nano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothRussian Circles 2021 468×60 - 468|60|Russian Circles 2021 468×60|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||both
20000
60
whale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||both
20000
110

Η Liv Kristine είναι γνωστή μέχρι τώρα ως frontwoman των Leaves’ Eyes αλλά και από συμμετοχές της σε Theatre of Tragedy (ως πρώην μέλος) και Cradle of Filth. Το ‘Libertine’ είναι μία σόλο προσπάθεια πολύ μακριά από το στυλ των μπαντών που προαναφέρθηκαν. Ο ήχος είναι πολύ πιο κοντά στο alternative, με το ατμοσφαιρικό στοιχείο να πρωτοστατεί. Καλό αυτό, μιας και ταιριάζει στη φωνή της και μας έχει ήδη συνηθίσει να την ακούμε έτσι. Παρόλο όμως που έχει παραμείνει κοντά στο ατμοσφαιρικό νομίζω ότι έχει κάνει ένα βήμα παραπάνω ερμηνευτικά διότι το εγχείρημά της αυτό έρχεται πολύ κοντά στις ερμηνευτικές προσεγγίσεις της Tori Amos. Αν το δει κανείς από αυτή την πλευρά, θα οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι ο δίσκος έχει χαλαρά κομμάτια με μια ενδιαφέρουσα γλυκιά φωνή. Αν όμως κάνει κανείς μια σύγκριση με τις προηγούμενες δουλειές της Liv, το άλμπουμ έχει κομμάτια χωρίς ιδιαίτερη βαρύτητα και δυναμική. Καμία σχέση δηλαδή με τα συγκροτήματα που ήδη έχει συνεργαστεί. Προφανώς ήθελε να δοκιμάσει κάτι πιο δικό της. Το άλμπουμ σίγουρα είναι πολύ κοντά σε αυτά που αρμόζουν στη φωνή της. Ωστόσο, η κυκλοφορία δεν έχει κάτι το σημαντικό. Αντίθετα, θεωρώ προβλεπόμενο αυτό της το βήμα. Πριν καν ακούσω το ‘Libertine’ είχα μαντέψει ότι σίγουρα θα επέλεγε- και ίσως δεν επέλεξε απλώς δημιουργήθηκε η αίσθηση-, ότι το θέμα δεν ήταν τα καινούργια της τραγούδια αλλά η φωνή της. Θα ήθελα λοιπόν να με είχε εκπλήξει κάνοντας μια δισκογραφική δουλειά ανάλογη με τις δυνατότητές της και τη μέχρι τώρα φήμη της. Επικροτώ βέβαια ότι στα φωνητικά της ακούγεται μια πρόοδος, δηλαδή έχει προχωρήσει ως ερμηνεύτρια.

4.5/10

Ήλια Τσάρα

[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X