AlbumsΚριτικές

Signum Draconis – The Divine Comedy: Inferno (Rockshots)

Ακόμη μια συμφωνική metal όπερα θα πει κανείς, μια όπερα όμως βασισμένη σε αγαπημένο θέμα των μεταλλάδων, τη Θεία Κωμωδία του μεγάλου Ιταλού ποιητή Δάντη Αλιγκιέρι. Η ιστορία των Signum Draconis ξεκίνησε το 2010, όταν ο ιθύνων νους της μπάντας Oscar Grace καθόταν στο αυτοκίνητό του (ή ήταν κάπου στην εξοχή;) και κοιτώντας τον ουρανό, του ήρθε κάτι σαν όραμα να μελοποιήσει τη Θεία Κωμωδία. Πήραν το όνομά τους από το τάγμα των ιπποτών του Μεσαίωνα, το Order Of The Dragon, και επέλεξαν έναν κλασικό metal ήχο επηρεασμένο από τα 80s, ως φόρο τιμής στα rock και metal είδωλα που τους ενέπνευσαν να γίνουν μουσικοί.

Οι  Signum Draconis απαρτίζονται από τους Max Morelli (φωνητικά, κιθάρες), Filippo Martignano (πλήκτρα), Stefano Antonelli (μπάσο) και Francesco Micieli (τύμπανα), κυκλοφορώντας το πρώτο τους δίσκο The Divine Comedy: Inferno, με τη βοήθεια της Συμφωνικής Ορχήστρας της Μπρατισλάβα και συμμετοχή από τους Mark Boals (ex-Malmsteen), Ben Jackson (Crimson Glory), Simone Mularoni (DGM) και αρκετούς άλλους. Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε στο στούντιο Domination στο Σαν Μαρίνο από τον Simone Mularoni ως τεχνικό ήχου.

To The Divine Comedy: Inferno ή καλύτερα η Κόλαση περιέχει δεκαεφτά τραγούδια, σε διπλό CD και είναι το πρώτο μέρος από ένα τρίπτυχο του magnum opus του Δάντη, με το Καθαρτήριο και τον Παράδεισο να ακολουθούν, τα οποία θα περιλαμβάνουν επίσης ντουέτα με επιλεγμένους προσκεκλημένους, αφηγήσεις ψαλμών με ορχηστρική συνοδεία και συμμετοχή πάλι από τη Συμφωνική Ορχήστρα και τη Χορωδία της Μπρατισλάβα. Η όλη διαδικασία διήρκεσε τέσσερα χρόνια για να συνθέσει ο Oscar τη μουσική τόσο για το συγκρότημα όσο και για την ορχήστρα. Δύο χρόνια μελέτης και έρευνας, διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας και τα τρία βιβλία πολλές φορές, ταξιδεύοντας ακόμη και στη Φλωρεντία στο ίδιο το σπίτι του ποιητή, προσπαθώντας να έρθει στη θέση του.

Χρειάστηκε δύο χρόνια για να αποσπάσει τα μέρη που θα αποτελούσαν το υλικό για τα τραγούδια και ένας ακόμη χρόνος εργασίας με τον φίλο του Frederick Pollock για να συνθέσει τους στίχους, προσδίδοντας σε κάθε τραγούδι το δικό του νόημα, διατηρώντας παράλληλα το νήμα που συνδέει όλα τα τραγούδια μεταξύ τους, παραμένοντας πάντοτε πιστός στην πηγή και αποδίδοντας τον απόλυτο σεβασμό στον ποιητή, όσον αφορά τη σωστή καταγραφή με τέλειο μέτρο και ομοιοκαταληξία στα αγγλικά.

Η Κόλαση ανέκαθεν ταίριαζε απόλυτα με το ύφος του heavy metal αλλά δεδομένης της επικής κλίμακας και της πολιτιστικής σημασίας των βιβλίων του Δάντη, ο Oscar της προσέδωσε μεγαλοπρέπεια και κομψότητα, γράφοντας τα μέρη για τη συμφωνική ορχήστρα, με έναν παλιομοδίτικο τρόπο∙ με μια πένα και παρτιτούρες, χωρίς νέα τεχνολογία και με την αμέριστη βοήθεια του διευθυντή της Συμφωνικής Ορχήστρας της Μπρατισλάβα, David Hernando Rico. Στοχεύοντας ψηλά και με το βλέμμα χαμηλά, δημιούργησε μια πραγματικά διαχρονική, επική μουσική, ανταμείβοντας τον κάθε οπαδό του συμφωνικού heavy/power metal.

Εκτός από ένα ενδεκάλεπτο κομμάτι, όλα τα υπόλοιπα κινούνται σε λογικά χρονικά πλαίσια, χωρίς υπερβολές και πολλές επαναλήψεις αλλά με πολλά ευκολομνημόνευτα τραγούδια που θα σου μείνουν στο μυαλό από την πρώτη ακρόαση με τα “Gate Of Hell (Arrival Of Charon)”, Whirlwind Of Lovers, Firestorm, Lucifer να είναι μερικά από αυτά. Εάν σας αρέσουν οι Rhapsody Of Fire, οι Angra και παρόμοιες μπάντες με ιταλικό φυσικά ταπεραμέντο, τότε οι Signum Draconis είναι μια πολύ καλή επιλογή και φυσικά θα αναμένουμε τα άλλα δύο μέρη.

8/10
Γιώργος Αθανασίου
athargos@gmail.gr

RodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X