Συνεντεύξεις

Thelemite

Οι Thelemite είναι μια νέα μπάντα από τον Κορυδαλλό του Πειραιά η οποία πριν από μερικούς μήνες κυκλοφόρησε τον ντεμπούτο δίσκο της με τίτλο “Slave To Desire”, μέσω της Steel Gallery Records. Βρεθήκαμε λοιπόν στα Manosound Studios όπου μας φιλοξένησε ο Γιάννης Μανόπουλος, κιθαρίστας/τραγουδιστής του σχήματος. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τι ειπώθηκε…

Καλησπέρα Γιάννη καλώς όρισες και εσύ και οι Thelemite στο Greekrebels.

Καλησπέρα παιδιά, καλησπέρα στους αναγνώστες του Greekrebels.

Καταρχήν θα ήθελα να μας πεις λίγα πράγματα για τους Thelemite για όσους τυχόν δεν σας γνωρίζουν.

Οι Thelemite είναι μια ελληνική heavy metal μπάντα οι οποίοι δημιουργήθηκαν το Φθινόπωρο του 2010. Είχα κάποιες συνθέσεις που ήθελα να βγάλω προς τα έξω και να τις παρουσιάσω live και έτσι με τη βοήθεια του Νίκου Μιχαλακάκου στο μπάσο (γνωστού από Spitfire, Rage N’ Heart, Dark Nightmare και βάλε) και του φίλου μου του Τάσου Κολλιού στα drums δημιουργήθηκε το συγκρότημα με αρχικό όνομα Final Dynasty. Θέλαμε κάτι μονολεκτικό και λέξη που να μην την έχει χρησιμοποιήσει ποτέ κανένας, καταλήξαμε στο Thelemite και ξεκινήσαμε με σκοπό μια σοβαρή πορεία στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας. Το Φεβρουάριο του 2013 κυκλοφορήσαμε τον πρώτο μας δίσκο με τίτλο “Slave To Desire” μέσω της Steel Gallery Records.

Όπως προείπες πριν ένα χρόνο τέτοια εποχή κυκλοφόρησε ο πρώτος σας δίσκος “Slave To Desire”. Θα ήθελες να μας πεις ποιο ήταν το feedback που λάβατε εσείς για το δίσκο τόσο από τον κόσμο όσο και από τον μουσικό τύπο, περιοδικά και webzines;

Γενικά ο δίσκος άρεσε. Από όλες τις κριτικές που έχουμε διαβάσει και ακούσει οι πιο πολλές συμφωνούν ότι οι συνθέσεις είναι το πιο δυνατό χαρτί του δίσκου. Οι πιο επιεικείς κριτικές τον λάτρεψαν το δίσκο, οι πιο αυστηρές είπαν πράγματα που στην τελική μας βοήθησαν να διαμορφώσουμε άποψη στο πως θα  είναι καλύτερος ο επόμενος δίσκος. Από όλες πήραμε στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στο επόμενο να κάνουμε καλύτερα κάποια πράγματα όπως για παράδειγμα στον τομέα του συνολικού ήχου του album και στα φωνητικά.

Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο τώρα που ακούς εσύ το δίσκο χαλαρά σαν ακροατής, πόσο ικανοποιημένος είσαι από το τελικό αποτέλεσμα; Υπάρχουν πράγματα που θα άλλαζες και θα έκανες διαφορετικά τόσο όσον αφορά τις συνθέσεις όσο και τον ήχο του album γενικότερα;

Πρώτα από όλα το πράγμα που με ικανοποιεί περισσότερο με το album είναι που επιτέλους κυκλοφόρησε. Επιτέλους βρήκα ένα τρόπο να φτιάξω συγκρότημα, γιατί μέχρι τότε πορευόμουν μόνος με demάκια στο Metal Hammer και τέτοια, λοιπόν το μεγάλο βήμα ήταν αυτό, η κυκλοφορία του δίσκου. Καταφέραμε κάναμε ένα δίσκο, είδαμε πως είναι να κάνεις ένα δίσκο, πως ακούγεσαι σε ένα δίσκο και πως κινείσαι όταν έχεις ένα δίσκο. Από εκεί και πέρα ακούγοντας το μετά από ένα χρόνο με πιο ξεκάθαρο μυαλό σαν ακροατής κι εγώ αυτό που ακούω, αν δεν ήμουν εγώ στο συγκρότημα, θα έλεγα είναι ένα ελπιδοφόρο συγκρότημα που έκανε ένα δίσκο, όπως συνήθως ακούγονται οι πρώτοι δίσκοι, με τα υπέρ και τα κατά του. Το υπέρ είναι ότι έχει κάποιες ενδιαφέρουσες συνθέσεις, οι οποίες στο συγκεκριμένο χώρο είναι πολύ δύσκολο να ακουστούν πρωτότυπες, αλλά πάντως κινούνται σε πολύ ενδιαφέρον επίπεδο και ακούγονται ευχάριστα, οι κιθάρες είναι καλά παιγμένες αλλά ενδέχεται βελτιώσεων τόσο στον τομέα των φωνητικών όσο και στον τομέα της παραγωγής.

Διφορούμενα επίσης Γιάννη ήταν και τα σχόλια για τη διάρκεια του album, κάποιοι το χαρακτήρισαν πολύ μεγάλο και κουραστικό κάποιο άλλοι χορταστικότατο….

Η αλήθεια είναι ότι το θέλαμε πιο μικρό και περιεκτικό αλλά η άποψη της εταιρείας ήταν πως έπρεπε να προσθέσουμε υλικό και να αυξήσουμε τη διάρκειά του. Αλλά πιστεύω ότι τελικά αυτό λειτούργησε υπέρ μας γιατί προσθέσαμε κομμάτια που σήμερα θεωρούνται από τα δυνατά χαρτιά του album.

Επίσης κάποια “χαριτωμένα” σχόλια έγιναν και για το σύμβολο στο εξώφυλλο του “Slaves To Desire” από Εβραϊσμό και Μασονία μέχρι ότι χαζομάρα του ερχόταν του καθενός… Μάλλον κάποιοι δεν έπιασαν το όλο concept. Το σχόλιο σου;

Δεν περίμενα ποτέ ότι εν έτη 2013 θα υπάρχουν κάποιοι που θα δουν μια πεντάλφα, ή ένα αστέρι του Δαυίδ παραποιημένο, ή ένα σύμβολο του Crowley ή ιερογλυφικά ή οτιδήποτε σε ένα heavy metal εξώφυλλο και θα σε κατηγορήσουν για σατανισμό ή μασωνία, ή κρυφοπουστία ή οτιδήποτε. Το Thelemite είναι ένα όνομα που έχουμε πάρει από τον Aleister Crowley και τι πιο φυσιολογικό ένα heavy metal συγκρότημα να αναζητήσει μυστικιστική dark θεματολογία. Ταιριάζει απόλυτα με την αισθητική μας με τον ήχο μας και τους στίχους μας. Ψάχνοντας διάφορα πάνω στη θεματολογία του Aleister Crowley στο internet (εμνευσμένος από τον Ozzy), ο καθένας μπορεί να βρει στο internet ποιος ήταν ο Crowley, τι είναι το Θέλημα κτλ, βρήκα αυτό το σύμβολο, την εξάλφα με τη λέξη ΘΕΛΗΜΑ επάνω. Μου έκατσε ωραία στο μάτι και αφού το συνδύασα με το artwork μου φάνηκε σαν εξώφυλλο μαγείας και αυτό ήθελα. Ήθελα το CD μου να το βλέπει κάποιος, να έχει πολύ ξεκάθαρη μορφή, να μην είναι φορτωμένο να είναι μινιμαλιστικό και να φαίνεται σαν βιβλίο μαγείας. Αυτή είναι η ιστορία.

Υπάρχουν αλλαγές στη σύνθεση της μπάντας σε σχέση με αυτή του album;

Ναι, το συγκρότημα σήμερα έχει πιο εξελιγμένη μορφή, στα drums έχουμε τον Λευτέρη Καφετζή (Aurora, Nostos, Remember Lizzy κτλ) και τον Γιάννη Μπρίτσα από τους Crimson Fire, ο οποίος άφησε για λίγο το ρόλο του lead τραγουδιστή για να μας βοηθήσει στα πλήκτρα και τα δεύτερα φωνητικά. Με το Γιάννη είμαστε φίλοι οπότε δεν δυσκολευτήκαμε να συνεργαστούμε και στους Thelemite. Στο κάτω κάτω μας αρέσουν αυτές οι εναλλαγές ρόλων για παράδειγμα εγώ στο ένα συγκρότημα είμαι δεύτερος κιθαρίστας στους Thelemite frontman και αντίστροφα ο Γιάννης frontman στους Crimson Fire πλήκτρα στους Τhelemite. Η σύνθεση σήμερα μου φαίνεται πιο ενιαία και πιο κατάλληλη να το πω έτσι, όλα τα παιδιά είναι γνώστες του καλού κλασσικού heavy metal και νομίζω ότι αυτό περνάει και στον κόσμο, η ομοιογένεια που έχουμε αυτή τη στιγμή. Δυσκολίες υπάρχουν, προσπαθούμε να συνδυάσουμε τα προγράμματά μας γιατί όλοι έχουμε υποχρεώσεις σε διαφορετικά συγκροτήματα, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο.

Ωραία πάμε τώρα στα καινούρια πράγματα που ετοιμάζουν οι Thelemite…

Αυτή τη στιγμή ηχογραφούμε το καινούριο album. Έχουμε προχωρήσει πάρα πολύ, δηλαδή έχει γίνει η δομή, έχουν ηχογραφηθεί αρκετοί οδηγοί για τα κομμάτια και έχουμε φτάσει στο στάδιο της προ-παραγωγής και μένει κάθε μέλος να συμπληρώσει τις δικές του πινελιές.

Έχετε καταλήξει σε τίτλο του album και σε τίτλους τραγουδιών; Θα είναι και αυτό τόσο μεγάλο όσο το “Slave To Desire”;

To album έχει working title “Out Of Control” και κατά 99% αυτός θα είναι και ο τίτλος του. Είναι ένας τίτλος που αντικατοπτρίζει πολύ ενέργεια που απελευθερώνεται, με τον τίτλο “Εκτός ελέγχου” το μυαλό εξιτάρεται και θέλουμε ο καθένας που θα ακούσει τον δίσκο να βγει εκτός ελέγχου. Η διάρκεια του αυτή τη φορά θα είναι πιο αυστηρή. Θα περιλαμβάνει εννέα κομμάτια, ούτε ένα δε θα προστεθεί, τίποτα, κοιτάμε να μηδενίσουμε τα intro, outro κτλ και μάλλον δεν θα υπάρχει και μπαλάντα στο δίσκο, θα είναι “καρφί” mid tempo έως up-tempo συνθέσεις. Μερικοί τίτλοι τραγουδιών είναι: “Cradle Of The Sky”, “Out Of Control”, “When I’m Gone”, “Who Do You Love”, “Stand By For An Angel” και “God Of Light”.

Εν μέρη πρόλαβες και την επόμενη ερώτηση μου… Ποιες είναι οι διαφορές του νέου δίσκου σε σχέση με το “Slave To Desire” τόσο μουσικά και στιχουργικά όσο και όσον αφορά τη γενική ατμόσφαιρα του δίσκου;

Στιχουργικά όσον αφορά το νέο δίσκο όταν ήταν σε πρωτόλεια φάση στο μυαλό μου είχα σκοπό να είναι πιο straight και του δρόμου η θεματολογία αλλά μοιραία και λόγω των επιρροών μου έχουν βγει και πιο Christian metal στίχοι και ποιο θεολογικού περιεχομένου οπότε θα υπάρχουν και αυτά τα στοιχεία τα θεολογικά όπως και στον πρώτο δίσκο. Θεμελιώδης διαφορά όπως προείπα θα είναι η διάρκεια, θα έχουμε ένα πιο συμπαγές και σύντομο δίσκο με την έννοια της κανονικής διάρκειας, δεν θα είναι τόσο “large” να κρατάει μια ώρα, γιατί ήδη δώσαμε στον κόσμο πολύ υλικό με το “Slave To Desire” που ενδεχομένως να μην έχει προλάβει να το αφομοιώσει σε όλη του την έκταση.Ο ήχος ελπίζω πως θα είναι πιο άμεσος και δυνατός, ο προηγούμενος δίσκος είχε πιο ατμοσφαιρικά περάσματα ενώ στον καινούριο τα χορωδιακά μέρη θα είναι πιο πίσω και θα δίνεται έμφαση στο δυνατό drum beat και στις κιθάρες. Τα υψηλά φωνητικά θα είναι πάλι παρόντα, για πρώτη φορά θα έχουμε και φωνητικά από άλλο τραγουδιστή, ο Γιάννης (Μπρίτσας) θα κάνει δεύτερα φωνητικά αλλά θα μοιραστούμε και το ρόλο του lead τραγουδιστή σε κάποια κομμάτια πράγμα το οποίο θα με βοηθήσει να αποδώσω καλύτερα και πιο άνετα τα μέρη μου και στη φωνή και στην κιθάρα.

Οι ηχογραφήσεις και η παραγωγή του δίσκου θα γίνουν  πάλι εδώ στα “Manosounds”;

Ναι, τα πάντα θα γίνουν εδώ πέρα. Η αλήθεια είναι θα ήθελα να υπάρχει ένα τεράστιο budget και να μπορώ να ηχογραφώ στα Morrisounds για παράδειγμα, αλλά εξάλλου ηχολήπτης είναι η δουλειά μου οπότε προτιμώ να μαθαίνω συνεχώς και να βελτιώνομαι ώστε να κάνω κάτι καλύτερο παρά να πληρώνω άλλους ώστε να κάνουν αυτό το κάτι καλύτερο για μένα. O στόχος είναι τα πάντα να είναι καλύτερα σε σχέση με τον πρώτο δίσκο.

Ο τρόπος που δουλέψατε αυτή τη φορά στο κομμάτι των συνθέσεων και των στίχων είναι ο ίδιος; Tα πάντα έχουν γραφεί από εσένα, είναι ενεργότερη η συνεισφορά των υπόλοιπων μελών;

Και σε αυτό το album εγώ έχω γράψει όλους τους στίχους και όλες τις συνθέσεις και κάθε μέλος προσθέτει τις δικές του ιδέες και πινελιές στα μέρη του. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα συνεργασίας σε αυτό μιας και όλα τα παιδιά είναι ευχαριστημένα με τους ρόλους τους στη μπάντα. Κακά τα ψέματα στους Thelemite εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι  η ψυχή του συγκροτήματος και μοιραία εφόσον ασχολούμαι με τα ηχοληπτικά θα συνεχίσω να το κάνω.

Θα υπάρχουν κάποιες guest συμμετοχές στο δίσκο;

Η αλήθεια είναι ότι είμαι κατά των διάσημων guest συμμετοχών. Όταν καλείς κάποιον ως guest είναι σαν να λες ότι είμαστε τόσο μέτριοι που χρησιμοποιούμε το όνομα κάποιου άλλου για να προωθήσουμε τη δουλειά μας. Ok είναι ένα είδος marketing και το marketing πρέπει να υπάρχει, χωρίς αυτό δεν προωθείς τη δουλειά σου, και εταιρείες και videoclip και όλα. Ειδικά στις μέρες μας που οι εταιρίες δεν αναλαμβάνουν την προώθηση μιας μπάντας και αναγκάζεσαι να αναλάβεις τον ρόλο του promoter γιατί αν δεν προωθήσεις τον εαυτό σου δεν θα το κάνει κάποιος οπότε τα events, τα διάφορα status στα social media κτλ πρέπει να τα κάνει όλα η μπάντα. Αλλά στο θέμα των guest, όταν βγάζεις ένα δίσκο είναι το παιδί σου, υποτίθεται ότι τον κάνεις για να δείξεις πόσο καλός είσαι στο να γράφεις τραγούδια και να παίζεις μουσική, άμα βάζεις ένα guest είναι σαν να θεωρείς ο ίδιος τη δουλειά σου μέτρια και χρησιμοποιείς το όνομα κάποιου άλλου για να προκαλέσεις το ενδιαφέρον ή να πουλήσεις περισσότερο.

Θα υπάρξει κάποια κίνηση, κάτι σαν “προαναγγελία” του νέου δίσκου;

Σκοπεύουμε να κυκλοφορήσουμε όσο δυνατόν το συντομότερο ένα digital single από το δίσκο στο οποίο θα περιέχονται ένα ή δυο τραγούδια, θα το δούμε πως θα γίνει η κίνηση αυτή.

Για πες μας λοιπόν ποιο κομμάτι θα είναι αυτό και δώσε μας μια περιγραφή του να μας προϊδεάσεις…

Το κομμάτι θα είναι το “God Of Light” και μοιάζει πολύ με rock opera. Δεν είναι επικό όσον αφορά την έκταση του, είναι σύντομο κομμάτι με διάρκεια “hit” 3,5 λεπτά περίπου, αλλά είναι επικό όσον αφορά τους στίχους και την ατμόσφαιρα, έχει τα νεοκλασσικά στοιχεία των Thelemite, έχει και το metal του μέσα και είναι κάτι ας πούμε σαν να συναντούν οι Abba τους Black Sabbath.

Οπότε μετά το “Days And Nights” να φανταστώ ότι στα σχέδια είναι το “God Of Light” να είναι το δεύτερο videoclip της μπάντας;

Εγώ θέλω να γυρίσω πολλά videoclip, όλα θέλω να τα γυρίσω!!! Αλλά έτσι όπως φαντάζομαι το “God Of Light” σε βίντεο μέσα στο μυαλό μου θα είναι πολύ υπερπαραγωγή. Γι’ αυτό ίσως να γυριστεί αυτό όταν θα έχουμε τα κατάλληλα μέσα και εφόδια.

Σχετικά με το το artwork του δίσκου θα γίνει πάλι από εσένα; Έχεις καταλήξει στο τι θα ήθελες να απεικονίζεται στο νέο εξώφυλλο;

Ναι θα γίνει πάλι από εμένα. Έχω οραματιστεί, αν θέλεις, την αισθητική μας στο επόμενο album και λόγω του ότι θα υπάρχουν πάλι αυτές οι θεολογικές αναφορές αλλά και οι ωμές rock αναφορές θα προσπαθήσω να βρω τη χρυσή τομή. Θέλω πολύ να υπάρχουν τα πρόσωπα μας στο νέο εξώφυλλο, όπως για παράδειγμα είναι τα εξώφυλλα του “Dynasty” ή του “Creatures Of The Night” των Kiss γιατί είμαστε πολύ επηρεασμένοι και από τους Kiss. Να υπάρχουν τα προσωπά μας λοιπόν και να συμβαίνει κάτι περίεργο, κάτι μεταφυσικό που να μας εξωθεί στα όριά μας. Δεν θέλω να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες αλλά αν όλα πάνε καλά θα απεικονίζονται στο εξώφυλλο τα προσωπά μας σε μισή νορμάλ μορφή και σε μισή μορφή super hero.

Πάμε στο θέμα των live. Για το “Slave To Desire” έγιναν μόνο δυο live πολύ λίγα κατά την άποψη μου μιας και το heavy metal είναι live . Τι σχέδια υπάρχουν από εδώ και πέρα;

Καταρχήν είχαμε σκοπό να έχουμε πιο συχνή συναυλιακή παρουσία. Μεγάλο εμπόδιο είναι ότι κάποια μέλη μας έχουν υποχρεώσεις που δεν τους επιτρέπουν να παίζουν συχνά live. Κακά τα ψέματα, δίχως οικονομικό αντίκρισμα είναι πολύ δύσκολο και εμείς να υπάρχουμε συναυλιακά αλλά και τα παιδιά να είναι διατεθειμένα να κάνουν παραπάνω εμφανίσεις. Κάποια μέλη του συγκροτήματος έχουν και τις δουλειές τους και δύσκολα θα αφήσουν κάτι για το οποίο πληρώνονται για να κάνουν live που δεν έχουν οικονομική ανταπόκριση. Είμαστε μια μπάντα και με άνεργα μέλη και καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ δύσκολο να αφήνουμε τις όποιες επαγγελματικές ευκαιρίες παρουσιάζονται για να βγαίνουμε συνεχώς σε live. Όταν μιλάμε για οικονομική ανταμοιβή μιλάμε για τα έξοδα τα μεταφορικά και τις πρόβες κατ’ ελάχιστο και εμείς ως Thelemite δεν θέλουμε να έχουμε ακριβά εισιτήρια γιατί δεν είναι έντιμο τέτοια εποχή και κακά τα ψέματα δεν είμαστε και τόσο δημοφιλείς για να το κάνουμε. Αυτός είναι και ο λόγος που μας εμποδίζει να έχουμε συχνή παρουσία για live εμφανίσεις εκτός Αθηνών αφού πλέον οι συνθήκες που επικρατούν δεν σου επιτρέπουν να απαιτήσεις ούτε τα μεταφορικά σου. Από την άλλη συχνά live δεν είναι καλό σε ένα σημείο. Ουσιαστικά έρχονται τα ίδια άτομα να σε δουν, δεν δικτυώνεσαι και πιο πολύ κερδισμένος βγαίνει ο μαγαζάτορας που του πας άτομα να πίνουν μπύρες και να κάνουν κατανάλωση παρά ο κόσμος και τα συγκροτήματα. Εμείς θέλουμε να κάνουμε live, θέλω να παίξω και επαρχία και στο εξωτερικό και θα προσπαθήσουμε με τις ισχύουσες συνθήκες να κάνουμε το καλύτερο δυνατό προσέχοντας τις επιλογές μας ώστε και ο κόσμος να μας ευχαριστιέται και εμείς να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Το επόμενο μας live είναι προγραμματισμένο για τις 22 Μαρτίου στο Κύταρρο μαζί με τους Power Crue, Wisdom, Reflection και Angelmora.

Σαν ενεργό μέλος της Ελληνικής σκηνής που ξέρω ότι την παρακολουθείς θα ήθελα να μου πεις κάποιο συγκρότημα ή κάποια αγαπημένη κυκλοφορία που έχεις ακούσει τον τελευταίο καιρό και θα την συνιστούσες στον κόσμο….

Σίγουρα οι Wardrum με το “Messenger”!!! Είναι μίλια μακριά από όλους τους άλλους και αυτό δεν το λέω για κακό αλλά για να γίνουν παράδειγμα για όλους μας ώστε όλοι να βγάζουμε δουλειές ποιοτικές και ανταγωνιστικές διεθνώς. Καλό είναι να αγαπάμε τα πάντα και να υποστηρίζουμε τα πάντα αλλά κάποια στιγμή καλό είναι να εγκαταλείψουμε τη λέξη προσπάθεια, “και εδώ τα παιδιά ‘κάναν μια προσπάθεια”, και να αρχίσουμε να βλέπουμε τα πράγματα πιο επαγγελματικά, θα κάνει καλό σε όλους μας. Ο κόσμος θέλει να βλέπει και επαγγελματισμό. Καλό το underground και η φιλοσοφία του πρώτα από όλα η ψυχή και μετά η τεχνική, οι συνθέσεις κτλ αλλά αυτό δεν οδηγεί πουθενά, είναι ένα πράγμα που γυρνάει γύρω γύρω από τον εαυτό του. Αν θέλουμε να μην ασχολούνται μαζί μας μόνο για τον τουρισμό, τα νησιά, τα rooms to let και τα σουβλάκια πρέπει να αρχίσουμε να παράγουμε και μουσική. Το “Messenger” λοιπόν είναι η κυκλοφορία που την ακούω και μένω με το στόμα ανοικτό φαίνεται πως είναι επαγγελματικό, οι φωνές, τα παιξίματα τα πάντα.

Η άλλη μπάντα που συμμετέχεις οι Crimson Fire λένε “Metal Is Back”. Τελικά το metal επιστρέφει, πέθανε, πάει, έρχεται, τι πιστεύει ο Γιάννης Μανόπουλος;

Το metal δεν πεθαίνει και ούτε πιστεύω ότι έφυγε ποτέ, απλά metal από metal διαφέρει. Δηλαδή το τι εννοούν metal τα σημερινά παιδιά, η νέα γενιά, δεν είναι το metal που θεωρούσαμε εμείς. Υπάρχει το metal όπου οι μπάντες έχουν τα αγαπημένα τους συγκροτήματα και τις επιρροές τους αλλά η μουσική που παράγουν κοιτάνε να πάει τον ήχο ένα βήμα μπροστά και αυτές είναι οι μπάντες που ξεχωρίζουν και κάνουν διεθνή καριέρα. Υπάρχει το metal όπου τα συγκροτήματα τις επιρροές τους τις μιμούνται και παράγουν μουσική ακριβώς ίδια με τα πρότυπα τους. Θεωρώ λοιπόν πως το metal δεν έφυγε ποτέ απλά έχει εξελιχθεί, έχει νέα παρακλάδια τα οποία αλλάζουν όσο περνάει ο καιρός οπότε οι Crimson Fire δηλώνοντας “Metal Is Back” στην πραγματικότητα εννοούν πως το κλασσικό heavy metal είναι ακόμη εδώ.

Πιστεύεις ότι θα ξαναγνωρίσει τις δόξες των δεκαετίων ‘80 και ‘90 θα ξαναγίνει κατά κάποιο τρόπο “mainstream”;

Πιστεύω ότι μπορεί να γίνει πιο mainstream. Άμα το πάρουμε το πράγμα ιστορικά η μουσική είναι μόδα, οι μόδες ξανάρχονται, κάτι που είναι μόδα στο επόμενο διάστημα γίνεται ντεμοντέ στο επόμενο διάστημα ρετρό οπότε παίρνει πάλι αξία. Όπως και το βινύλιο κάποια στιγμή θα επιστρέψει σε πιο ευρεία διανομή και κατανάλωση έτσι θα επιστρέψουν και κάποια είδη μουσικής τα οποία θεωρούνται ντεμοντέ κάποια περίοδο. Στο μοντέρνο metal διακρίνω πολλές 80s  κλασσικές heavy metal επιρροές απλά είναι με περιτύλιγμα σύγχονης metal παραγωγής, κακά τα ψέματα βλέπεις ότι υπάρχουν 80s τεχνοτροπίες στα solo και στα φωνητικά απλά ο ήχος έχει αλλάξει. Εμφανισιολογικά είμαι αισιόδοξος ότι θα επανέρθει σαν vintage και σαν ρετρό. Εννοείται πως δεν μπορεί να επαναληφθεί τόση πολύ επιτυχία και αυθεντικότητα αλλά μπορεί να γνωρίσει επιτυχία ως κάτι νοσταλγικό και σαν άποψη.

Μιας και αναφερθήκαμε στους Crimson Fire θα ήθελες να μας πεις τι ετοιμάζουν αυτή την εποχή;

Οι Crimson Fire ετοιμάζουν το νέο τους δίσκο με τίτλο “Fireborn”, βρισκόμαστε στο στάδιο των τελικών ηχογραφήσεων. Η θεματολογία είναι αλληγορία και έχει να κάνει με το φοίνικα ο οποίος αναγεννιέται από τις στάχτες του. Οι συνθέσεις θα είναι πιο “ώριμες” και πιο “ζυγισμένες” και η παραγωγή θα είναι πιο καλή. Η παραγωγή θα γίνει από τον  Μάριο Ιωαννίδη, ένα παιδί με πάρα πολλές γνώσεις και πολλές ιδέες και βοηθά το συγκρότημα να βγάλει πιο επαγγελματικό ήχο. Εγώ συμμετέχω στο δίσκο με συνθέσεις, στίχους και solo και αν όλα πάνε καλά θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι.

Γιάννη σε ευχαριστούμε πολύ ο τελευταίος λόγος ανήκει σε σένα…

Φίλε Πάνο σε υπερευχαριστώ για τη συνέντευξη , οι ερωτήσεις ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και είναι πάντοτε χαρά μου να μιλάω μαζί σου. Ευχαριστώ το Greek Rebels για την φιλοξενία και προσκαλώ τον κόσμο να μας γνωρίσει από το internet κι από κοντά!

Πάνος Πρέντζας

https://www.facebook.com/pages/THELEMITE-band-fb/172662726128715?fref=ts

http://www.reverbnation.com/thelemite

Band Members:

Johnny Nightelf – Φωνή, Κιθάρα

Λευτέρης Καφετζής – Τύμπανα

Νίκος Μιχαλακάκος – Μπάσο

The Sentinel – Πλήκτρα, Φωνή

Discography

Slave To Desire, 2013

haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X