Συνεντεύξεις

Stormlord

Οι Stormlord βγάζουν το πολύ ωραίο, ενδιαφέρον και νέο τους full length “Hesperia” και είμαι στην ευχάριστη θέση να μιλάω γι’ αυτό και γι’ άλλα πολλά, με τους ευγενέστατους, αναλυτικότατους, ορεξάτους και λαλίστατους Francesco Bucci (μπάσο) και Cristiano Borchi (φωνητικά)!

Γεια σου Cristiano Borchi! Είμαι ο Άγγελος από το Greekrebels.gr. Πως είσαι;

Cristiano Borchi: Γεια σου! Όλα πάνε καλά, το νέο μας άλμπουμ έχει κυκλοφορήσει και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι!

Συγχαρητήρια για το νέο σας άλμπουμ, “Hesperia”! Πες μας μερικά λόγια γι’ αυτό… Πως ξεκίνησε η όλη φάση;

Francesco Bucci: Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ! Το “Hesperia” είναι το πρώτο concept άλμπουμ της καριέρας μας. Άσε με να σου πω ότι το να δουλέψω πάνω σε έναν concept δίσκο ήταν ένα όνειρο για μένα, το οποίο είχα εδώ και πολύ καιρό, άσχετα με το ότι το πόσο της δουλειάς που έπρεπε να καταβάλω, το κατέληξε σε εφιάλτη! (απλά αστειεύομαι!) Ήξερα ότι θα ήταν μια δύσκολη δουλειά από την αρχή και γι’ αυτό περίμενα τόσα χρόνια για ν’ αποκτήσω μεγαλύτερη εμπειρία σαν στιχουργός – έναν ρόλο που διατηρώ από το ντεμπούτο μας άλμπουμ “Supreme Art Of War”, ενώ όλη η υπόλοιπη μπάντα, ειδικά ο κιθαρίστας Gianpaolo Caprino, ο οποίος γράφει και την περισσότερη μουσική, βελτιωνόταν σε μουσικό επίπεδο. Όταν νιώσαμε ότι ήρθε η κατάλληλη στιγμή είχα δυο ιδέες μέσα στο μυαλό μου: 1) Ήθελα αυτή η δουλειά να εμπνευστεί από την Λατινο-Ευρωπαϊκή μας κουλτούρα, όπως κι έγινε με τους δυο προηγούμενους δίσκους μας και 2) Δεν ήθελα να γράψω μια παραδοσιακή ιστορία που απλά θ’ ακολουθούσα τα χνάρια ενός απλού ποιήματος π.χ. Αντίθετα, χειρίστηκα το κύριο κορμό του θέματος από μια άλλη γωνιά, παίρνοντας έμπνευση από διάφορα γεγονότα που περιγράφονται στο “Αινειάδας”, έτσι ώστε ν’ αναπτύξω τα εκάστοτε θέματα. Μ’ αρέσει η ιδέα ότι ένας ακροατής μπορεί να ανακαλύψει την παράδοση και τους θρύλους της χώρας μου κι ακόμα και τις σκέψεις μου, εφόσον ακούει την μουσική των Stormlord. Επιστρέφοντας στο concept του “Hesperia”, βρήκα το σωστό θέμα για το “Αινειάδας”, το επικό ποίημα που γράφτηκε από τον αρχαίο Ρωμαίο ποιητή Βιργίλιος (Publius Vergilius Maro) μεταξύ του 29 και του 19 Π.Χ. Τώρα, ο Βιργίλιος έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους σημαντικότερους χαρακτήρες της κουλτούρας μας και της δουλειάς του, ειδικά στην “Αινειάδα”, ειδικά στην κλασσική μα παράδοση και μαζί με τα “Ιλιάδα” και “Οδύσσεια”, γραμμένα από τον Έλληνα ποιητή Όμηρο. Πέρασα χρόνια μελετώντας την ποίηση του Βιργιλίου κι από τότε που ήμουν ακόμα στο Γυμνάσιο και ήθελα να επιστρέψω στην “Αινειάδα” από μια διαφορετική προσέγγιση και ν’ ανακαλύψω πολλές διαφορετικές πτυχές, που – πίσω στο παρελθόν – ήμουν πολύ νέος για να εκτιμήσω. Οι στίχοι είναι γραμμένοι στ’ Αγγλικά, στα Ιταλικά και τα Λατινικά κι αναλύουν τον χαρακτήρα του Αινείας και τη σχέση του με την θέληση και τη μοίρα, μέσα από την ανθρώπινη πτυχή του (ο Αινείας ήταν γιος του θνητού Αγχίση και της θεάς Αφροδίτης), με τον παραδοσιακό και με τον μοντέρνο τρόπο αντίληψης. Όλη η ιστορία μπορεί να εξηγηθεί με το σκεπτικό του τι παθαίνει ο Αινείας όταν σκέφτεται διάφορα επεισόδια της ζωής του, σε συνάρτηση με τον θρήνο, την αγάπη, την θέληση για εκδίκηση, τις αιρέσεις των πρόγονων του και την μελλοντική ελπίδα των γενεών. Με συγκίνησε η φιγούρα του Αινεία γιατί είναι ένας μοντέρνος ήρωας. Δεν είναι βλάκας όπως ο Αχιλλέας και δεν είναι ο άντρας που έχει έτοιμες όλες τις απαντήσεις για κάθε ερώτηση. Οι θεοί του έδωσαν ένα βαρύ φορτίο και το σηκώνει μ’ αίμα, δάκρυα κι ιδρώτα. Είναι αυτό που είμαστε: άνθρωποι. Αμφιβάλλουμε, φοβόμαστε, πρέπει να κάνουμε επιλογές οι οποίες δεν είναι πάντα δική μας ευθύνη του ν’ αποφασίσουμε ποια είναι η σωστή, αλλά κάποιες φορές, μπορούμε να είμαστε περισσότερο ηρωικοί κι ευφάνταστοι, σαν χαρακτήρες. Μπορείς να διαβάσεις αυτούς τους στίχους μ’ έναν πιο παραδοσιακό τρόπο σε σχέση με το ποίημα του Αινεία, ή μπορείς να ψάξεις βαθύτερα σχετικά με την μοντέρνα ζωή που όλοι κάνουμε. Το όλο concept μπορεί να διαβαστεί σε διαφορετικά επίπεδα. Νομίζω ότι το μήνυμα πίσω από το “Hesperia” είναι η αντίθεση που συνήθως καλύπτεται από τις περισσότερες ακραίες μπάντες. Εννοώ ότι το Heavy Metal είναι μια μουσική αντίδρασης / επιθετικότητας και συχνά έχει να κάνει με καταστροφικές σκέψεις (και τις περισσότερες φορές το λατρεύουμε!). Αλλά τώρα, όλος ο κόσμος βρίσκεται σε μια τόσο δύσκολη θέση και ειλικρινά πιστεύω ότι δεν είναι οι εποχές για συμπεριφορές τύπου «δεν δίνω δεκάρα». Αν θέλουμε όλοι να προχωρήσουμε μπροστά και ν’ αλλάξουμε την κατάσταση, θα πρέπει να κάνουμε κάτι και να δουλέψουμε σκληρά, παρά να είμαστε απαθείς. Πιστεύω τώρα ότι ο άνθρωπος που θα έχει το κουράγιο να κυνηγήσει τις προσωπικές τους ιδέες και ιδανικά – ενώ έχει δεχθεί και ξεπεράσει τις προσωπικές του δυσκολίες – είναι ένα πρωτότυπο ενός ήρωα. Η επιθυμία μας είναι να γεφυρωθούμε το παρόν με το παρελθόν και γι’ αυτό ανοίγουμε με το κομμάτι “Aeneas”. Δεν είναι τίποτα άλλο από στίχους που πάρθηκαν από το ποίημα “Αινείας”; Στίχοι που τραγουδήθηκαν στα Λατινικά και με την γνήσια μετρική (δακτυλική εξάμετρο), ένα πείραμα που δεν έχει δοκιμαστεί ξανά στην Heavy Metal μουσική και κάτι για το οποίο συνεργαστήκαμε με μερικούς επαγγελματίες καθηγητές Λατινικών.

Που ηχογραφήσατε το άλμπουμ; Είστε ικανοποιημένοι με τα’ αποτέλεσμα;

Francesco Bucci: Εννοείται ότι είμαστε ενθουσιασμένοι με τ’ αποτέλεσμα κι ελπίζουμε να είστε κι εσείς. Όπως συνήθως, δουλέψαμε με τον Ιταλό παραγωγό Giuseppe Orlando, τον ιδιοκτήτη των The Outer Sounds Studios, ενώ για το mastering επιλέξαμε πάλι τον Mika Jussila των Finnvox Studios. Η συνεργασία μας με τον Giuseppe Orlando, ξεκινά από το 2000 και το EP “The Curse Of Medusa”, οπότε μπορείτε να καταλάβετε το πόσο άνετοι είμαστε με την συνεργασία μας, με έναν άνθρωπο που πλέον θεωρούμε ως μέλος της μπάντας. Βασικά, αυτή τη φορά ήμασταν περισσότερο σίγουροι με όλο αυτόν τον τεχνολογικό εξοπλισμό και χάρη στο νέο μας κιθαρίστα, τον Andrea, ο οποίος είναι επίσης ένας πολύ καλός τεχνικός ήχου και κάναμε μια ολοκληρωμένη προ-παραγωγή στα προσωπικά μας στούντιο, πριν μπούμε στο στούντιο του Giuseppe. Αυτή η κατάσταση μας επέτρεψε να τσεκάρουμε κάθε λεπτομέρεια και κανονισμούς τους οποίους έπρεπε να κάνουμε για να έχουμε full έλεγχο της ηχογράφησης. Μιλώντας για τον ήχο του “Hesperia”, να πω ότι είχαμε μια πολύ συγκεκριμένη ιδέα για το πώς θέλουμε αυτό ν’ ακούγεται: θέλαμε ο δίσκος ν’ ακούγεται περισσότερο «φυσικός» σε σχέση μ’ άλλες παραγωγές. Αν ακούσετε κάποια ακραία Metal CD’s, θα καταλάβετε ότι τα περισσότερα από αυτά ακούγονται με τον ίδιο τρόπο, με υπέρ-συμπιεσμένες κιθάρες, τίγκα τριγκαρισμένα drums και ένα είδος «άψυχης τελειότητας». Ο στόχος μας ήταν να διατηρήσουμε το εξαιρετικό επίπεδο της μοντέρνας Metal παραγωγής (επειδή αγαπάμε την καλή ποιότητα του ήχου), χωρίς όμως ν’ αφήσουμε το παίξιμο μας να χάσει την «ψυχή» του. Προσπαθήσαμε να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούσαμε το κάθε κομμάτι, έτσι ώστε να μην έχουμε πολλά για διόρθωμα και να δημιουργήσουμε έναν «αληθινό» κι «οργανικό» ήχο, τον οποίο μπορείς ν’ ακούσεις ειδικά σε κιθάρες και τύμπανα. Ο τρόπος που παίξαμε στο “Hesperia”, είναι και ο τρόπος που παίζουμε σε ένα ζωντανό show.

Τι είπε ο κόσμος για την κυκλοφορία του;

Francesco Bucci: Οι αντιδράσεις του κοινού σχετικά με τη νέα μας κυκλοφορία, ήταν καταπληκτικές! Οι περισσότερες κριτικές είναι παραπάνω από ενθουσιώδεις και πολλοί γράφουν στην σελίδα μας στο Facebook για να μας πουν πόσο πολύ τους άρεσε η νέα μας δουλειά. Κάτι που μας κάνει να νιώθουμε τόσο καλά… Πριν το ξεκίνημα για το γράψιμο του “Hesperia”, νιώσαμε «θετική πίεση», γιατί οι αντιδράσεις για το προηγούμενο μας άλμπουμ “Mare Nostrum”, ήταν οι καλύτερες μέσα στην καριέρα μας και πολλοί ήταν εκείνοι που έγραφαν πόσο ανυπόμονα περίμεναν το νέο μας υλικό. Φυσικά κι ο κύριος στόχος μας ήταν να μην τους απογοητεύσουμε και να γράψουμε έναν δίσκο – αν όχι καλύτερο – τουλάχιστον ισάξιο του “Mare Nostrum”. Ακούω πολλές μπάντες να ισχυρίζονται ότι παίζουν μόνο για τον εαυτό τους, αλλά νομίζω ότι αυτά είναι αηδίες! Μουσική είναι μια έκφραση των εξωτερικών συναισθημάτων των καλλιτεχνών – καμία αμφιβολία σ’ αυτό – αλλά αν δεν θες ο κόσμος ν’ ακούει το υλικό σου, απλά δεν το κυκλοφορείς σε CD’s. Μιλώντας για τον εαυτό μου, βρίσκω το feedback απ’ τους ανθρώπους πολύ αναζωογονητικό και νομίζω ότι αυτή είναι η δυνατή μας σχέση με τους ακροατές μας. Το ότι δηλαδή μας ενθαρρύνουν κατά πολύ στην σελίδα μας στο Facebook και μας βοηθούν στο να δούμε την μουσική μας από μια άλλη οπτική γωνία, δίνοντας μας την ευκαιρία να βελτιώσουμε το στυλ μας.

Θα θέλατε ν’ αλλάξετε κάτι πλέον, στο όλο αποτέλεσμα;

Cristiano Borchi: Βασικά, όχι. Δουλέψαμε όλοι και πολύ σκληρά για το άλμπουμ και για πολύ καιρό και νομίζω ότι εκφράζει το τι είχαμε στο μυαλό μας όταν μπαίναμε στο στούντιο. Γενικά πάντως είμαι πολύ αυστηρός με την μουσική και τους εαυτούς μας και πάντα θα βρίσκω κάτι που θα μπορούσα ν’ αλλάξω. Το μόνο πράγμα από το παρελθόν που αγαπώ 100%, είναι το “Mare Nostrum”. Δεν θ’ άλλαζα τίποτα σε αυτό. Θα δούμε λοιπόν, αν το ίδιο θα γίνει και με αυτό το άλμπουμ.

Άκουσα πολλά και διαφορετικά είδη από όλο το φάσμα του Heavy Metal μέσα στον δίσκο σας. Μίλησε μας γι’ αυτό.

Francesco BucciΑπό το πρώτο μας άλμπουμ, κάθε φορά μας ρωτούσαν σχετικά με το τι ταμπέλα θα βάζαμε στην μουσική μας κι απαντούσαμε ότι οι Stormlord παίζουν “Extreme Epic Metal”, γιατί αυτές οι τρεις λέξεις εξηγούν το τι πραγματικά είναι οι Stormlord: μια ακραία Μetal μπάντα, με ακραία φωνητικά, δυνατό drummer, μια δυνατή κλίση προς τους επικούς και Μεσογειακούς ήχους και τη θέληση να προχωρήσουμε στο δικό μας μονοπάτι. Αυτό που μ’ αρέσει περισσότερο στην ακραία Μetal προσέγγιση, είναι ότι έχουμε απόλυτη ελευθερία όταν πρόκειται να γράψουμε κομμάτια: μπορείς να κανείς τα πάντα στο είδος γιατί απλά δεν υπάρχουν όρια. Απλά κοιτάξτε πόσο διαφορετικές είναι οι παρακάτω μπάντες και ο ήχος τους: Ophtalamia, Darkthrone, Wolves In A Throne Room, Summoning, Emperor, Isengard, Deathspell Omega, Abruptum. Η καθεμία από αυτές έχει την δική της προσέγγιση και δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο, από την ίδια τη μουσική! Από την άλλη μεριά, οι oriental κι οι ethnic επιρροές, δεν είναι νέες στη μουσική μας. Είναι μέρος μας από το 1999 και το ντεμπούτο μας, “Supreme Art Of War” και μπορείς να βρεις κάποια παραδείγματα σε κομμάτια όπως τα “The Burning Hope” από το “At The Gates Of Utopia”, ή το “Legacy of The Snake” από το “Mare Nostrum” άλμπουμ. Κατά τη διάρκεια της καριέρας μας, γράφουμε τραγούδια ετσι ώστε να μπορούμε να δείξουμε στον ακροατή μας την κατάσταση που εκάστοτε ζούμε. Να γιατί λοιπόν δεν μιλάμε για Vikings και Βόρειες καταστάσεις, αλλά προτιμούμε ν’ ασχολούμαστε με ήχους και θέματα που έχουν σχέση με την Μεσογειακή κουλτούρα. Η Μεσογειακή και η oriental σκηνή, είναι βαθιά μεσ’ τις παραδόσεις μας γιατί είμαστε από μια χώρα η οποία έχει επιρροές από Αραβία και την ζώνη της Maghreb γενικότερα και ακόμα και στην Ινδία, ένεκα των εμπορικών γραμμών που υπήρχαν στο παρελθόν, ανάμεσα στις χώρες μας. Εν τω μεταξύ, δεν θέλουμε ν’ ακουστούμε πολύ Folk, γιατί γουστάρουμε να βλέπουμε headbanging στα shows μας: γι’ αυτό αναπτύσσουμε μια μοντέρνοι προσέγγιση, με τεράστιες κιθάρες, δυνατά τύμπανα και μαγευτικά πλήκτρα.

Είναι εύκολο για μια μπάντα με τόσα μέλη, το να συνεργάζονται και γενικά να τα πηγαίνουν καλά μεταξύ τους;

Francesco Bucci: Δεν είναι εύκολο, αλλά βελτιώνουμε την συνεργασία μας κάθε φορά που περνάει. Αυτή τη στιγμή, δουλεύουμε έτσι: ο Gianpaolo (κιθάρα) γράφει την περισσότερη μουσική – σε πλήκτρα και κιθάρα – περισσότερο κι απ’ ό,τι δούλευε μαζί μου στις αρχικές ρυθμίσεις, έτσι ώστε να βρούμε εμπνεύσεις για να βελτιώσουμε την μουσική μας και να χτίσουμε μια τέτοια δομή στο κάθε κομμάτι και να ηχογραφούμε άμεσα στο κάθε πρώιμο demο, στον υπολογιστή. Όταν έχουμε αυτή την πρώιμη έκδοση, την μοιραζόμαστε με τους υπόλοιπους κι αρχίζουμε να δουλεύουμε όλοι μαζί για την κύρια δομή του, στο προβάδικο. Ο καθένας από εμάς δίνει την άποψη του και προσπαθούμε να ρυθμίσουμε, όχι μόνο τα μέρη μας, αλλά και ν’ ανταλλάξουμε απόψεις μεταξύ μας. Μπορεί ας πούμε, ο Gianpaolo να μου δώσει κάποια συμβουλή για το μπάσο κι εγώ να πω τη γνώμη μου για τα φωνητικά κλπ. Στο τελικό στάδιο, οι Gianpaolo και Andrea (Angelini – κιθάρα) δουλεύουν στις τελευταίες ρυθμίσεις στην κιθάρα, οι Gianpaolo και Riccardo (Studer – πλήκτρα) δουλεύουν στα ορχηστικά μέρη κι εγώ μαζί με τον Cristian, δουλεύουμε στα φωνητικά. Εν τω μεταξύ, εγώ γράφω κι όλους τους στίχους.

Πείτε μας τι σας ενέπνευσε για την δημιουργία του άλμπουμ, καθώς και το όσο διήρκεσαν οι ηχογραφήσεις.

Francesco Bucci: Λοιπόν, η όλη δουλειά φροντίδας του πρώτου μας concept δίσκου, ήταν αρκετά προκλητική και μας έδωσε έμπνευση, όχι μόνο για τους στίχους, αλλά και για την μουσική μας. Υπήρχε ένα είδος «κυκλικής έμπνευσης», μεταξύ εμού και του Gianpaolo. Του μιλούσα σχετικά με τ’ αντικείμενο, δίνοντας του έμπνευση για τη νέα μουσική και η νέα του μουσική μου έδωσε έμπνευση για τους στίχους μου.

Ποια είναι τα έξτρα όργανα που χρησιμοποιήσατε για την δημιουργία του “Hesperia”; Ακούω αρκετά παραδοσιακά στοιχεία…

Francesco Bucci: Από την αρχή των ηχογραφήσεων, υπήρχε η ιδέα του να συμπεριλάβουμε μερικά ethnic και παραδοσιακά όργανα στο νέο μας άλμπουμ, έτσι ώστε να συνεργαστούμε με παλιούς φίλους. Είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με μερικούς φοβερούς μουσικούς, όπως τον Simone D’Andrea, στα ethnic όργανα των darbouka, doholla, udu τύμπανα και saz, τον Mirko Palanchini στο mandola, την Daniele Melis στο benas (ένα αρχαίο μουσικό όργανο από την Σαρδηνία), μαζί με τους φίλους μας Elisabetta Marchetti από τους Riti Occulti και τον G/Ab Svenym Volgar dei Xacrestani από τους Deviate Damaen. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους ταλαντούχους μουσικούς μ τους οποίους συνεργαστήκαμε για το “Hesperia” γιατί όχι μόνο είχαν μια φοβερή απόδοση στο παίξιμο τους, αλλά μας βοήθησαν στο να φτιάξουμε τον ήχο του νέου μας δίσκου, ρυθμίζοντας τα κομμάτια που έπρεπε να παίξουν στο cd και με το πάθος που έβαλαν στην προσπάθεια τους.

Ποιος είναι ο υπεύθυνος για τους στίχους και την μουσική;

Francesco Bucci: Όπως σου είπα και πριν, το γράψιμο των κομματιών είναι κυρίως δουλειά του Gianpaolo, μαζί και με λίγη βοήθεια κι από μένα, γιατί εγώ γράφω τους στίχους. Μην ξεχνάς ότι όλη η μπάντα συμμετέχει στα πάντα και το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτι που την αφορά στο σύνολο.

Μίλησε μας σχετικά με την δημιουργία του artwork!

Francesco Bucci: Το εξώφυλλο και το booklet artwork έχουν σχέση με την όλη θεματολογία του δίσκου και δημιουργήθηκε, σύμφωνα με τις ιδέες μας, από τον Ούγγρο illustrator Gyula Havancsák, γνωστό κι από τη δουλειά του με Destruction, Stratovarius, Grave Digger, Tyr, Annihilator και πολλούς άλλους, ο ίδιος που έκανε και το εξώφυλλο του “Mare Nostrum”. Η ζωγραφιά δείχνει τον στόλο του Αινεία να πλησιάζει τις ακτές του Latium; Από την μια, αυτή είναι μια εικόνα που δείχνει τη δόξα, γιατί το ταξίδι για την “Hesperia” τελείωσε και η μοίρα της Ρώμης συμβολίζεται από τον αετό, κάτι που είναι γραφτό. Από την άλλη, το μέλλον είναι άγνωστο και γεμάτο από σκοτεινά σύννεφα, όπως ο θυελλώδης ορίζοντας που βλέπετε στο background. Η μοίρα της Αυτοκρατορίας στηρίζεται στους ανθρώπους που ηγούνται από τον Αινεία κι από την θέληση τους. Έτσι είναι και οι ζωές μας, πάντα χορεύουν στην κόψη του ξυραφιού, μεταξύ τύχης και δυστυχίας.

Είστε ευχαριστημένοι σχετικά με την συνεργασία σας με την Trollzorn Records;

Cristiano Borchi: Είμαστε ευτυχείς που δουλεύουμε με την TrollZorn. Έχουν υψηλά κίνητρα και μας πάρουν πολύ καλή συνεργασία. Δουλέψαμε καλά μαζί έως τώρα και είμαι σίγουρος ότι η συνεργασία μας θα συνεχίσει στο μέλλον.

Είναι οι Stormlord μια live μπάντα; Έχετε σχέδια για ζωντανές εμφανίσεις;

Cristiano Borchi: Οι Stormlord ΕΙΝΑΙ μια live μπάντα! Μας αρέσει να φροντίζουμε μανιακά τα άλμπουμ μας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε κυρίως μια live μπάντα. Τώρα παίζουμε στην Ιταλία κι έχουμε ήδη κανονίσει κάποια shows και φεστιβάλ στην Ελβετία και στην Γερμανία, μέσα στο 2014. Θα έρθουν κι άλλα!

Πότε θα μας έρθετε για live στην Ελλάδα;

Cristiano Borchi: Ελπίζουμε σύντομα!

Κλείστε, στέλνοντας ένα μήνυμα στους Έλληνες blacksters…

Francesco Bucci: Ελπίζω ότι ακούγοντας το νέο μας άλμπουμ “Hesperia”, το μυαλό σας θα μπορέσει να σαλπάρει για τις θάλασσες που ο Αινεία και το πλήρωμα του συνάντησαν στην όπερα, μέσω του Βιργιλίου. Είμαστε αδέλφια της Μεσογείου, η προϊστορίας μας και οι θρύλοι μας είναι κοινοί σαν ένα, σαν το παρόν μας. Θα συνεχίσουμε δυνατά και δεν θα ξεχάσουμε ποτέ ότι ερχόμαστε από τον ίδιο σπόρο. Τα λέμε σύντομα, “ONWARD TO GLORY!”

Άγγελος “Kilmistered”

www.youtube.com/user/STORMLORD

www.facebook.com/stormlordband

www.stormlord.net

www.twitter.com/stormlordband

Μέλη Μπάντας:

Cristiano Borchi – Φωνητικά

Francesco Bucci – Μπάσο

David Folchitto – Τύμπανα

Gianpaolo Caprino – Κιθάρα, καθαρά φωνητικά

Andrea Angelini – Κιθάρα

Riccardo Studer – Πλήκτρα

Δισκογραφία:

1997 – Under the Sign of the Sword [EP]

1998 – Where My Spirit Forever Shall Be [EP]

1999 – Supreme Art of War

2001 – The Curse of Medusa [EP]

2001 – At the Gates of Utopia

2004 – The Gorgon Cult

2008 – Mare Nostrum

2013 – Hesperia

 

haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X