Self-financedΚριτικές

Ignea – The Realms Of Fire And Death (Self-Financed)

Από την πρωτεύουσα της Ουκρανίας, το Κίεβο, μας έρχονται οι Ignea, μια female – fronted μπάντα που κινείται σε symphonic metal μονοπάτια. Δημιουργήθηκαν το 2011 φέροντας αρχικά το όνομα Parallax υπό το οποίο κυκλοφόρησαν το 2013 το ντεμπούτο τους EP Sputnik. To 2015 άλλαξαν το όνομα τους σε Ignea, το οποίο σημαίνει φλεγόμενη, και δυο χρόνια αργότερα, το 2017, κυκλοφόρησαν το ντεμπούτο τους “The Sign Of Faith”, το οποίο επανακυκλοφόρησε το 2018 σε ορχηστρική μορφή.

Εν έτει 2020 λοιπόν οι Ignea αποτελούμενοι από τους Helle Bogdanova (φωνητικά και στίχοι), Evgeny Zhytnyuk (πλήκτρα), Xander Kamyshin (μπάσο), Dmitriy Vinnichenko (κιθάρες) και Ivan Kholmogorov (drums), επιστρέφουν με την δεύτερη ολοκληρωμένη τους δουλειά “The Realms Of Fire And Death”, έναν πολύ εύστοχο και επίκαιρο τίτλο, με όλα όσα συνέβησαν και συμβαίνουν ακόμη στη χώρα τους και στην ευρύτερη περιοχή.

Το “The Realms Of Fire And Death” είναι ένα concept album με ισχυρή αφήγηση, η οποία ενσωματώνει έντονες μεταφορές και διάφορους συμβολισμούς. Αποτελείται από εννέα τραγούδια (υπάρχει ως bonus και το Black Flame το οποίο είναι η αγγλική έκδοση του “Чорне Полум’я (Chorne Polumia)”) χωρίζεται σε τρία μέρη ανά τρία τραγούδια και κάθε μέρος εξιστορεί μια διαφορετική ιστορία θανάτου και φωτιάς υπό διαφορετικό πρίσμα.

Μουσικά τώρα, οι Ignea έχουν ως βάση το symphonic metal και τα heavy riffs, αλλά ενσωματώνουν στη μουσική τους έντονα ανατολίτικα folk στοιχεία καθώς και διάφορους industrial και ηλεκτρονικούς ήχους δίνοντας στον υλικό τους μια προοδευτική και μοντέρνα χροιά καθιστώντας το άκρως ενδιαφέρον. Καθαρά γυναικεία φωνητικά εναλλάσσονται με growls, μελωδικά σημεία παραχωρούν τη σκυτάλη σε blast beats και ασήκωτα riffs, folk τραγούδια τα διαδέχονται black (ναι, black!) τραγούδια κι όλα αυτά διέπονται από μια φυσική ροή που εξυπηρετεί το όλο concept.

Έχουμε λοιπόν στο πρώτο μέρος το εισαγωγικό “Queen Dies” με doomy ρυθμό και έντονα ανατολίτικα στοιχεία, το σχεδόν progressive “Чорне Полум’я” στα ουκρανικά και με εξαιρετικά πλήκτρα και εναλλαγές φωνητικών για να ακολουθήσει το πιο groovy και σύγχρονο Out Of My Head. Το δεύτερο μέρος ξεκινά με μια διασκευή στο “I Tokuni” της Φεροαίζας τραγουδίστριας/συνθέτριας Eivør Pálsdóttir. Ένα αισθαντικό folk τραγούδι στα φεροαίζικα που οι Ignea του προσδίδουν έναν άκρος heavy χαρακτήρα. Ρίσκο που τους βγαίνει.

Την σκυτάλη παίρνει το με industrial εισαγωγή και εντελώς black metal Too Late To Be Bornγια να κλείσει το δεύτερο μέρος με μια ακόμη έκπληξη, την folk μπαλάντα “What For” με ισπανικές κιθάρες παρακαλώ! Και αφού χαλαρώσαμε και ταξιδέψαμε με το “What For” έρχεται το τρίτο μέρος αποτελούμενο από τρία ορμητικά τραγούδια, το Gods Of Fire με το thrash ξέσπασμα και solo στο τέλος, και τα “Jinnslammer” και “Disenchantment” όπου οι διάλογοι μεταξύ καθαρών και brutal φωνητικών πρωταγωνιστούν. Δίσκος που τον άκουσα ξανά και ξανά ολόκληρο και τον ευχαριστήθηκα σε κάθε δευτερόλεπτό του.

Συχνά γκρινιάζουμε για μπάντες που δεν δοκιμάζουν νέα πράγματα, που ακολουθούν την πεπατημένη σε ένα είδος αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια. Οι Ignea στο The Realms Of Fire And Death τόλμησαν πολλά και διαφορετικά πράγματα που τους βγήκαν, δημιουργώντας ένα εξαιρετικό δίσκο που θα ικανοποιήσει κάθε φίλο του symphonic/folk metal αλλά και όποιον του αφιερώσει χρόνο. Περιμένω εναγωνίως την κυκλοφορία του είδους που θα το ξεπεράσει φέτος.

8/10
Πάνος Πρέντζας
[email protected]

RodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X