Δισκογραφική επιστροφή για το ελβετικό κουϊντέτο, μετά το περσινό “Supreme Hypocrisy”. Το “Out Of Order” είναι μια ακουστική κυκλοφορία που περιέχει μια διαφορετική οπτική διάφορών στιγμών από τα δεκαεπτά χρόνια ύπαρξης του σχήματος. Έχουμε το κομμάτι “Sweet Stranger” από το ντεμπούτο τους “Son Of Armageddon” (2006), το εξαιρετικό “Mama, I Love Rock ‘N’ Roll” από τον δεύτερο δίσκο τους “Metal Casino” (2007), τα “Endlessly” και “Love Ain’t A Game To Play” από το “Rockwolf” (2009) και τέλος το “Save Yourself” από την πιο πρόσφατη κυκλοφορία τους.
Η φωνή του Gianni Pontillo είναι ό,τι πρέπει για να στηρίξει ένα τέτοιο εγχείρημα. Ο σαραντατριάχρονος τραγουδιστής, επίσης μέλος της old-school heavy μπάντας Victory, διαθέτει αρκετή εκφραστικότητα και όσο γρέζι χρειάζεται για να κάνει έναν τέτοιο δίσκο ενδιαφέρον άκουσμα. Η μπάντα κινείται στους δρόμους του μελωδικού hard rock, έχοντας αρκετές επιρροές από τα κλασικά συγκροτήματα του είδους. Επιπλέον, το μελωδικό στοιχείο είναι αρκετά έντονο στην μουσική τους ούτως ή άλλως, οπότε το υλικό τους είναι ήδη συμβατό στην ακουστική μετατροπή του.
Στα συν και το γεγονός ότι επέλεξαν μόλις πέντε κομμάτια, διαλέγοντας με γνώμονα πρώτον ποιες είναι οι καλύτερες στιγμές τις καριέρας τους και δεύτερον ποιες από αυτές ακούγονται καλύτερα ακουστικά. Στα πλαίσια της διαλογής, κάποια τμήματα της δισκογραφίας τους όπως το “1986” του 2012 αγνοήθηκαν, μάλλον σκοπίμως λόγω ασυμβατότητας με τον ακουστικό ήχο ή έλλειψης ενδιαφερόντων κομματιών που θα ήθελα να ξαναπαρουσιάσουν σε άλλη εκδοχή. Όπως και να ‘χει, το αποτέλεσμα είναι ένας δίσκος που ακούγεται ευχάριστα, έχει όση διάρκεια πρέπει και δεν κουράζει.
Γενικότερα, όπως έχει αποδειχθεί κι από τις έξι κυκλοφορίες της μέχρι τώρα, η μπάντα δείχνει αρκετά συνεπής στο μουσικό της ταξίδι, στον τρόπο που συνθέτει τα κομμάτια της και από που αντλεί τις επιρροές της (κυρίως hard rock σχήματα της δεκαετίας του εβδομήντα, για να ακριβολογούμε), οπότε το ερώτημα που πρέπει να απαντήσει κανείς για να γνωρίζει αν τον ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος δίσκος ή όχι, είναι κατά πόσο είναι ο ίδιος ή η ίδια φίλος ή φίλη του συγκεκριμένου ήχου.
6/10
Χρύσα Γιουρμετάκη
chrysag.nioti@gmail.com