Russian Circles 728×90 - 728|90|Russian Circles 728×90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_728x90 - 728|90|Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90||https://www.facebook.com/GreekRebels/|bothPsychotic Waltz_Ath_728x90 - 728|90|Psychotic Waltz_Ath_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothdeafheaven 728×90 - 728|90|deafheaven 728×90|||both
20000
110

Οι Miles To Perdition δεν είναι μία νέα μπάντα. Ξεκίνησαν ως metalcore συγκρότημα το 2007 στο Λουξεμβούργο και στην πολύχρονη του πορεία τους εξελίχθηκαν σε ένα melodic death metal γκρουπ, το οποίο τιμά τις μεγάλες μπάντες αυτού του είδους των ’90s. Η τελευταία τους δουλειά, με τίτλο “2084”, μας κίνησε το ενδιαφέρον και αποτέλεσε αφορμή για να τους γνωρίσουμε λίγο καλύτερα. O τραγουδιστής της μπάντας, Ken Pletschet, συστήνεται στους αναγνώστες μας.

Γεια χαρά Ken! Πριν αναφερθούμε στο καινούριο σας άλμπουμ, δώσε μας ένα μικρό βιογραφικό της μπάντας.

Γεια σου Νίκο! Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας, είναι ευχαρίστηση μας που σε γνωρίζουμε μέσα από το διαδίκτυο. Επιθετικό melodic death metal σε εξοντωτική ταχύτητα είναι η καλύτερη περιγραφή που θα μπορούσαμε να δώσουμε για τον ήχο-κατατεθέν των Miles To Perdition. Ωστόσο, το τεχνικό κομμάτι δεν εμποδίζει την μουσικότητα, ούτε και λείπει ο ρυθμός από τα γρήγορα κομμάτια, τα blast beat ακολουθούνται από mid-tempo riffing ή σκληρά headbanging breakdowns. 10 Χρόνια metal «φτιαγμένο» στο Λουξεμβούργο: Από το 2008, η μπάντα ήταν πολύ παραγωγική, ήδη από το πρώτο ΕΡ, το “Vengeance” του 2010, παίζοντας σε αξιοσημείωτο αριθμό συναυλιών μέσα και έξω από το Λουξεμβούργο. Μετά την κυκλοφορία του ντεμπούτου άλμπουμ “Blasphemous Rhapsody” το 2014, η μπάντα έγινε σταδιακά κυρίαρχη στην τοπική σκηνή και έλαβε αναγνώριση στην ευρύτερη περιοχή του Λουξεμβούργου και στις χώρες του Benelux (σ.σ.: Benelux είναι τα αρχικά για τις χώρες Βέλγιο, Ολλανδία Λουξεμβούργο). Ο επιθετικός, heavy ήχος δεν μας εμπόδισε να παίξουμε στις μεγάλες σκηνές ως support για ονόματα όπως οι Avenged Sevenfold, οι Arch Enemy, οι At Τhe Gates, οι Sepultura, οι The Dillinger Escape Plan, οι Between Τhe Buried And Me, οι The Black Dahlia Murder, οι Darkest Hour, οι Hatesphere, οι Oathbreaker και οι War From a Harlots Mouth. Επιπλέον, το 2016 κερδίσαμε τον νικητήριο τίτλο του Wacken Metal Battle Luxembourg, που μας επέτρεψε να παίξουμε στο Wacken Open Air Festival, δίπλα σε ιερά τέρατα όπως τους Iron Maiden, τους Testament και τους Blind Guardian. Ποτέ δεν λείπει από τις συναυλίες μας η ενέργεια, ίδια με τα old school hardcore live. Η μπάντα πάντοτε μεταφέρει το 100% της ενέργειας της επί σκηνής. Ασχέτως αν υπάρχουν 5 ή 5.000 άτομα από κάτω. Oι Miles To Perdition είναι μια γνωστή ως μια υψηλού επιπέδου μπάντα.

Τι σε ενέπνευσε να δημιουργήσεις αυτή την μπάντα και γιατί διάλεξες αυτό το όνομα;

Όταν μπήκα στη τοπική σκηνή το 2006, εμπνέυστηκα να δημιουργήσω μια μπάντα. Αυτό έδεσε όταν συνάντησα τους κατάλληλους ανθρώπους σε κάποιες τοπικές συναυλίες , που έψαχναν για τραγουδιστή. Δεν είχα καμία εμπειρία τότε, αλλά αισθάνθηκα πως ήταν το πιο σωστό να κάνω. Πρόβαραν μερικά riff στο υπόγειο του κιθαρίστα, και αφού μπήκα στο σχήμα, κατάφερα να βρω ένα καλύτερο μέρος για τις πρόβες και ξεκινήσαμε τη μπάντα από το μηδέν, αφού βρήκαμε το καινούριο μας όνομα στη διάρκεια των ηχογραφήσεων των πρώτων μας demo στη σοφίτα ενός φίλου που είχε τη δική του μπάντα. Το συγκρότημα αρχικά λέγονταν Dies Irae, αλλά ανακαλύψαμε ότι και άλλες μπάντες είχαν ήδη αυτό το όνομα, άρα χρειάστηκε να βρούμε κάποιο άλλο. Ο στόχος ήταν να βρούμε κάτι που να ακούγεται μοχθηρό και metal. Χαχα, κλασικό έτσι;

Πέρασαν σχεδόν έξι χρόνια από το τελευταίο σας άλμπουμ, γιατί σας πήρε τόσο καιρό να κυκλοφορήσετε το επόμενο;

Είχαμε πληγεί από τις πολλές αλλαγές στο line-up. Ειδικά όταν ξεκινάς νέος, κάποιοι άνθρωποι αλλάζουν τις προτεραιότητες στη ζωή τους καθώς περνούν τα χρόνια και μερικές φορές δεν κολλάει. Κάποιες φορές οι άνθρωποι έχουμε διαφορετικές προσδοκίες. Ο Joey και εγώ είπαμε στους εαυτούς μας πως θα ήταν εύκολο να σταματήσουμε και να τα παρατήσουμε, οπότε συνεχίσαμε με κάθε κόστος.

Το “2084” ήταν ένα εξαιρετικό άλμπουμ. Είστε ικανοποιημένοι με το τελικό αποτέλεσμα;

Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Δώσαμε όλη μας την ενέργεια. Τον δίσκο έγραψε εξ’ ολοκλήρου ο Joey, καθώς δεν είχαμε δεύτερο κιθαρίστα τότε. Καταφέραμε να βελτιώσουμε την συγγραφή των στίχων μας, πετάξαμε τα άσχετα riffs και εστιάσαμε περισσότερο στην εναρμόνιση των κομματιών σε μια μοναδική οντότητα. Κάθε τραγούδι ακούγεται διαφορετικά από το άλλο, αλλά εξακολουθεί να εντάσσεται σε μια συνολική ιδέα.

Πες μου για την ηχογράφηση. Ποιος είναι υπεύθυνος για τον ήχο και σε ποιο χώρο έγινε;

Ο στόχος μας ήταν να γίνουν όλα σε τοπικό επίπεδοl: metal φτιαγμένο στο Λουξεμβούργο. Ήταν σημαντικό για εμάς. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τον Tom Gatti από το Unison Studios. Είναι φίλος από την τοπική σκηνή και τον ξέρουμε χρόνια. Διαλέξαμε αυτόν, διότι δεν είχε γίνει παραγωγός άλλης death metal μπάντας ξανά, ώστε να έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση στον ήχο. Δεν είναι τόσο στον metal ήχο, αλλά έχει πιο πολύ rock καταβολές. Ήταν μια δοκιμασία και για τις δυό πλευρές και εξελίχθηκε καλώς. Στις μέρες μας πολλές metal παραγωγές ακούγονται heavy, δηλαδή από το 1 ως 10. Θέλαμε να έχουμε κάτι πιο δυναμικό και μπορείτε να το ακούσετε αυτό στο άλμπουμ. Το κάθε όργανο είναι παρόν στο μιξάρισμα.

Ποια είναι η ανατροφοδότηση που λαμβάνετε από το κοινό και τον Τύπο;

Όλες οι κριτικές μας είναι άνω του μετρίου, κάτι που είναι πολύ θετικό να διαβάζει κανείς!

Μπορείς να μας πεις για το θέμα του “2084”; Προσπαθείτε να περάσετε ένα μήνυμα μέσα από τους στίχους;

Η θεματολογία του “2084” αντανακλά το δίπολο της “ουτοπίας” και της “δυστοπίας”. Αναφερόμενοι σε σύγχρονα γεγονότα, η μπάντα έχει υπόψιν της αριστουργήματα της δυστοπικής λογοτεχνίας όπως το “1984” ή το “Brave New World”, και την επιστημονικής φαντασίας προσέγγιση παρουσιάζοντας την ανθρωπότητα στο έτος 2084. H διπλή  αντίθεση μεταξύ ελπίδας και απελπισίας είναι προφανής στους στίχους, στο οπτικό υλικό και πάνω απ΄ όλα στη μουσική: η τελευταία ακροβατεί μεταξύ μιας μελαγχολικής, αποπνικτικής ατμόσφαιρας και λάμψης, όμορφες μελωδίες, όπου όλα αυτά συνθέτουν το κάδρο του στιβαρού death metal.

Ποιος είναι ο καλλιτέχνης του εξωφύλλου;

O καλλιτέχνης είναι ο Jeff Poitiers, σχεδιαστής από το Λουξεμβούργο. Εδώ μπορείτε να δείτε την δουλειά του.

Ποιος γράφει την μουσική και τους στίχους και ποιες μπάντες σας εμπνέουν;

Ο Joey γράφει κυρίως τους τα κομμάτια και είναι αυτός που φέρνει ολοκληρωμένες ιδέες στο στούντιο, τις οποίες δουλεύουμε συλλογικά. Παράλληλα γράφονται οι στίχοι. Μουσικά έχουμε πολλές διαφορετικές πηγές έμπνευσης  από διάφορες μπάντες. Για να είμαι ειλικρινής είναι δύσκολο να τις απαριθμήσω, αλλά λατρεύουμε το Σουηδικό death metal à la At the Gates! Κάποιες επιρροές μας δεν προέρχονται καν από το metal.

Πες μου για την metal σκηνή στο Λουξεμβούργο. Υπάρχουν δυσκολίες;

Η metal σκηνή του Λουξεμβούργου είναι πιο ζωντανή από πότε! Έχει τα πάνω της και τα κάτω της βέβαια, αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον το ότι υπάρχουν τόσες πολλές μπάντες που το ‘χουν σε μια τόσο μικρή χώρα όσο η δική μας. Είναι ζωντανό και αξίζει να ανακαλυφθεί!

Βλέπω πως δεν υπάρχει κάποια δισκογραφική πίσω από την κυκλοφορία του “2084”. Γιατί δεν μπορέσατε να βρείτε κάποιον να σας βοηθήσει με την κυκλοφορία και την προώθηση του άλμπουμ;

Μας πήρε πολύ καιρό να ολοκληρώσουμε το άλμπουμ και δεν θέλαμε να περιμένουμε άλλο και να αναλωθούμε στο ψάξιμο μιας δισκογραφικής να το αναλάβει! Κάναμε μερικές απόπειρες αλλά δεν το κουράσαμε πολύ. Ο στόχος ήταν να κυκλοφορήσουμε ένα καινούριο άλμπουμ και να να έχουμε μια σταθερή βάση για μελλοντικό υλικό. Μπορούμε να είμαστε πιο ανεξάρτητοι χωρίς κάποια δισκογραφική και αυτό έχουμε επιλέξει, και εν τέλει αυτό θα κάνουμε. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με την Blood Blast Distribution, μια νέα υπηρεσία που αποτελείται από τις Believe Distribution Services & Nuclear Blast, η οποία αναλαμβάνει την ψηφιακή προώθηση και την υποστήριξη των καλλιτεχνών σε όλες τις πλατφόρμες και καταστήματα. Αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορέσαμε να κυκλοφορήσουμε μέχρι πρόσφατα το άλμπουμ “2084” σε ψηφιακή μορφή σε όλες τις πλατφόρμες streaming. Δεν θέλαμε να χάσουμε την ευκαιρία να ανοιχτούμε με την κατάλληλη υποστήριξη. Το μόνο αρνητικό είναι ότι αντιμετωπίζουμε πρόβλημα στο να βρούμε συναυλίες και περιοδείες να παίξουμε. Οπότε είναι κάτι που θα δούμε τους επόμενους μήνες. Μας αρέσουν οι δοκιμασίες!

Φαίνεται πως απολαμβάνετε να βρίσκεστε στην σκηνή. Ποια συναυλία σας θυμάστε χαρακτηριστικά;

Ένας φίλος μας κάποτε είχε πει πως οι συναυλίες που κάνουμε είναι σαν μια ενεργειακή βόμβα που εκρήγνυται ζωντανά. Και αυτό είναι αλήθεια, έτσι νιώθουμε. Απελευθερώνουμε όλη μας την ενέργεια κατευθείαν μέσα από τα τραγούδια! Είμαστε συνεχώς συνδεδεμένοι με την μουσική και δίνουμε το 200% μας ανεξάρτητα από το αν έχουμε για κοινό 5 ή 5.000 άτομα! Έχουμε πάρα πολλές καλές αναμνήσεις, από μικρές μέχρι μεγάλες σκηνές! Οι καλύτερες δημιουργούνται από την ενέργεια που υπάρχει μεταξύ μας και του κοινού. Αλλά τα πιο χαρακτηριστικά ήταν όταν σαπορτάραμε για τους Sepultura, Arch Enemy, Avenged Sevenfold και φυσικά στο Metal Battle στο Wacken. Μια άλλη ήταν όταν καπνίζαμε χόρτο με τους Darkest Hour στο Trier μετά από το live και τους ξαναβρήκαμε στο backstage σε μια συναυλία των Machine Head στο Λουξεμβούργο και ο Robert Flynn μας έβλεπε που είχαμε γίνει χάλια (γέλια).

Πότε θα σας δούμε στην Ελλάδα; Γνωρίζετε άτομα από την τοπική μας σκηνή;

Θα θέλαμε πολύ να έρθουμε στην Ελλάδα και να γνωριστούμε με άλλους ανθρώπους εκεί. Προς το παρόν δεν έχουμε κάποιες διασυνδέσεις, αλλά ίσως μπορείς να μας βοηθήσεις με αυτό;

Κάτι θα κάνω! Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της μπάντας;

Να γίνουμε πιο γνωστοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να παράγουμε συνεχώς νέο υλικό. Έχουμε πολλά να δώσουμε και ετοιμαζόμαστε να κυκλοφορήσουμε κάποια full albums. Οπότε θα κυκλοφορήσουμε περισσότερο υλικό σε καθημερινή βάση με video. Περάσαμε πολύ ωραία όταν κάναμε το πρώτο για το “S.O.M.A” και θα γυρίσουμε επίσης άλλο ένα για το “Terror Of Lies”. Θέλουμε να μείνουμε στο φουτουριστικό θέμα που έχει το “2084” σε έναν δυστοπικό και ουτοπικό κόσμο, τον οποίο θα προσδιορίσουμε εμείς.

 Ας αφήσουμε για λίγο την μπάντα και να μιλήσουμε για το The Schalltot Collective ASBL. Πες μου λίγα πράγματα για την δημιουργία του και τα επιτεύγματα του ως τώρα.

Το “The Schalltot Collective” είναι μια αυτόνομη οργάνωση που διοργανώνει συναυλίες στο Λουξεμβούργο. Βέβαια όχι μόνο για τη metal σκηνή αλλά Indie πιο πολύ. Είναι μια διοργάνωση που έχει ισχυρό πνεύμα. Ήμασταν πιο ενεργοί 5 και 10 χρόνια πριν, διότι καθώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν, κάνουν οικογένειες. Η πιο αγαπημένη μου συναυλία που διοργάνωσα εγώ ήταν για τους Burning Skies σε μια μικρή παμπ με πάνω από 250 άτομα που μαζεύτηκαν στον χώρο. Απίστευτες στιγμές! Υπάρχει το διάσημο Out of the Crowd festival με περισσότερες από 15 φορές που διοργανώθηκε, που παρουσιάζει indie μπάντες από όλον τον κόσμο.

 Και το Bang Your Head Luxembourg Festival? Τι σου έμεινε από την συμμετοχή σας;

Διοργάνωνα για 10 φορές το Band Your Head Festival το οποίο ήταν το μοναδικό metal φεστιβάλ στο Λουξεμβούργο. Ο στόχος ήταν να παρουσιάσουμε τους τοπικούς μας ήρωες με μπάντες από το εξωτερικό, σε μια καλή διοργάνωση. 50 μπάντες από 13 διαφορετικές χώρες παρουσιάστηκαν στις δέκα εκδοχές. Είκοσι από αυτές ήταν από το Λουξεμβούργο. Αυτή η δέκατη και τελευταία εκδοχή ήταν η μεγαλύτερη δοκιμασία που έπρεπε μέχρι τότε να αντιμετωπίσω, διότι διεύθυνα δέκα μπάντες, δύο σκηνές, κάτι που δεν το είχα ξανακάνει και εν τέλει πήγε πολύ καλά, χωρίς κανένα πρόβλημα. Είμαι ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να εργαστώ όλα αυτά τα χρόνια μαζί με υπέροχους και αφοσιωμένους ανθρώπους και που ευχαριστήθηκα με τον καθένα τους ξεχωριστά. Είναι μια ξεχωριστή και πολύ ιδιαίτερη σχέση ανάμεσα στη KUFA και τη The Schalltot Collective ASBL.

Πιστεύεις ότι έχετε επηρεάσει άλλους μουσικούς στο να ξεκινήσουν τη δική τους μπάντα στη χώρα σου;

Γνωρίζω εμπεριστατωμένα κάποιον που εμπνεύσαμε να ξεκινήσει τη δική του μπάντα. Είναι ένα από τα καλύτερα συναισθήματα στον κόσμο, να εμπνέεις κάποιον με τη δική σου μουσική.

Θέλω να σε ευχαριστήσω για τον χρόνο που αφιέρωσες να απαντήσεις. Ο τελευταίος λόγος δικός σου.

Ήταν μεγάλη μας ευχαρίστηση φίλε! Το metal είναι η καλύτερη μουσική και σκηνή στον κόσμο, με τους καλύτερους οπαδούς. Όπου και να πας, και να γνωρίσεις κάποιον ή κάποια δένεσαι μαζί τους και καταλήγεις να πίνεις μπύρες. Είναι απίστευτα μοναδικό, οπότε συνεχίστε το κοπάνημα.

Συνέντευξη: Νίκος Λίλλης
Μετάφραση: Δέσποινα Χατζή

https://www.facebook.com/milestoperdition/

Band Members
Ken – Φωνητικά
Mulles – Τύμπανα
Joey – Κιθάρες
Dany – Μπάσο
Chris – Κιθάρες

Discography
Vengeance (EP), 2010
Blasphemous Rhapsody, 2014
2084, 2020

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.