Συνεντεύξεις

Abysmal Dawn

Ο νέος δίσκος των Abysmal Dawn, Phylogenesis είναι πλέον εδώ. Με αφορμή αυτόν λοιπόν, επικοινωνήσαμε με το συγκρότημα για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Τις απαντήσεις έδωσε ο Charles Elliott, τραγουδιστής και κιθαρίστας του σχήματος.

Γεια σας, ελπίζω να είστε όλοι καλά. Πρώτα απ’ όλα, συγχαρητήρια για το νέο σας album, ήταν κάτι που περίμενα αρκετά, αφού είμαι θαυμαστής του συγκροτήματος. Πώς είναι τα σχόλια που έχετε λάβει μέχρι τώρα;

Τα σχόλια ήταν εξαιρετικά θετικά. Ο περισσότερος κόσμος λέει ότι είναι ο καλύτερος δίσκος μας μέχρι στιγμής ή τουλάχιστον ένας από τους καλύτερους μας. Είτε έτσι είτε αλλιώς, οι θαυμαστές φαίνεται να πιστεύουν ότι άξιζε την αναμονή και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο ή ίσως πιο ανακουφισμένο. Γενικά δεν ενθουσιάζομαι εύκολα και απολαμβάνω τις μικρές νίκες. Έχω την τάση να σκέφτομαι τι θα γίνει στη συνέχεια.

Αισθανθήκατε ότι είχατε να αντιμετωπίσετε μια πρόκληση, στο να φτιάξετε κάτι ισοδύναμο με το Obsolescence, το οποίο θεωρείται ως το καλύτερο album σας από πολλούς;

Δεν ξέρω. Αισθάνθηκα αρκετά σίγουρος ότι θα μπορούσαμε να φτάσουμε το Obsolescence όταν ξεκινήσαμε να γράφουμε για το Phylogenesis. Ένιωσα περισσότερη χημεία με τα μέλη της μπάντας αυτή τη φορά. Είμαι περήφανος για το Obsolescence αλλά ένιωσα ότι δεν εκτιμήθηκε αρκετά όταν βγήκε. Ίσως λόγω κακής χρονικής στιγμής. Θυμάμαι ότι κυκλοφορήσαμε την ίδια μέρα με τους At The Gates, Obituary και Beyond Creation. Σκληρός ανταγωνισμός, ειδικά με τους δύο πρώτους. Είχαμε μεγάλες ελπίδες για το album, αλλά τα πήγε απλώς καλά. Ο πρώην κιθαρίστας και ο drummer μας μισούσαν το δίσκο και τον κακολογούσαν συνεχώς. Νομίζω κυρίως επειδή δεν συμμετείχαν πολύ στο γράψιμο, παρόλο που προσπαθούσα να τους εμπλέξω. Άρχισα να αμφισβητώ τον εαυτό μου και να σκέφτομαι «γιατί το κάνω αυτό;». Έχοντας νέα μέλη έδωσε νέα ζωή στο συγκρότημα και άνοιξε νέες μουσικές δυνατότητες. Υπήρχε χαρά στο να φτιάξουμε αυτό το δίσκο. Νομίζω ότι φαίνεται μέσα από την ενέργεια και την ατμόσφαιρα των τραγουδιών σε αυτό το album.

Για μένα, το Phylogenesis ακούγεται εντελώς ισορροπημένο μεταξύ επιθετικότητας και τεχνικής λεπτομέρειας. Συμφωνείτε με την περιγραφή; Τι είχατε στο μυαλό σας κατά τη σύνθεση;

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Έχουμε τεχνικές πτυχές και νομίζω ότι αυτό το album είναι λίγο πιο τεχνικό από το Obsolescence. Απλώς προσπαθούμε να γράψουμε αυτό που θέλουμε να ακούσουμε. Νομίζω ότι έχοντας τον James μας βοήθησε να επεκτείνουμε την ποικιλία των drum beat. Το Obsolescence ήταν λίγο πιο παραδοσιακό με τα τύμπανα. Κυρίως επειδή ήμουν αναγκασμένος να προγραμματίσω τα βασικά μέρη των τυμπάνων εκείνη την εποχή, καθώς ο drummer μας είχε μετακομίσει μακριά. Είμαι ακόμα περήφανος για αυτό το δίσκο αλλά πιστεύω ότι η συμβολή κάποιου άλλου βοήθησε τα πράγματα.

Τι σας έκανε να επιλέξετε αυτόν τον τίτλο;

Η λέξη “Phylogenesis” ουσιαστικά σημαίνει η εξέλιξη ενός συγκεκριμένου είδους. Μου άρεσε ο τίτλος γιατί θα μπορούσε κυριολεκτικά να ισχύει για το συγκρότημα και πώς εξελιχθήκαμε. Επίσης, θα μπορούσε να ληφθεί ως ειρωνικός τίτλος και να εννοεί την ανθρώπινη αποκέντρωση. Ταιριάζει πολύ στο γενικό θέμα του δίσκου.

Ποια είναι η θεματολογία του album;

Συνολικά, είναι αρκετά προσωπική. Είναι ένας κοινωνικός σχολιασμός και νομίζω ότι το γενικό θέμα είναι ο προσδιορισμός απόψεων της σύγχρονης κοινωνίας που μπορούν να κάνουν κάποιον τρελό. Το πιο διαφορετικό είναι το Coerced Evolution, το οποίο είναι περισσότερο μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας σχετικά με τη μεταφόρτωση της ανθρωπότητας σε ένα ψηφιακό δίκτυο, μόλις εξαντλήσουμε τους πόρους της γης. Δεν ήμουν στην καλύτερη ψυχική κατάσταση κατά τη διάρκεια αυτού του δίσκου. Ένιωσα ότι οι στίχοι το αντικατοπτρίζουν αυτό.

Θα θέλατε να περιγράψετε λίγο τη διαδικασία σύνθεσης των τραγουδιών;

Για αυτό τον δίσκο ο Eliseo, ο James και εγώ συναντιόμασταν στο studio μου και ψάχναμε ιδέες για riffs. Συνήθως έπαιρνα τις καλύτερες ιδέες και ξεκινούσα τα τραγούδια από εκεί. Τα riffs, τα τύμπανα και ο σκελετός των τραγουδιών ήταν το εύκολο μέρος. Το μπάσο, οι κιθάρες και οι στίχοι ήταν μια πιο δύσκολη διαδικασία. Ο Eliseo δούλευε το μπάσο του και έμπαινε όταν ήταν έτοιμος να ηχογραφήσει. Οι κιθάρες ήταν αυτοσχεδιασμοί που στη συνέχεια συναρμολογούσαμε. Οι στίχοι ήταν δύσκολοι. Μου πήραν αρκετό καιρό γιατί ένιωθα ότι έπρεπε να συμβεί κάτι στη ζωή μου και να γράψω για αυτό. Ήμουν σε ένα μια κακή περίοδο και το να γράφω στίχους το έκανε ακόμα χειρότερο. Είμαι περήφανος για το πώς βγήκαν και ελπίζω ότι ο κόσμος μπορεί να το νιώσει αυτό.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του Phylogenesis και του Obsolescence;

Νομίζω ότι αυτό είναι λίγο περισσότερο εξελιγμένο τεχνολογικά. Το Obsolescence ήταν πιθανώς λίγο πιο απλό και παραδοσιακό, με πολύ περισσότερες black metal στιγμές.

Είστε ικανοποιημένοι με το τελικό αποτέλεσμα; Θα αλλάζατε κάτι αν είχατε την ευκαιρία;

Υπάρχουν μικρά πράγματα που θα μπορούσα να είχα κάνει ελαφρώς διαφορετικά, με την παραγωγή ίσως, αλλά δεν ξέρω αν θα τα άλλαζα. Είναι ο ήχος που θέλαμε εκείνη τη στιγμή και είναι ένα στιγμιότυπο του ποιοι είμαστε ως συγκρότημα αυτή την εποχή. Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα.

Έχετε γράψει νέο υλικό ή είναι πολύ νωρίς για αυτό;

Είχαμε δύο τραγούδια που ηχογραφήσαμε για το Phylogenesis αλλά δεν τα τελειώσαμε ποτέ. Μόλις τελειώσω τους στίχους, πιθανότατα θα βγάλουμε ένα EP ή κάτι τέτοιο όταν έρθει η ώρα να ξανά περιοδεύσουμε. Ο James και εγώ μόλις αρχίσαμε να γράφουμε πράγματα. Ξεκινήσαμε ένα νέο τραγούδι τις προάλλες και μερικές καινούργιες ιδέες.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Ελπίζαμε να μπορέσουμε να κάνουμε συναυλίες στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του χρόνου αλλά μπορεί και να μη συμβεί τώρα. Όλα φαίνεται να είναι σε αναμονή αυτή στιγμή, οπότε μάλλον θα περιοριστούμε στη σύνθεση νέων τραγουδιών. Έτσι, όταν ξανά ξεκινήσουμε τις περιοδείες θα είμαστε έτοιμοι.

Τελειώσατε το Obsolescence, το προηγούμενο σας album, με μια εξαιρετική διασκευή του “Nights Blood” και τώρα, στο Phylogenesis, κάνατε το “Flattening Of Emotions”. Σκοπεύετε να συνεχίσετε να τελειώνετε κάθε album με μια διασκευή από τώρα και στο εξής;

Δεν είμαι σίγουρος. Αποφεύγαμε τις διασκευές μέχρι το Usolescence. Περνάμε καλά όταν τις παίζουμε και έχουμε και μπόνους υλικό για την εταιρεία.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, μπορείτε να ολοκληρώσετε τη συνέντευξη με όποιον τρόπο θέλετε.

Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία. Ελπίζουμε να δούμε όλους τους τρελούς Έλληνες οπαδούς μας στο κοντινό μέλλον. Μέχρι τότε, συνεχίστε να μας ακούτε και να υποστηρίζετε τις μπάντες που αγαπάτε.

Θοδωρής Κατσικονούρης
Μετάφραση: Σοφία Βαλεντίνη Καλαιτζίδη

https://www.facebook.com/AbysmalDawn
https://abysmaldawn.bandcamp.com/
https://open.spotify.com/artist/2h7HrMDoZpWxx3uAuJxyj9

Band Members
Charles Elliott – φωνητικά, κιθάρα
Eliseo Garcia – μπάσο
James Coppolino – τύμπανα
Vito Petroni – κιθάρες

Discography
From Ashes, 2006
Programmed To Consume, 2008
Leveling The Plane Of Existence, 2011
Obsolescence, 2014
Phylogenesis, 2020

RodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X