπάντα. Κάναμε και ένα live πρόσφατα σαν ζέσταμα. Εν τω μεταξύ το τρίο είναι και εύκολο σαν μετακίνηση και τέτοια. Δεν είναι πέντε που θες δύο αμάξια. Τα logistics είναι απλά. Ένα αμαξάκι, φορτώνουμε και πάμε παντού. Και σκέφτομαι τον χειμώνα να κάνω ένα tour κάτι. Έστω μόνο στην Ελλάδα ή να βρούμε έναν manager για εξωτερικό. Αλλά με τρία άτομα είναι εύκολο. Και σκέφτομαι έτσι.

Αν θα έκανες ένα υποτιθέμενο live εδώ και έπρεπε να διαλέξεις να είναι οι Ηand of God ένα opening act με ποια μπάντα θα ήθελες να το κάνεις;

Με τους Delain από Ολλανδία! Καταπληκτικοί… Για μεγάλη μπάντα τώρα, Dream Theater καταπληκτικοί! Αλλά δεν κολλάει. Για τέτοιο στυλ οι Delain… Πολύ καλοί! Με φοβερή τραγουδίστρια, πολύ σπουδαία.

Δεν σκέφτεσαι να κάνεις κάποιο live , έστω για το ελληνικό κοινό;

Θα το ήθελα, αλλά δεν μπορώ να σου πω σίγουρα, θα δούμε.

Κωνσταντίνος Καραγεώργος

http://www.handofgod.gr/

https://myspace.com/handofgodband

https://www.facebook.com/handofgodband

Band

Marissia – Φωνητικά

Theodore Ziras – Κιθάρα, Μπάσο, Πλήκτρα

Sebastian Persini – Τύμπανα (session)

Discography

The Hand Of God, 2013

Psychotic Waltz 2023 – 728×90 - 728|90|Psychotic Waltz 2023 – 728×90|||bothRussian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X