vinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothRussian Circles 2021 468×60 - 468|60|Russian Circles 2021 468×60|||bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||both
20000
60
amadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Οι Αυστραλοί In Malice’s Wake έχουν μια αρκετά αξιοπρόσεκτη δισκογραφική πορεία. Πρόσφατα μάλιστα κυκλοφόρησε και η τέταρτη ολοκληρωμένη δουλειά τους, “The Blindness of Faith”, αφήνοντάς μας πολύ καλές εντυπώσεις. Επικοινωνήσαμε λοιπόν με τον τραγουδιστή και κιθαρίστα τους, Shaun Farrugia, για μία σύντομη «ανάκριση».

Γεια σου Shaun! Πρώτα από όλα συγχαρητήρια για το τελευταίο σας άλμπουμ. Υπάρχουν μερικές ερωτήσεις που θα ήθελα να  κάνω σχετικά με την κυκλοφορία. Θα μπορούσες να μας περιγράψεις την όλη θεματολογία του άλμπουμ από τη δική σου οπτική;

Γεια σου Γιώργο και ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις ερωτήσεις. Το “The Blindness of Faith” συνδέεται μαζί με ένα ενοποιημένο θέμα που εξερευνά τη σκοτεινή πλευρά της πίστης που βασίζεται στη θρησκεία. Ενώ κάθε τραγούδι εξερευνά μία διαφορετική πτυχή αυτού του κύριου θέματος , στην ουσία είναι μία ματιά στον τρόπο που οι μεγάλες διαφορές της πίστης και ο φόβος έχουν επηρεάσει και διαμορφώσει μία ιστορία βαναυσότητας, σκότους και βιαιότητας. Δεν υπήρχε καθόλου έλλειψη υλικού ή ιστορικών γεγονότων να επηρεάσουν το περιεχόμενο των στίχων των κομματιών για αυτό το άλμπουμ.

Τί αντιδράσεις και τί ανταπόκριση έχει λάβει μέχρι στιγμής; Πρέπει να πω πως αυτό το απόλαυσα πραγματικά , παρατήρησα κάποια ποικιλομορφία μεταξύ των τραγουδιών.

Από τη μικρή μερίδα ανθρώπων που το άκουσαν ολόκληρο κατά τη διαδικασία της προ ακρόασης είχαμε μία πραγματικά πολύ θετική ανταπόκριση που υπήρξε υπέροχη και συναρπαστική για εμάς. Η αντίδραση του κοινού στο ομότιτλο κομμάτι και το “Graven Image” είναι συναρπαστική επίσης και είμαστε τυχεροί που έχουμε ήδη λάβει έναν πραγματικά μεγάλο αριθμό προ-παραγγελιών – που είμαι πού ενθουσιασμένος να αποστείλω στις επόμενες μέρες.

Είναι ενδιαφέρον που σχολίασες την ποικιλομορφία καθώς υπάρχουν σίγουρα μερικές στιγμές μέσα στο άλμπουμ που νιώσαμε πως είναι μοναδικές και διαφορετικές για εμάς – γενικά υπάρχει μεγαλύτερη αίσθηση επιρροής death metal σε αυτό το άλμπουμ και ακόμα και λίγο black σε κάποια σημεία, ειδικά όσον αφορά το σκότος και την ατμόσφαιρα  και χαίρομαι που η αίσθηση ποικιλομορφίας είναι ορατή.

Κατά τη γνώμη μου, τα ακραία μουσικά είδη όπως το death ή ακόμα και το thrash metal περιορίζουν αυτή τη ποικιλομορφία και τις περισσότερες φορές οι ίδιες ιδέες επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά κάνοντας δυσάρεστη την ακρόαση. Στη δική σας περίπτωση αυτό δεν συνέβη. Ποια είναι η γνώμη σου για αυτά τα είδη και πώς κατάφερες να μη ακολουθήσουν τα τραγούδια τον ίδιο δρόμο;

Αυτή είναι μία καλή ερώτηση και για εμένα τα καλύτερα παραδείγματα κάθε είδους μουσικής καταφέρνουν να βρουν πραγματικά ένα μοναδικό ήχο και να μείνουν μακριά από τα καθιερωμένα στυλ κάθε είδους. Μολονότι προσδιοριστικά βάσει είδους – οι Slayer πειραματίστηκαν με ένα σωρό από διαφορετικούς ήχους στα πέντε περίπου πρώτα άλμπουμ, κρατώντας όμως αυτό που ήταν στον ήχο τους που τους έκανε αυτούς που είναι. Οι Morbid Angel πάντα πειραματιζόντουσαν σε διάφορους τομείς και έχουν γράψει κομμάτια χωρίς περιορισμούς – επιτρέποντας σε ένα μεγάλο βαθμό τη δημιουργικότητα και τη ποικιλομορφία από δίσκο σε δίσκο. Θέλουμε να έχουμε μία αντίστοιχη προσέγγιση με μπάντες όπως αυτές με τη σύνθεση κομματιών – έχοντας ένα όραμα για ένα κομμάτι, θα πρέπει ακόμα να μοιάζει με ‘εμάς’ και να είναι κάτι για το οποίο να είμαστε περήφανοι να έχουμε στη δισκογραφία μας αλλά καμία ιδέα δεν απορρίπτεται και καταρρίπτεται. Ο κόσμος της μουσικής σίγουρα δεν χρειάζεται κι άλλα φίλτρα οπότε προσπαθούμε να πειραματιζόμαστε και να κάνουμε πράγματα διαφορετικά με τέτοιο τρόπο που να φαίνονται φρέσκα και να έχουν ενδιαφέρον – για εμάς τουλάχιστον και ελπίζουμε για πολλούς άλλους επίσης.

Από την άλλη, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι πήρε πέντε ολόκληρα χρόνια για αυτό το άλμπουμ, ήταν ένας αρκετά μεγάλος, αλλά δικαιολογημένος κατά μία έννοια, χρόνος. Γιατί σας πήρε τόσο πολύ; Τί δυσκολίες αντιμετωπίζατε;

Είχαμε τελειώσει με την όλη διαδικασία σε τέσσερα χρόνια αλλά κρατήσαμε λίγο χρόνο για να βρούμε δισκογραφική κλπ. κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πράγμα το οποίο το επέκτεινε σε πέντε χρόνια. Ακόμα και τα τέσσερα βέβαια είναι αρκετός καιρός και γενικά παίρνουμε το χρόνο μας για να συνθέσουμε τα τραγούδια σωστά και να εξερευνήσουμε όλες τις πιθανότητες. Ο χρόνος απλά πέρασε γρήγορα και ακόμα και η ισορροπία στη ζωή μεταξύ παιδιών και οικογένειας , έχοντας μία καθημερινή σταθερή εργασία και ταυτόχρονα να βρίσκουμε χρόνο για να γράψουμε κλπ, είχε ως αποτέλεσμα να συσσωρεύεται ο χρόνος. Στο τέλος όμως είναι καλύτερα να παίρνουμε περισσότερο χρόνο και να κυκλοφορήσουμε κάτι που νιώθουμε πως είναι ξεχωριστό και αισθανόμαστε πως είναι σωστό από το να βιαστούμε να κάνουμε μία κυκλοφορία που δεν έχει καμία σημασία για εμάς.

Πώς σας ήρθε η ιδέα της θρησκείας, εάν κατάλαβα σωστά από τη θεματολογία του άλμπουμ;

Το προηγούμενο άλμπουμ “Light Upon Τhe Wicked” είχε πολλά κομμάτια που εστίαζαν στην πιο σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης φύσης και πολλά από αυτά εστίαζαν στην επιρροή που έχει η θρησκεία από αυτή την άποψη. Αφού γράψαμε τη μουσική και τους στίχους για αυτό, ένιωσα πως υπήρχε ένα ευρύ φάσμα ιδεών και θεματολογιών που υπήρχαν για να εξερευνήσουμε πάνω σε αυτό το ζήτημα και από εκεί ήρθε η πρωταρχική ιδέα να βασίσουμε όλο το επόμενο άλμπουμ πάνω σε αυτό.

Ποιά είναι η γνώμη σου για τη θρησκεία γενικά;

Νομίζω πως είναι ένα πολύ προσωπικό ζήτημα. Υπάρχουν πολλά μέρη του πληθυσμού που εξασκούν ειρηνικά τις δικές τους θρησκείες ή μορφές πνευματικότητας και αυτό τους προσδίδει μεγάλη αξία και νόημα στη ζωή τους. Πιστεύω πως ο καθένας θα έπρεπε να έχει την ελευθερία να το κάνει αυτό – να διαλέγουν πώς μοιάζει χωρίς πίεση και υποχρέωση από εξωτερικούς παράγοντες. Ωστόσο κανείς δεν έχει απαντήσεις – κανείς δεν ξέρει με σιγουριά τί βρίσκεται πέρα από τη ζωή που ζούμε – προσωπικά δεν πιστεύω κανένα κείμενο, στο οποίο έχουμε πρόσβαση, ότι έχει γραφτεί από κάποιο θεϊκό ον (για αρχή είναι γεμάτα με ελαττώματα). Και παρόλο που μου αρέσει η ιδέα της ζωής μετά το θάνατο – για εμένα η εμπειρία αυτού είναι ένα μεγάλο μυστήριο και πηγή θαυμασμού. Νομίζω ότι η ακραία πίστη σε κάτι που δεν μπορεί να αποδειχτεί γίνεται πρόβλημα όταν αυτή η πίστη επιβάλλεται στους άλλους. Έχουμε μία πολύ μακρά και σκοτεινή ιστορία όπου η πίστη και οι πεποιθήσεις είναι κίνητρα για γενοκτονία και πολλά άλλα κτηνώδη γεγονότα. Εκεί είναι που η πίστη αποκτά μία πολύ πιο μοχθηρή υπόσταση.

Ποιά είναι κάποια από τα άλλα θέματα για τα οποία γράφεις;

Στο παρελθόν έχουμε γράψει για εχθροπραξία, διάφορες μορφές για το τέλος του κόσμου, δαιμονική κατοχή, φαντασία τρόμου, τη φύση του μίσους και το πέρασμά του μέσα στις γενεές, απεικονίσεις της κόλασης και μηχανές που καταστρέφουν την ανθρωπότητα μεταξύ άλλων θεμάτων.

Πες μας λίγα πράγματα για την παραγωγή. Υποθέτω ότι την αναλάβατε εσείς από τη στιγμή που κάνατε την κυκλοφορία μόνοι σας. Μπορώ να πω με σιγουριά πως κάθε μουσικό όργανο  μπορεί να ακουστεί και έχει τη στιγμή του μέσα στα τραγούδια.

Ω, φυσικά όχι, δεν ήταν κάτι που κάναμε εμείς – έχουμε μία υπέροχη παγκοσμίου κλάσης τεχνική ομάδα και η μίξη και το engineering έγιναν από τον Chris Themelco στα Monolith Studios εδώ στη Μελβούρνη. Μας αρέσει πολύ να δουλεύουμε μαζί του καθώς είναι ένας απίστευτος παραγωγός και ικανός να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις ιδέες μας και είναι γενικά πολύ παθιασμένος με αυτά που κάνει. Του δόθηκε μεγάλη ανταπόκριση από εμάς για τη μίξη μέχρι να είναι όλα σωστά και μας αρέσει πολύ το πόσο καθαρή, επιθετική και φυσική ακούγεται όλη η μίξη στο σύνολό της.

Η πανδημία του Covid-19 έχει επηρεάσει πολλούς τομείς ανά τον κόσμο, η μουσική είναι ένας από αυτούς. Αυτή η κατάσταση σας έδωσε περισσότερο χρόνο να συνθέσετε υλικό ή σταμάτησε την όλη διαδικασία;

Δεν είχαμε πολύ τύχη με το να βρούμε μία εταιρία που να ταιριάζει με αυτή τη κυκλοφορία κατά τη διάρκεια που ψάχναμε και αυτό ίσως να ήταν ένα αποτέλεσμα της πανδημίας, ωστόσο δεν έχουμε επηρεαστεί πολύ με άλλον τρόπο – είχαμε όλο το υλικό που χρειαζόμασταν για να προχωρήσουμε στο μεσοδιάστημα και πραγματικά περάσαμε όλο τον υπόλοιπο χρόνο είτε γράφοντας καινούριο υλικό είτε δουλεύοντας πάνω σε βίντεο, merch, προώθηση κλπ.  – μέχρι και την κυκλοφορία που είναι μεγάλη υπόθεση, οπότε αυτός ο χρόνος ήταν πολύ βοηθητικός με κάποιον τρόπο. Έπρεπε να ακυρώσουμε κάποια σχέδια που είχαμε ξεκινήσει για μία περιοδεία δύο βδομάδων στην Ασία στα μέσα του 2020 το οποίο μας απογοήτευσε αλλά όλα τα άλλα τα έχουμε βρει. Μας λείπει πολύ το να παίζουμε ζωντανά σε αυτό το σημείο.

Υπάρχουν κάποια σχέδια που επιτρέπεται να μοιραστείς μαζί μας; Ίσως κάποια άλλη κυκλοφορία;

Εάν ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα με την πανδημία, η πρώτη δουλειά που θα κάνουμε είναι να περιοδεύσουμε εκτενώς με το άλμπουμ “The Blindness of Faith” σε όλη την Αυστραλία αλλά και διεθνώς. Έχουμε ξεκινήσει ήδη να γράφουμε λίγο για το επόμενο άλμπουμ αλλά αυτό είναι το επόμενο λογικό βήμα για εμάς. Ανυπομονούμε να κυκλοφορήσουμε αυτό το άλμπουμ σε μία με δύο βδομάδες και μετά να αποστείλουμε όλα τα αντίτυπα!

Ποιά είναι η σχέση σου με τις ζωντανές εμφανίσεις; Παίζατε και πριν την όλη κατάσταση με την πανδημία; Έχετε καθόλου σχέδια για μελλοντικές εμφανίσεις;

Είναι το καλύτερο μέρος του να είσαι σε μπάντα – έχουμε απίστευτη υποστήριξη από το κοινό και έχουμε παίξει μετά βίας μία φορά το μήνα τα τελευταία δέκα χρόνια. Τα τελευταία live που παίξαμε ήταν στο Σίδνεϋ και στη Μελβούρνη, σαν support των Bloodbath, τα οποία ήταν απίστευτα. Είναι παραπάνω από ένας χρόνος από την τελευταία μας εμφάνιση και μας λείπει πολύ. Δεν έχουμε κάνει σοβαρά σχέδια για ζωντανές εμφανίσεις ακόμα καθώς είμαστε υπό σκληρά μέτρα τέταρτου επιπέδου lockdown στη Μελβούρνη, οπότε τα πάντα είναι αβέβαια. Είχαμε τρία live που ακυρώθηκαν αυτό το χρόνο – οπότε θα περιμένουμε μέχρι να μπορούμε και μετά το πρώτο πράγμα που σχεδιάζουμε είναι μία τεράστια τοπική κυκλοφορία στη Μελβούρνη. Ανυπομονώ!

Αυτή η συνέντευξη τελειώνει εδώ. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιέρωσες απαντώντας στις ερωτήσεις μου, τα τελευταία λόγια ανήκουν σε εσένα.

Ευχαριστώ πολύ, η ευχαρίστηση δική μου και σε ευχαριστώ για τις υπέροχες ερωτήσεις σου. Θα ήθελα απλά να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσους μας έχουν στηρίξει – ειδικά στο δικό σου μέρος του κόσμου, την Ευρώπη – καθώς είναι ακόμα σουρεαλιστικό για εμάς να έχουμε ακροατές τόσο μακριά και ανυπομονώ να αποστείλουμε τις προ-παραγγελίες σε όλους σας εκεί. Ελπίζω να μείνουν όλοι ασφαλείς και για ακόμα μία φορά, ευχαριστώ για την υποστήριξη.

Όσοι ενδιαφέρονται για το καινούριο μας άλμπουμ, μπορούν να παραγγείλουν τα αντίτυπά τους από εδώ και είμαστε πολύ ενεργοί στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για αυτούς που ενδιαφέρονται να μείνουν σε επαφή. Ευχαριστώ!

Συνέντευξη: Γιώργος Χατζηιωαννίδης

Links:
Website
Facebook
Instagram

Band Members:
Shaun Farrugia – Φωνητικά, κιθάρα
Mark Farrugia – Τύμπανα
Karl Watterson – Μπάσο
Leigh Bartley – Κιθάρα

Discography:
Eternal Nightfall, 2008
The Thrashening, 2011
Light upon the Wicked, 2015
The Blindness of Faith, 2020

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X