Συνεντεύξεις

SoulSkinner

Χρειάστηκε να περάσουν επτά χρόνια για να βγάλουν οι SoulSkinner τον διάδοχο του “Non Stop Killing” αλλά άξιζε τον κόπο μιας και το “Crypts Of Ancient Wisdom” είναι δισκάρα με τα όλα της.  Ο Βασίλης Ζόμπολας (κιθάρες) μιλάει χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος για το νέο άλμπουμ, την Ελληνική Σκηνή τώρα και τότε, την στιχουργική θεματολογία και πολλά άλλα, σε μια αρκετά ζουμερή και γεμάτη συνέντευξη. Απολαύστε!

Είμαι ο Νίκος από το Greek Rebels και σας ευχαριστώ για την παραχώρηση αυτής της συνέντευξης. Έχει περάσει αρκετός καιρός από την κυκλοφορία του “Crypts Of Ancient Wisdom”. Ποιος είναι ο μέχρι τώρα απολογισμός;

Βασίλης: Είναι πολύ θετικός. Υπάρχει πολύ καλή ανταπόκριση τόσο από τα reviews όσο και από τον κόσμο που έχει αγοράσει το cd. Η εταιρία μας είναι απόλυτα ευχαριστημένη και αυτό είναι επίσης σημαντικό. Αυτή η πολύ θετική ανταπόκριση που λαμβάνουμε μας χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί μην ξεχνάς ότι είχαμε 7 χρόνια να κυκλοφορήσουμε ολοκληρωμένη δουλειά.

Πόσο χρόνο χρειαστήκατε για την ολοκλήρωση του δίσκου;

Βασίλης: Αν υπολογίσω από το στάδιο της σύνθεσης των κομματιών, μέχρι το τελικό αποτέλεσμα, τότε χρειαστήκαμε περίπου 1- 1,5 χρόνο.

Πέρα από την διαχρονική δυάδα Gothmog – Ζόμπολας, ποιοι άλλοι συμμετέχουν στον δίσκο;

Βασίλης: Όλα έγιναν από εμάς τους δύο.

Πώς έχει διαμορφωθεί πλέον η σύνθεση του συγκροτήματος;

Βασίλης: Μετά την ολοκλήρωση των ηχογραφήσεων, αισθανθήκαμε την ανάγκη να αποδώσουμε live το καινούργιο μας υλικό και γι’αυτό το λόγο ψάξαμε να βρούμε μέλη που θα ταίριαζαν τόσο στη φιλοσοφία μας, όσο και στις ανάγκες απόδοσης των κομματιών. Γι’αυτό το λόγο καταλήξαμε στον Σπύρο (κιθάρα) ο οποίος έχει παίξει με Obsecration, Wolfcry, Dying Race και παίζει και στους Mallediction, και στον Κώστα (drums) o οποίος στο παρελθόν έχει παίξει με Septicemia, Nightfall, Kawir και Mahakala.Αυτοί οι 4 είμαστε η σταθερή σύνθεση και στα live αυτή τη στιγμή μας βοηθάει ο Κώστας από τους Abyssus στο μπάσο.

Εκτός από το υψηλό επίπεδο των συνθέσεων, εξαιρετική είναι και η δουλειά στην παραγωγή του δίσκου την οποία αν δεν κάνω λάθος, αναλάβατε οι ίδιοι. Νιώθετε ότι πετύχατε αυτό που ζητούσατε;

Βασίλης: Είναι η πρώτη φορά που είμαστε 100% ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα. Από την αρχή ξέραμε τι θέλαμε ηχητικά, για να αποδοθεί σωστά το συγκεκριμένο υλικό. Έτσι όλη η διαδικασία ήταν πιο εύκολη αφού αναλαμβάνοντας την ηχογράφηση, μίξη και mastering του άλμπουμ, γνωρίζαμε σε κάθε βήμα τι πρέπει να κάνουμε έτσι ώστε να αποδοθεί το συναίσθημα που εξέπεμπαν τα κομμάτια ,και να μην έχουμε «απώλειες».

Πόσο αυστηροί είστε στην επιλογή των τραγουδιών που περιλαμβάνετε στους δίσκους σας; Υπάρχουν περιορισμοί που έχετε θέσει στους εαυτούς σας;

Βασίλης: Θέλοντας και μη, περιορισμοί τίθενται από τη στιγμή που εκφράζουμε τη δική μας αλήθεια. Αυτό που αποτυπώνεται ως μουσική των Soulskinner, είναι το αποτέλεσμα των εμπειριών, των ακουσμάτων, των επιλογών αλλά και των συναισθημάτων που μας χαρακτηρίζουν. Άρα ακόμα και από αυτή τη σκοπιά υπάρχουν περιορισμοί, έστω και ασυνείδητοι. Όσον αφορά στην επιλογή των τραγουδιών, αυτό που έχουμε θέσει ως όριο στους εαυτούς μας, είναι το να υπάρχει ένα νόημα και ένα υπόβαθρο πίσω από αυτό που εκφράζουμε. Αυτό προϋποθέτει μια εσωτερική αναζήτηση, που πολλές φορές δεν είναι τόσο εύκολη, για να μπορέσουμε να βρούμε το τι πραγματικά μας εκφράζει και τι κομμάτι από όλο αυτό, θέλουμε να δώσουμε μέσα από τη μουσική μας προς τα έξω. Standards υπήρχαν και θα υπάρχουν. Για να θεωρήσουμε ένα κομμάτι καλό πρέπει καταρχήν να έχει μια σωστή δομή, μετά να δένει με τον στίχο, να μην είναι τίγκα στις αλλαγές, και αν έχει όλα αυτά ,στο τέλος να μας βγάζει την αίσθηση να κοπανηθούμε! Ουσιαστικά δηλαδή να είναι κάτι που αν το ακούγαμε από άλλο group να το λιώναμε στο repeat και να γουστάραμε.

Η πιο χτυπητή αλλαγή που παρατήρησα στο “Crypts Of Ancient Wisdom” σε σχέση με τις πρόσφατες κυκλοφορίες σας είναι η μείωση της ταχύτητας και η έμφαση στην ατμόσφαιρα. Αυτό προέκυψε συνειδητά ή ήρθε μόνο του;

Βασίλης: Είναι ένας συνδυασμός και των δύο. Αυτή τη φορά η διαδικασία σύνθεσης άλλαξε άρδην. Δεν έκατσα να γράψω 10 riffs και να τα κολλήσω, γιατί το έχω κάνει στο παρελθόν, δε με εξιτάρει και αν θες μου φαίνεται πολύ εύκολο και τετριμμένο. Αποφασίσαμε να δουλέψουμε με τον πιο δύσκολο τρόπο. Δηλαδή να έχω τους στίχους και μετά πάνω τους, να χτιστεί η μουσική. Με τη μελέτη των στίχων, δημιουργήθηκαν εικόνες και συναισθήματα που οδήγησαν στη γέννηση του μουσικού κομματιού. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το ύφος του “Crypts of Ancient Wisdom” είναι death metal που παραπέμπει στις αρχές ‘90s, όμως κάθε riff, κάθε μελωδία και κάθε σημείο του, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το τι διαβάζεις στους στίχους. Άρα η επιλογή μας που έγινε συνειδητά στο να δουλέψουμε με αυτό τον τρόπο, αλλά και οι εικόνες που λάβαμε από τους στίχους ,μας οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα που, δεν επέτρεπε υπερβολικές ταχύτητες, αλλά χρειαζόταν έμφαση κυρίως σε πιο σκοτεινή ατμόσφαιρα.

Το άλλο βασικό χαρακτηριστικό του άλμπουμ είναι ότι ακούγεται πολύ πιο κοντά στον Ευρωπαϊκό death metal ήχο ενώ το “Non Stop Killing” φλέρταρε περισσότερο με την Αμερική. Ποια σκηνή προτιμάτε περισσότερο, ποια θα λέγατε ότι σας ταιριάζει;

Βασίλης: Τα ακούσματα μας όσον αφορά το death  metal δεν περιορίζονται. Γουστάρουμε εξίσου τη δύναμη και το χάος που εκπέμπει η Αμερικάνικη σκηνή, όσο και τη μουσικότητα και δομή του Ευρωπαϊκού death metal. Άλλωστε αν δεις λίγο πίσω στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 και αρχές του ‘90, τότε οι διαφορές αυτές άρχισαν να γίνονται αισθητές, και να διαχωρίζουν το death metal από το thrash, και στη συνέχεια σε διαφορετικά παρακλάδια , σκηνές κλπ. Από τα μέσα του ‘80 μέχρι αρχές του ‘90, όλα τα μη heavy ακούσματα που ήταν πιο ακραία, γρήγορα ή με «περίεργα» φωνητικά, τα ονομάτιζαν thrash. Εμείς μεγαλώσαμε τότε με αυτά τα ακούσματα και έτσι μάθαμε να τα αγαπάμε όλα! Ποτέ δεν κρύψαμε την εμμονή μας με τις πιο παλιές μπάντες όπως οι Death,Bolt Thrower, Gorefest, Unleashed, Asphyx κλπ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι επειδή προτιμάμε αυτού του ύφους τα group,εγκλωβιζόμαστε στο να παίξουμε έτσι. Οι Soulskinner είναι μια μπάντα με χαρακτήρα και παράγει μουσική που πρώτα ικανοποιεί εμάς.

Αλλαγή διακρίνω και στη στιχουργική σας θεματολογία καθώς απομακρύνεστε κάπως από τα κάπως gore θέματα και μπαίνετε σε πιο μυστηριακά μονοπάτια. Βαρεθήκατε τα αίματα;

Βασίλης: Όπως τα στάσιμα νερά δημιουργούν βάλτο και βρώμα, έτσι και η στασιμότητα των ανθρώπων σε ένα κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται ισοδυναμεί με οπισθοδρόμηση και περιθωριοποίηση. Το γεγονός ότι γουστάρουμε να δούμε μια splatter ταινία, αλλά να μην μιλήσουμε για αυτή στους στίχους μας, είναι θέμα αλλαγής προτεραιοτήτων, ανάγκης εσωτερικής έκφρασης, και διαφορετικής προσέγγισης της μουσικής μας. Το θέμα που αρχικά θέλαμε να θίξουμε ήταν ο θάνατος, μέσα από το πρίσμα διαφορετικών πολιτισμών σε διαφορετικές εποχές. Στην πορεία όμως θίχτηκαν και άλλα θέματα εκτός του θανάτου, όπως η ανθρώπινη συμπεριφορά  μπροστά σε διάφορες καταστάσεις, το τίμημα που πληρώνουμε για κάποιες επιλογές μας κλπ. Μέσα λοιπόν στη διαδικασία επιλογής των κειμένων που θα μελετούσαμε, είδαμε ξεκάθαρα κάτι το οποίο δεν είχαμε αντιληφθεί στην ουσία του, παρόλο που το είχαμε μπροστά στα μάτια μας. Υπάρχει ένας πλούτος, μέσα στα αρχαία κείμενα, εμπειρίες ζωής ανθρώπων που έζησαν χιλιάδες χρόνια πριν από εμάς, και είχαν το χάρισμα του να αποκωδικοποιούν με σωστό τρόπο αυτά που παρατηρούσαν. Φυσικά τότε δεν υπήρχε τηλεόραση, θεωρίες ή θρησκείες που να καταλήγουν σε ….-ισμος, και κυρίως υπήρχε η γνώση και αποδοχή μιας παγκόσμιας Φυσικής Νομοτέλειας. Ο Carl  Jung είχε πει ότι «αγνοώντας ο άνθρωπος τη Φυσική Νομοτέλεια, δεν μπορεί να προσδιορίσει το μεγαλειώδες φαινόμενο της Ζωής, ούτε σαν τρόπο ύπαρξης, ούτε σαν πορεία προς την εξέλιξη και την ολοκλήρωσή του.». Στην εποχή μας το δύσκολο είναι, να κατέβουμε από το βαγόνι που μεταφέρει τις μάζες. Αν το κάνουμε αυτό, θα θεωρηθούμε γραφικοί, παλιομοδίτες και δεν ξέρω και γω τι άλλο. Όμως για να εστιάσουμε στο χώρο της μουσικής, ας αναρωτηθεί ο καθένας αν το metal ήταν μουσική μάζας (άσχετα πως έχει γίνει πλέον). Ξέρω ότι ως death metal μπάντα μπορεί να χάνουμε points, επειδή δεν μιλάμε για φόνους (αν και το κάναμε όταν γουστάραμε να το κάνουμε), για ζόμπι ή για τον σατανά, αλλά είμαι υπερήφανος που δεν κοροϊδεύουμε κανέναν και αυτό το οποίο σκεφτόμαστε, μελετάμε και θέλουμε να μεταφέρουμε, το κάνουμε χωρίς συμβιβασμούς. Άλλωστε για μένα η λέξη συμβιβασμός είναι εντελώς αντίθετη με αυτό που έχω στο μυαλό μου ως metal μπάντα. Όπως λοιπόν καταλαβαίνεις οι στίχοι μας στην ουσία είναι  μεταφορά ή απόδοση κειμένων του παρελθόντος ,και έχουν να κάνουν με προσωπικές μας αναζητήσεις, σε θέματα που αφορούν, τη ζωή, το θάνατο, την ψυχή και την πορεία του ανθρώπου προς την εξέλιξη του.

Χρειάστηκε να περάσουν επτά ολόκληρα χρόνια για να κυκλοφορήσετε τον διάδοχο του “Non Stop Killing”. Ήταν δική σας επιλογή ή έπαιξαν ρόλο άλλοι παράγοντες;

Βασίλης: Αυτά τα 7 χρόνια που πέρασαν δεν είχαμε σταματήσει ούτε , αλλά πειραματιζόμασταν με διάφορα πράγματα. Μέσα στο κομμάτι αυτό ήταν και μια γενικότερη εσωτερική αναζήτηση όπως σου είπα πιο πριν. Θεωρούσαμε ότι δεν υπήρχε κάτι που θα μπορούσαμε να δώσουμε έτσι όπως εμείς θέλαμε. Δεν γουστάρουμε να κυκλοφορούμε ένα άλμπουμ απλά για να μη χαθεί το όνομα. Άλλωστε δεν υπάρχει όφελος από αυτό. Είμαστε μια μπάντα που θα μιλήσει όταν έχει κάτι να πει.

Μήπως η επιτυχία που είχατε ως μέλη των Thou Art Lord με το “The Regal Pulse Of Lucifer” έπαιξε ρόλο στο timing της ηχογράφησης του “Crypts Of Ancient Wisdom”;

Βασίλης: Αυτό δεν έχει καμία σχέση. Οι Thou Art Lord αποτελούν ένα διαφορετικό κομμάτι, που δεν έχει να κάνει με τους Soulskinner. Άλλωστε είναι εμφανές ότι ακόμα και το υλικό που έγραψα για τους Thou Art Lord,όπως και ο τρόπος που ερμηνεύει τα κομμάτια ο Gothmog δεν έχει σχέση με το ύφος και την ατμόσφαιρα των Soulskinner. Όσον αφορά το timing ήταν καθαρά θέμα χρονικής συγκυρίας.

Το “Crypts Of Ancient Wisdom” συνοδεύεται από ένα φοβερό εξώφυλλο κλασσικής death αισθητικής. Ποιος είναι υπεύθυνος γι’αυτό;

Βασίλης: Το εξώφυλλο το σχεδίασε ο μέγιστος Mark Riddick, και δε μπορούσα να σκεφτώ κάτι που θα ταίριαζε καλύτερα με όλο το άλμπουμ. Ο Mark άκουσε το υλικό , ενθουσιάστηκε, του δώσαμε μια περιγραφή των στίχων και έφτιαξε αυτό που βλέπεις. Από τότε έχουμε γίνει και φίλοι και μιλάμε αρκετά συχνά. Είναι φανατικός με την ελληνική σκηνή και λατρεύει το underground γενικότερα.

Σε σχέση με τη δεκαετία του 90 που η Ελληνική σκηνή έκανε το μπαμ και ακούστηκε και εκτός συνόρων, τι πιστεύετε ότι άλλαξε προς το καλύτερο και τι προς το χειρότερο;

Βασίλης: Έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα ,όπως είναι φυσικό. Σίγουρα οι σημερινές μπάντες έχουν πιο καταρτισμένους μουσικούς, δυνατότητα καλύτερων οργάνων και μηχανημάτων, περισσότερα στούντιο και έχουν και το παρελθόν ως παρακαταθήκη. Πριν από 20-25 χρόνια, εμείς ανακαλύπταμε κάτι καινούργιο το οποίο όμως γεννιόταν εκείνη την στιγμή και δεν ερχόταν από το παρελθόν. Υπήρχε δυσκολία στην επικοινωνία, δεν ξέραμε πως θα πετυχαίναμε αυτό που θέλαμε, ακόμα και σε ένα στούντιο όταν πηγαίναμε και λέγαμε ότι θέλουμε π.χ. ένα metal ήχο στις κιθάρες, ο ηχολήπτης μέχρι το πολύ Scorpions να προσέγγιζε. Καταλαβαίνεις ότι οι συνθήκες ήταν εντελώς διαφορετικές και για μένα δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης. Πάντα κοιτάω τα δεδομένα που έχω και τι μπορώ να πετύχω με αυτά. Το μόνο που βλέπω πάντως να υπάρχει και αυτό είναι αντικειμενικό, είναι ότι υπάρχει μια συνεχής βελτίωση στη σκηνή μας, και αυτό μόνο σε καλό μπορεί να βγει.

Θα περίμενε κανείς ότι με τον αριθμό καλών συγκροτημάτων που διαθέτουμε σαν εγχώρια σκηνή,  θα είχαμε φτάσει σε ένα καλύτερο επίπεδο δημοφιλίας τόσο εντός όσο κι εκτός συνόρων, πράγμα που δεν βλέπω να έχει γίνει στον βαθμό που θα έπρεπε. Τι πιστεύεις ότι έφταιξε; Είναι θέμα Ελληνικής νοοτροπίας;

Βασίλης: Νομίζω ότι είμαστε σε ένα σχετικά καλό επίπεδο δημοφιλίας, αναλογικά με τη χώρα που κατοικούμε. Γεωγραφικά είμαστε μακριά από το κέντρο των εξελίξεων. Για παράδειγμα αν εμείς θέλουμε να κάνουμε ένα mini tour στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη, θα πρέπει να πληρώσουμε ένα πολύ μεγάλο ποσό για ενοικίαση βαν, εξοπλισμό, διαμονές, διατροφές κλπ. Αντίθετα μια Γερμανική ή μια Σουηδική μπάντα το κάνει με μικρότερο κόστος, για μικρότερες αποστάσεις και με περισσότερο budget ,και δε θέλω να συζητήσω καν για την οικονομική κατάσταση στη χώρα μας και τη δυνατότητα μας ως Έλληνες να διαθέσουμε χρήματα για τη μπάντα από το περίσσευμα. Κατά τ’ άλλα πιστεύω ότι γενικότερα δεν υπάρχει πια αυτή η δυσπιστία προς τις ελληνικές μπάντες που υπήρχε στο παρελθόν, και αυτό οφείλεται στο ότι άλλαξε η νοοτροπία του κόσμου γενικά. Αν σου αρέσει μια μπάντα που θα ακούσεις, δε σε ενδιαφέρει αν είναι από την Ινδία ή από τη Σουηδία. Αρκεί να σου αρέσει. Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα. Από κει και πέρα επειδή με ρωτάς τι έφταιξε, για το παρελθόν, έχω να σου πω, ότι η βασική πληγή στην Ελλάδα ήταν η κυριαρχία του σκυλάδικου και της ευρύτερης σκυλάδικης νοοτροπίας σε όλα, και αυτό σηκώνει πολλές ώρες κουβέντας.

Είσαστε πολλά χρόνια στο κουρμπέτι οπότε η άποψή σας έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Ποιες σύγχρονες Ελληνικές μπάντες πιστεύετε ότι έχουν τα προσόντα να ξεχωρίσουν τα επόμενα χρόνια;

Βασίλης: Κλασσικά είναι πολύ δύσκολο να απαντήσω γιατί σίγουρα θα ξεχάσω κάποιους όμως θα σου πω τις πρώτες που μου έρχονται στο μυαλό, μόνο από death/grind : Resurgency, Dream Long Dead, Cerebrum, Abyssus, Terrordrome, Mortal Torment, Alter Self, Dead Congregation, Head Cleaner, Mallediction, Vulnus, Necrovorous, Embrace Of Thorns, Incineration, Progress of Inhumanity, Slavebreed, Mass Infection, Birth Through Gore, Abnormal Inhumane και πολλοί άλλοι που σίγουρα δεν μου έρχονται τώρα με τη μια στο μυαλό. Πάντως αξίζει όποιος γουστάρει τον ακραίο ήχο, να ψάξει τις εγχώριες μπάντες γιατί θα βρει μπαντάρες με υψηλό επίπεδο. Αυτή τη στιγμή πιστεύω ότι τα περισσότερα ελληνικά death metal και grind groups,είναι από τα καλύτερα και πιο δραστήρια παγκοσμίως και είναι κρίμα να μην υπάρχει υποστήριξη εκ των έσω.

Πόσο έχει αλλάξει ο μέσος metal οπαδός τις τελευταίες δεκαετίες

Βασίλης: Νομίζω αρκετά στο βαθμό του ευρύτερου διαφορετικού περιβάλλοντος. Γνωρίζει περισσότερα, ψάχνει λιγότερο, έχει άποψη και υποστηρίζει με πάθος την αγαπημένη του μουσική. Αυτό που δεν υπάρχει είναι η δίψα του να δει την αγαπημένη του μπάντα, γιατί λόγω τεχνολογίας μπορεί να δει 10 live της ίδιας χρονιάς στο youtube και να παραστεί και σε ένα στην πόλη του. Ενώ πριν 20-30 χρόνια, περίμενε χρόνια για να δει από κοντά την αγαπημένη του μπάντα και αν ήταν τυχερός και έπεφτε καμιά βιντεοκασέτα με κανένα μικρό απόσπασμα από live, διοργάνωνε βραδιά προβολής στο σπίτι του, χαχαχα.

Συχνά τώρα τελευταία παρατηρούνται μπάντες που ζητούν από το κοινό τους να βοηθήσει στη χρηματοδότηση ηχογραφήσεων, περιοδείας και άλλων δραστηριοτήτων. Με δεδομένη την ουσιαστική κατάρρευση της μουσικής βιομηχανίας όπως την ξέραμε, πιστεύετε ότι το crowdfunding είναι μια λύση για την επιβίωση μιας μπάντας;

Βασίλης: Για να το κάνουν κάποιοι μάλλον είναι μια λύση. Το θέμα είναι κατά πόσο είναι αποδεκτή ή όχι. Για μένα είναι μαλακία. Πως θα ζητήσω τα λεφτά του άλλου για να κάνω εγώ αυτό που γουστάρω και να έχω έσοδα? Αν δε μπορεί κάποιος να παίζει μουσική, και να έχει και μια άλλη δουλειά πρόβλημα του. Εμείς παίζουμε για προσωπική ευχαρίστηση, για να ικανοποιήσουμε πρώτα απ ‘όλα την ψυχή μας, και δεν ζούμε από τη μουσική. Ζούμε για τη μουσική. Και σε καμία περίπτωση δεν έχουμε σχέση με αυτό που ονομάζεται μουσική βιομηχανία.

Ποια είναι τα άμεσα σχέδια της μπάντας και τι σχεδιάζετε για το μέλλον;

Βασίλης: Αυτή τη στιγμή είμαστε σε στάδιο προπαραγωγής του νέου υλικού. Πιστεύω μέχρι το τέλος του χρόνου να έχουμε ηχογραφήσει το επόμενο άλμπουμ και από κει και πέρα θα δούμε πότε θα κυκλοφορήσει. Επίσης κάποια λίγα και καλά live για τη  νέα σεζόν είναι μέσα στα πλάνα.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας, αν είναι κάτι το οποίο θα θέλατε να πείτε και δεν σας ρώτησα, το βήμα είναι δικό σας.

Βασίλης: Ευχαριστούμε πολύ για τη δυνατότητα που μας έδωσες να μιλήσουμε μέσα από το  Greek Rebels, που είναι από τα πιο παλιά e-zine που θυμάμαι.

Όποιος θέλει να streamάρει το album μπορεί να το κάνει εδώ:

http://xtreemmusic.bandcamp.com/album/crypts-of-ancient-wisdom

Αν τύχει και του περισσεύει κάνα ευρώ και θέλει να το αγοράσει μπορεί να το κάνει εδώ

http://shop.xtreemmusic.com/english.item.index.php?&id=15699

http://www.soulskinner.net/

https://www.facebook.com/Soulskinnerband

Μέλη μπάντας:

Bill Zobolas – Guitars
Gothmog – Vocals
Kostas Savvidis – Drums
Spyros T. – Guitars
Kostas Analytis – Bass (live)

Δισκογραφία

Breeding The Grotesque (2003)
Non Stop Killing (2007)
Crypts Of Ancient Wisdom (2014)

Νίκος Κεφαλίδης

haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X