Συνεντεύξεις

Corporate Control

Οι Corporate Control είναι μια μπάντα με πολύ μεγάλα ονόματα, όπως o Paul Sabu και o Marcus Boeltz, οι οποίοι θέλουν να δώσουν μια νέα πνοή στο rock, κυκλοφορόντας το Whatever It Takes. Είχαμε την τιμή να μιλήσουμε με τον μοναδικό Paul Sabu.

Γεια σου Paul! Συγχαρητήρια για το νέο άλμπουμ “Whatever It Takes”, έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου.

Γεια Χριστίνα, είναι χαρά μας. Αυτό είναι πολύ ωραίο, θα το πω στα παιδιά, θα χαρούν!

Πώς προέκυψε η συνεργασία  με την Perris Records;

Ο Tom και εγώ γνωριζόμαστε καλά για αρκετά χρόνια κυκλοφορώντας άλμπουμ στα οποία έχω εμπλακεί, αλλά μόλις πριν από την κυκλοφορία του Whatever It Takes αρχίσαμε να γνωριζόμαστε. Δεν είναι περίεργο ότι όλοι τον αγαπούν. Ένας έντιμος επιχειρηματίας  στη μουσική βιομηχανία. Για να μην αναφέρουμε ότι είναι ένας υπέροχος κιθαρίστας!

Ας μιλήσουμε λοιπόν για το άλμπουμ. Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί το “Whatever It Takes”;

Εντάξει, λοιπόν αυτή είναι μεγάλη ιστορία. Ο τύπος που είναι υπεύθυνος για αυτό το άλμπουμ είναι ο Marcus Boeltz. Ένας πολύ πετυχημένος συνθέτης/drummer/μηχανικός ήχου και ένας καλός τύπος. Είναι ο κύριος συγγραφέας και έκανε τη μίξη και την παραγωγή του άλμπουμ. Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε μαζί, ήμουν απλώς ένας υπάλληλος για ένα άλλο έργο που έκανε. Όταν ολοκληρώθηκε, βγήκε ένα άλμπουμ με πολύ ωραίες διασκευές που έκανε σχεδόν το ίδιο με τα πρωτότυπα, αλλά με περισσότερη δυναμική. Λοιπόν, πέρασε λιγότερο από μια εβδομάδα πριν είπε ότι πρέπει να κάνουμε ένα πρωτότυπο άλμπουμ, Forget The Covers. Μου έδωσε πολλά από τα τραγούδια του που ήταν πολύ pop με μια γυναίκα να τραγουδά. Ρώτησε αν πίστευε ότι θα μπορούσαμε να τα χρησιμοποιήσουμε για το rock άλμπουμ. Είπα ότι μπορούμε, αλλά θα πρέπει να αλλάξουν μερικά πράγματα. Γι ‘αυτό ηχογράφησα μία από τις νέες εκδόσεις με μερικά τύμπανα και του άρεσε πολύ. Άρχισε λοιπόν το άλμπουμ! Ήταν ένα δύσκολο άλμπουμ να κάνουμε λαμβάνοντας υπόψη ότι τα πρωτότυπα ήταν τόσο καλά. Τον ρώτησα αν θα πάρει τον φίλο μου, τον Barry Sparks στο άλμπουμ και ο Marcus τον πήρε αμέσως.

Είστε ικανοποιημένοι με το τελικό αποτέλεσμα;

Ναι, πάρα πολύ. Τα κομμάτια που έστειλα στον Marcus ήταν πολύ επιθετικά, αλλά κατά κάποιον τρόπο μπόρεσε να το κάνει να ακούγεται πολύ Pop-like. Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα της μίξης και της παραγωγής του άλμπουμ.

Σε ποιες μορφές θα κυκλοφορήσει;

Από όσο γνωρίζω, η Perris Records κυκλοφορεί μόνο CD. Πιστεύω ότι ο Marcus έχει φροντίσει για την ψηφιακή κυκλοφορία.

Ποιο είναι το στιχουργικό θέμα;

Και πάλι, αυτή είναι μια δημιουργία του Marcus, αλλά γενικά, βασίζονται σε διάφορες ιστορίες όπως στην περίπτωση του “Can’t Kill a Dead Man” εμπνευσμένο από την τηλεοπτική σειρά “Breakin’ Bad”. Ένας άντρας που δέχεται απειλές θανάτου από ανθρώπους που ήδη πεθαίνουν. καταπληκτικό οξύμωρο σχήμα!

Ποιος είναι υπεύθυνος για τη διαδικασία ηχογράφησης και την παραγωγή του άλμπουμ;

Το δύσκολο έργο του να μετατραπούν γυναικεία pop τραγούδια σε rock ήταν δικό  μου. Από εκεί, ο Barry και εγώ ηχογραφήσαμε όλα τα κομμάτια. Θα έκανα μια πρόχειρη μίξη κάθε τραγουδιού για να βεβαιωθώ ότι είχε όλα όσα χρειαζόταν για να ολοκληρωθεί η παραγωγή του. Η ηχογράφηση των τυμπάνων καθώς και η μίξη έγιναν στο στούντιο του στη Γερμανία.

Τι είδους σχόλια έχετε λάβει από τον Τύπο και γενικά το κοινό σας;

Μέχρι τώρα καλά! Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να μάθουμε πώς σχετίζεται με τις πωλήσεις.

Θα ήθελα επίσης να σου κάνω μερικές ερωτήσεις για την προσωπική σου καριέρα. Είσαι ενεργό μέλος της rock σκηνής από τη δεκαετία του ’70, όταν συνεργαζόσουν με μεγάλα ονόματα όπως ο David Bowie και ο Alice Cooper ως παραγωγός και μάλιστα είσαι μέλος της ομάδας Baywatch! Λοιπόν, ποια είναι η πιο αξιοσημείωτη στιγμή της καριέρας σου;

Στην πραγματικότητα μου κάνουν συχνά αυτή την ερώτηση. Συνήθως, απλά θα διαλέξω κάποιον και θα εξηγήσω. Αλλά γενικά όλοι οι καλλιτέχνες δεν είναι ίδιοι. Μερικοί ταιριάζουν περισσότερο από άλλους, αλλά ήμουν πραγματικά τυχερός που γνωρίζω και συνεργάζομαι με μερικούς από τους σπουδαίους! Τα δύο για τα οποία ρωτάς είναι πολικά αντίθετα αλλά ταυτόσημα με πολλούς τρόπους. Και για τους δύο θα αισθανόσουν ασφαλείς να τους πάρεις σπίτι για να γνωρίσουν τη μαμά, την οικογένειά σου, αλλά έχουν τρομερή επαγγελματική συμπεριφορά. Και οι δύο είναι δογματικοί με τους τρόπους τους, αλλά όταν τους γνωρίσετε, είναι σαν να τους γνωρίζετε εδώ και χρόνια. Και οι δύο είναι υπερβολικά ταπεινοί, σκληροί αλλά είναι εύκολο να δουλέψει κανείς μαζί τους. Και οι δύο έχουν σύνδρομο λαμπτήρα. Όταν γράφετε ή μιξάρετε μαζί τους, μπορείτε απλά να τους παρακολουθείτε να τους έρχονται ιδέες. Πολλοί δεν συνειδητοποιούν την προσπάθεια να βρουν ένα υπέροχο τραγούδι / δίσκο. Υπάρχουν πολλές φορές που γίνονται λάθη. Αλλά καθώς και οι δύο είναι τόσο επικεντρωμένοι, ξέρετε ότι τελικά θα αρχίσετε να περιμένετε πράγματα που θα βγουν υπέροχα.. Αλλά το να συνεχίσουμε από αυτές τις συνεδρίες είναι μια άλλη ιστορία εντελώς! Τώρα όσον αφορά τα social υπάρχει υπερβολική πολιτική, τουλάχιστον για μένα. Είναι χαοτικό και όταν τελειώσει, ανακουφίζεστε. Δεν μπορώ να μιλήσω για όλους, αλλά δεν είμαι τύπος κοινωνικών μέσων. Στην πραγματικότητα, δεν έχω ιδέα τι σημαίνει ακριβώς, εκτός από το ότι υποθέτω ότι είναι σημαντικό να έχουμε όλοι. Δεν το καταλαβαίνω ακόμα. Βασικά βασίζεται στο ότι: Εάν αγαπάτε τη μουσική, αντιμετωπίζετε τα προβλήματα.

Υποθέτω ότι έχεις νιώσει την αλλαγή της μουσικής βιομηχανίας μέσα στα χρόνια. Ποια εποχή προτιμάς περισσότερο και γιατί;

Δεν την ένιωσα απλά, την έζησα. Το πρώτο μου άλμπουμ κυκλοφόρησε το 1979. Το ηχογράφησα επίσης το ‘79 μαζί με αρκετούς άλλους καλλιτέχνες. Ήταν απασχολημένη χρονιά και το τέλος της εποχής της disco και παρόλο που γνώρισα τον πρόεδρο της εταιρείας που με υπέγραψε στα 20, έπαιζα ένα βαρύ top 40 rock bar 6 νύχτες την εβδομάδα, τεσσεράμισι sets σε μια νύχτα, ο Mark Kriener είχε μια εταιρεία disco. Με ρώτησε αν έκανα disco. Είπα ότι ξέρουμε μερικά από αυτά.. Όχι απάντησε, μπορείτε να το γράψετε, να το παίξετε, να το παράγετε; Φυσικά είπα ναι, οπότε έκανα μαθήματα και περιτριγυρίστηκα με μερικούς πολύ ταλαντούχους μηχανικούς ηχογράφησης disco και DJ. Έγραψα το άλμπουμ με τη μπάντα μου και άρεσε στην εταιρεία. Το rock μόλις είχε γίνει της μόδας και το άλμπουμ είχε κάποιες συγκεκριμένες επιρροές από rock. Αυτό που οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν είναι ότι οι ντισκοτέκ επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τα ραδιοφωνικά διαγράμματα… Έτσι, άρχισα πραγματικά να μιξάρω και μάλιστα να επεκτείνω την παραγωγή τραγουδιών για μια πληθώρα καλλιτεχνών σε μια μορφή που ο DJ χρειάζεται στο ραδιόφωνο. Όσο περισσότερα έκανα, τόσο καλύτερα πήγαινα. Έτσι ασχολήθηκα πολύ με αναλογικά και αυτά ήταν τα ‘80s. Το προτίμησα τότε, για περισσότερους λόγους από ό, τι μπορώ να αναφέρω. Αλλά το υψηλό στη λίστα είναι ότι πλήρωναν πολύ περισσότερα !!! Οι άνθρωποι είχαν πολύ μεγαλύτερη εκτίμηση για τους μουσικούς και τα συγκροτήματα ήταν ανταγωνιστικά στο γράψιμο, την απόδοση και την εμφάνισή τους … Ο ανταγωνισμός σας κάνει απλά να προσπαθείτε πιο σκληρά για να είστε ο καλύτερος.

Τι συμβουλή θα μπορούσες να δώσετε σε κάποιον που αντιμετωπίζει δυσκολίες για να ξεκινήσει τη δική του μπάντα;

Οι μπάντες μοιάζουν με γάμο… Κάθε μπάντα πάει σκατά! Ναι, αλλά πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Οι καλύτερες μπάντες δεν έχουν πάντα τους καλύτερους παίκτες. Μια μεγάλη μπάντα έχει συνεργασία όπου το άθροισμα είναι μεγαλύτερο από τα μέρη. Αλλά με κάθε τρόπο θα έχετε καλές και κακές στιγμές. Αγαπήστε το συγκρότημα χωρίς όρους ή πάρτε διαζύγιο.

Θα ήθελες να μοιραστείς με τους αναγνώστες μας τυχόν μελλοντικά σχέδια;

Μόλις υπέγραψα μια συμφωνία 4 άλμπουμ με τη Frontiers Music, οπότε θα επικεντρωθώ σε αυτό. Ίσως απλώς να είμαι αισιόδοξος, αλλά πραγματικά ελπίζω ότι οι μεγάλοι πολιτικοί του κόσμου θα κάνουν μια βόλτα σε μια μικρή προβλήτα, ώστε η μουσική επιχείρηση να μπορέσει να επιστρέψει στη δουλειά !!!

Αυτά από εμένα Paul! Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου, το εκτιμώ πραγματικά. Τα τελευταία λόγια ανήκουν σε εσένα.

Απλά κρατήστε την πίστη και ακολουθήστε την καρδιά σας. Η αγάπη είναι μεταδοτική και δεν αποτυγχάνει ποτέ. Ελπίζω ότι ό, τι κάνω μουσικά θα βοηθήσει τις πεποιθήσεις σας. Φίλοι και οι θαυμαστές μου σας εκτιμώ απίστευτα!

Συνέντευξη: Χριστίνα Γιαννούλη
Μετάφραση: Θανάσης Γκότοβος

Facebook
Spotify

Band Members
Paul Sabu – Φωνητικά, κιθάρα, πλήκτρα
Barry Sparks – Μπάσο, πλήκτρα
Marcus Boeltz – Τύμπανα, πλήκτρα

Discography
Whatever It Takes, 2021

nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X