Psychotic Waltz 2023 – 468×60 - 468|60|Psychotic Waltz 2023 – 468×60|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
60
Psychotic Waltz 2023 – 728×90 - 728|90|Psychotic Waltz 2023 – 728×90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRussian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Οι πλέον πολυδοξασμένοι Sodom είναι το θρυλικό γερμανικό thrash metal συγκρότημα από το Γκελζενκίρχεν, που σχηματίστηκε το 1981. Έχουν περάσει από πολλές αλλαγές στη σύνθεση, αφήνοντας τον μπασίστα/τραγουδιστή Tom Angelripper ως το μόνο σταθερό μέλος. Το συγκρότημα αποτελείται σήμερα από τον Angelripper, τους κιθαρίστες FrankBlackfireGosdzik (σ.σ.: ο οποίος ήταν μέλος των Sodom από το 1987 έως το 1989 και επανεντάχθηκε το 2018) και Yorck Segatz, και τον drummer Toni Merkel. Μαζί με τους Kreator, Destruction και Tankard, οι Sodom έχουν αποτελέσει τους “Big Four” του τευτονικού thrash metal. Ενώ τρεις από αυτές τις μπάντες, εκτός από τους Tankard, δημιούργησαν έναν ήχο που θα επηρέαζε τα είδη death metal και black metal, το πρώιμο μουσικό στυλ των Sodom θα επηρέαζε σε μεγάλο βαθμό πολλές black metal μπάντες στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990 περισσότερο από άλλες. Μετά τους Bathory αποτελούν την κύρια επιρροή πολλών παλιών και νέων μπαντών.

Οι Sodom έχουν κυκλοφορήσει δεκαέξι στούντιο album, τρία live, δύο συλλογές και επτά EP. Το “In The Sign Of Evil” και το “Persecution Mania” μπορεί να είναι τα πιο αγαπημένα και πιο cult album των απανταχού Sodomaniacs, αλλά πρέπει να πούμε ότι πέτυχαν την πρώτη τους εμπορική επιτυχία με το τρίτο στούντιο άλμπουμ τους “Agent Orange” (1989), το οποίο ήταν ένα από τα πρώτα thrash metal άλμπουμ που μπήκε στα γερμανικά charts, όπου έφτασε στο νούμερο #36. Το πιο πρόσφατο στούντιο άλμπουμ τους, “Genesis XIX”, κυκλοφόρησε το 2020 και ακολούθησε το 2021 το “Bombenhagel” EP. Να σημειωθεί ότι οι Sodom έχουν πουλήσει πάνω από δύο εκατομμύρια δίσκους μέχρι σήμερα.

Η αρχική σύνθεση των Sodom αποτελούνταν από τους Tom Angelripper, Bloody Monster, AriusBlasphemer” και Aggressor. Σύμφωνα με πληροφορίες, το όνομά τους αναφέρεται στο τραγούδι των VenomOne Thousand Days In Sodom”, η μπάντα ξεκίνησε από τον Tom ως μια απελπισμένη προσπάθεια να ξεφύγει από το να δουλεύει σε ανθρακωρυχεία στην πόλη του, το Gelsenkirchen. Η μπάντα έγινε μια συνεκτική μονάδα όταν ο Chris “Witchhunter” (Christian Dudek) από το Essen αντικατέστησε τους “Bloody Monster” στα drums, φέρνοντας εμπειρία στη σύνθεση τραγουδιών από την εποχή του στο σχολείο και πρωτοστατώντας στη διαδικασία δημιουργίας μετά την απόλυση του Arius. Παίρνοντας έμπνευση από συγκροτήματα όπως οι Iron Maiden, Judas Priest, Motörhead, Venom, Kiss, Tank, Accept, Raven, Rainbow, AC/DC και UFO, το συγκρότημα συνέχισε ως τριμελές κατά το πρότυπο των Motörhead και κυκλοφόρησε δύο demo που οδήγησαν σε δισκογραφικό συμβόλαιο με την Steamhammer. Ο Aggressor εγκατέλειψε το συγκρότημα λίγο πριν την κυκλοφορία του “In The Sign Of EvilEP (σ.σ.: το οποίο θεωρείται γενικά απ’ τις σημαντικότερες πρώιμες black metal κυκλοφορίες), και αντικαταστάθηκε από τον “Grave Violator”, ο οποίος όμως και αυτός δεν άντεξε για πολύ και αποχώρησε μετά την ηχογράφηση του “In The Sign Of Evil”. Ο MichaelDestructorWulf βρέθηκε ως αντικαταστάτης, με τον οποίο το συγκρότημα πήγε και ηχογράφησε το “Obsessed By Cruelty”. Μια συνέχεια ηχητικά του ΕΡ αλλά χωρίς να ενθουσιάσει και να κερδίσει άμεσα οπαδούς. Ο Wulf δεν άντεξε πολύ στο συγκρότημα, και αργότερα πήγε και εντάχθηκε στους Kreator (σ.σ.: όπου επίσης είχε μόνο ένα σύντομο πέρασμα- πέθανε μετά από ένα τραγικό ατύχημα με μοτοσικλέτα το 1993).

Ως επί το πλείστον, οι Sodom αρχικά δεν τους εκλάβανε σοβαρά υπόψη, με διάφορες πηγές του Τύπου να τους περιγράφουν ως «έναν δευτεροκλασάτο κλώνο των Venom με ημι-επινοητικούς στίχους». Ένα μέλος όμως έμελλε να το αλλάξει αυτό. Ο Frank “Blackfire” Gosdzik ήρθε για να καλύψει τη θέση στην κιθάρα που είχε αφήσει πίσω του ο Wulf. Ο Frank έπεισε τον Tom ότι το thrash metal ξεπερνούσε τα θέματα τρόμου/αποκρυφισμού/σατανισμού των συγκροτημάτων όπως οι Venom και αγκάλιαζε πολιτικά, κοινωνικά και πολεμικά θέματα. Ο Tom ενδιαφερόταν ήδη για διάφορους πολέμους, ωστόσο παρέμενε ειρηνιστής. Η νέα έμπνευση κορυφώθηκε με το ντεμπούτο του Frank με το συγκρότημα, το “Persecution Mania”. Η νέα στιχουργική προσέγγιση και η αυξημένη μουσικότητα από την πλευρά του Frank έδωσαν στο συγκρότημα μεγάλη αναγνώριση (σ.σ.: καθώς και μια μασκότ με μάσκα αερίου, τον Knarrenheinz, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο εξώφυλλο του “Persecution Mania”). Στη συνέχεια περιόδευσαν στην Ευρώπη με τους Whiplash, Destruction και Coroner και ξεκίνησαν τη μοναδική τους περιοδεία στη Βόρεια Αμερική μέχρι σήμερα. Την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησαν ένα από τα πιο cult, αν όχι το πιο cult, live album/video όλων των εποχών, το “Mortal Way Of Live”. Μετά από αυτό, το συγκρότημα επέστρεψε στο στούντιο για να φτιάξει ένα ακόμη άλμπουμ. Το άλμπουμ που προέκυψε ήταν το “Agent Orange” (1989), το οποίο πούλησε 100.000 αντίτυπα μόνο στη Γερμανία. Ήταν αυτό το άλμπουμ που έκανε τους Sodom διάσημους, δίνοντάς τους παγκόσμια αναγνώριση από τους κριτικούς, και εξασφάλισε τη θέση τους μαζί με τους Kreator και τους Destruction ως ένα από τα μεγάλα τευτονικά thrash metal συγκροτήματα. Μέχρι σήμερα, το “Agent Orange” έχει πουλήσει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο γερμανικό thrash metal άλμπουμ στον κόσμο. Για την υποστήριξη του album, οι Sodom βγήκαν σε περιοδεία με τους τότε σχετικά άγνωστους Sepultura χαρίζοντας μεγάλες στιγμές.

Ωστόσο, στο εσωτερικό της μπάντας υπήρχαν προβλήματα. Ο Tom και ο Chris βυθίστηκαν περισσότερο στον αλκοολισμό. Επιπλέον, ο Frank είχε κουραστεί να συνθέτει μουσική την οποία οι σύντροφοί του συχνά απέδιδαν άσχημα ζωντανά. Ο Mille Petrozza προσέφερε στον Frank μια θέση στους Kreator, αφού έχασαν τον δεύτερο κιθαρίστα τους, και ο Frank δέχτηκε. Ο Angelripper έψαξε για αντικαταστάτη και βρήκε τον Michael Hoffmann, πρώην μέλος των Γερμανών speed/thrashers Assassin.

Με νέο line-up, το album “Better Off Dead” κυκλοφόρησε το 1990 και ακολούθησε άλλη μια εξαντλητική περιοδεία στην Ευρώπη, παίζοντας με συγκροτήματα όπως οι Acid Drinkers, Destruction, Accu§er, Running Wild, Coroner, Tankard και Atrocity. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας στη Νότια Αμερική, ο Hoffmann αποφάσισε να μείνει στη Βραζιλία και έτσι αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Τον αντικατέστησε ο Andy Brings και ηχογραφήθηκε ένα νέο άλμπουμ, το “Tapping the Vein” (1992), με περισσότερο death metal ήχο. Αυτό αποδείχτηκε το τελευταίο album με drummer τον Witchhunter: Τον έδιωξαν από το συγκρότημα και ο Atomic Steif, πρώην μέλος των Holy Moses και Living Death έγινε ο αντικαταστάτης του πίσω από το drum kit.

Στις 15 Σεπτεμβρίου 1991, οι Sodom έπαιξαν στη Σόφια της Βουλγαρίας. Η συναυλία ήταν αξιοσημείωτη για το συγκρότημα, επειδή το κοινό των δεκαπέντε χιλιάδων ανθρώπων ήταν ένα από τα μεγαλύτερα που είχαν ποτέ ως headliners. Ήταν αξιοσημείωτη για το κοινό επειδή ήταν η πρώτη συναυλία δυτικού metal συγκροτήματος στη Βουλγαρία μετά την πτώση του κομμουνισμού (σ.σ.: το μόνο έστω και ελάχιστα παρόμοιο γεγονός ήταν μια εμφάνιση του hard rock συγκροτήματος Uriah Heep το 1987).

Το επόμενο album του συγκροτήματος, “Get What You Deserve” (1994), τους είδε να μετριάζουν τον death metal ήχο του προκατόχου του υπέρ ενός ήχου επηρεασμένου από το hardcore punk. Το “Get What You Deserve” είχε ένα αναμφισβήτητα γκροτέσκο εξώφυλλο (σ.σ.: με έναν νεκρό άνδρα πυροβολημένο και ξαπλωμένο στο κρεβάτι του με μια γυναίκα δεμένη κοντά του), και πολλοί οπαδοί δεν πήραν με καλό μάτι τη νέα κατεύθυνση του συγκροτήματος. Αυτή η περίοδος σηματοδότησε επίσης την αρχή της μικρότερης διεθνούς προβολής του συγκροτήματος, καθώς το thrash έχασε την εμπορική του βιωσιμότητα για το υπόλοιπο της δεκαετίας του 1990 λόγω του grunge και του εναλλακτικού ροκ. Ο Angelripper ξεκίνησε επίσης μια σόλο καριέρα γράφοντας χαβαλετζίδικα τραγούδια για αλκοόλ, γερμανικών Schlagers, ακόμα και Χριστουγεννιάτικα. Ένα live album ηχογραφήθηκε από την περιοδεία για την υποστήριξη του άλμπουμ που προέκυψε με τίτλο “Marooned – Live”.

Το “Masquerade In Blood”, είδε τις death metal επιρροές να επιστρέφουν, καθώς και κάποια groove metal στοιχεία να μπαίνουν, αλλά εξακολουθούσε να είναι λίγο πολύ στην ίδια γραμμή με την προηγούμενη στούντιο προσπάθειά τους και λίγο καλύτερο, το οποίο κυκλοφόρησε το 1995. Και πάλι έπρεπε να βρεθεί άλλος κιθαρίστας με νέα επιλογή, τον Strahli, που δεν έμεινε πολύ καιρό στο συγκρότημα. Συνελήφθη και φυλακίστηκε για υποθέσεις που σχετίζονταν με ναρκωτικά, και το συγκρότημα είχε χάσει έκτοτε την επαφή μαζί του, μέχρι τον Ιανουάριο του 2011, όταν έμαθαν ότι είχε πεθάνει στο Ντίσελντορφ. Ο Atomic Steif επίσης έφυγε και πάλι οι Angelripper έπρεπε να αναζητήσει νέα μέλη. Αυτά βρέθηκαν στα πρόσωπα του κιθαρίστα Bernemann και του drummer Bobby Schottkowski. Αυτή η σύνθεση σταθεροποίησε σημαντικά το συγκρότημα, ήταν από τις πιο αγαπημένες των οπαδών χαρίζοντας σημαντικές στιγμές, πολύ καλά album και διήρκεσε μέχρι τον Δεκέμβριο του 2010, όταν ο Schottkowski αποχώρησε.

Το άλμπουμ “Til Death Do Us Unite” είχε ένα αμφιλεγόμενο εξώφυλλο, που απεικόνιζε την κοιλιά μιας γυναίκας σε κατάσταση εγκυμοσύνης και έναν άνδρα με παρόμοια κοιλιά να πιέζουν μαζί ένα ανθρώπινο κρανίο. Αυτό το album σηματοδότησε την αρχή της επιστροφής των Sodom στο thrash, αλλά εξακολουθούσε να κινείται περισσότερο στα πλαίσια ενός thrash-crossover ήχου και είχε πολλά κοινά με μπάντες όπως οι Suicidal Tendencies. Επίσης, γέννησε το τραγούδι για το οποίο οι Sodom θα έκαναν το πιο διάσημο μουσικό τους βίντεο, το άκρως αμφιλεγόμενο τραγούδι “Fuck the Police”. Μετά από αυτό το album, οι Sodom επέστρεψαν στο στούντιο και κυκλοφόρησαν το “Code Red” το 1999, το οποίο μνημονεύτηκε και σηματοδότησε μια πλήρη επιστροφή στον τευτονικό thrash metal ήχο της δεκαετίας του ‘80, ενώ έτυχε επαινετικών σχολίων τόσο από τους οπαδούς όσο και από τον Τύπο. Μια περιορισμένη έκδοση περιείχε ένα bonus CD που περιείχε ένα tribute στο άλμπουμ των Sodom, “Homage To The Gods”, το οποίο είχε γίνει must. Το 2001 ήρθε η κυκλοφορία του “M-16”, ενός concept άλμπουμ για την ταινία “Apocalypse Now”, το οποίο πήρε τον τίτλο του από το περίφημο τουφέκι εφόδου M-16.

Το 2003, ηχογραφήθηκε ένα διπλό live άλμπουμ στην Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης, με τίτλο “One Night In Bangkok”. Ένα νέο άλμπουμ με τον απλό τίτλο “Sodom” κυκλοφόρησε το 2006, στο ίδιο πνεύμα με το “M-16”. Ο τίτλος επιλέχθηκε – όπως είχε δηλώσει και ο Angelripper – επειδή κάθε συγκρότημα χρειάζεται ένα ομώνυμο album, και το συγκρότημα δεν είχε κυκλοφορήσει ποτέ τέτοιο. Το album όμως καθυστέρησε, επειδή το DVD “Lords Of Depravity” χρειάστηκε περισσότερο χρόνο για να δημιουργηθεί απ’ ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί. Επιβάλλεται να υπάρχει στη συλλογή κάθε φανατικού οπαδού έστω και δια της βίας.

Το 2007, η Steamhammer ζήτησε από τον Tom να κυκλοφορήσουν κάποια κομμάτια στο EP “In The Sign Of Evil”. Ο Tom πίστευε ότι υπήρχαν, και η εταιρεία έριξε την ιδέα στον Tom να βάλει τα πρώην μέλη Chris Witchhunter και Grave Violator (σ.σ.: πραγματικό όνομα: Franz JosefPeppiDominik) να ξανα-ηχογραφήσουν το EP με bonus κομμάτια. Το αποτέλεσμα ήταν το “The Final Sign Of Evil”. Ο Witchhunter όμως πέθανε στις 7 Σεπτεμβρίου 2008 από ηπατική ανεπάρκεια μετά από μακρά μάχη με την ασθένεια, κάτι που συγκίνησε άπαντες, χώρια που ήταν μια ηγετική μορφή και είχε αφήσει το στίγμα του με το παίξιμό του.

Το 2009, οι Sodom επέστρεψαν στο Ηνωμένο Βασίλειο για να δώσουν την πρώτη τους συναυλία μετά από 20 χρόνια στο Bloodstock Open Air. Το “In War And Pieces”, το δέκατο τρίτο στούντιο album των Sodom, κυκλοφόρησε το 2010, ενώ ανακοινώθηκε ότι ο Bobby Schottkowski θα αποχωρούσε από το συγκρότημα, λόγω «προσωπικών και ιδιωτικών προβλημάτων» μεταξύ του Tom Angelripper και αυτού. Το Δεκέμβρη, ο MarkusMakkaFreiwald ανακοινώθηκε ότι θα ήταν ο νέος drummer.

Στα τέλη Ιανουαρίου του 2012, άρχισαν να γράφουν το επόμενο album τους, το οποίο σχεδίαζαν να ηχογραφήσουν τον Μάιο του 2012 για να κυκλοφορήσει στα τέλη του καλοκαιριού. Τελικά το συγκρότημα ανακοίνωσε ότι το album θα κυκλοφορούσε τον Απρίλη του 2013 με τίτλο “Epitome Of Torture” περιλαμβάνοντας δεκατρία κομμάτια. Τον Νοέμβριο του 2014, οι Sodom κυκλοφόρησαν το EP “Sacred Warpath” ως προεπισκόπηση του επερχόμενου, δέκατου πέμπτου, στούντιο album τους. Το EP περιέχει ένα αυθεντικό κομμάτι στούντιο και ζωντανές εκδόσεις τριών τραγουδιών που είχαν κυκλοφορήσει προηγουμένως. Το 2016, εν τέλει ανακοίνωσαν την κυκλοφορία του με τίτλο “Decision Day”.

Λίγο μετά την κυκλοφορία του “Decision Day”, ο Tom δήλωσε ότι οι Sodom είχαν κάποιες ιδέες για (το) επόμενο άλμπουμ τους, το οποίο (ήθελαν) να βγάλουν το 2018. Το Δεκέμβρη του 2017, ανακοίνωσαν ότι θα επανενωθούν με τρεις από τους πρώην κιθαρίστες τους, τον JosefGrave ViolatorDominic (που έπαιξε στο “In The Sign Of Evil”), τον FrankBlackfireGosdzik και τον Andy Brings, κατά τη διάρκεια συναυλίας για την 35η  επέτειό τους στις 26 Δεκεμβρίου στο Bochum, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά από τότε που ο Dominic, ο Gosdzik και ο Brings εγκατέλειψαν το συγκρότημα το 1985, το 1989 και το 1995, αντίστοιχα, που οποιοσδήποτε κιθαρίστας είχε εμφανιστεί ζωντανά με τους Sodom.

Τον Ιανουάριο του 2018, ο Angelripper ανακοίνωσε τον χωρισμό του από τους Bernemann και Makka «για να ανοίξει το δρόμο για νέες προκλήσεις». Στη συνέχεια δήλωσε ότι θα παρουσίαζε τα νέα μέλη και θα δούλευαν μαζί σε ένα νέο album. Ο Bernemann και ο Makka δήλωσαν αργότερα ότι απολύθηκαν από το συγκρότημα μέσω WhatsApp χωρίς ο Angelripper να ακούσει το νέο υλικό που δούλευαν για το επόμενο άλμπουμ του συγκροτήματος. O Angelripper ανακοινώνει ότι είχε επεκτείνει τη σύνθεση του συγκροτήματος ως τετραμελές. Επανεντάχθηκε με τον κιθαρίστα FrankBlackfireGosdzik και πρόσθεσε τους StefanHuskyHüskens και Yorck Segatz ως νέο drummer και δεύτερο κιθαρίστα της μπάντας αντίστοιχα. Το νέο line-up του συγκροτήματος έκανε το live ντεμπούτο του στο Rock Hard Festival του 2018. Οι Sodom συμμετείχαν επίσης στα πλαίσια της ευρωπαϊκής περιοδείας του MTV Headbangers Ball μαζί με τους Death Angel, Suicidal Angels και Exodus από τα τέλη Νοεμβρίου έως τα μέσα Δεκεμβρίου. Αυτή η νέα σύνθεση ηχογράφησε τα EP “Partisan” (2018) και “Out Of The Frontline Trench” (2019).

Τον Ιανουάριο του 2020, ο drummer StefanHuskyHüskens αποχώρησε από το συγκρότημα λόγω “κάποιων αλλαγών στην εργασία του της πλήρους απασχόλησης, καθώς και κάποιων άλλων θεμάτων”, και αντικαταστάθηκε από τον Toni Merkel. Τον Ιούνη του 2020, ανακοίνωσαν ότι είχαν ξεκινήσει την ηχογράφηση του 16ου στούντιο album τους, με τίτλο “Genesis XIX”, στο Woodhouse Studio στο Hagen της Γερμανίας με παραγωγό τον Siggi Bemm. Η μίξη του άλμπουμ ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο και ένα μήνα αργότερα, ανακοινώθηκε ότι το άλμπουμ θα κυκλοφορούσε το Νοέμβρη.

Το Μάη του 2021, ένα ακόμη EP με τίτλο “Bombenhagel”, το οποίο περιείχε μια επανεκτέλεση του διασημότερου τραγουδιού τους, καθώς και δύο νέα κομμάτια, που θα κυκλοφορούσε τον Αύγουστο. Θα προτιμούσα το original κομμάτι χωρίς δεύτερη σκέψη. Σε πρόσφατη συνέντευξη ο Tom αποκάλυψε ότι οι έχουν αρχίσει να γράφουν νέο υλικό για τον επόμενο δίσκο τους, ενώ ανανέωσαν το συμβόλαιό τους με την SPV/Steamhammer Records.

Αυτά τα λίγα και περιεκτικά όσων αφορά μια από τις πιο αγαπημένες μπάντες του γράφοντα. Συνοψίζοντας, στις πρώτες μέρες οι στίχοι των Sodom επικεντρώνονταν σε σατανιστικά και αποκρυφιστικά θέματα, αλλά από το “Persecution Mania” και μετά, τα περισσότερα τραγούδια τους καλύπτουν θέματα που βασίζονται, εμπνέονται ή σχετίζονται με τις έννοιες του πολέμου, της πολιτικής, του φασισμού και της παγκόσμιας ιστορίας. Μερικά από τα τραγούδια τους έχουν επίσης καλύψει θέματα που αφορούν τη θρησκεία, το βιασμό ή τη σεξουαλική επαφή, το μίσος, τη βία, το ρατσισμό και την ξενοφοβία, σχεδόν συχνά παρουσιάζονται με χιουμοριστική διάθεση. Οι στίχοι τους που σχετίζονται με την πολιτική είχαν οδηγήσει μερικούς ανθρώπους να πιστεύουν ότι το συγκρότημα ήταν μιλιταριστικό, αλλά με μια πιο προσεκτική παρατήρηση ο ακροατής θα έβρισκε ότι οι στίχοι ήταν στην πραγματικότητα αντιπολεμικοί. Όπως είπε και ο ίδιος ο Tom Angelripper: «Γιατί γράφουμε για τον πόλεμο; Επειδή δεν θέλουμε τον πόλεμο. Θέλουμε να περιγράψουμε πόσο κακός είναι ο πόλεμος».

Το ρεφρέν του τραγουδιού “Ausgebombt” δίνει επίσης ένα πολύ σαφές μήνυμα κάνοντας επίκαιρο όσο ποτέ άλλοτε με τον πόλεμο που γίνεται δίπλα μας: «No trade with death, No trade with arms, Dispense the war, Learn from the past / «Καμία συναλλαγή με το θάνατο, καμία συναλλαγή με τα όπλα, Διαλύστε τον πόλεμο, μάθετε από το παρελθόν».

Κείμενο: Γιώργος Αθανασίου

Members
Current line-up
Tom Angelripper – Μπάσο, Φωνητικά
Frank “Blackfire” Gosdzik – Lead Kιθάρα
Yorck Segatz – Ρυθμική Kιθάρα
Toni Merkel – Τύμπανα

Former members
Christian “Witchhunter” Dudek – Τύμπανα (1981–1992)
Frank Testegen – Φωνητικά, Kιθάρα (1981–1984)
Rainer Focke – Τύμπανα (1981)
Josef “Grave Violator” Dominic – guitars (1984–1985)
Michael “Destructor” Wulf – Kιθάρα (1985–1986)
Uwe Christophers – Kιθάρα (1986)
Uwe Baltrusch – Kιθάρα (1989–1990)
Michael Hoffmann – Kιθάρα (1990)
Andy Brings – Kιθάρα (1991–1995)
Guido “Atomic Steiff” Richter – Τύμπανα (1993–1996)
Dirk “Strahli” Strahlmeier – Kιθάρα (1995–1996)
Bernd “Bernemann” Kost – Kιθάρα (1996–2018)
Bobby Schottkowski – Τύμπανα (1997–2010)
Markus “Makka” Freiwald – Τύμπανα (2010–2018)
Stefan “Husky” Hüskens – Τύμπανα (2018–2020)

Discography:
Obsessed By Cruelty (1986)
Persecution Mania (1987)
Agent Orange (1989)
Better Off Dead (1990)
Tapping The Vein (1992)
Get What You Deserve (1994)
Masquerade In Blood (1995)
‘Til Death Do Us Unite (1997)
Code Red (1999)
M-16 (2001)
Sodom (2006)
The Final Sign Of Evil (2007)
In War And Pieces (2010)
Epitome Of Torture (2013)
Decision Day (2016)
Genesis XIX (2020)

Links:
Official Website
Facebook
Instagram
YouTube
Τwitter
Bandcamp

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X