Aenaon - Extance (Code666)
85%Overall Score
Reader Rating: (8 Votes)
93%
nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreek Rebels Advert Feb 2018_728x90 - 728|90|Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90||https://www.facebook.com/GreekRebels/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Για όσους δεν ξέρουν την μπάντα (κακώς), να πούμε ότι σχηματίστηκαν το 2005 από παιχτρόνια καταγωγής από κεντρική Ελλάδα κι επιπέδου “all star band”, μιας και τα παιδιά έχουν συμμετάσχει (και συμμετέχουν ακόμα, πολλοί από αυτούς) σε αναγνωρισμένες μπάντες τους χώρου. Progressive Black Metal με στίχους που πραγματεύονται το χάος, μίσος και μαθηματικά μοτίβα, φέτος τον Ιανουάριο και με ολοκαίνουργιο άλμπουμ. Δεύτερος full length δίσκος για την μπαντάρα, με τίτλο “Extance” και οι Thyragon (μπάσο), Astrous (φωνητικά), Achilleas C. (κιθάρα), Nycriz (τύμπανα) και Anax (κιθάρα), δίνουν ξανά τον καλύτερο τους εαυτό, μέσα από ένα χαοτικό, jazz Βlack Metal ντελίριο. Το “Extance” κυκλοφόρησε από την Code666 Records και σπάει το φράγμα των εξήντα λεπτών συνολικής διάρκειας (μιλάμε για σχεδόν εξήντα έξι λεπτά ακρόασης) με τα έντεκα κομμάτια να το απαρτίζουν. Avant Garde κι εκκεντρικό Black Metal, με ασυνήθιστες κιθαριές να ξυρίζουν από δω κι από κει, χαοτικά φωνητικά και συνθέσεις που τιμούν ακόμα και κλασσικά μοτίβα. Το σαξόφωνο και τα πομπώδη / ψαλμωδικά σημεία στα φωνητικά είναι γι’ ακόμα μια φορά σε εξέχουσα θέση, ενώ το σύνολο της μουσικότητας του δίσκου, παραπέμπει σε underground καταστάσεις. Για να μην μιλήσω για τα πλήκτρα και τον retro χαρακτήρα που του έχουν δώσει σε πολλά αξιομνημόνευτα σημεία…Ο δίσκος είναι πολύ καλός στ’ αυτιά μου για να το πω έτσι απλά κι έχω συμπαθήσει την μπάντα χωρίς να προσπαθήσουν γι’ αυτό. Οι νότες μιλούν μέσα στο κεφάλι του ακροατή και το άλμπουμ είναι ένα μουσικό ταξίδι, από μόνο του. Στο τέλος του νιώθεις αυτό που έλεγαν στ’ αρχαία θέατρα και παραστάσεις, «κάθαρση». Είμαι υπερβολικός; Ακούστε το μόνοι σας και κρίνετε ελευθέρα. Το mastering έγινε από τον Tom Kvalsvoll στα Strype Audio του Oslo (Dodheimsgard, Borknagar, Emperor) και guest φωνητικά στο “The Land Οf No Water” έχει κάνει ο Mirai Kawashima (Sigh). Έχουμε όμως κι άλλους με την ίδια ιδιότητα…! Guest φωνητικά στο “Der Mude Tod” από τον Sindre Nedland (In Vain/Funeral), στο “Funeral Blues” η Tanya (Universe217), ενώ πρόσθετα synths κι effects έχουμε από τον Haris (Hail Spirit Noir/Transcending Bizarre?). Guest μουσικοί στο σαξόφωνο, στις ακουστικές κιθάρες, στο πιάνο, σε τσέλο, αρμόνικα και κόντρα μπάσο! Είπατε τίποτα; Τέλος, το artwork κι οι εικόνες είναι δουλειά του Lukasz Wodynski. Ακόμα να πατήσετε το “play”;;;

8.5/10

Άγγελος “Kilmistered”

[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.