Russian Circles 2021 468×60 - 468|60|Russian Circles 2021 468×60|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||both
20000
60
Akrotheism - Behold The Son Of Plagues (Odium)
85%Overall Score
Reader Rating: (4 Votes)
47%
amadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRussian Circles 2021 728×90 - 728|90|Russian Circles 2021 728×90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Αν ήταν διαφήμιση θα ξεκινούσε κάπως έτσι… “Ανήκετε στην κατηγορία εκείνων των ακροατών που μπάντες όπως οι Deathspell Omega ή οι δικοί μας Aherusia σας φαίνονται υπερβολικά ήρεμοι για να μην πούμε τίποτα χειρότερο; Ε τότε αγαπητέ μας πελάτη εδώ είσαι!!! Πιστέψτε με πως μια τέτοια εισαγωγή θα ταίριαζε γάντι. Οι Έλληνες Orthodox Blacksters Akrotheism έρχονται πραγματικά με διάθεση να μας σαρώσουν. Μετά από μια μικρή εισαγωγή σκάει η πρώτη κεραμίδα. Οι τύποι με το καλημέρα σας σκάνε με ένα blackmetal του σκοτωμού, τιγκαρισμένο στα blasts με τα κυρίως σουηδικής αλλά και νορβηγικής προελεύσεως majestic riffs να απογειώνουν το τελικό αποτέλεσμα. Περνώντας από κομμάτι σε κομμάτι η μπάντα χωρίς να χάνει το χαρακτήρα της, θα μπορούσαμε να πούμε ότι σε σημεία αφήνει λίγο τις ταχύτητες να πέσουν ακριβώς για να μας δείξει ολόκληρο το καλλιτεχνικό της όραμα. Οι κύριοι αυτοί έχουν τέλεια αίσθηση του που ακριβώς βαδίζει σήμερα η εμπροσθοφυλακή (που να με σφάξετε δεν λέω avantgarde για να μην έχουμε και παρεξηγήσεις) του blackmetal ήχου. Είναι τόσο άριστη η λήψη και επεξεργασία των σημάτων- επιρροών που λαμβάνει η μπάντα που θα έλεγες σχεδόν σίγουρα ότι αποτελούν μέρος και οι ίδιοι αυτής της εμπροσθοφυλακής. Ο ήχος τους ακούγεται συγγενής με τον ήχο της κορυφαίας , κατά την άποψη μου από πλευράς αισθητικής, μπάντας των Deathspell Omega δηλαδή με μία τεράστια διαφορά. Οι δικοί μας εδώ για να παράγουν αυτό το συγγενή ήχο δεν καταφεύγουν στην αντιγραφή αλλά κάνουν κάτι που θέλει κότσια και γνώσεις. Πηγαίνουν στην αρχή, στις επιρροές δηλαδή, των μεγάλων Γάλλων και υπό το πρίσμα της ίδιας φιλοσοφίας ανακαλύπτουν ξανά το τροχό. Μπορεί σε κάποιους να φανεί ακόμη και ασήμαντο αλλά ξανασκεφτείτε το. Οι επιρροές από τον αντριχιαστικό ήχο των Mayhem περασμένες μέσα από το φίλτρο των Dark Funeral, τα ατελείωτα χιλιόμετρα των Marduk και Setherial, το νορβηγικό πρίσμα υπό το οποίο βλέπουν το blackmetal οι δικοί μας Naer Mataron και Ravencult και τέλος η avantgarde (ουφ!! το είπα!) αισθητική των Ved Buens Ende δημιουργούν ένα σκοτεινό μεγαλείο και μια ολότελα ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που σπάνια μπορείς να την βρεις και σε ταχύτητες που πραγματικά κόβουν την ανάσα και που ντροπιάζουν πάρα πολλούς βόρειους συναδέλφους τους. Έχω πει πολλές μεγάλες κουβέντες μέχρι τώρα (φταίνε και οι δισκάρες που έχω ακούσει όμως…) αλλά δύσκολα νομίζω πως θα βγει άλλη τόσο ποιοτική κυκλοφορία μέσα στη χρονιά. Η παραγωγή έλαβε χώρα στα Devasoundz studios με παραγωγό τον drummer των Septicflesh Φώτη Βερνάρδο ενώ η μίξη και το mastering έγιναν σε ένα από τους ναούς του ακραίου ήχου, στα Necromorbus Studios. Το φοβερό ηχητικό αποτέλεσμα απαρνιέται την ψυχαναγκαστική τετρακαναλικότητα του true blackmetal ήχου, δίνοντας στον ακροατή τη δυνατότητα να ακούσει, να καταλάβει και να απολαύσει αυτό εδώ το καλλιτεχνικό δημιούργημα. Το artwork του δίσκου, τέλος, είναι δουλειά του μεγάλου Timo Ketola (Dissection, Dead Congregation, Cruciamentum, Funeral Mist, Marduk, Deathspell Omega, Asphyx και άμα πάρω φόρα άντε να με σταματήσετε!). Εξαντλώντας κάθε αυστηρότητα (βασικά μαλακίες λέω απλά είναι πρώτος δίσκος και να μην πάρουν από τώρα τα μυαλά τους αέρα). Υ.Γ. Η διασκευή στο “To Swarm Deserted Away” των Ved Buens Ende που κλείνει το δίσκο αποτελεί την ελιτιστική πινελιά στο αψεγάδιαστο αποτέλεσμα του δίσκου.

8.5/10

Τάσος Δεληγιάννης

[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X