Οι NecroticGoreBeast μας έρχονται από το Κεμπέκ του Καναδά, υπάρχουν από το 2017 και αυτό εδώ είναι το ντεμπούτο full-length τους και η δεύτερη επίσημή τους κυκλοφορία (έβγαλαν και ένα ομώνυμο demo το 2018). Παίζουν slam/brutal death metal και έχουν περίσσεια όρεξη για μεγάλα πράγματα.
Από τις πρώτες κιόλας νότες του δίσκου, η μπάντα κάνει ξεκάθαρο το ότι «δεν παίρνει αιχμαλώτους» και δε λυπάται τα αυτιά των ακροατών. Πρόκειται για ένα λυσσασμένο, κατάφορα brutal death metal ντεμπούτο (τα slam μέρη που υπάρχουν είναι στην ουσία αυτά που το είδος «έκλεψε» από το brutal death). Δεν λείπει επίσης το τεχνικό επίπεδο από τη μπάντα, καθώς τόσο οι κιθαρίστες, όσο και το rhythm section χτυπούν σε υψηλές ταχύτητες στο ίδιο τεχνικό επίπεδο πολλών μεγάλων του είδους (Suffocation, Inveracity, Pyaemia κλπ.), κόβοντας όπου χρειάζεται την ταχύτητα για να αναπνέουν οι συνθέσεις, ενώ κάπου-κάπου, ακούμε και λίγη από τη «λάσπη» των Αμερικανών πρωτοπόρων Broken Hope. Η παραγωγή είναι αυτή που πρέπει να είναι, δίνει όγκο σε όλα τα όργανα, ταυτόχρονα όμως τίποτα δεν χάνεται στη μίξη και έτσι δεν δημιουργείται χάος, πράγμα θετικό.
Δυστυχώς όμως υπάρχει ένα πρόβλημα που χαντακώνει τρομερά το “NecroticGoreBeast” και όλη την (πολύ καλή) προσπάθεια που έκαναν οι Καναδοί. Και αυτό δεν είναι άλλο από τα φωνητικά του τραγουδιστή, John Mayer, τα οποία ακούγονται επιτηδευμένα και θα έλεγα «υπερβολικά». Με απλά λόγια, τα φωνητικά ακούγονται βίαια, απλώς για να είναι έτσι. Ο Mayer ακουμπάει την υπερβολή με τη φωνή του και το αποτέλεσμα είναι να μην ακούγεται ούτε τρομακτικός, ούτε λυσσασμένος ή κάτι τέτοιο (ενώ μπορεί άνετα να ακουστεί και έτσι, αν αρχίσει να κουμαντάρει τη φωνή του) αλλά απλά ανυπόφορος.
Τόσο πολύ, που το τελικό αποτέλεσμα χαντακώνεται σα να μην υπάρχει αύριο λόγω των φωνητικών. Και είναι κρίμα γιατί όλα τα υπόλοιπα πράγματα στο άλμπουμ είναι έτσι όπως πρέπει να είναι. Πρόκειται για ντεμπούτο, έχουν ακόμα δρόμο μπροστά τους. Αν βελτιωθεί το θέμα με τα φωνητικά το συντομότερο, το συγκρότημα θα μας απασχολήσει στάνταρ στο μέλλον.
6/10
Θοδωρής Κατσικονούρης
[email protected]