prettymaids_live
Live

Pretty Maids – It Comes Alive: Maid In Switzerland (Frontiers)

Διατηρούσα κάποιες επιφυλάξεις για αυτό το νέο διπλό live album των Pretty Maids, με αφορμή την τριακονταετή πορεία τους. Σε αυτή μου τη δυσπιστία συνέβαλλε όχι μόνο η κακή εμφάνισή τους το 2010 στο Gagarin, αλλά ακόμα περισσότερο η στροφή που έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια σε πιο «περίεργες» και ηλεκτρονικές κατευθύνσεις.

Ηχογραφημένο κατά την εμφάνιση της μπάντας στα πλαίσια του ProgPower USA, στην περιοδεία για το τελευταίο μετριότατο “Pandemonium”, Το “Maid In Switzerland” θα μπορούσε να χωριστεί σε δύο μέρη. Το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου CD είναι αφιερωμένο στις πιο μετέπειτα κυκλοφορίες. Η αρχή έγινε, όπως ήταν αναμενόμενο, με τα “Pandemonium” και “I.N.V.U.” που είναι καταδικασμένα να περνάνε αδιάφορα. Η συνέχεια ήταν κάπως καλύτερη για τη μπάντα, αφού επέλεξε να κάνει αναφορές και σε πιο αξιοπρεπείς δίσκους όπως το “Wake Up To The Real World” και το αδικημένο “Anything Worth Doing, Is Worth Overdoing”. Οπότε έχουμε πολύ καλές εκτελέσεις των “Hell On High Heels”, “Destination Paradise”, ενώ το “Another Shot Of Your Love” απογειώνεται με τη σχετικά καθυστερημένη συμμετοχή του κοινού. “Scream” και “Walk Away” τους ξύπνησαν για τα καλά, ενώ το “It Comes At Night” (ξανά από το καινούργιο) ίσως είναι και το πιο ποιοτικό του προπέρσινου δίσκου, γι’ αυτό και κάνει τόση πολύ αίσθηση στο live.

Ένα προσωρινό γύρισμα στα παλιά με τα “Queen Of Dreams” και “Savage Heart” μας άνοιξαν την όρεξη για το δεύτερο σκέλος της βραδιάς, το οποίο ήταν όπως ακριβώς περίμενα. “Yellow Rain”, “Rock The House”, “Back To Back”, η μία κομματάρα πίσω από την άλλη. Και όταν οι καμαριέρες αγρίεψαν, ξαφνικά το live απέκτησε ουσία. Άριστος ήχος, 80’s πνεύμα και τέλεια δουλειά του Ken Hammer στις κιθάρες, που αποδεικνύεται πως είναι χαμαιλέοντας στην απόδοσή του επί σκηνής. Πολύ καλή εμφάνιση έκανε και ο Ronnie Atkins, ο οποίος ήταν θετικός ως προς το κοινό, ειδικά στο πρώτο μέρος.

Προς το τέλος τα χαλάει ξεχειλώνοντας τα κομμάτια χωρίς λόγο (κάτι που επίσης έκανε στο πρώτο μέρος), κουράζοντάς με. Μα να φτάνουν τα “Please Don’t Leave Me” και “Red, Hot & Heavy” στα 8 και 10 λεπτά; Όχι τίποτα άλλο, αλλά το έκανε και στο πολυαγαπημένο μου “Future World”. Ψέματα πάντως δε θα πω. Πέρασα όμορφα μέσα σε αυτά τα 70φεύγα λεπτά και σίγουρα πολύ καλύτερα απ’ ότι στο τελευταίο album.

7/10
Χάρης Μπελαδάκης
[email protected]

haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X