symmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothΟΜ 2022_468x60 - 468|60|ΟΜ 2022_468x60|||bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothRussian Circles 2022_7468x60 - 468|60|Russian Circles 2022_7468x60|||both
20000
60
Sunstorm – Afterlife (Frontiers)
60%Overall Score
amadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothΟΜ 2022_728x90 - 728|90|ΟΜ 2022_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Λένε πως δεν υπάρχει κακή και καλή δημοσιότητα. Υπάρχει μόνο δημοσιότητα. Το θέμα όμως με έναν καλλιτέχνη και κατ’ επέκταση ένα συγκρότημα. είναι το αν η δημοσιότητα έχει πιο πολύ ενδιαφέρον από το έργο του σε βαθμό που να το εκτοπίζει από την κύρια εικόνα. Μια τέτοια περίπτωση είναι και οι Sunstorm.

Το συγκρότημα λοιπόν ξεκίνησε σαν ένα project του μεγάλου Joe Lynn Turner μέσω του οποίου ο ίδιος ήθελε και κυκλοφόρησε πολλές ιδέες που είχε. Κάπου στην πορεία το σχήμα μετατράπηκε σε άλλο ένα από τα πάμπολλα, πραγματικά έχω χάσει το μέτρημα, studio συγκροτήματα της Frontiers με session μουσικούς. Το αποτέλεσμα ήταν ο Turner πρακτικά να χάσει το ενδιαφέρον του. Με μεγάλη του έκπληξη έμαθε ότι το σχήμα πλέον συνεχίζει χωρίς αυτόν και την θέση του να αναλαμβάνει ο Ronnie Romero. Ακολούθησε μια σειρά δηλώσεων επιπέδου Τόλμη Και Γοητεία που αξίζει κάποιος να ανατρέξει.

Σαν λίγο πολύ όλα τα projects της Frontiers, έτσι και οι Sunstorm είναι άλλο ένα πλαστικό συγκρότημα με πλαστικό ήχο. Μισθοφόροι μουσικοί έχουν λάβει όλες τις θέσεις και φυσικά μιλάμε λίγο πολύ για τους ίδιους μουσικούς που η εταιρία ανακυκλώνει εδώ και χρόνια γύρω γύρω. Τι να το κάνω λοιπόν το καλοπαιγμένο μελωδικό heavy όταν ξέρω ότι πρακτικά μιλάμε για την παραγγελία μιας δισκογραφικής και όχι για τον καρπό της αγάπης των μελών ενός συγκροτήματος; Στην τελική, πόσο διαφέρουν αυτά τα συγκροτήματα από τα boy bands της pop μουσικής;

Έχει φωνάρα το Romero; Φυσικά! Δεν σηκώνει συζήτηση αυτό. Είναι τρομερός κιθαρίστας ο αγαπητός μου Simone Mularoni; Βέβαια! Χωρίς δεύτερη σκέψη το λέω αυτό. Για τον Alessandro Del Vecchio πραγματικά δεν ξέρω τι να πω, πρέπει το όνομά του πλέον να φιγουράρει σε 500 σχήματα.

Και υπάρχουν καλές στιγμές στο άλμπουμ. Όμορφα κομμάτια όπως το Swan Song ή το Far From Over και το Darkest Night. Η παραγωγή όπως προανέφερα είναι πανομοιότυπη με τα υπόλοιπα σχήματα αυτού του concept. Εξάλλου μιλάμε για τους ίδιους ανθρώπους με τον ίδιο εξοπλισμό στα ίδια studio λίγο πολύ.

Το ερώτημα είναι ένα: ποιος ο λόγος να στηρίξω ένα συγκρότημα που απλά ακολουθεί εντολές και όχι ένα μικρό ανεξάρτητο σχήμα; Προσωπικά για εμένα δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνω κάτι τέτοιο. Αν θέλω να στηρίξω τους μουσικούς που παίζουν σε αυτή την δουλειά, θα αγοράσω τον κόπο των προσωπικών τους σχημάτων.

6/10
Μιχάλης Νταλάκος
mdalakosreports@gmail.com

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X