amadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothΟΜ 2022_468x60 - 468|60|ΟΜ 2022_468x60|||bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothGreekrebels Banner 07052021-468×60 - 468|60|Greekrebels Banner 07052021-468×60||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||both
20000
60
Turbulence – Frontal (Frontiers)
60%Overall Score
Russian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothΟΜ 2022_728x90 - 728|90|ΟΜ 2022_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Θυμάστε το σωτήριο έτος 1992 που οι Dream Theater έβγαλαν το Images And Words και μας έδωσαν τα σαγόνια στο χέρι; Θυμάστε την έκρηξη που προκάλεσαν σε συγκροτήματα τα οποία προσπαθούσαν να μας αποδείξουν ότι την έχουν πιο μεγάλη…την τεχνική γνώση; Θυμάστε που πολύς κόσμος κάποια στιγμή βαρέθηκε όλο αυτό το μπλα μπλά ή μόνο εγώ το έπαθα αυτό; Αν το τελευταίο δεν το πάθατε εσείς, τότε το Frontal είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

Οι Turbulence έρχονται από τον Λίβανο και είναι το πνευματικό παιδί του κιθαρίστα Alain Ibrahim και του πληκτρά Mood Yassin οι οποίοι είναι και οι δύο μεγάλες παιχτούρες αδιαμφισβήτητα. Ξεκίνησαν το 2013 και κυκλοφόρησαν την πρώτη τους δουλειά με τίτλο Disequilibrium το 2015. Τώρα επιστρέφουν με τον δεύτερο άλμπουμ τους με τίτλο Frontal. Ένα concept άλμπουμ με αρκετά μεγάλη διάρκεια, 66 λεπτά έγραψε το κοντέρ.

Το εναρκτήριο εντεκάλεπτο Inside The Gage δίνει τον τόνο για όλο το άλμπουμ. Πολύπλοκο, συχνά εντυπωσιακό αλλά αρκετά μεγαλύτερο από όσο πρέπει για να μου κρατήσει το ενδιαφέρον. Και αυτό είναι το ένα πρόβλημα για μένα. Καμία, εκτός από μια, σύνθεση δεν πέφτει κάτι από τα έξι λεπτά ενώ όλες θα μπορούσαν να ήταν ένα-δυο λεπτά μικρότερες. Αντίθετα, το συγκρότημα αναλώνεται σε ασκήσεις επί χάρτου, αλλαγές, σόλο, πολλά ακούσματα (κάποια από αυτά ενδιαφέροντα, κάποια άλλα όμως όχι).

Μπροστά στον εντυπωσιασμό οι Turbulence χάνουν το νόημα και αυτό δεν είναι άλλο από την ουσία των κομματιών. Στο τέλος της ακρόασης δεν μου έμεινε τίποτα. Τίποτα. Γιατί όσες πανέμορφες ιδέες υπάρχουν χάνονται μέσα σε έναν κυκεώνα προοδευτισμού που απλά για μένα δεν λέει κάτι εδώ και πολλά χρόνια.

Από την άλλη, αν ανήκετε στην ομάδα ατόμων που απολαμβάνουν αυτό το στυλ θεωρώ δεδομένο ότι θα απολαύσετε το Frontal στην ολότητά του. Οι άνθρωποι παίζουν τα ρέστα τους, έχουν μια πολύ δυνατή παραγωγή από πίσω τους να στηρίζει το όλο εγχείρημα ενώ το concept είναι πολύ ενδιαφέρον και ανθρώπινο. Προσωπικά όμως αυτή την γκρουπάρα θα την ήθελα να την απολαύσω να παίζει μεστές συνθέσεις. Είμαι απλός άνθρωπος, δεν με εντυπωσιάζει το πόσο καλός παίχτης είναι ο μουσικός αν αυτό που παίζει δεν μιλάει στα αυτιά μου.

6/10
Μιχάλης Νταλάκος
mdalakosreports@gmail.com

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X