AlbumsΚριτικές

Sarvok – Cabin In Space [EP] (FYC)

Όπως σας έχω πει και στο παρελθόν, το περιοδικό δεν αρκείται μόνο σε κυκλοφορίες του ακραίου ήχου αλλά και σε επίσης ακραίες ιδέες.  Γενικότερα σε ιδέες που προέρχονται και γεννιούνται μέσω μιας βαθύτατα ριζωμένης νοοτροπίας. Πίσω λοιπόν από όλη αυτή την νοοτροπία βρίσκεται ο m. Sarvok με το ομώνυμό του project. Οι περισσότεροι ίσως τον γνωρίζετε από την συμμετοχή του στο αποκλειστικό κομμάτι Deterioration της επετειακής συλλογής των Dødsferd Death Shall Purify The Wounds Of Your Fragile Mortality. Από την άλλη, βέβαια, ίσως τον γνωρίζετε από το single που κυκλοφόρησε με την συμμετοχή του Wrath στην μπάντα Geometric Nictation Of Laments Space.

Ο λόγος λοιπόν για το ντεμπούτο EP του το Cabin In Space. Μια συμβουλή που θα σας έδινα θα ήταν απλά να κάτσετε να το ακούσετε και να το απολαύσετε. Είναι μια instrumental κατά κύριο λόγο κυκλοφορία, με διάφορα εφέ να διακοσμούν το κάθε κομμάτι. Υφολογικά βαδίζει σε πιο ψυχεδελικά και μελαγχολικά μονοπάτια, χωρίς ωστόσο να έχω καταφέρει να βγάλω κάποια λογική απ’ όλο αυτό. Από το εξώφυλλο μέχρι τον τίτλο των τραγουδιών και της κυκλοφορίας, όλα αυτά παραμένουν ακόμα μυστήριο. Παρ’ όλα αυτά, όπως είπα και στην περίπτωση των Queen Elephantine στο EP τους το Tribute To Atrophos Vol. I έτσι και αυτή η κυκλοφορία σκοπό έχει να σας αποφορτίσει ψυχικά. Στην τελική, μην ξεχνάτε πως η όλη κυκλοφορία γράφτηκε και ηχογραφήθηκε στα πλαίσια ενός μεγάλου διαλογισμού.

Προσωπικά, συμπαθώ αυτή την κυκλοφορία γιατί πιστεύω έχει πραγματοποιήσει τον σκοπό της. Σαφώς και δεν είναι ένα είδος που θα σας κάνει να κοπανηθείτε με την groovy ατμόσφαιρα που προκαλεί αλλά παρ’ όλα αυτά  θα σας δημιουργήσει εικόνες, όχι απαραίτητα τις πιο ευχάριστες. Αν από την άλλη θέλετε οπωσδήποτε να την κατηγοριοποιήσετε, τότε μπορώ να σας πω πως πρόκειται για μια αρκετά ambient/indie κυκλοφορία lo-fi παραγωγής. Επιρροές, όπως μπορείτε να διακρίνετε  από το ύφος της κυκλοφορίας. αποτελούν οι Xasthur, Jason Molina, Gonjasufi και Richard Skelton. Αν έπρεπε να ξεχωρίσω δυο κομμάτια από αυτό το EP, αυτά είναι το SA54686f75676874” και το SA746865206162797373”, τα μόνο όπως μπορώ να διακρίνω που φέρουν κάποια διακριτά όργανα και μελωδία. Θα μπορούσα να πω πως ειδικά στο πρώτο εκ των δυο, το οποίο ανέφερα, η μελωδία μου θυμίζει κάτι παραδοσιακό κρητικής καταγωγής. Σκεπτόμενος ότι οι ρίζες αυτού του project είναι από την Ιεράπετρα, δεν μου φαίνεται και τόσο απίθανο. Μην με ρωτάτε τι σημαίνουν αυτοί οι αριθμοί, γιατί και εγώ την ίδια απορία έχω.

Ακόμη ένα θετικό που μπορώ να καταλογίσω σε αυτή την κυκλοφορία είναι η διαδραστικότητα. Το όλο στήσιμο, βέβαια, θα έλεγα πως θυμίζει κάποιον γρίφο συνήθως από αυτούς που πάντα αγνοούσαμε στις συσκευασίες δημητριακών. Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποιο στοιχείο, απ’ όσο γνωρίζω, που να μπορεί να βοηθήσει τους ακροατές. Όταν με το καλό το αποκωδικοποιήσετε, θα μπορέσετε να καταλάβετε το μήνυμα που κρύβεται πίσω από τα τέσσερα κομμάτια του EP. Είναι μια καλή ευκαιρία, λοιπόν, να αξιοποιήσει κάποιος δημιουργικά τον χρόνο του. Συνοψίζοντας είναι μια πολύ ιδιαίτερη κυκλοφορία, η οποία πραγματικά μπορεί να σας ταξιδέψει αλλά και να σας παιδεύσει με τον γρίφο.

8/10
Γιώργος Χατζηϊωαννίδης
[email protected]

whale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X